- Ben je een jongen of een meisje? Chick
- Hoe oud ben je? 13
- Wat voor opleiding/welk schooljaar en niveau doe je nu? Havo 1 rip
- Wat is je lievelingsvak? muziek want de docent is chill af
- Wat wil je gaan studeren? idk
- Ben je gelovig? nee
- Wat is je beste eigenschap?idk man
- Wat is je minste eigenschap? ik vertrouw mensen niet zo snel
- Wat is je lievelingsport om zelf te doen?vollyball
- Wat is je lievelingssport om te kijken? idk F1 ofso
- Wie gaat het EK winnen? ik/jk ik weet het niet
- Welke Netflix film of serie moet ik echt kijken? BLACK LAGOON
- Welke artiest moet ik echt gaan checken?Marina
- Wat is je favoriete Disneyfilm? lion king
- Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt? idk
- Welke huisdieren heb je? een kat
- Wat is je droomhuisdier? een fret
- *Moeilijke vraag* Als je een serie zou mogen maken voor tv? huh
- Zou je een serie kijken over onderzoekers die in een hightech onderzeeër de oceaan zouden ontdekken? nee boring
- Ben je een binnen of een buiten mens? binnen
- Wat is je favoriete seizoen? winter
- Liever sneeuw of regen? sneeuw
- Wat is je favoriete feestdag? nieuwjaar
- Liever naar het bos of naar het strand? bos
- Als je op het strand ben wat doe je dan het liefst? me mee laten trekken door golven
- Wat is je lievelingsdier? kat
- Wat is jouw knuffel die je al van kinds af aan hebt? ik heb er 2 lolz ze heten hond en konijn
- Wie gaat het songfestival winnen? doja cat
- Heb je weleens drugs gebruikt? telt een vape??
- Zo ja, welke? een vape
- Zo nee, wil je dat ooit gaan doen?
- (Zonder corona) Vier je carnaval? nee
- Als kind, Wii, Xbox, Playstation of Nintendo DS? Wii
- En nu? Xbox, Playstation of Nintendo Switch? playstation
- Wil je graag in het buitenland wonen? niet perse
- Zo ja waar? LOnden (engeland)
- Zou je liever in een stad of in een dorp wonen? stad
- Wat is je favoriete vakantieland? Amerika
- Welk land wil je echt nog een keer naartoe in je leven? Japan
- Wat is iets wat je echt nog een keer wil doen in je leven? Wiet
- Ben je een dag- of een nachtmens? nacht
- Wat is je beste school herinnering? nou ik werd vroeger nogal gepest door mensen die ik dacht dat het mn vrienden waren (en dat heeft schade aangericht)
- Naar welke leeftijd verlang je het meest om te zijn? (mag terug en voorruit in de tijd) omg 17
- Ben je populair in school? niet echt
- Wat doe je in de pauze? zitten in een hoekje
- Wat vind je van roddelen met vrienden over anderen? echt heel naar wtf wrm zou je dat doen
- Wat vind je van de zwarte pieten discussie? beetje gezeur maar ik snap het ook wel maar nu moeten ze wel ophouden want ze hebben er al roetveeg pieten van gemaakt
- Wat vind je nu van de corona maatregelen? oke
- Wat is de beste game die je ooit gespeeld hebt? Resident evil (op de pc van mn neef)
- Als je mocht stemmen, op wie zou je gestemd hebben? vvd ofso ik weet het niet
- Welke punten zouden bovenaan in jouw partij programma staan? betere jeugdzorg want wtf zijn die gasten aan het doen in de jeugdzorg de meeste mensen komen er met vette trauma’s uit
- Welk bekende Nederlander kan jij echt niet uitstaan? Lil kleine hij mag echt verhuizen naar de maan
- Wie is je favoriete youtuber? NL=sambeklat Eng= pewdipie
- Wie was je favoriete youtuber als kind? dutchtuber/pewdipie
- Welke youtuber moet ik echt even gaan bekijken?sambeklat ze is echt een queen
- Wie is je favoriete acteur of actrice? idk
- Wat is je favoriete attractiepark? efteling
- Houd je van achtbanen? ja omg
- Ben je soms graag alleen of moet je altijd mensen om je heen hebben? alleen
- Waar kijk je het meest naar uit na de covid periode? winkelen
- Denk je dat we ooit weer uitkunnen met 1000 man verpakt in een kamer van 20 bij 20? nou ik heb claustrofobie ofso dus ik zou een paniek aanval krijgen
- Wat is je waardevolste bezit wat niet duur is? mn bril ofso
- Als je op vakantie gaat, ga je dan voor de cultuur, het feesten of de natuur? het weer
- Ben je al naar festivals geweest? nee
- Zo ja welke?
