Skip to main content

vragenlijst mentale gezondheid (zet je aan het denken!)

• May 3, 2026
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Forum|alt.badge.img

vragen wie ben jij!

1. ben je een jongen of een meisje?
  2. wat is je leeftijd?

eerst algemene vragen!

1. wie ben je echt, zonder masker?
2. hoe voel je je op dit moment, eerlijk?
3. wat probeer je vaak te verbergen voor anderen?
4. wanneer was de laatste keer dat je jezelf echt begreep?

de diepe vragen!

5. Wanneer voel je je het meest alleen, en wat gaat er dan door je hoofd?
6. Welke pijn draag je met je mee waar bijna niemand iets van weet?
7. Wat vertel je jezelf op je slechtste dagen?
8. Wanneer heb je voor het laatst gehuild, en waarom precies toen?
9. Waar ben je het meest bang voor dat anderen ooit over jou ontdekken?
10. Voel je je ooit “te veel” of juist “niet genoeg”? Wanneer vooral?
11. Wat mis je op dit moment in je leven, maar durf je niet toe te geven?
12. Wanneer voel je je leeg, en hoe probeer je dat gevoel op te vullen?
13. Welke gedachten houden je ‘s nachts wakker?
14. Als je alles eerlijk zou uitspreken, wie zou je dan misschien verliezen?
15. Wanneer voel je dat je jezelf teleurstelt?
16. Wat doet het met je als je het gevoel hebt dat niemand je echt ziet?
17. Welke versie van jezelf wil je eigenlijk zijn, maar lukt nog niet?
18. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen?
19. Wat probeer je te vergeten, maar blijft terugkomen?
20. Wanneer voel je dat je vastzit, en wat houdt je daar?
21. Waar heb je spijt van, ook al praat je er nooit over?
22. Wanneer voel je je echt uitgeput van alles, mentaal?
23. Wat heb je nodig van iemand anders, maar krijg je niet?
24. Als iemand je echt zou begrijpen, wat zouden ze dan zien?

afsluitende vragen!

25. wat heeft dit met je gedaan?
26. welke vraag raakte je het meest?
27. voel je verschil in jezelf na het beantwoorden?
28. wat heb je over jezelf ontdekt?
29. wat wil je vanaf nu anders doen?

bedankt voor het invullen!

7 reacties

• May 4, 2026

vragen wie ben jij!

1. ben je een jongen of een meisje? ​​​​​weet ik niet. 
  2. wat is je leeftijd? 12-15 

eerst algemene vragen!

1. wie ben je echt, zonder masker? ​​​​eerlijk gezegd heb ik geen idee meer. 
2. hoe voel je je op dit moment, eerlijk? niet zo fijn. 
3. wat probeer je vaak te verbergen voor anderen? wat ik graag écht wil. 
4. wanneer was de laatste keer dat je jezelf echt begreep? weet ik niet. Niet nu iig. Ik snap echt niets meer van mezelf. 

de diepe vragen!

5. Wanneer voel je je het meest alleen, en wat gaat er dan door je hoofd? tja wanneer niemand me lijkt te begrijpen en als er niemand om me heen is die ik graag om me heen wil. 
6. Welke pijn draag je met je mee waar bijna niemand iets van weet? ​​​​SH en zm struggles en niet te kunnen wat ik echt wil. 
7. Wat vertel je jezelf op je slechtste dagen? dat ik er beter niet kan zijn 
8. Wanneer heb je voor het laatst gehuild, en waarom precies toen? donderdag, omdat "normaal" doen teveel voor me is. 
9. Waar ben je het meest bang voor dat anderen ooit over jou ontdekken? alles wat ik denk. 
10. Voel je je ooit “te veel” of juist “niet genoeg”? Wanneer vooral? ja beide wel en vooral 's avonds lig ik vaak te piekeren. 
11. Wat mis je op dit moment in je leven, maar durf je niet toe te geven? normaal leven. 
12. Wanneer voel je je leeg, en hoe probeer je dat gevoel op te vullen? heel vaak en ik kan het gwn niet opvullen. 
13. Welke gedachten houden je ‘s nachts wakker? zeg ik liever niet. 
14. Als je alles eerlijk zou uitspreken, wie zou je dan misschien verliezen? mezelf. 
15. Wanneer voel je dat je jezelf teleurstelt? heel vaak. 
16. Wat doet het met je als je het gevoel hebt dat niemand je echt ziet? ik word super verdrietig en ook gewoon boos, is iedereen nou zo blind? 
17. Welke versie van jezelf wil je eigenlijk zijn, maar lukt nog niet? een "normaal" kind. Die naar school kan en alles zelf kan. 
18. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen? weet ik niet. 
19. Wat probeer je te vergeten, maar blijft terugkomen? zeg ik liever echt niet. 
20. Wanneer voel je dat je vastzit, en wat houdt je daar? ik krijg het gwn allemaal niet uit mn hoofd. 
21. Waar heb je spijt van, ook al praat je er nooit over?  zeg ik liever niet  
22. Wanneer voel je je echt uitgeput van alles, mentaal? als ik het te druk heb gehad, dan realiseer ik me weer dat ik het niet normaal kan. 
23. Wat heb je nodig van iemand anders, maar krijg je niet? Begrip. 
24. Als iemand je echt zou begrijpen, wat zouden ze dan zien? Hoe en wie ik echt ben, wat ik echt wil. 

