Skip to main content

Vragenlijst over slapen😴😴😴


Heyy iedereen!

Ik heb zelf zoals jullie wel weten wat problemen met slapen, maar het leek mij wel leuk om een vragenlijst te maken over slapen want die heb ik nog niet langs zien komen hier! Dus hopelijk wil je hem invullen als je dit leest! En als je iets niet wilt invullen hoeft dat natuurlijk niet! :)

PS dit is wel mijn eerste vragenlijst dus hij is misschien niet zo goed, maar heb mijn best gedaan! Hier gaan we!!😊

 

  1. Hoe oud ben je?
  2. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc)
  3. Wat voor soort matras heb je?
  4. Hoe lang / breed is je bed?
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer?
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen?
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn?
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen?
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen?
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders?
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst?
  12. Heb je knuffels?
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam?
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je?
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand?
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig?
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd?
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed?
  19. En hoe laat ga je weer uit bed?
  20. Droom je veel?
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries?
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren?
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen?
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts?
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht?
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden?
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte?
  28. Wat vond je van deze vragenlijst? 
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken?

Hopelijk vond je hem leuk!!😃

Liefs, ItsJustMe <3

20 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Heyy iedereen!

Ik heb zelf zoals jullie wel weten wat problemen met slapen, maar het leek mij wel leuk om een vragenlijst te maken over slapen want die heb ik nog niet langs zien komen hier! Dus hopelijk wil je hem invullen als je dit leest! En als je iets niet wilt invullen hoeft dat natuurlijk niet! :)

PS dit is wel mijn eerste vragenlijst dus hij is misschien niet zo goed, maar heb mijn best gedaan! Hier gaan we!!😊

 

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Op wat voor soort bed slaap je?(stapelbed, eenpersoonsbed etc) Anderhalfs 
  3. Wat voor soort matras heb je? Idk
  4. Hoe lang / breed is je bed? Geen odee
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Ja
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nee
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Nee, nooit gedaan 
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Door een blok door alles heen
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Ja
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Pyjama zonder boxer. Zonder schirt als het warm is
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? In de winter wolle in de zomer dunne 
  12. Heb je knuffels? Ja maar niet in bed
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Veel, nee
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Ja
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Eigen 
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? 10-11
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? Nee
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? 21 uur maar nu 22 of zelfs 23
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? 10 uur nu in de zomervakantie. Maar normaal 7:40
  20. Droom je veel? Nee
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Meestal wel leuke
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Ik kreeg veel geld van een random iemand op straat
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Lezen
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Weer proberen te slapen
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Zaklamp, boeken
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Lezen
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Donker
  28. Wat vond je van deze vragenlijst?  Leuk hoor!
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? Nee hoor

Hopelijk vond je hem leuk!!😃 Jaaaa

Groetjes mij@Anoniemxv 

Liefs, ItsJustMe <3

 

Heyy iedereen!

Ik heb zelf zoals jullie wel weten wat problemen met slapen, maar het leek mij wel leuk om een vragenlijst te maken over slapen want die heb ik nog niet langs zien komen hier! Dus hopelijk wil je hem invullen als je dit leest! En als je iets niet wilt invullen hoeft dat natuurlijk niet! :)

PS dit is wel mijn eerste vragenlijst dus hij is misschien niet zo goed, maar heb mijn best gedaan! Hier gaan we!!😊

 

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) Een persoonsbed.
  3. Wat voor soort matras heb je? Geen idee, gewoon een matras. 😉
  4. Hoe lang / breed is je bed? 90x200
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Ja hoor 
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nee. 
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Nee vind ik niet fijn.
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Hmmm tussenin denk ik.
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Daar word ik wel wakker van hoor. 😅
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Nu boxer+t shirt, als het wat kouder is een pyjamabroek.
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? Gewoon een dekbed.
  12. Heb je knuffels? Ja, in de kast. Ik slaap er niet meer mee.
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Pfff 15 ofzo.
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Ja.
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Eigen kamer.
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? 10.
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? Nee niet altijd.
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed?  23:15
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? 10:00
  20. Droom je veel? De laatste tijd onthoud ik het wel minder...
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries?  Wel prima hoor, soms wat mindere maar niet echt hele erge nachtmerries.
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Weet ik niet. 
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen?  Nog ff op mn telefoon zitten. Maar probeer het daarna wel echt te proberen, ik ga sws niet midden in de nacht op mn telefoon.
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Piekeren 
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Tissues , wekker. 
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Lezen, maar nu wel op mijn telefoon. Niet het beste maar ja... Wel wat makkelijker.
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Donkere.
  28. Wat vond je van deze vragenlijst?  Leuk hoor.
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? Je doet het al heel goed, dus ga zo door. :) je hebt geen tip nodig. 😎

Hopelijk vond je hem leuk!!😃 Ja. :)

Liefs, ItsJustMe <3

Heyy @ItsJustMe ,

Vul je 'm zelf ook in?

