Vraag 1: pieker jij veel??
Vraag 2: Pieker je wel eens over de meest onbelangerijke dingen die helemaal niet nodig zijn zoals of je niet te dik te dun of ta lang of te kort bent??
Vraag 3: Pieker je wel eens over of je depressief bent?
Vraag 4: Pieket je wel eens over het verleden???
Vraag 5: Pieker je er wel eens over of je last hebt van hyperventilatie of angst aanvallen??
Vraag 6: Pieker er je wel eens over wat er gebeurt zou zijn als je bepaalde situaties in je leven niet had meegemaakt?
Vraag 7: ( alleen voor gepeste mensen) Pieker je er wel eens over wat er gebeurt zou zijn als je nooit gepest was geweest??
Vraag 8: Pieker je wel eens over de emoties van andere mensen??
Vraag 9: Pieker je wel eens heel lang voordat je antwoordt geeft op een heftige vraag omdat je de waarheid niet wil zeggen?
Vraag 10: Pieker je er wel eens over of je eigenlijk wel wilt leven??
Vraag 11: Pieker je er wel eens over wat je kan doen voor iemand die gepest wordt??
Vraag 12: Pieker je er wel eens over of je je diepste geheim met een vertrouwenspersoon wil delen?
Vraag 13: Pieker je er wel eens over waarom jij de moeite waard bent???
Vraag 14: Pieker je er wel eens over of je zelfmoord wil plegen??
Vraag 15: Heb je jezelf ooit gesneden of iets dergelijks
Je bent mooi zoals je bent nu lijkt het natuurlijk alsof ik vrolijk blij en zelfverzekerd ben maar eigenlijk ben ik depressief maar als ik hier uitkom dan jij ook zullen we het samen doen met als onze gebreken samen proberen onze problemen op te lossen en ons zelf weer te worden.
Onthoudt een ding je bent mooi en goed zoals je bent!!!🥰