Skip to main content
Vraag

Vragenlijst over gevoelens - 15 vragen

• August 18, 2025
  • 10 reacties
  • 120 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Heyy lieve prachtige mensen, hier ben ik weer met een nieuwe vragenlijst. Deze is iets serieuzer dan mijn vorige. Ik hoop dat jullie hem willen invullen en er iets uit halen. Weet dat je niet alleen bent.

xx liefs Wolf 🐺

1. Hoe voel je je vandaag in één woord?
2. Wat maakt je blij, ook al is het maar een klein ding?
3. Wat maakt je op dit moment verdrietig of boos?
4. Heb je iemand met wie je alles durft te delen? Wie?
5. Wat doe je als je je echt alleen voelt?
6. Wat is iets wat je graag zou willen veranderen aan jezelf, als je kon?
7. Wat is iets waar je trots op bent?
8. Als je een dag alles kon doen wat je wilde, wat zou je dan doen?
9. Wie is je grootste steun op moeilijke dagen?
10. Wat helpt jou ontspannen als je overprikkeld bent?
11. Wat zou je willen zeggen tegen jezelf als je je rot voelt?
12. Heb je soms het gevoel dat mensen je verkeerd begrijpen? Leg uit.
13. Wat is iets wat je moeilijk vindt om over te praten?
14. Wat is een droom of doel dat je later wilt bereiken?
15. Als je iemand één compliment mocht geven, wie en wat zou je zeggen?

10 reacties

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 18, 2025

1. Hoe voel je je vandaag in één woord? Tevreden 
2. Wat maakt je blij, ook al is het maar een klein ding? Weer nu aan het voetballen nu de trainingen weer begonnen zijn 
3. Wat maakt je op dit moment verdrietig of boos? M’n overthinking 
4. Heb je iemand met wie je alles durft te delen? Wie? Nee 
5. Wat doe je als je je echt alleen voelt? Zoek ik afleiding 
6. Wat is iets wat je graag zou willen veranderen aan jezelf, als je kon? M’n oren of vind ikzelf te groot 
7. Wat is iets waar je trots op bent? Op alles wat ik nu heb bereikt 
8. Als je een dag alles kon doen wat je wilde, wat zou je dan doen? Dan zou ik met familie een road-trip door Amerika willen doen of op vakantie ermee gaan 
9. Wie is je grootste steun op moeilijke dagen? Mn hond 
10. Wat helpt jou ontspannen als je overprikkeld bent? Niks 
11. Wat zou je willen zeggen tegen jezelf als je je rot voelt? Er weer tegen aan gaan 
12. Heb je soms het gevoel dat mensen je verkeerd begrijpen? Leg uit. Jawel dat je niet serieus genomen wordt soms 
13. Wat is iets wat je moeilijk vindt om over te praten? Nvt 
14. Wat is een droom of doel dat je later wilt bereiken? Acteur worden 
15. Als je iemand één compliment mocht geven, wie en wat zou je zeggen? Aan jouw hele mooi en bijzondere vragenlijst 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 19, 2025

1.Hoe voel je je vandaag in één woord? Goed!

2. Wat maakt je blij, ook al is het maar een klein ding?  Een compliment krijgen 

3. Wat maakt je op dit moment verdrietig of boos?   Vooroordelen 

4. Heb je iemand met wie je alles durft te delen? Wie? Jazeker, vriendin en besties 

5. Wat doe je als je je echt alleen voelt?  Even bellen met mn lief of een vriend of bij mijn moeder gaan zitten even praten.

6. Wat is iets wat je graag zou willen veranderen aan jezelf, als je kon? Ik weid te veel uit, lange zinnen schrijven en praten 🤭

7. Wat is iets waar je trots op bent? Dat ik mezelf blijf xD

8. Als je een dag alles kon doen wat je wilde, wat zou je dan doen?  Niet zoveel geks. Ik denk met mn meisje een pretpark afhuren ofzo of misschien naar een mooie berg om het uitzicht te bewonderen 

Moeder, zus, vriendin, kameraad. 