Reputatie 6
Badge +3

Heyy iedereen!

 

Ik heb zelf zoals jullie wel weten wat problemen met slapen, maar het leek mij wel leuk om een vragenlijst te maken over slapen want die heb ik nog niet langs zien komen hier! Dus hopelijk wil je hem invullen als je dit leest! En als je iets niet wilt invullen hoeft dat natuurlijk niet! :)

 

PS dit is wel mijn eerste vragenlijst dus hij is misschien niet zo goed, maar heb mijn best gedaan! Hier gaan we!!😊

 

 

 

Hoe oud ben je? 15

Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) eenpersoonsbed

Wat voor soort matras heb je? Geen idee

Hoe lang / breed is je bed? Gewoon normaal, kheb geen zin om een meetlat te pakken haha maar ik schat 2m lang 80 cm breed ofzo geen idee

Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Jaaa

Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Ik had dat vroeger altijd maar nu niet meer

Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Vind ik niet fijn, vind het heel raar als ik niet kan horen wat er rond me gebeurd. En ik word nu al niet wakker van m'n wekker hahah

Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Ik slaap als een blok beton, wel word ik vaak wakker s nachts 

Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Doorheen 

Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Pyjama 

Onder wat voort dekens slaap je het liefst? Een donsdeken

Heb je knuffels? Jaa :)

Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Teveel om te tellen haha, ik heb een konijntje dat is mijn lievelings-geboorteknuffel, die heet Koni. En ik heb ook nog een grooootteee beer waar ik soms op lig met m'n hoofd maar die naam kan ik niet zeggen vanwege anonimiteit.

Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Jaa

Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Ik slaap op m'n eigen kamer

Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? 9 uur ongeveer 

Haal je dat aantal uren ook altijd? Met school niet

Hoe laat ga je altijd naar bed? Rond een uur of 10

En hoe laat ga je weer uit bed? Met school, 6:30, in de weekenden 9u, in de vakantie 10u

Droom je veel? Ja

Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Soms leuke dromen maar vooral nachtmerries 

Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren?  Dat ... (naam) naar mijn huis kwam en dat we wat aan het babbelen waren over vanalles en nog wat, en dan kreeg ik het geweldige idee om naar de kermis te gaan🤪 dus dan zijn we in Zeeland nr de kermis gegaan, we zijn er naartoe gewandeld en er waren zo van die oude wegen zo, allemaal kleine steentjes en dan grote vierkante enzovoort.. Het was 2 straten wandelen in mijn droom terwijl dat zeeland wel wat verder ligt haha en toen moesten we afscheid nemen en begon ik met huilen want ik wou niet dat jij weg ging en toen zei ze:"je tranen en je verdriet mogen er zijn" en toen begon ze mee te huilen haha. Ahja en we werden de hele tijd gefilmd maar het werd wel in het zwart wit uitgezonden op tv op mpo2

Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Muziek luisteren of op dit forum zitten of schrijven in m'n dagboek 

Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Hetzelfde als hierboven

Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Een pen en mijn telefoon 

Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Ik kijk meestal met mijn gezin tv

Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Liefst een redelijk donkere maar er moet wel iets van licht zijn maakt niet uit wat

Wat vond je van deze vragenlijst? Echt oprecht een super leuke vragenlijst 

Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? Nee! Hij is ook echt niet te lang ofzo tegenover sommige andere vragenlijsten haha

Hopelijk vond je hem leuk!!😃 zekkerrr :))

 

Liefs, ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @ItsJustMe ! Ik vul deze natuurlijk in! 

Hoe oud ben je?   13 

Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc).  1 persoons 

Wat voor soort matras heb je? zo'n boxding van de ikea 

Hoe lang / breed is je bed? 90 bij 200 cm 

Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Ja best lekker. Niet direct bij het raam. Er staat nog een kastje tussen en ik heb aan beide kanten veel ruimte. 

Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nee dat niet, er zit wel een hor schuifraam voor het gewone raam 

Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Nee dat heb ik nog nooit gedaan ☺️

Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Ik slaap best vast ja. Maar ik word wel wakker van de wekker haha

Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Ja 😄 daar wordt ik gelukkig wel wakker van xD

Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Alleen in een boxer en als het koud is een nachthemd.

Onder wat voort dekens slaap je het liefst? Dekbed ! Dat is het lekkerst 

Heb je knuffels? Ja zeker!

Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Heel veel en sommigen hebben namen inderdaad 😉

Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Ja mm allereerste heb ik bewaard. 

Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand?  Ik heb een eigen kamer 

Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? Minstens 7 

Haal je dat aantal uren ook altijd? Niet altijd maar de laatste weken slaap ik wel beter.

Hoe laat ga je altijd naar bed?  22 uur uiterlijk.

En hoe laat ga je weer uit bed? In school tijden om 06:30. Nu om 07:30 vaak

Droom je veel? Ja behoorlijk.

Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Het zijn vaak random dromen. Ik heb een tijdje heel matig en soms eng gedroomd maar dat is nu veel beter!

Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Dat ik kon vliegen samen met mijn (toen nog) crush 🤭

Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Lezen.

Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Lezen of toch ff op de foon kijken hihi 😊

Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht?  Een zaklamp.  En een boek.

Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Even lezen. 

Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte?  Kan beide maar soms laat ik een klein nachtlampje aan.

Wat vond je van deze vragenlijst?  Super leuk! Mooi idee! 

Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? Je doet het al zo goed!! 

Hopelijk vond je hem leuk!!😃 Absoluut!! 

Liefs, Tover xxx 😘

Reputatie 7
Badge +18
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) Eenpersoonsbed
  3. Wat voor soort matras heb je? Pocketvering
  4. Hoe lang / breed is je bed? 200cm lang / 90cm breed
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Op zich wel. In de zomer kan het er wel erg warm worden (zolderkamer zonder airco). Afgelopen week 35 graden aangetikt. Ik ga dan in de woonkamer liggen of bij m’n vriend slapen (hij heeft wel airco)
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nope
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Nee, vind dat niet echt prettig
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Ik slaap door alles heen
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Ik word meestal voor de wekker wakker. Verslapen gebeurt me bijna nooit
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Alleen boxer.
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? Een donsdekbed. Als het warm is alleen onder een overtrek
  12. Heb je knuffels? Niet meer. Wel gehad tot mn 12de of zo
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Stuk of 5. En ja, ze hadden ook namen😅
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? M’n allereerste knuffel heb ik nog wel.
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Heb een eigen kamer
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? 7 uur
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? Nee, meestal niet
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? Tussen 00:00 en 00:30 meestal
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? 07:15
  20. Droom je veel? Ja, maar ik onthoud ze nooit echt
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Wel normale dromen volgens mij
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Geen idee
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Lezen
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Lezen, podcast of audioboek luisteren
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Flesje water, zakdoekjes
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Lezen, soms een beetje mediteren
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Helemaal donker
  28. Wat vond je van deze vragenlijst? Erg leuk. Weer eens wat anders
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? Hij was goed zo hoor. Ga zo door zou ik zeggen
Reputatie 2
Badge +1

Hoe oud ben je?  14

Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) 1 persoons bed

Wat voor soort matras heb je? idk

Hoe lang / breed is je bed? Volgens mij 2 bij 1 ofzo

Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? ja

Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? ​Nee. maar wel 1 voor mijn raam

Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? ​​Heel soms me telefoon onder me kussen met zo'n Spotify timer erop

Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? nee ik wordt alleen wakker als mijn broertje wakker wordt en dan gaat douche ofzo

Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? ik zet bijna nooit wekkers maar ik worst er wel wakker van

Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders?  gwoon onderbroek

Onder wat voort dekens slaap je het liefst? zomerdeken

Heb je knuffels? ​​​​​nee

Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? nvt

Heb je ook een geboorteknuffel bij je? vast wel ergens op zolder

Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? ​​​eigen kamer

Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? ik heb geen staap nodig (ik ben batman)

Haal je dat aantal uren ook altijd? nooit. Alleen in de vakantie

Hoe laat ga je altijd naar bed? 11 uur

En hoe laat ga je weer uit bed? ​​half 7

Droom je veel? ​​​​​af en toe

Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? ik krijg dromen over school dus nachtmerries zeg maar

Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? ik herinner alleen me nachtmerries

Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Kindertelefoon vragenlijst invullen

Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? proberen weer on bed te komen

Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? oplader

Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Youtube kijken ig

Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? donker 100%

Wat vond je van deze vragenlijst?  Wel geinig

Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? Nee

Reputatie 7
Badge +5
  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) 2 persoons bed
  3. Wat voor soort matras heb je? 2x 1 persoons 
  4. Hoe lang / breed is je bed? 2 x 1,80
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Jawel
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nee een hor aan het raam
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Nee niks
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Van bepaalde geluiden wordt ik wel wakker
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen?  Wordt er wel wakker van maar druk hem altijd weer uit en na een paar minuten gaat dat klerending weer af
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Vanaf m’n 6e altijd naakt
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? 4-seizoenen 
  12. Heb je knuffels? Nee
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? X
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? X
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Eigen kamer maar met onweer komt m’n broertje in mijn bed liggen hij is daar bang voor 
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? 8 ongeveer 
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? Meestal wel
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? Ongeveer 10:30
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? Vaak 7:00
  20. Droom je veel? Vaak
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Zijn wel leuk iig geen nachtmerries 
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Overal vrede op aarde 
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Op m’n foon of even douchen 
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? ^^
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Flesje water
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Op foon
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Zo donker mogelijk 
  28. Wat vond je van deze vragenlijst? Is eens wat anders 
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? Wat uitgebreider en langer

Heyy iedereen!

Ik heb zelf zoals jullie wel weten wat problemen met slapen, maar het leek mij wel leuk om een vragenlijst te maken over slapen want die heb ik nog niet langs zien komen hier! Dus hopelijk wil je hem invullen als je dit leest! En als je iets niet wilt invullen hoeft dat natuurlijk niet! :)

PS dit is wel mijn eerste vragenlijst dus hij is misschien niet zo goed, maar heb mijn best gedaan! Hier gaan we!!😊

 

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) Hoogslaper
  3. Wat voor soort matras heb je? Zo'n matras van de ikea
  4. Hoe lang / breed is je bed? Ik denk 90 bij 200.
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Ja hoor
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nee
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Nee
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Ik slaap als een blok
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Jazeker! Heel irritant.
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Ik heb niks aan.
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? Gewoon een dekbed. Ik weet niet hoe die dingen heten.
  12. Heb je knuffels? Jazeker!
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Ik heb een hele ton vol. Die ton gebruik ik als voetenbankje. Er liggen 4 knuffels op mijn bed. 2 ervan als assess ware (weet niet hoe je het moet spellen) en 2 om vast te houden.
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Die ligt in de ton.
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Eigen
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? Zeker 9 uur.
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? Nee..
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? Rond 21 uur
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? Meestal in een werkweek 7 uur s ochtends, maar nu in de vakantie 9 uur.
  20. Droom je veel? Ja
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Soms nachtmerries 
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Idk
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Nadenken 
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Nadenken 
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Ik heb geen nachtkastje maar een boekenplank. Daar staan mijn wekker en boeken op.
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Lezen.
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Donker
  28. Wat vond je van deze vragenlijst?  Wel ok 
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? Iets korter.

Hopelijk vond je hem leuk!!😃

Liefs, ItsJustMe <3

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 4
Badge +3

Hoe oud ben je? Bijna 13

Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) Eenpersoonsbed

Wat voor soort matras heb je? Weet ik niet, sorry

Hoe lang / breed is je bed? Ik denk ong  2 bij 1,5 m

Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Jaaa

Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nee

Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Nee vind ik niet fijn

Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Ligt eraan hoe laat ik ben gaan slapen

Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Ik word wakker

Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Onderbroek en bh

Onder wat voort dekens slaap je het liefst? Zonder dekbed erin

Heb je knuffels? Ja

Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? 1, geboorte knuffel, hij heet Koek

Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Jaaaa koek dus

Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Eigen kamer

Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? 8 of 9

Haal je dat aantal uren ook altijd? Soms

Hoe laat ga je altijd naar bed? Ligt eraan of t weekend, vakantie of doordeweeks is

En hoe laat ga je weer uit bed? Ligt er ook aan

Droom je veel? Ja

Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Leuke dromen, al een paar jaar geen nachtmerries gehad

Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Weet ik niet meer ik kan dromen niet herinneren alleen als t eene nachtmerrie is

Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Lezen

Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Lezen

Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Water

Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Lezen

Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Donker

Wat vond je van deze vragenlijst? Heel tof!!

Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken?

Hopelijk vond je hem leuk!!😃 Nee geen tips echt heel leuk

 

Liefs, ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +5

Heyy iedereen!