- Zo nee zou je daar naartoe willen? idk
- Als je een tijdmachine zou hebben waarmee je op avonturen mocht gaan zonder dat de tijd hier verder zou gaan, naar welke periode zou je toegaan?2de wereld oorlog ( deel van de tekst verwijderd door de Kindertelefoon vanwege regel 3 )
- Ben je creatief? nahh
- Wat doe je het liefst, tekenen, schilderen of schrijven (van liedjes verhalen of gedichten maakt niet uit)? ik kan niet tekenen lolz
- Ben je al eens echt goed verliefd geweest? ja
- Ben je nu verliefd? ja
- Welk karakter kies je in Mario Kart? Peach ze is mn Mommy
- Zou je graag naar de ruimte willen? ja
- Als je het leuk vindt, wat is je favoriete Pokémon? idk
- Wat was je lievelingsserie als kind? my little pony
- Wat is je lievelingseten? pizza
- Vond je studio 100 leuk als kind? (K3, Plop, Piet Piraat, Samson en Gert, Mega Mindy etc.) ja
- En nu? boring
- Wat is je favoriete foute nummer die jij heel hard mee kan zingen? tatarka-kawaii
- Hoeveel kinderen wil je? 2
- Indien meer dan 0 hoe zou je je zoon en je dochter nu noemen? zoon=Noah Dochter=Luna
- Wat is de beste provincie van Nederland? Friesland
- Hoe gaaf is het dat het woord '’gezellig'’ een puur en puur Nederlands woord is en dat er geen goede vertaling voor is in het Engels, Frans, Duits en Spaans? haha wat een losers
- Inspiratie qua vragen is een beetje op, dus heb je wat over jezelf geleerd wat je misschien vergeten was of nog niet echt over had nagedacht? idk fav liedjes ofs
- Vond je het een leuke lijst om in te vullen? ja man
Hopelijk wel! Bedankt als je de moeite genomen hebt om het helemaal in te vullen dat vind ik heel leuk!! Blij om een beetje te weten wat speelt bij mijn leeftijdsgenootjes :)
Groetjes!
HEY het is al een jaar geleden, maar dit soort dingen zijn gwn leuk om te beantwoorden vind ik dus jaa ik doe het gwn nog eens misschien heb je er iets aan misschien niet lol:)
- Ben je een jongen of een meisje? meisje
- Hoe oud ben je? 13, binnenkort 14
- Wat voor opleiding/welk schooljaar en niveau doe je nu? klas 2, gymnasium:)
- Wat is je lievelingsvak? muziek of Nederlands
- Wat wil je gaan studeren? sterrenkunde
- Ben je gelovig? nope
- Wat is je beste eigenschap? ik ben empatisch
- Wat is je minste eigenschap? ik haal mezelf te vaak naar beneden
- Wat is je lievelingsport om zelf te doen? judo
- Wat is je lievelingssport om te kijken? geen idee, ik kijk niet echt sport, ook judo dan :)
- Wie gaat het EK winnen? ehm ja het ek was al een tijdje geleden sorry!
- Welke Netflix film of serie moet ik echt kijken? WEDNESDAY
- Welke artiest moet ik echt gaan checken? RADIOHEAD
- Wat is je favoriete Disneyfilm? stitch of mulan
- Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt? Alice het Wolfenmeisje van Kristin Hannah
- Welke huisdieren heb je? twee katten
- Wat is je droomhuisdier? ik denk een husky
- *Moeilijke vraag* Als je een serie zou mogen maken voor tv? geen idee...
