Vraag

vragenlijst over voelen, hoe het met je gaat en meer

  • 19 February 2023
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoiii, deze vragenlijst gaat over voelen hoe het met je gaat en nog andere dingen. Wil je hem invullen? Liefsss

  1. hoe gaat het nu met je?
  2. heb je een goeie dag gehad?
  3. voel je je wel eens slecht?
  4. Heb je weleens een depressie gehad?
  5. Ben je daar uitgekomen? 
  6. Maak je makkelijk vrienden?
  7. heb je veel vrienden? 
  8. heb je een tip om vrienden te maken?
  9. doe je jezelf weleens pijn?
  10. heb je problemen waar je hulp bij zou willen? Wat voor problemen?
  11. waarvoor gebruik jij dit forum vooral?
  12. wat wens je iemand toe die zich niet goed voelt? Bedankt voor het invullen liefs Tai 🍀🍀🍀💙💙

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

 

Hoiii, deze vragenlijst gaat over voelen hoe het met je gaat en nog andere dingen. Wil je hem invullen? Liefsss

 

  1. hoe gaat het nu met je? niet heel goed ofzo
  2. heb je een goeie dag gehad? nee
  3. voel je je wel eens slecht? ja…...
  4. Heb je weleens een depressie gehad? nee, gelukkig niet!
  5. Ben je daar uitgekomen? XXX
  6. Maak je makkelijk vrienden? niet echt
  7. heb je veel vrienden? nee, 1 vriend, 1 vriendin, maar het zijn echt schatten, mensen vinden het weleens “zielig” ofzo dat ik weinig vrienden heb, maar ik ben heel blij met ze XD
  8. heb je een tip om vrienden te maken? nee….
  9. doe je jezelf weleens pijn? nee
  10. heb je problemen waar je hulp bij zou willen? Wat voor problemen? dat ik me steeds slechter ga voelen door school, en een steeds hogere prestatie druk ervaar
  11. waarvoor gebruik jij dit forum vooral? n. nhet merendeel om andere te helpen
  12. wat wens je iemand toe die zich niet goed voelt? dat er weer goede tijden komen, want die komen er!  
  13. Bedankt voor het invullen liefs Tai 🍀🍀🍀💙💙  tuurlijk, en leuk dat je weer online bent, ik heb je een lange tijd niet gezien… 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 7
Badge +19

Hoii,

  1. hoe gaat het nu met je? Eigenlijk niet zo goed
  2. heb je een goeie dag gehad? Mwah neutraal
  3. voel je je wel eens slecht? Ja
  4. Heb je weleens een depressie gehad? Nee
  5. Ben je daar uitgekomen?  X
  6. Maak je makkelijk vrienden? Niet zo
  7. heb je veel vrienden?  Nee
  8. heb je een tip om vrienden te maken? Jezelf zijn i guess
  9. doe je jezelf weleens pijn? Ja
  10. heb je problemen waar je hulp bij zou  willen? Wat voor problemen? Ja, te veel
  11. waarvoor gebruik jij dit forum vooral? Coping lol en is gwn leuk
  12. wat wens je iemand toe die zich niet goed voelt?  hugsss

 

joeee

Reputatie 7
Badge +17
  1. hoe gaat het nu met je? Best goed maar kan altijd beter
  2. heb je een goeie dag gehad? Gaat wel
  3. voel je je wel eens slecht? Tuurlijk
  4. Heb je weleens een depressie gehad? Ja, van 14 t/m16 jaar
  5. Ben je daar uitgekomen? Ja, sinds vorig jaar gaat het een stuk beter
  6. Maak je makkelijk vrienden? Nee niet echt
  7. heb je veel vrienden? Ik heb 3 echt goede vrienden
  8. heb je een tip om vrienden te maken? idk, sws jezelf zijn maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
  9. doe je jezelf weleens pijn? Nee
  10. heb je problemen waar je hulp bij zou willen? Wat voor problemen? Ik zou wel zelfverzekerder willen zijn
  11. waarvoor gebruik jij dit forum vooral? Anderen proberen te helpen en ook wel voor de lol
  12. wat wens je iemand toe die zich niet goed voelt? Bedankt voor het invullen liefs Tai 🍀🍀🍀💙💙Een dikke knuffel
Reputatie 6
Badge +3