Ik heb zelf zoals jullie wel weten wat problemen met slapen, maar het leek mij wel leuk om een vragenlijst te maken over slapen want die heb ik nog niet langs zien komen hier! Dus hopelijk wil je hem invullen als je dit leest! En als je iets niet wilt invullen hoeft dat natuurlijk niet! :)

PS dit is wel mijn eerste vragenlijst dus hij is misschien niet zo goed, maar heb mijn best gedaan! Hier gaan we!!😊

 

  1. Hoe oud ben je? ​​​​14
  2. Op wat voor soort bed slaap je?(stapelbed, eenpersoonsbed etc) Eenpersoonsbed
  3. Wat voor soort matras heb je? Geen idee😅
  4. Hoe lang / breed is je bed? ​​​​​volgensmij 1 bij 2 meter.
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Kan beter maar niet verschrikkelijk.
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Waar kan ik dat kopen, ik moet dat nu hebben!
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Ik zet metal muziek aan en ik slaap daardoor beter. Vraag me niet hoe maar ik kom erdoor met rust.
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Als ik eenmaal slaap, dan slaap ik ook goed maar dan moet ik wel nog in slaap vallen...
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Mijn wekker is mijn grootste vijand, ja dus.
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Ligt eraan hoe warm het is, meestal boxer en een pyamabroek, shirt heb ik bijna nooit aan.
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? ​​​​​Euhhh, gewoon een stoffen deken?
  12. Heb je knuffels? Te veel😂
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? ​​​​​Een stuk of 20, moet ik ze echt allemaal opnoemen?
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Tuurlijk.
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Ik slaap op mijn eigen kamer.
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? Minstens 10, maar dan lukt bijna nooit.
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? Nope
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? Ik ga altijd rond 9 uur naar bed, maar ik slaap meestal pas om 11 uur
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? Rond 7 uur/half 8
  20. Droom je veel? Ja
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Ik had heel veel last van nachtmerries, maar ik begin er steeds meer overheen te komen. Paar maanden geleden sliep ik ook echt maar 3 uur per nacht gemiddeld.
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Geen😅
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Mijn steen vasthouden, ik heb een steen, gewoon een steen ergens op straat gevonden en het werkt dusja, en natuurlijk muziek.
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Proberen te slapen.
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Mijn steen en mijn oortjes.
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Muziek opzetten.
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Her liefste donker, dan maakt mijn brein melatonine aan.
  28. Wat vond je van deze vragenlijst? Heel erg leuk!
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? Ga vooral zo door! Is een vragenlijst over sport misschien een leuk idee?

Hopelijk vond je hem leuk!!😃 Zekers!

Liefs, ItsJustMe <3 Liefs -Ikweetgeennaam321

 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor het invullen iedereen!! Vind het leuk om al jullie antwoorden te lezen!😃 

Heyy @ItsJustMe ,

Vul je 'm zelf ook in?

@Jesse08 Ja doe ik!!😊

  1. Hoe oud ben je? 16
  1. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) Eenpersoonsbed
  2. Wat voor soort matras heb je? Ik heb een verenmatras
  3. Hoe lang / breed is je bed? 210cm lang en 90cm breed
  4. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Ja hoor :)
  5. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Jaa ik kan echt niet tegen muggen namelijk haha😅
  6. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Nope heb het eens geprobeerd, maar is niks voor mij
  7. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Ik word heel snel wakker door geluiden
  8. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Ik word vaak al voor de wekker wakker🙃
  9. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Ik slaap altijd in een boxer/slip
  10. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? Een lekker dik dekbed😊
  11. Heb je knuffels? Jaa
  12. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Heb er een stuk of 10 en die hebben allemaal ook een naam :D
  13. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Jaa
  14. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Ik heb mijn eigen kamer
  15. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? 8/9 uur
  16. Haal je dat aantal uren ook altijd? Nope
  17. Hoe laat ga je altijd naar bed? Meestal rond 00:00
  18. En hoe laat ga je weer uit bed? Rond 08:00
  19. Droom je veel? Yep
  20. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Heb zelf erg veel nachtmerries en soms ook een leuke droom
  21. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Een hele random droom dat mijn vader zich alleen maar kon verplaatsten op een springstok en dat hij alles thuis daardoor kapot maaktte😅
  22. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Muziek luisteren waar ik rustig van wordt
  23. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Piekeren.. En proberen rustig te worden door te proberen aan leuke dingen te denken en anders ga ik even uit bed naar buiten kijken
  24. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Zakdoekjes, een lampje, een flesje water
  25. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Muziek luisteren die rustig is
  26. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Een donkere ruimte met wel een beetje licht
  27. Wat vond je van deze vragenlijst? /
  28. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? /

