Hey Hoi
Ik heb een vragenlijst over huilen gemaakt! Ik zou het leuk vinden als jullie hem eerlijk antwoorden, want ik vind huilen nog steeds een moeilijk onderwerp. Ik vind dit, omdat ik vind dat je op mijn leeftijd niet meer moet huilen, omdat je dan lijkt op een baby. Een jaar geleden was dit nog erger en nu ben ik er bijna vanaf. Ik denk dat jullie me enorm helpen als jullie deze vragenlijst invullen :)
- Hoe vaak huil je ongeveer denk nooit misschien 1 tot 2 keer per jaar
- Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? Nu nooit meer (denk ik zie vraag 1)
- Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) Als ik huil heeft dat meestal altijd een andere reden dan de vorige keer
- Wat doe je als je moet huilen? Gewoon uithuilen en mijn serie verder kijken
- Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? Soms
- Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) Soms moet het gewoon, maar het is wel irritant als diegene het heel vaak doet
Bedankt voor het invullen. Het helpt me altijd veel als ik reacties krijg op mijn topics!
Love
Ehtnij
#verwijder de check/#terug naar de oude check/#Delete the check/#Back to the old check
@NietEchtRyan, je bent niet alleen hoor! Bijna iedereen op het forum is er voor je!
Liefs,
-
@Anoniem_12okt23 ,
We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.
We luisteren graag naar je!
Groet, Babs van de Kindertelefoon
Hoe vaak huil je ongeveer? best vaak, met periodes elke avond maar nu slik ik antidepressiva en heb ik een soort leeg gevoel waardoor ik niet meer zo vaak huil
Huil je vaak waar andere mensen bij zijn? meestal niet, ik probeer altijd eerst nog te lachen en het in te houden maar soms mislukt dat en voor ik het door heb rollen de tranen al over mijn wangen en dan kan ik het ook echt niet meer stoppen.
Waarom huil je vaak? (Je hoeft deze niet perse te antwoorden, omdat ik snap dat dit voor sommige mensen privé is, maar ja mag het natuurlijk altijd delen!) anorexia, depressie, als ik mensen zie lijden, wanhoop,..
Wat doe je als je moet huilen? als ik alleen ben dan laat ik het gaan meestal maar bij anderen probeer ik het in te houden
Als ik verdrietig ben wil ik vaak gaan eten, ook al weet ik dat het niet gezond is. Herkennen jullie dit? niet heel erg, maar er is wel een term voor volgens mij is dat emotional eating
Wat vind je van huilen (En dan met name mensen tussen de 10-20 jaar) niet erg, dapper, prima
Liefsss
Anoniem789