10. Wat helpt jou ontspannen als je overprikkeld bent? Hoofd leeg maken, alles relativeren 

11. Wat zou je willen zeggen tegen jezelf als je je rot voelt?  Geef maar toe, laat gebeuren en sta dan weer op. Het wordt weer leuker 

12. Heb je soms het gevoel dat mensen je verkeerd begrijpen? Leg uit. Ja dat staat wel in een topic van mij. Ik ben zoals ik ben en draag bijvoorbeeld rokjes en voor sommigen betekent dat meteen dat je trans of travestie bent en dat zou prima zijn maar is niet zo. Etc

13. Wat is iets wat je moeilijk vindt om over te praten?   Mijn opstelling, mijn "onderdanig" zijn (soms). Dat ik het fijn en veilig vind om een vriendin te hebben die de leiding neemt over mij en beslissingen neemt als ik twijfel. 

14. Wat is een droom of doel dat je later wilt bereiken? Een helpend beroep hebben.

15. Als je iemand één compliment mocht geven, wie en wat zou je zeggen?  Iedereen op het forum die andere kinderen steunt : ♥️♥️

Liefs, Tover xxx

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 19, 2025

Heyy lieve prachtige mensen, hier ben ik weer met een nieuwe vragenlijst. Deze is iets serieuzer dan mijn vorige. Ik hoop dat jullie hem willen invullen en er iets uit halen. Weet dat je niet alleen bent.

xx liefs Wolf 🐺

1. Hoe voel je je vandaag in één woord?  Goed
2. Wat maakt je blij, ook al is het maar een klein ding?  Dat ik vanmorgen even me.vriendin heb gesproken 
3. Wat maakt je op dit moment verdrietig of boos? Dat me.vriendin er niet is 
4. Heb je iemand met wie je alles durft te delen? Wie?  Ja me vriendin 
5. Wat doe je als je je echt alleen voelt? Me zusje bij me pakken die vind dat ook super leuk 
6. Wat is iets wat je graag zou willen veranderen aan jezelf, als je kon? Geen idee misschien me onzekerheid
7. Wat is iets waar je trots op bent? Verzorgende type
8. Als je een dag alles kon doen wat je wilde, wat zou je dan doen?  Geen idee 
9. Wie is je grootste steun op moeilijke dagen? Moeder en zusje  en vriendin
10. Wat helpt jou ontspannen als je overprikkeld bent? Gewoon wat muziek luisteren
11. Wat zou je willen zeggen tegen jezelf als je je rot voelt? Het komt goed 
12. Heb je soms het gevoel dat mensen je verkeerd begrijpen? Leg uit. Nee 
13. Wat is iets wat je moeilijk vindt om over te praten? Over me lichaam
14. Wat is een droom of doel dat je later wilt bereiken? Geen idee ik laat het gewoon op me afkomen 
15. Als je iemand één compliment mocht geven, wie en wat zou je zeggen?.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • August 19, 2025

15. Als je iemand één compliment mocht geven, wie en wat zou je zeggen? Aan jouw hele mooi en bijzondere vragenlijst 

Dank je voor je mooie compliment

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 19, 2025

1. Hoe voel je je vandaag in één woord? zomers
2. Wat maakt je blij, ook al is het maar een klein ding? dieren, muziek
3. Wat maakt je op dit moment verdrietig of boos? Gaza
4. Heb je iemand met wie je alles durft te delen? Wie? Zusje
5. Wat doe je als je je echt alleen voelt? Aai een poes, speel met een hond, rij op mijn paardje.
6. Wat is iets wat je graag zou willen veranderen aan jezelf, als je kon? Ik zou graag iets minder bazig en betweterig zijn, iets bescheidener en geduldiger.
7. Wat is iets waar je trots op bent?  Dat ik best goed piano kan spelen. 
8. Als je een dag alles kon doen wat je wilde, wat zou je dan doen?  Op een groot muziekfestival op de main stage spelen.
9. Wie is je grootste steun op moeilijke dagen?  Zusje, vriendje. 
10. Wat helpt jou ontspannen als je overprikkeld bent?  Muziek spelen, met dierenbezig zijn.
11. Wat zou je willen zeggen tegen jezelf als je je rot voelt? Alles komt wel weer goed.
12. Heb je soms het gevoel dat mensen je verkeerd begrijpen? Leg uit. Ja: mensen vinden me soms een aansteller maar dat ben ik niet.
13. Wat is iets wat je moeilijk vindt om over te praten?  Gevoelens. Ik luister ook niet graag naar anderen als die het over hun emoties hebben (ik ben daar overigens niet trots op maar ik vind nogal snel dat mensen zeuren).
14. Wat is een droom of doel dat je later wilt bereiken?  Piloot worden.
15. Als je iemand één compliment mocht geven, wie en wat zou je zeggen?  Aan mijn vriendje: ‘je bent lief’.