Heb vgm klein foutje gemaakt in het invullen want staat bij mij nu ineens 2x een vraag 1.. Nou ja ach maakt ook niet uit haha😅

Liefs, ItsJustMe <3

@Ikweetgeennaam321 , voor 10 euro kan je er 1 bij de Hema kopen. 😉

Reputatie 7
Badge +5

Heyy iedereen! ​​​​​@ItsJustMe :) 

Ik heb zelf zoals jullie wel weten wat problemen met slapen, maar het leek mij wel leuk om een vragenlijst te maken over slapen want die heb ik nog niet langs zien komen hier! Dus hopelijk wil je hem invullen als je dit leest! En als je iets niet wilt invullen hoeft dat natuurlijk niet! :)

PS dit is wel mijn eerste vragenlijst dus hij is misschien niet zo goed, maar heb mijn best gedaan! Hier gaan we!!😊  :) 

 

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) eenpersoons 
  3. Wat voor soort matras heb je? koudschuim ( dat veert weer terug) 
  4. Hoe lang / breed is je bed? weet ik zo even niet...
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Jawel hoor 
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nope :( 
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? vind ik niet echt fijn 
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? ja, wordt snel wakker van geluiden buiten 
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Ben altijd wel eerder wakker...
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? s'zomers vooral een hemdje en onderbroek en anders korte mouwen pyjama ook in de winter :) 
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? een lekker dikke deken 
  12. Heb je knuffels? jaa, kan niet zonder  :) ... slaap met stuk of 15 🤗🙈
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Ja een naam hebben ze ook :) 
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Ja, dat is een 🐸 😅
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? heb een eigen kamer 
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? 8/ 9 uur ..
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? Nope 
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? 00:00 of 01:00 
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? 08:00 , ligt er aan soms ook wel eerder..
  20. Droom je veel? Ja 
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? nachtmerries :( 
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? ohh is lang geleden... dat ik een backflip op mijn paard deed... vraag me niet waarom, want ik heb ook geen idee hoe ik het voorelkaar kreeg ... het gebeurde gewoon 😅😂
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? zit meestal gelijk weer achter mijn telefoon dan... 
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? veel piekeren
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? zakdoekjes, water, wekker en een random stressbal 
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? muziek luisteren 
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte?  donkere ruimte 
  28. Wat vond je van deze vragenlijst? Leukk! Mooi gedaan hoor, keer wat anders 🙃
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? nee hoor, t' is prima zo!

Hopelijk vond je hem leuk!!😃 heel leuk hoor 🤗

Liefs, ItsJustMe <3 liefs van mij 💗

 

Reputatie 5
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? (Heel bijna) 14
  2. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) nu hoogslaper, volgende week 2 persoonsbed.
  3. Wat voor soort matras heb je? Best zacht vgm
  4. Hoe lang / breed is je bed? Me nieuwe 140 bij 200 cm
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? Jaaaa
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nog niet, maar wil ik wel op me nieuwe bed/kamer.
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn?  soms, maar alleen als echt nodig is. Ik ben altijd bang dat ze mijn oren beschadigen of zo..  
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Nee, ik slaap echt heel ligt. 
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Altijd wordt ik er wakker van, ook door die van mijn moeder 
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Meestal pyjama in de winter en als 't in de de zomer te warm is voor pyjama gwn hemdje en onderbroek.
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? In zomer alleen een laken, anders denk ik 4 seizoenen deken ofz.
  12. Heb je knuffels? Oui
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Jaa, hele domme namen dan heb ik bv. Een konijn die konie heet en de panda heet pandie, haha. In mijn bed van nu heb ik er 8.mr in m'n nieuwe bed passen er meer dus dan gaan er denk ik  nog een paar bij..
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Ja, maar op mijn nieuwe bed..
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Eigen
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? 11 ofz of 10
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? Nee, maar ik wordt altijd wakker van geluiden  en kan ook niet goed uitslapen, maar ga wel altijd laat naar bed. 
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? V3rschilt heel erg
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? Verschi,'t ook heel erg.
  20. Droom je veel? Nee niet dat ik weet
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Als ik heb Meestal nachtmerries 
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Ehm weet ik eigenlijk niet
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Lezen of op m'n telefoon, of zoiets 
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Naar beneden of bovenstaande
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Krijg pas in m'n nieuwe kamer een nachtkastje 
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Heel dom, maar ik ga altijd heel erg piekeren en soms bedenk ik in m'n hoofd dan verhaaltjes om me daarvan af te leiden
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Donkere
  28. Wat vond je van deze vragenlijst?  Leukkkk
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken?-

Liefssss

Reputatie 7
Badge +5

@Jesse08 dankjewel!! Als ik weer terug van vakantie ben ga ik dat gelijk kopen!!

