Skip to main content
Vraag

vragenlijst over mentale gezondheid

• May 27, 2024
  • 52 reacties
  • 573 Bekeken

Toon eerste bericht

52 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • July 30, 2025

Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? 16

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) ja ik probeer zo veel mogelijk naar school te gaan, maar het is wel heel moeilijk

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) nee, durf dat niet, maar ik vraag mijn moeder wel om me ziek te melden als het echt niet gaat

4.wat doe je als je spijbelt?

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Ja ze weten dat het echt niet goed gaat mentaal, maar hebben geen idee wat ze ermee moeten

6.weten je vrienden het? Nee eigenlijk niet, alleen mijn vriend weet het mijn vriendinnen hebben geen idee, ik verberg mijn gevoelens altijd in het openbaar

7.heb je al hulp? Wel gehad, het ging toen echt veel beter, maar mijn psycholoog stopte met werken daar dus moest stoppen, ging toen best goed, maar 2 maanden later ging het weer slechter, en het blijft alleen maar slechter worden

8.doe je aan sh? Soms wel, ik wordt best wel snel boos op mezelf en begin mezelf dan best vaak te slaan, heb dan meestal daarna een handafdruk van mezelf

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) heel soms aan gedacht

• August 1, 2025

Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? 11 bijna 12!!

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) yep school maakt het probleem juist erger lol

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag)  ik spijbel meestal bij excursies uitstapjes etc omdat ik niet echt vriendinnen heb😭

4.wat doe je als je spijbelt? Liegen dat ik buikpijn heb etc

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Nee mijn moeder is een echte oversharer  en ik wil niet dat mijn gevoelens worden gedeeld aan de hele familie

6.weten je vrienden het? Heb geen

7.heb je al hulp? Mijn enige hulp op dit moment is de kindertelefoon

8.doe je aan sh? Nee

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3)  ik denk aan doodgaan ERG veel maar ik kan niet tegen sneetjes bloed etc dus kan dat helaas niet van wat ik weet