- Zou je een serie kijken over onderzoekers die in een hightech onderzeeër de oceaan zouden ontdekken? JA
- Ben je een binnen of een buiten mens? binnenmens
- Wat is je favoriete seizoen? lente
- Liever sneeuw of regen? sneeuw, maar dan wel dikke en niet natte :)
- Wat is je favoriete feestdag? kerstmis
- Liever naar het bos of naar het strand? ehm lastig… ik denk bos maar ik ga vaker naar het strand
- Als je op het strand ben wat doe je dan het liefst? lezeennn
- Wat is je lievelingsdier? axolotl:)
- Wat is jouw knuffel die je al van kinds af aan hebt? een hond wiens vacht nu helemaal plat is en je geen vacht meer kunt noemen
- Wie gaat het songfestival winnen? ook al geweest, maar ik dacht natuurlijk ukraine
- Heb je weleens drugs gebruikt? nee
- Zo ja, welke? nvt
- Zo nee, wil je dat ooit gaan doen? ja, want ik zit in een lastige periode en ik weet dat het niet de oplossing is, en ik ga het ook niet doen denk ik, maar soms wil ik het wel even
- (Zonder corona) Vier je carnaval? niet uitgebreid, vroeger met school maar nee
- Als kind, Wii, Xbox, Playstation of Nintendo DS? ik vond wii geweldig
- En nu? Xbox, Playstation of Nintendo Switch? nintendo
- Wil je graag in het buitenland wonen? wonen weet ik niet, maar studeren in Engeland of Wales of Northern Ireland lijkt me echt heel gaaf.
- Zo ja waar? 35:)
- Zou je liever in een stad of in een dorp wonen? dorp, ik kan niet zo heel goed tegen teveel drukte
- Wat is je favoriete vakantieland? gran canaria for sure
- Welk land wil je echt nog een keer naartoe in je leven? vietnam
- Wat is iets wat je echt nog een keer wil doen in je leven? alle harry potter plekken bezoeken in londen, schotland enz
- Ben je een dag- of een nachtmens? dagmens
- Wat is je beste school herinnering? geen idee eigenlijk… :) niet omdat ik een slechte tijd heb gehad ofzo maar mijn geheugen is die van een garnaal
- Naar welke leeftijd verlang je het meest om te zijn? (mag terug en voorruit in de tijd) studententijd.
- Ben je populair in school? nee, niet super populair. gwn ordinary schoolgirl
- Wat doe je in de pauze? eten lol:) praten met vriendinnen
- Wat vind je van roddelen met vrienden over anderen? eigenlijk vind ik negatief roddelen niet heel aardig, maar ik denk dat stiekem iedereen wel eens zegt van: ‘kijk haar schoenen’ ofzo
- Wat vind je van de zwarte pieten discussie? eerst dacht ik: ‘traditie kom op zeg maak er geen probleem van’ maar toen ik me er meer in ging verdiepen kreeg ik echt medelijden met de mensen die het niet accepteren, dus ik vind roetveegpiet beter.
- Wat vind je nu van de corona maatregelen? ze zijn er amper meer en ik merk er niks meer van nu
- Wat is de beste game die je ooit gespeeld hebt? minecraft, ik ben zo ouderwets
- Als je mocht stemmen, op wie zou je gestemd hebben? groen links kan ik me wel in vinden denk
- Welke punten zouden bovenaan in jouw partij programma staan? klimaat
- Welk bekende Nederlander kan jij echt niet uitstaan? britt dekker sorry man ik ben niet echt een paardenmens:)
- Wie is je favoriete youtuber? mattie westbrouck
- Wie was je favoriete youtuber als kind? dylan haegens lolll :)
- Welke youtuber moet ik echt even gaan bekijken? MATTIEEE WESTBROUUKK
- Wie is je favoriete acteur of actrice? evanna lynch :)
- Wat is je favoriete attractiepark? aqualand in gran canaria
- Houd je van achtbanen? JA MAN
- Ben je soms graag alleen of moet je altijd mensen om je heen hebben? liever alleen
- Waar kijk je het meest naar uit na de covid periode? het is al weer voorbij, maar waar ik naar uitkeek waren de simpele “hey”’s van mensen uit een “heel ver verleden” die je dan ergens tegenkwam :)
- Denk je dat we ooit weer uitkunnen met 1000 man verpakt in een kamer van 20 bij 20? ehm ik denk het niet sws blijft iedereen hoop ik een beetje op zn hoeden nu
- Wat is je waardevolste bezit wat niet duur is? telt mijn gitaar?