Liefs -Ikweetgeennaam321

 

 

 

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc)eenpersoons
  3. Wat voor soort matras heb je? Idk
  4. Hoe lang / breed is je bed? Niet zo heel lang
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? soms
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nee
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Nee
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Nee
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen?ik word wel wakker van een wekker
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Het klinkt raar maar ik ben een bedplasser en ik slaap met een luier aan
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? Dekens
  12. Heb je knuffels? Ja 3
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Geen naam
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Ja
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Eige kamer
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? Weet ik niet
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? Idk
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? 11 uur ong
  19. En hoe laat ga je weer uit bed?8 uur
  20. Droom je veel? Nee
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries?nooit nacht meries
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Idk
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Met mijn luier spelen
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Als ik wakker lig heb ik in mijn luier geplast en. Dan doe ik een nieuwe aan
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Een schoone luier en doekjes
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? Filmpje kijken
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? Donker
  28. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? Nee

Hopelijk vond je hem leuk!!😃

Liefs, ItsJustMe <3

 

Reputatie 6
Badge +3

 

 

  1. Hoe oud ben je?  ~15
  2. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) eenpersoonsbed
  3. Wat voor soort matras heb je?  Weet de naam niet, niet een die vormd naar jouw lichaam.
  4. Hoe lang / breed is je bed? 210 x 90 denk ik
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer?  Opzich wel oke
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? Nee
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? Nee ik woon 3 km van de dichtstbijzijnde drukkere weg dus het is hier wel rustig ik word soms alleen gek van krekels buiten
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten?  Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? Als ik genoeg slaap krijg wel anders dan niet
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? Ik word wakker maar niet genoeg dat ik hem kan uitzetten 
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? Met boxer
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? IK vind zelf een verzwarings deken heel fijn 
  12. Heb je knuffels? Ja niet meer in bed 
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? Ik weet niet hoe veel een een stuk of 3 
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? Ja
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? Eigen kamer 
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? Nodig 6
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? Nee ik zit tussen de 2½ en 6 vaak
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? Naar bed vaak rond 11 uur dan probeer ik te slapen tot 2 uur en dan pak ik mijn telefoon en ga ik dingen lezen of tijdens school leren
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? Het liefste rond 6 maar vaak word dat 8
  20. Droom je veel? Nee ik heb het nog nooit gedaan en ik weet dat iedereen droomt maar toch het is uitleggen wat zien is voor een blind persoon 
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? Nvt
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? Nvt
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? Lezen en leren
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? Piekeren en zorgen maken en anxious zijn 
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? Niet echt iets maar er liggen wel wat dingen standaard op 
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden?lukt mij niet
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte?  Donker ik vind de lantaarn paal genoeg die door mijn raam schijnt 
  28. Wat vond je van deze vragenlijst?  Wel leuk
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga makennee eigenlijk niet 

 

Reputatie 7
Badge +12

Dank jullie wel voor het invullen @Weet me naam niet en @SadLightbulb!😊

En @Ikweetgeennaam321 is het al gelukt om een klamboe te kopen?😉😅

Liefs, ItsJustMe <3

Heyy iedereen!

Ik heb zelf zoals jullie wel weten wat problemen met slapen, maar het leek mij wel leuk om een vragenlijst te maken over slapen want die heb ik nog niet langs zien komen hier! Dus hopelijk wil je hem invullen als je dit leest! En als je iets niet wilt invullen hoeft dat natuurlijk niet! :)

PS dit is wel mijn eerste vragenlijst dus hij is misschien niet zo goed, maar heb mijn best gedaan! Hier gaan we!!😊

 