afsluitende vragen!

25. wat heeft dit met je gedaan? ben nu nogal verdrietig. 
26. welke vraag raakte je het meest? weet ik niet. 
27. voel je verschil in jezelf na het beantwoorden? nee
28. wat heb je over jezelf ontdekt? niks
29. wat wil je vanaf nu anders doen? niks

Yusa xx ♥︎

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 4, 2026

@Yusa even een dikke knuffel voor jou, ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat je voelt 🫂

• May 5, 2026

Hi ​@Cantaloupe, wat lief en dankjewel ❤️ gaat nu wel wat beter dan gisteren. 

Yusa x 

That_One_Girl
Forum|alt.badge.img

vragen wie ben jij!

1. ben je een jongen of een meisje? Meisje
  2. wat is je leeftijd? 15

eerst algemene vragen!

1. wie ben je echt, zonder masker? Praat veel, ben best druk, vind leren leuk over het algemeen
2. hoe voel je je op dit moment, eerlijk? Kut
3. wat probeer je vaak te verbergen voor anderen? Dat ik games speel zoals roblox, dat ik geen hobbies heb
4. wanneer was de laatste keer dat je jezelf echt begreep? Geen idee, misschien een jaartje of 4 geleden?

de diepe vragen!

5. Wanneer voel je je het meest alleen, en wat gaat er dan door je hoofd? Zelfhaat, ik heb het gevoel dat ik mijn leven niet verdiend, dat ik niet goed genoeg ben
6. Welke pijn draag je met je mee waar bijna niemand iets van weet? Dat ik mezelf haat, dat ik me soms afvraag wat er zou gebeuren als ik zou verdwijnen, hoe mensen zouden reageren
7. Wat vertel je jezelf op je slechtste dagen? Je verdient de mensen om je heen niet, wtf ben je aan het doen met je leven, andere mensen doen nu ... En jij zit hier in je uppie te janken op je kamer
8. Wanneer heb je voor het laatst gehuild, en waarom precies toen? Gister avond, het was laat en ik zat te veel te piekeren
9. Waar ben je het meest bang voor dat anderen ooit over jou ontdekken? Dat ik games zoals Roblox nog speel, dat ik nog met knuffels slaap, dat ik waardeloos ben als het gaat om simpele klusjes
10. Voel je je ooit “te veel” of juist “niet genoeg”? Wanneer vooral? Niet goed genoeg heel vaak, als ik met vrienden ben en ik er maar een beetje bij sta als een of andere kamerplant omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Als ik een cijfer heb gehaald dat ik niet hoog genoeg vind
11. Wat mis je op dit moment in je leven, maar durf je niet toe te geven? Iemand die naar me luistert zonder advies te geven of oordeelt, maar me gewoon een knuffel geeft en er voor me is
12. Wanneer voel je je leeg, en hoe probeer je dat gevoel op te vullen?  Rond een uur of 1-2 snachts, dan ga ik scrollen of lezen en soms helpt dat, soms niet
13. Welke gedachten houden je ‘s nachts wakker? Ik ben niet goed genoeg, ik stel mensen teleur, ik verpest mijn leven, ik verspil mijn leven, ik kan beter etc.
14. Als je alles eerlijk zou uitspreken, wie zou je dan misschien verliezen? Voor mijn gevoel iedereen om me heen, of ik zal in iedergeval raar aangekeken worden en mn vriendschappen enzo verslechteren 
15. Wanneer voel je dat je jezelf teleurstelt? Als ik een slecht cijfer haal of naar mijn schermtijd kijk
16. Wat doet het met je als je het gevoel hebt dat niemand je echt ziet? Niet zoveel denk ik? Ik ben er denk ik wel een beetje aan gewend
17. Welke versie van jezelf wil je eigenlijk zijn, maar lukt nog niet? Iemand die zich niet zoveel van anderen aantrekt, gewoon mee kan praten in plaats van stil zijn en er een beetje bij te staan
18. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen? Weet ik niet, misschien iets van probeer jezelf zo lang mogelijk niet te verliezen, blijf de dingen doen die je leuk vindt, ongeacht wat anderen ervan vinden
19. Wat probeer je te vergeten, maar blijft terugkomen? 

