Skip to main content

Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je?

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3)

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag)

4.wat doe je als je spijbelt?

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt?

6.weten je vrienden het?

7.heb je al hulp?

8.doe je aan sh?

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3)

 

Dankjewel voor het invullen!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende content.

 

Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? 14

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel? normaal wel, maar vandaag ff niet. Ik ga wel vaak eerder weg. (zo niet ziet vraag 3)

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) nee, ik skip alleen soms met een reden, maar dat vind ik heen spijbelen

4.wat doe je als je spijbelt? thuis ff uitrusten 

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? ja, soort van mr ze weten niet hoe erg het is 

6.weten je vrienden het? ​​Nee

7.heb je al hulp? ​​​​nee, mijn ouders wel. Ik mag geen hulp meer, omdat ik bitchie tegen hulpverleners deed

8.doe je aan sh? nee ik ben gestopt

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) ja, maar ik mag niet met 113 praten omdat het hulpverleners zijn en die maken alles erger.

 

Dankjewel voor het invullen! jij ook bedankt🩷🎀

 

 

 


Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? 16

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) soms, de ene keer ga ik wel naar school en de andere keer blijf ik thuis.

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) weet niet of je het echt spijbelen kan noemen, maar ik blijf soms wel thuis als ik het echt niet trek, mijn ouders melden me af en zijn dus op de hoogte. Vaak doe ik dit om te voorkomen dat ik weer een erge terug val ga hebben.

4.wat doe je als je spijbelt? ligt eraan hoe ik me voel. als het alleen in mijn hoofd zit ga ik dansen. Als het voelt dat ik vast zit ga ik buiten wandelen. meestal probeer ik naar buiten te gaan (bijvoorbeeld iets met mijn konijnen). of ik ga tv kijken

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? ja ben ongeveer een jaar geleden voor deeltijd opgenomen vanwege depressie. ben nu nog steeds bezig met me beter voelen en dat gaat wel beter. ik moet alleen vaker rust nemen om mezelf genoeg rust en ruimte te geven

6.weten je vrienden het? niet echt alles

7.heb je al hulp? ja, ik ga naar een psycholoog en heb coaching bij een paarden coach

8.doe je aan sh? vroeger wel ben nu gestopt

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) vroeger meer, nu meer als een gedachten die soms voorbij komt maar niet heel serieus (meer dat je het niet trekt en wilt verdwijnen)

 

Dankjewel voor het invullen!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende content.

 

leuke vragen lijst!

 

Groetjes,

A


1.Hoe oud ben je? 14

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) Ja, ik doe vwo en het zou meer problemen veroorzaken als ik school mis

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) 

4.wat doe je als je spijbelt?

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Nee, mijn broertje heeft al een beperking en ik weet dat ze meer problemen niet aan kunnen

6.weten je vrienden het? Ik vent wel soms tegen mijn vrienden, maar ik durf niet om teveel te zeggen of om te diepe dingen te vertellen omdat zij het niet zouden begrijpen

7.heb je al hulp? Nee, Ik wil wel maar ja mn ouders komen er dan te snel achter

8.doe je aan sh? Ja ik kras mezelf met mijn nagels, trek aan mn haren, bijt mezelf en ik sla mezelf met random voorwerpen. 

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) Soms


1.Hoe oud ben je?

14

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3)

Ja

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag)

Ja en nee

4.wat doe je als je spijbelt?

Gamen

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt?

Ja

6.weten je vrienden het?

1 vriendin

7.heb je al hulp?

Ja

8.doe je aan sh?

Ik ben er voor 95% mee gestopt

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) 

Heel af en toe. Het is gelukkig vermindert (en ik heb slechte ervaringen met 113)


 

1.Hoe oud ben je? 14

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) Ik ga wel naar school, alleen komt het probleem met mij vaak door school, maar het is geen depressie of zo althans dat denk ik. Ik heb moeite gehad met mijzelf te zijn vorig schooljaar, want ik werd niet gerespecteerd. Nu is het wel iets beter behalve dat mijn klas super druk is en mijn beste vriendin is opgenomen met Anorexia (eetstoornis)

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) 

Nee

4.wat doe je als je spijbelt?

Weet ik niet want ik doe niet aan spijbelen.

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt?

Niet echt, ze weten wel over mijn vriendin en over dat de klas zo druk is, maar niet dat ik daar bijna iedere dag aan denk.

6.weten je vrienden het?

Eentje want die heeft hetzelfde, want dat is ook een beste vriendin van mijn vriendin met Anorexia.

7.heb je al hulp? Kindertelefoon en met bepaalde docenten praten over de klas, maar ik wil wel meer hulp via dit forum dus als jullie vaker op mijn Topics kunnen reageren a.u.b.

8.doe je aan sh? Nee.

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3)

Nee, ik denk eerder aan dingen van ik wil in een andere klas zitten en ik wil dat mijn vriendin er weer is op school.

 

 

Liefs EmmakokfanEva.