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Op wat voor soort bed slaap je? eenpersoons
  3. Wat voor soort matras heb je? Geen idee, eentje waar je niet in weg zakt.
  4. Hoe lang / breed is je bed? idk
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? opzich wel
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? nee
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? nee, soms wel een luisterboek, maar altijd zonder oortjes.
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? nee, meestal slaap ik erdoorheen.
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? ik word altijd wakker, ookal staat de wekker zacht.
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? meestal alleen onderbroek, of onderbroek + shirt of hemd
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? winterdeken, maar het liefst alleen als het koud is.
  12. Heb je knuffels? ja, op zolder in een ongeopende bak
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? geen idee, en ze zijn naamloos.
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? nee, ook op zolder
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? alleen
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig? 5/7 denk ik, als ik langer slaap ben ik moe
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? ja
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? 10 uur denk ik
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? tussen 6 en half acht
  20. Droom je veel? nee
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? meestal iets ertussen in 
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? dat ik een buitenritje mocht maken op een manegepaardje
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen? luisterboek
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? luisterboek
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? etherische olie, lamp en telefoon
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? niks
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? donker
  28. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? nee

Hopelijk vond je hem leuk!!😃

Liefs, ItsJustMe <3

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Op wat voor soort bed slaap je? (stapelbed, eenpersoonsbed etc) 1 persoons met een rekje zodat ik niet uit bed val want ik val regelmatig uit bed ik heb nu ook de regel met mijn ouders dat als ik nog 3 keer uit bed val dat ik dan in zo'n baby box moet slapen
  3. Wat voor soort matras heb je? geen idee maar het is in ieder geval een fijn matras
  4. Hoe lang / breed is je bed? geen idee
  5. Lig je fijn en lekker op je bed en in je kamer? ja
  6. Heb je in de zomer een klamboe over je bed hangen tegen muggen? nee ik heb wel een hor voor me raam zodat de muggen niet binnen komen
  7. Slaap je met oorddopjes in tegen geluiden? Of vind je dat niet fijn? ik slaap zonder oordopjes
  8. Wordt je snel wakker door geluiden van buiten? Of slaap je altijd als een blok beton door alles heen? ik slaap er als een blok beton doorheen tenzij ik uit bed val dan word ik wakker en kan ik niet meer slapen
  9. Wordt je wel wakker van een wekker? Of slaap je er vaak doorheen? ik word wel wakker van een wekker
  10. Slaap je met een pyjama aan of alleen in een boxer of heb je niks aan tijdens het slapen? Of iets anders? ik slaap met een pyjama aan 
  11. Onder wat voort dekens slaap je het liefst? ik slaap het liefst onder een lekker warm dekbed 
  12. Heb je knuffels? ja
  13. Zo ja, hoeveel? En hebben ze ook een naam? ik heb 5 knuffels en ze heten bunny, beer, lady, gert en marie
  14. Heb je ook een geboorteknuffel bij je? ja die heet bunny
  15. Slaap je op je eigen kamer of deel je je kamer met iemand? ik slaap op mijn eigen kamer
  16. Hoeveel uren slaap heb je per nacht nodig?  het verschilt altijd
  17. Haal je dat aantal uren ook altijd? het verschilt
  18. Hoe laat ga je altijd naar bed? ik moet doordeweeks altijd om half half 9 naar boven en om 9 uur in bed liggen vind dit zelf wel heel vroeg en in het weekend moet ik meestal om kwart voor 10 naar boven vind dit ook heel vroeg
  19. En hoe laat ga je weer uit bed? als ik naar school moet dan om half 7 en in het weekend verschilt het
  20. Droom je veel? ja
  21. Zo ja, zijn dat leuke dromen of heb je veel last van nachtmerries? het zijn heel vaak wel leuke dromen
  22. Wat is de leukste droom die je je nu nog kan herinneren? dat zo hard als ik kon door een weiland rende met allemaal mooie bloemen en dieren en dat ik super gelukkig was en alles ik ben nu ook gelukkig hoor dus don't wory en nog een droom was dat ik hockey kampioen werd want dat wil ik zo graag worden later.
  23. Wat doe je als je niet in slaap kan vallen?  in mijn dagboek schrijven of lezen of denken aan alle grappige en leuke momenten uit mijn leven en dan val ik vanzelf wel in slaap
  24. Wat doe je als je wakker ligt 's nachts? ik lig echt bijna nooit wakker snachts
  25. Wat heb je altijd bij je op je nachtkasje tijdens de nacht? mijn wekker een leesboek en mijn dagboek 
  26. Wat doe je voordat je gaat slapen om rustig te worden? lezen of in mijn dagboek schrijven
  27. Slaap je het liefst in een donkere ruimte of een in lichtere ruimte? allebei maakt mij eigenlijk niet uit
  28. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk
  29. Heb je nog tips voor als ik ooit nog een vragenlijst ga maken? nee

Reageer