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • August 19, 2025

1. Hoe voel je je vandaag in één woord? Slecht
2. Wat maakt je blij, ook al is het maar een klein ding? Een vraag of het oké gaat of gewoon dat iemand boeit hoe het gaat met mij.
3. Wat maakt je op dit moment verdrietig of boos? Veel dingen eigenlijk wel, maar denk het meeste het alleen voelen.
4. Heb je iemand met wie je alles durft te delen? Wie? Ja, m'n bestie. Maar toch zeg ik niet alles. Zoals bepaald dingen die echt erg zijn of raar
5. Wat doe je als je je echt alleen voelt? Dichten, tegen AI praten, tiktok relatable vids opzoeken, zulke dingen.
6. Wat is iets wat je graag zou willen veranderen aan jezelf, als je kon? Mijn gezicht.
7. Wat is iets waar je trots op bent? Dat ik op VWO zit I guess
8. Als je een dag alles kon doen wat je wilde, wat zou je dan doen?  Sowieso naar 1 of andere anime winkel gaan die 1 bepaalde anime verkoopt daar ik obsessed mee ben 
9. Wie is je grootste steun op moeilijke dagen? Beste vriendin en sommige online vrienden heel soms.
10. Wat helpt jou ontspannen als je overprikkeld bent? Erover schrijven, video's kijken, tiktok kijken of gwn erop uitgaan (Zoals wandelen en winkelen)
11. Wat zou je willen zeggen tegen jezelf als je je rot voelt? Rare dingen..
12. Heb je soms het gevoel dat mensen je verkeerd begrijpen? Leg uit. Ik vent niet echt veel naar mensen, echt bijna nooit. Maar als ik het doe, begrijpen mensen het soms wel en niet. Want dan proberen ze me te supporten enzo maar zo bedoel ik het niet.
13. Wat is iets wat je moeilijk vindt om over te praten? Sh gedachtes 
14. Wat is een droom of doel dat je later wilt bereiken? Psycholoog worden. Iets met psychologie.
15. Als je iemand één compliment mocht geven, wie en wat zou je zeggen? M'n beste vriendin, dat ze heel veel geeft om specifieke mensen en dat goed is.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 30, 2025

Slecht

Mijn broertje

Geen idee, ik heb niet echt een reden, het is er gewoon

Mijn vriendinnen

Muziek luisteren en lezen

Mijn somberheid (geen idee of het een depressie is)

Dat ik zo ver ben gekomen, dat ik gymnasium doe en naar de 2de ga

Echt alles?? Dan zou ik mijn zusjes weer laten leven

Mijn e-reader en mijn vriendinnen

Lezen of met mijn vriendinnen bellen

Het komt ooit wel weer goed, misschien niet nu, maar wel ooit.

Ja, mijn ouders denken dat ik me aanstel, het is er en ik kan er niets aan doen.

Dat het steeds slechter gaat en mijn zusjes

De wereld rondreizen

Ik zou mijn vriendinnen een compliment geven: Dankjewel dat jullie altijd voor me klaar staan, ook al schreeuw ik het uit, ook al verstop ik me in een hoekje, het betekt zo veel voor me.