1.Hoe oud ben je? 13

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) nvt

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) nope

4.wat doe je als je spijbelt? nvt

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? nope

6.weten je vrienden het? eentje

7.heb je al hulp? nie echt

8.doe je aan sh? lichtelijke vorm

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) neee


1.Hoe oud ben je? → 14

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) → jazeker, ik moet omdat mn ouders nie weten dat het kut gaat

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag)

4.wat doe je als je spijbelt? → heb nog nooit gedaan, mijn ouders zouden facking boos worden

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? → nope

6.weten je vrienden het? → nope

7.heb je al hulp? → nope

8.doe je aan sh? → jup

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) → jup


1.Hoe oud ben je? 13

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) Ja, vaak wel, op school heb ik mijn vrienden en een heel close vriendin met wie ik er over kan praten

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) Nee, dat is heel moeilijk op mijn school

4.wat doe je als je spijbelt? -

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Ja, maar ze vinden me aanstellen. Ik heb het maar gelaten

6.weten je vrienden het? Sommige ja

7.heb je al hulp? Niet profesioneel, maar wel die close vriendin

8.doe je aan sh? Deed, ik denk niet dat ik snel ga relapsen

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) Soms, maar ik denk niet dat ik het echt ga doen. Meer van wie het zou boeien en wat hun reactie zou zijn. Ik weet dat mensen van mij houden, dus ik ga het echt niet doen. Veel te eng.

 

Liefs,

  1.  

Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? 16

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) ja

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) nee

4.wat doe je als je spijbelt?

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? nee

6.weten je vrienden het? sommige denk ik wel

7.heb je al hulp? nee

8.doe je aan sh? 400 maanden clean

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) niet meer

 

Dankjewel voor het invullen!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende content.

 

 


Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? 12

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3)

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) nee

4.wat doe je als je spijbelt? /

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Nee

6.weten je vrienden het? Heb niet echt vrienden behalve 1 en die weet het

7.heb je al hulp? Nee

8.doe je aan sh? Niet echt, sla mezelf soms wel

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) nee

 

Dankjewel voor het invullen!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende content.

 

 


Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? 12

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) Wel, ik voel me niet “mentaal onwel” maar ik wil gewoon niet naar school omdat ik toch naar een andere school ga. Wel moet ik naar school van mijn psycholoog omdat ze denkt dat ik dan in een depressie kom als ik 11 weken alleen ben.

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag)Ja, maar niet zo vaak nu.

4.wat doe je als je spijbelt?Aan school werken.

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt?Soort van, ze weten dat ik naar een andere school wil gaan (dat is het enigste waar ik op dit moment mee zit).

6.weten je vrienden het?Alleen 1 meisje.

7.heb je al hulp?Ja, ik heb het al aan mijn mentor, een docent, psycholoog en moeder verteld en die helpen me. (Mijn moeder had het ook aan mijn vader verteld)

8.doe je aan sh?Nee

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3)Nee

 

Dankjewel voor het invullen!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende content.

 

 


1.Hoe oud ben je? 14

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) ik ga nu een tijdje niet naar school maar met hulp doe ik alles thuis en gelukkig lukt het.

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag). Nee, ook als alles goed gaat doe ik dat niet, is ook bijna niet mogelijk op onze school (gelukkig), dat heeft strenge gevolgen. Maar ik heb er ook geen behoefte aan.

4.wat doe je als je spijbelt?  x

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? ja zeker, ze helpen me aan alle kanten.

6.weten je vrienden het? Ja, en mijn vriendin ook, en ze steunen me echt geweldig.

7.heb je al hulp? Ja, dat staat in mijn topic stand van zaken want dat is een heel verhaal om te typen ;)

8.doe je aan sh? nee ik deed mezelf wel pijn maar niet via sh.

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) nee ik heb wel even een tijdje gehad dat ik er niet wou zijn maar dat is voorbij. Ik wens dat iedereen toe trouwens! (dat dat voorbij is)

Groetjes liefs Tartan X


1.Hoe oud ben je?

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) Ja, maar ik voel me ook niet altijd mentaal slecht, als ik me wel slecht voel ga ik gewoon naar school.

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) nee

4.wat doe je als je spijbelt?

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? ja

6.weten je vrienden het? niet echt

7.heb je al hulp? ja gelukkig

8.doe je aan sh? heel heel soms

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 ❤ nee


1.Hoe oud ben je? -13

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) ik ga altijd naar school, hoe ziek of mentaal onwel ik me ook voel, of het moet echt erg zijn

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) nee, dan krijg ik dikke problemen

4.wat doe je als je spijbelt? x

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? nee, mijn vader zei vandaag nog dat hij het zo mooi vind om mij zo gelukkig te zien, dus hij heeft het niet eens door

6.weten je vrienden het? mwah, ze hebben het eerder door dan mijn ouders

7.heb je al hulp? nee en als ik hulp krijg is het geen therapie, ik ga dan toch niks zeggen

8.doe je aan sh? helaas wel

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) soms aan gedacht, gelukkig gaat het snel weg


1.Hoe oud ben je?  16

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3)    ja 

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag)    ja

4.wat doe je als je spijbelt?    slape

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt?  nee 

6.weten je vrienden het?   nee

7.heb je al hulp?  nee 

8.doe je aan sh?   deed

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3)  soms wel 


1.Hoe oud ben je? Ik ben 14 

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) Yup, ik ga wel maar ik heb een HEVIG aangepast rooster. Tot het punt waar ik vaker op een andere plek ben dan in de lessen. Nu wanneer ik dit type zit ik ook in een apart kantoortje inplaats van in de les. Is gewoon rustiger voor me. Als ik me kut voel ben ik wel in een veilige plek. 