Hoiii, deze vragenlijst gaat over voelen hoe het met je gaat en nog andere dingen. Wil je hem invullen? Liefsss

  1. hoe gaat het nu met je? ja best goed eigenlijk, ik heb vandaag toetsweek en heb echt goed mijn best gedaan bij de toets (:
  2. heb je een goeie dag gehad? ja zie 1
  3. voel je je wel eens slecht? ja zo vaak.
  4. Heb je weleens een depressie gehad? ja, ik heb nu depresie
  5. Ben je daar uitgekomen?  nee ben nog steeds depresief
  6. Maak je makkelijk vrienden? nee totaal niet
  7. heb je veel vrienden? wat is veel, ik heb 1 goede vriend met 2 andere minder goede maar nog steeds goede vrienden op school. en nog een andere vriend die op een andere school zit.
  8. heb je een tip om vrienden te maken?  mensen opzoeken met de zelfde intresses en zelfde hummor denk ik.
  9. doe je jezelf weleens pijn? ik weet dat mensen hun zelf snijden, maar dat gaat te ver ik knijp me zelf af en toe.
  10. heb je problemen waar je hulp bij zou willen? Wat voor problemen? mijn crush is boos op me en ik wil het goed maken (zie topic van mij)
  11. waarvoor gebruik jij dit forum vooral? om mensen te helpen, want daar is het forum voor toch?
  12. wat wens je iemand toe die zich niet goed voelt? Bedankt voor het invullen liefs Tai 🍀🍀🍀💙💙 troost, troost en nog meer troost. En een beter leven dan ze nu hebben.

was leuke vragen lijst btw, en geen dank voor het invullen, het was leuk om te doen(:

 

Hey @Mij_niet_gezien , wat vervelend dat je die druk voelt op school! Het is vast niet in één keer over maar ik hoop dat je een betere tijd krijgt op school.

ja heb al best lang niet gekeken. Ik dacht er zelfs even over om m’n acc anoniem te maken, maar toen bedacht ik me gelukkig dat ik heel veel aan jou en alle anderen heb gehad en dat ik dat niet wil missen. Ik had het de laatste en nu best druk met school of eigenlijk met niet naar school gaan haha want ga naar andere school maar ja lang verhaal doeiii liefs Tai 

Hey @jaivy  wat naar dat je je niet zo goed voelt! Ik hoop dat dat snel overgaat maar als het komt door wat je ook in je andere topics schreef snap ik dat dat waarsch niet overgaat maar toch hoop ik t!

 

hugs are the best

liefs Tai 

Hey @tim16 , wow dat is hele erg lang! Gelukkig dat het beter gaat.  Liefs Tai 

Hey @sinasappelbroodje  wat fijn dat je toetsen goed gingen gefeli alvast hah

het is minder erg dan snijden maar ik hoop toch dat je je jezelf niet pijn doet!

 

Ik ga naar je topic kijken over je crush

ps: er wordt nog iets gecheckt voor jaivy

Doeiii liefs Tai (: 

Reputatie 3
Badge +1
  1. hoe gaat het nu met je? eigelijk geen idee
  2. heb je een goeie dag gehad? jawel
  3. voel je je wel eens slecht? ja
  4. Heb je weleens een depressie gehad? ik heb nu klachten maar nooit naar iemand geweest om te bevestigen
  5. Ben je daar uitgekomen? 
  6. Maak je makkelijk vrienden? nah
  7. heb je veel vrienden? ik heb dr genoeg
  8. heb je een tip om vrienden te maken? jezelf blijven
  9. doe je jezelf weleens pijn? alleen mentaal
  10. heb je problemen waar je hulp bij zou willen? Wat voor problemen?  ja, consentratie problemen
  11. waarvoor gebruik jij dit forum vooral? kijken of ik iets aan tips heb als dat nodig heb, zelf een vraag stellen of soms probeer ik mensen te helpen alleen ben ik daar niet goed in.
  12. wat wens je iemand toe die zich niet goed voelt? als je wil huilen gewoon gaan huilen, bij mij helpt dat tegen het feit dat ik me niet goed voel.

Reageer