- Als je op vakantie gaat, ga je dan voor de cultuur, het feesten of de natuur? natuur en cultuur
- Ben je al naar festivals geweest? ja lokale festivals
- Zo ja welke? sneeuwpop, waterpop
- Zo nee zou je daar naartoe willen? ja ik wil echt naar harry styles
- Als je een tijdmachine zou hebben waarmee je op avonturen mocht gaan zonder dat de tijd hier verder zou gaan, naar welke periode zou je toegaan? gouden eeuw lijkt me echt geweldig
- Ben je creatief? zouden andere moeten oordelen, maar ik denk van wel
- Wat doe je het liefst, tekenen, schilderen of schrijven (van liedjes verhalen of gedichten maakt niet uit)? lezen en schrijven!!! ik schrijf verhalen en liedjes en gedichten:)
- Ben je al eens echt goed verliefd geweest? jup
- Ben je nu verliefd? jup, maar niet op dezelfde persoon
- Welk karakter kies je in Mario Kart? luigi idk whyyyy
- Zou je graag naar de ruimte willen? JAJAJAJAA JALKFJSLDJK
- Als je het leuk vindt, wat is je favoriete Pokémon? evie loolllll
- Wat was je lievelingsserie als kind? thundermans… help~
- Wat is je lievelingseten? ik denk een koude pasta die mijn vader altijd maakt mmmm jamjam
- Vond je studio 100 leuk als kind? (K3, Plop, Piet Piraat, Samson en Gert, Mega Mindy etc.) jaa, k3, plop, piet piraat echt hoorrr
- En nu? ;) nope nononono
- Wat is je favoriete foute nummer die jij heel hard mee kan zingen? HEY I JUST MET YOU AND THIS IS CRAAZYY BUT HERE S MY NUMBEERR SO CALL ME MAYBEEE
- Hoeveel kinderen wil je? idk misschien wel geen :)
- Indien meer dan 0 hoe zou je je zoon en je dochter nu noemen? ik hou van namen bedenken!!! ok zoon: Nox, dochter: Cyris (want zo heet ik zelf lol) unisex: Venus
- Wat is de beste provincie van Nederland? noord holland huuuueee!!!
- Hoe gaaf is het dat het woord '’gezellig'’ een puur en puur Nederlands woord is en dat er geen goede vertaling voor is in het Engels, Frans, Duits en Spaans? OMG DAS ECHT LEUK IS DAT ECHT WAAR??!!
- Inspiratie qua vragen is een beetje op, dus heb je wat over jezelf geleerd wat je misschien vergeten was of nog niet echt over had nagedacht? wat een goede eigenschap is van mezelf… klinkt misschien te simpel maar het is wel waar.