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 4, 2025

Hoi Wolf,

1. Hoe voel je je vandaag in één woord? Begrafenis ):
2. Wat maakt je blij, ook al is het maar een klein ding? Een oprecht compliment
3. Wat maakt je op dit moment verdrietig of boos? Denken aan de overledenen
4. Heb je iemand met wie je alles durft te delen? Wie? Mijn klimgroep
5. Wat doe je als je je echt alleen voelt? Als ik op een feestje ben een hoek opzoeken en in verdriet met mijn gedachten zitten
6. Wat is iets wat je graag zou willen veranderen aan jezelf, als je kon?  Mijn  nek staat een beetje naar voren omdat gamer
7. Wat is iets waar je trots op bent?  De stappen die ik de laatste tijd heb gezet als persoon
8. Als je een dag alles kon doen wat je wilde, wat zou je dan doen? Zonder blijvende resultaten, mijn crush vragen wat ze van me vind. Met blijvende resultaten, gamen of DnD (damn ik ben saai😅)
9. Wie is je grootste steun op moeilijke dagen? Verschilt 
10. Wat helpt jou ontspannen als je overprikkeld bent? Guess what? Gamen (of gewoon zitten in stilte)
11. Wat zou je willen zeggen tegen jezelf als je je rot voelt? Niks, rot voelen en verdriet is character development
12. Heb je soms het gevoel dat mensen je verkeerd begrijpen? Leg uit. Bijna altijd, moeilijk uit te leggen
13. Wat is iets wat je moeilijk vindt om over te praten? De dood van dierbaren
14. Wat is een droom of doel dat je later wilt bereiken? Helpen bij een game maken
15. Als je iemand één compliment mocht geven, wie en wat zou je zeggen? Waarschijnlijk gewoon een van mijn vrienden dat ze er altijd wel voor me zijn.

Deze was lastig in te vullen na vandaag Wolf. Maar zoals ik al zei, verdriet is character development, je moet er niet in blijven zitten maar het gebruiken.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 6, 2025

Deze was lastig in te vullen na vandaag Wolf. Maar zoals ik al zei, verdriet is character development, je moet er niet in blijven zitten maar het gebruiken.

Mee eens. Mijn oma is ook ongeneselijk ziek. Ze heeft niet lang meer dus het invullen van deze vragenlijst was best lastig. Maar ik wilde het toch doen.

xx liefs Wolf 🐺

Antwoord: Meh.

Antwoord: Als ik m'n vriendin op school weer zie.

Antwoord: Verdriet dat het zo snel gaat en boosheid omdat ik niet meer voor haar kan doen dan er zijn.

Antwoord: Ja,  mijn moeder en mijn beste vriendin. Mijn moeder omdat ze het ook meemaakt, mijn vriendin omdat zij stil kan luisteren zonder meteen oplossingen te willen.

Antwoord: Gamen, muziek luisteren of een YouTube-video kijken.

Antwoord: Meer zelfvertrouwen hebben om makkelijker nieuwe vrienden te maken.

Antwoord: Dat ik de keren dat m'n oma me nodig had, toch ging. Dat ik er was, ook al was het zwaar.

Antwoord: Hele dag gamen, pizza eten, chillen met mijn beste vriend.

Antwoord: Mijn moeder, zij houdt me vast en zegt dat het oké is om te huilen en bang te zijn.

Antwoord: Muziek luisteren of een rustig potje gamen.

Antwoord: Je doet je best. Het is oké om verdrietig te zijn. Je hoeft dit niet alleen te dragen.

Antwoord: Ja, vaak denken mensen dat ik saai ben omdat ik niet veel vrienden heb, terwijl ik gewoon kieskeurig ben met wie ik tijd doorbreng.

Antwoord: Hoe bang ik echt ben voor het moment dat m'n oma er niet meer is en wat dat met mij gaat doen.

Antwoord: Een coole carrière hebben in gamedesign of iets creatiefs met games.

Antwoord: Tegen mijn beste vriendin: “Thanks dat je altijd met me gamet en er voor me bent.”

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 7, 2025

Prima

Mijn vrienden (cliché, I know)

Nu niks.

Nee, sommige dingen zou ik nooit delen.

Ik heb eigenlijk geen goede copingsstrategie, meestal verval ik in Youtube scrollen of chocola gaan eten.

Dat ik geen dwanghandelingen meer zou hebben.

Hoe ik mijn leven heb herpakt na mijn burn-out.

Weet ik niet echt, waarschijnlijk iets met vrienden.

Mijn vrienden

Weet ik niet echt goed, waarschijnlijk alleen Youtube kijken.

Het is okee, je bent veilig.

Ja, soms denken mensen dat ik iets kan doen aan mijn onhandigheid of dwanghandelingen terwijl ik dat niet kan.

Volgensmij kan ik over alles wel praten.

In Frankrijk wonen.

Mijn vriendin, ik zou haar willen zeggen dat ze een geweldig persoon is.