20. Wanneer voel je dat je vastzit, en wat houdt je daar? 

21. Waar heb je spijt van, ook al praat je er nooit over? Dat ik niet meer weet wie ik ben
22. Wanneer voel je je echt uitgeput van alles, mentaal? Als ik ruzie heb gehad met iemand waar ik om geef
23. Wat heb je nodig van iemand anders, maar krijg je niet? Een goede knuffel
24. Als iemand je echt zou begrijpen, wat zouden ze dan zien? Een meisje dat gewoon moe is van alles, zichzelf niet meer is en anderen maar wat kopieert omdat ze niet meer weet wat ze anders zou moeten doen

afsluitende vragen!

25. wat heeft dit met je gedaan? Ik vond het fijn om alles een keer ergens op te kunnen schrijven, maar ik merk ook wel dat het me een beetje raakt
26. welke vraag raakte je het meest? Vraag 23
27. voel je verschil in jezelf na het beantwoorden? Een beetje?
28. wat heb je over jezelf ontdekt? Niet zoveel, wist het meeste al
29. wat wil je vanaf nu anders doen? Ik zou graag meer willen praten en me minder zorgen maken over anderen, maar het is niet alsof ik dat ga doen

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 15, 2026

vragen wie ben jij!

Om te beginnen ​@That_One_Girl  en ​@Yusa  : 🫂😘

1. ben je een jongen of een meisje? Jongen 
  2. wat is je leeftijd? 14

eerst algemene vragen!

1. wie ben je echt, zonder masker?  Ik denk bescheiden, blijmoedig, sociaal, beleefd, niet typisch alleen maar stoer en jongensachtig zoals dat vaak wordt benoemd. Heb ik niks mee. 
2. hoe voel je je op dit moment, eerlijk?  Vol onzekerheid. Over de toekomst, over mensen en hun omgang met elkaar. Over waar ik mag staan later. 
3. wat probeer je vaak te verbergen voor anderen?  De grote bezorgdheid die ik toch voel over hoe het met de mensheid gaat. En over wat dat betekent voor de lieve mensen en kinderen die ik ken. 
4. wanneer was de laatste keer dat je jezelf echt begreep? Vanmorgen. Ik zag volwassenen als kleine kleuters om voorrang bekvechten bij de winkel. 1 plaatsje later of eerder. Het zijn die kleine belachelijke dingen. Ik vind het eng en blijf er van weg. Ik houd veel meer van lief zijn en elkaar helpen.

de diepe vragen!