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) Nope

4.wat doe je als je spijbelt? x

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Nou mn ma was erbij toen ik gediagnoseerd werd met Cptss maar ik denk niet dat ze alles weet. Maar wel genoeg want ik woon nie meer thuis. Als ze niks wist zou ik nu nog thuis zitten. 

6.weten je vrienden het? Welke vrienden? (heb er niet echt veel maar de mensen die ik mag weten het wel. Een paar mensen op school en dan iedereen thuis en op de groep)

7.heb je al hulp? Ik heb wel wat hulp, ik woon op een woongroep en ga binnenkort therapie doen

8.doe je aan sh? Jaaaa hoe zeg ik dat… Soort van maar nie echt? Gelukkig niet meer zo hevig als eerder maar ik dissoscier meestal als ik iets doe. Dus ik weet vaak niet hoe of waarom. 

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) Hoort wel bij de diagnose 🤷


Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? 15

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) soms wel soms niet

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) ja

4.wat doe je als je spijbelt? Ligt eraan of ik iets moet afkrijgen 

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Nee

6.weten je vrienden het?ja

7.heb je al hulp? Nee

8.doe je aan sh? Als je daarmee zelfbeschadeging bedoelt dan ja

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) ja

 

Dankjewel voor het invullen!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende content.

 

 


Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? 17

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) 

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) nee 

4.wat doe je als je spijbelt?

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Niet helemaal 

6.weten je vrienden het? Ja

7.heb je al hulp? Niet meer

8.doe je aan sh? Ja

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) ja...

 

Dankjewel voor het invullen!

👍👌

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende content.

 

 


Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? 13

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) Ja

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) Soms als ik me echt niet goed voel

4.wat doe je als je spijbelt? Janken in bed

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Volgens mij niet

6.weten je vrienden het? Een paar

7.heb je al hulp? Nee

8.doe je aan sh? Heb het overwogen, gelukkig kan ik mijzelf tegenhouden

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) Zelfde als vraag 8

 

Dankjewel voor het invullen!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende content.

 

 


Hoiii allemaal,ik heb een korte vragenlijst

1.Hoe oud ben je? Bijna 18

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) heb geen school-gelukkig niet-wat een hell.

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) -

4.wat doe je als je spijbelt? Niks al zou ik dat doen

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Waarschijnlijk dan wel, wordt, lijkt me, een melding over gedaan dan.

6.weten je vrienden het? Dan zou dat wel zo zijn, als ze me niet zien dan.

7.heb je al hulp? -

8.doe je aan sh? Nee nooit

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3) Nee, maar wel dat het leven niet zo op-en-top is als we denken..

 

Dankjewel voor het invullen!

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende content.

 

VragenVragen

 

(Laatste bericht die ik 'ooit ga posten', naast account verwijderen dan)

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


Hey @VragenVragen  moet je stoppen met het forum vanwege dat je 18 bent?  Bedankt voor dat je er bij was! Alle goeds en liefs gewenst! Het beste voor jou en iedereen om je heen! 

Liefs Tover xxx

P.s. excuses als dit off topic is @moderator! 


1.Hoe oud ben je? Bijna 13

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel? Ja, van mijn ouders moet het gewoon.

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) nee

4.wat doe je als je spijbelt?-

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? Ja, ze zijn er een tijdje geleden achtergekomen.

6.weten je vrienden het? Sommige, ja

7.heb je al hulp? Nee,

8.doe je aan sh? Ja, maar ik ben nu een maand clean!

9.denk je aan zm? Eigenlijk elke dag wel.


ik wil best wel de vragen lijst invullen maar ook een vraagje voor jou hoeft geen andword op te geven als je niet wil hoor  

1.Hoe oud ben je? 15

2..ga je naar school ook al voel je je mentaal onwel?(zo niet ziet vraag 3) ik ga niet naar school heb vrijstelling

3.spijbel je?(zo ja zie volgende vraag) nee officieel mag het 

4.wat doe je als je spijbelt? nu ik niet naar school ga doe ik sinds kort aan progammeren 

5.weten je ouder(s) dat je je niet lekker voelt? ja maar ze snapen niet hoe ik me voel veral me vader niet 

6.weten je vrienden het? heb geen vrienden meer had er maar 1 en ja die wist het soort van zij wou afspreken maar ik kon dat niet dus dat heb ik wel proberen uit te leggen 

7.heb je al hulp? niet meer werkte niet heb wel heel veel verschindele hulp gehad 

8.doe je aan sh? sh? geen idee wat je daar mee bedoeld 

9.denk je aan zm?(zo ja je kan contact opnemen met 113 <3)   ja

 


Hoi,

Een aantal van jullie zitten in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Anne De Kindertelefoon) 


@annoniem15 sure wat is je vraag?


Reageer