5. Wanneer voel je je het meest alleen, en wat gaat er dan door je hoofd?  Als er weer een groepje "stoere"  mensjes commentaar heeft of raar kijkt naar mij, of naar iemand anders met een niet-main stream uiterlijk. Ik begin ze steeds meer te minachten met hun eenheids uiterlijk en dom nagepraat. En ik wil dat eigenlijk niet voelen en denken. En echt alleen voelde ik mij toen ik een keer (zoals vaker) een rokje droeg en door een zwart gekleed groepje j/m op mijn knieën werd gedwongen en lelijke dingen moest zeggen over mezelf. Handen omhoog. Sinds toen kan ik dat "handen in de lucht!" niet zo goed meer horen. Stom maarja.
6. Welke pijn draag je met je mee waar bijna niemand iets van weet? De pijn van de vernedering en van onverdiende (openbare) straf.  Ondanks dat ik me kan uitleven bij judo-jiu jitsu en me weerbaarder voel zit die schaamte en pijn er nog wel iets. 
7. Wat vertel je jezelf op je slechtste dagen? Gun de kl***"** niet dat je door hun slecht voelt! En vooral dat een lief en bijzonder meisje mijn vriendin is. Dat maakt me zo gelukkig dat ik er soms van huil. 
8. Wanneer heb je voor het laatst gehuild, en waarom precies toen? Nu net, met die mooie gedachte. Het is meer waard dan die commentaren! ♥️💪
9. Waar ben je het meest bang voor dat anderen ooit over jou ontdekken? Dat is nu eigenlijk niet meer aan de orde want dat is al bekend en had te maken met mijn straf en veranderingen in gedrag in groep 8. Het is uiteindelijk goed geworden en ik ben er dankbaar voor. Misschien wil ik liever niet dat andere kinderen merken hoe ik pieker over zware onderwerpen. En ik wil niet dat mijn schaamte of gevoelens de hoofdrol spelen in contacten of hoe ze mij zien. Liefst zien ze mij als de vrolijke en beleefde jongen die ik ook ben.Ik ben bv in de regel best wel gehoorzaam en aardig en dat is wel mijn karakter. Maar kan ook een sterke mening hebben. Zo mogen ze me ook kennen :)  mensen mogen nu ook weten dat ik vaak meer  onderdanig ben bij mn meisje en dat ik me daar helemaal goed en veilig bij voel. 
10. Voel je je ooit “te veel” of juist “niet genoeg”? Wanneer vooral?  Soms als mensen over dingen praten die me totaal niet aanspreken. Of bij groffe harde humor. Goede vraag. Niet genoeg voelde ik  bijvoorbeeld als ik voor de groep wordt af gepreekt en te kijken gezet zoals een keer in een les, voorbeen een heel kleine fout. Ik gedroeg me heel netjes en zei ja mevrouw etc. En dan toch een tijdje voor de klas moeten staan als straf. Dat harde.  Dat raakt me meer dan ik wil toegeven. 
11. Wat mis je op dit moment in je leven, maar durf je niet toe te geven?  Ik weet niet wie mijn verwekker/vader is. Dat weet mijn moeder helaas ook niet. Gezellig nachtje op een festival en ik kwam eraan :) ik accepteer het maar soms ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig. Wie ben je? 
12. Wanneer voel je je leeg, en hoe probeer je dat gevoel op te vullen? In de momenten dat ik aan 1 van deze dingen denk en bedenk hoe ik anders of beter had kunnen reageren of denken. Gelukkig heb ik een super lief wijs meisje die mij een geweldige steun, richting en een top gevoel geeft. 
13. Welke gedachten houden je ‘s nachts wakker? De toekomst met mn vriendin en met alle lieverds om me heen. En dat de kat al net zo oud is als ik.. het lieve beestje ♥️
14. Als je alles eerlijk zou uitspreken, wie zou je dan misschien verliezen? Ik denk niet dat ik door een van deze dingen iemand zou verliezen. Gelukkig maar 
15. Wanneer voel je dat je jezelf teleurstelt?  Dat was dus bijvoorbeeld op zo'n moment  vorig jaar dat ik niks terug zeg en doe wat me gezegd wordt. Later baal ik dan en denk dan hoe ik beter had kunnen reageren in plaats van alleen ja mevrouw en als straf met mn handen op de rug te staan en beschaamd te zijn voor de klas bv. Ik zou in zulke situaties wat "brutaler" willen zijn  tegen een volwassene maar dat zit gewoon niet in mij. Nog niet. Ik denk dat ik nog wel meer een kind ben dan volwassen aan het worden misschien. Ik ging dat geruzie in de winkel ook uit de weg, terwijl ik ze eigenlijk wel zou willen laten merken hoe kinderachtig ze doen. Maar misschien ook maar beter zo. 
16. Wat doet het met je als je het gevoel hebt dat niemand je echt ziet? Dat voelt echt leeg. Gelukkig zijn er genoeg lieve bff's die mij wel echt kennen en zien.
17. Welke versie van jezelf wil je eigenlijk zijn, maar lukt nog niet? Zie 15. Eigenlijk zoals ik ben maar iets steviger in mijn zelfvertrouwen en reacties, vooral naar volwassenen.
18. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen? Je ziel is goed, je verstand ook. Let wel op je speelsheid en gedrag want je gaat nog een les leren!  En vooral, luister goed naar "meisje"! Doe ik nu, had ik toen meteen moeten doen. Ze is nu mijn vriendin en ik volg haar graag. 
19. Wat probeer je te vergeten, maar blijft terugkomen?  3 vernederende situaties. Die ik net noemde. 
20. Wanneer voel je dat je vastzit, en wat houdt je daar?  Als ik alleen in bed lig en het donker is en ik pieker. Dan kun je er niet aan ontsnappen.
21. Waar heb je spijt van, ook al praat je er nooit over?  Zie mn eerste topic. Ik was wild en lastig in gr 7 en 8 (gedeeltelijk). Ik pestte niet maar ontregelde vaak. Gelukkig veranderde ik. Het staat ook in "het beloofde verhaal" hier op het forum. Dat beschrijft het het beste..
22. Wanneer voel je je echt uitgeput van alles, mentaal?  Nadenken over de situaties. Tijdje geleden maar ik kan er nog in terug voelen.  Dat piekeren is vermoeiend. Het wordt minder hoor, dat wel. Ik ben meestal wel happy.
23. Wat heb je nodig van iemand anders, maar krijg je niet?  Dat kan ik niet zo zeggen. Ik heb wel liefde om me heen en kan het zeker ook geven.
24. Als iemand je echt zou begrijpen, wat zouden ze dan zien? Een a-typische jongen die nog veel leren moet en die andere kinderen graag helpt en opbeurt. En die zich kleedt en uit zoals ie zelf wil en van lieve mensen houd. En inmiddels weet wat hij wil. 

afsluitende vragen!

25. wat heeft dit met je gedaan?  Laten nadenken en even huilen. Ook fijn trouwens.
26. welke vraag raakte je het meest? Niet 1 speciaal. Het is de mix.
27. voel je verschil in jezelf na het beantwoorden? Het voelt goed om af en toe gevoelens naar boven te halen. 
28. wat heb je over jezelf ontdekt? Dat ik het liefst eerlijk ben over mezelf, ook als dat over totaal "niet stoere" dingen gaat :)
29. wat wil je vanaf nu anders doen? Toch eens kijken naar dat reageren, zonder brutaal ofzo te zijn. Dat past echt niet bij mij. 

Jij bedankt voor deze mooie vragen!! ♥️💪
Liefs, Tover xxxx

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img

vragen wie ben jij!

1. ben je een jongen of een meisje? meisje
  2. wat is je leeftijd? 13 (en een half)

eerst algemene vragen!

1. wie ben je echt, zonder masker? Heel paniekerig
2. hoe voel je je op dit moment, eerlijk? Ik voel me in de steek gelaten (en k heb hoofdpijn)
3. wat probeer je vaak te verbergen voor anderen? Hoe ik me voel
4. wanneer was de laatste keer dat je jezelf echt begreep? Vorige week denk ik

de diepe vragen!

5. Wanneer voel je je het meest alleen, en wat gaat er dan door je hoofd? Als ik mijn klasgenoten samen zie kletsen en ik niks weet te zeggen. Dan gaat door mijn hoofd: zeg iets! Maar dan komt er niks uit
6. Welke pijn draag je met je mee waar bijna niemand iets van weet? Onzekerheid
7. Wat vertel je jezelf op je slechtste dagen? Dat ik er mag zijn
8. Wanneer heb je voor het laatst gehuild, en waarom precies toen? Afgelopen zondag. Omdat ik ontdekte dat mijn pleegouders me niet alles hebben verteld over mijn moeder
9. Waar ben je het meest bang voor dat anderen ooit over jou ontdekken? Geen idee
10. Voel je je ooit “te veel” of juist “niet genoeg”? Wanneer vooral? Niet genoeg, als ik niks durf te zeggen
11. Wat mis je op dit moment in je leven, maar durf je niet toe te geven? Iemand die er voor me kan zijn als ik verdrietig ben en me dan ook begrijpt
12. Wanneer voel je je leeg, en hoe probeer je dat gevoel op te vullen? Geen idee
13. Welke gedachten houden je ‘s nachts wakker? Hoe het zou zijn als ik meer vrienden/vriendinnen had
14. Als je alles eerlijk zou uitspreken, wie zou je dan misschien verliezen? Alles
15. Wanneer voel je dat je jezelf teleurstelt? Als ik niks durf te zeggen/doen
16. Wat doet het met je als je het gevoel hebt dat niemand je echt ziet? Dan voel ik me nog eenzamer
17. Welke versie van jezelf wil je eigenlijk zijn, maar lukt nog niet? Ik wil niet de nerd zijn maar geen idee wat dan wel
18. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen? Had naar hun geluisterd toen ze je vroegen mee te gaan
19. Wat probeer je te vergeten, maar blijft terugkomen? Hoe ik vroeger ben behandeld
20. Wanneer voel je dat je vastzit, en wat houdt je daar? Als ik ergens een antwoord niet op weet en geen antwoord kan vinden
21. Waar heb je spijt van, ook al praat je er nooit over? Dat ik iemand die aardig tegen me doet altijd ontwijk
22. Wanneer voel je je echt uitgeput van alles, mentaal? Als ik mijn vader heb gezien
23. Wat heb je nodig van iemand anders, maar krijg je niet? Respect
24. Als iemand je echt zou begrijpen, wat zouden ze dan zien? Dat ik niet alleen zielig ben, maar ook mezelf (positief)

afsluitende vragen!

25. wat heeft dit met je gedaan? Ik heb meer hoofdpijn gekregen
26. welke vraag raakte je het meest? Weet ik niet
27. voel je verschil in jezelf na het beantwoorden? Nee
28. wat heb je over jezelf ontdekt? Niks
29. wat wil je vanaf nu anders doen? Niks

Graag gedaan

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+2
  1. ben je een jongen of een meisje? meisje
  2. wat is je leeftijd? 12

eerst algemene vragen!

1. wie ben je echt, zonder masker? dat weet ik niet meer, mijn masker zit aan mijn hoofd vast😥
2. hoe voel je je op dit moment, eerlijk? slecht, maar niemand weet dat
3. wat probeer je vaak te verbergen voor anderen? hoe ik me echt voel en war ik denk
4. wanneer was de laatste keer dat je jezelf echt begreep? weet ik niet

de diepe vragen!

5. Wanneer voel je je het meest alleen, en wat gaat er dan door je hoofd? als anderen het allemaal leuk hebben en ik doe alsof het ook met mij goed gaat
6. Welke pijn draag je met je mee waar bijna niemand iets van weet? kan ik niet zeggen
7. Wat vertel je jezelf op je slechtste dagen? waar doe ik het nog voor
8. Wanneer heb je voor het laatst gehuild, en waarom precies toen? gister omdat het een kutdag was
9. Waar ben je het meest bang voor dat anderen ooit over jou ontdekken? wat er is gebeurd
10. Voel je je ooit “te veel” of juist “niet genoeg”? Wanneer vooral? nee dat is het niet echt
11. Wat mis je op dit moment in je leven, maar durf je niet toe te geven? iemand die me echt kent
12. Wanneer voel je je leeg, en hoe probeer je dat gevoel op te vullen? in de avond, door afleiding te zoeken
13. Welke gedachten houden je ‘s nachts wakker? had ik maar...
14. Als je alles eerlijk zou uitspreken, wie zou je dan misschien verliezen? niemand denk ik
15. Wanneer voel je dat je jezelf teleurstelt? als iemand vraagt hoe het gaat en ik ‘goed’ zeg
16. Wat doet het met je als je het gevoel hebt dat niemand je echt ziet? maakt me verdrietig
17. Welke versie van jezelf wil je eigenlijk zijn, maar lukt nog niet? dat ik me oprecht goed voel
18. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen? ga nooit alleen in het donker fietsen
19. Wat probeer je te vergeten, maar blijft terugkomen? iets van vroeger
20. Wanneer voel je dat je vastzit, en wat houdt je daar? elke dag en dat doe ik zelf
21. Waar heb je spijt van, ook al praat je er nooit over? niet echt spijt, ik kon er niks aan doen
22. Wanneer voel je je echt uitgeput van alles, mentaal? echt uitgeput heb ik om de paar weken
23. Wat heb je nodig van iemand anders, maar krijg je niet? een luisterend oor zonder mening
24. Als iemand je echt zou begrijpen, wat zouden ze dan zien? een beschadigd meisje

afsluitende vragen!

25. wat heeft dit met je gedaan? dit was moeilijk om in te vullen
26. welke vraag raakte je het meest? 24
27. voel je verschil in jezelf na het beantwoorden? nee
28. wat heb je over jezelf ontdekt? niks anders
29. wat wil je vanaf nu anders doen? niks sorry