- Vond je het een leuke lijst om in te vullen? :) zekersss:) groetjesss
- Ben je een jongen of een meisje? Jongen
- Hoe oud ben je? 15 jaar
- Wat voor opleiding/welk schooljaar en niveau doe je nu? 4e jaar vwo
- Wat is je lievelingsvak? Natuur- en wikdunde
- Wat wil je gaan studeren? Lucht- en ruimtevaart techniek of natuurkunde
- Ben je gelovig? Nee, ik geloof in de wetenschap
- Wat is je beste eigenschap? Oehh lastige, ik denk dat ik heel goed kan aanvoelen hoe andere mensen zich voelen en dat ik altijd zo goed en objectief mogelijke intenties heb
- Wat is je minste eigenschap? Ik kan erg op mijzelf zijn en daardoor snappen mensen mij niet vaak wat natuurlijk niet perse slecht is maar wel een beetje onhandig soms
- Wat is je lievelingsport om zelf te doen? Hardlopen of fietsen, en speelde ook voetbal maar dat vind ik een beetje te onsportief
- Wat is je lievelingssport om te kijken? Formule 1 vind ik super gaaf
- Wie gaat het EK winnen? Ik haat het eigenlijk om voetbal te kijken maar ik ga voor Frankrijk dan.
- Welke Netflix film of serie moet ik echt kijken? Kijk niet veel films want heb niet zo veel tijd maar "the theory of everything" en "Interstellar" zijn de 2 mooiste films die ik ook heb gezien, helaas niet meer op netflix. Maar "wall-e" heb ik laatst weer eens teruggekeken en is ook weer eens super leuk om te zien. ( Hahahah ook niet op netflix besef ik mij nu)
- Welke artiest moet ik echt gaan checken? ...
- Wat is je favoriete Disneyfilm? Wall-e dan he haha
- Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt? Roald Dahl geeft mij heel veel nostalgie. Maar "alles wat er was" is een heel pakkend verhaal, wel heftig ook
- Welke huisdieren heb je? Een kat
- Wat is je droomhuisdier? Een kat, lekker simpel en echt geweldig
- *Moeilijke vraag* Als je een serie zou mogen maken voor tv? (Ik neem aan "...waar zou die dan over gaan?") Over de ruimte en de raketten, is echt mijn passie
- Zou je een serie kijken over onderzoekers die in een hightech onderzeeër de oceaan zouden ontdekken? Ja tuurlijk heel interessant
- Ben je een binnen of een buiten mens? Oeh... Binnen als ik ik hou ervan om vaker alleen te zijn en lekker rustig op mijn kamer te zitten, maar soms ff buiten fietsen of hardlopen is ook heel gaaf
- Wat is je favoriete seizoen? Toch wel zomer denk ik
- Liever sneeuw of regen? Ligt er aan of je binnen of buiten bent hahaha, nee sowieso sneeuw denk ik hoewel binnen zitten met het geluid van de harde regen tegen de ramen is ook echt de vibe
- Wat is je favoriete feestdag? Kerstmis, waar iedereen bij elkaar komt en lief is voor elkaar.
- Liever naar het bos of naar het strand? Bos
- Als je op het strand ben wat doe je dan het liefst? Zwemmen
- Wat is je lievelingsdier? Katachtige, maarr apen zijn ook echt super leuk
- Wat is jouw knuffel die je al van kinds af aan hebt? Geen, maar mijn kussen is mijn knuffel, is is er altijd om je tranen te drogen
- Wie gaat het songfestival winnen? Ahh geen idee, wel altijd leuk om te kijken, hoop eigenlijk Ukraine met echt weer een lekker "strijdnummer"
- Heb je weleens drugs gebruikt? Nee en ben ook zeker niet van plan, een vriend van mij helaas wel
- Zo ja, welke? ...
- Zo nee, wil je dat ooit gaan doen? Nee
- (Zonder corona) Vier je carnaval? TUURLIJK
- Als kind, Wii, Xbox, Playstation of Nintendo DS? Oehh Xbox 360 brengt goede herinneringen naar boven
- En nu? Xbox, Playstation of Nintendo Switch? Playstation
- Wil je graag in het buitenland wonen? Enigzins lijkt America of een land in Scandinavië mij heel gaaf maar ben heeeell blij met Nederlands
- Zo ja waar? Oh ja Florida lijkt mij gaaf of Kopenhagen ofz
- Zou je liever in een stad of in een dorp wonen? Dorp, of het moet een hele mooie stad zijn
- Wat is je favoriete vakantieland? Oostenrijk
- Welk land wil je echt nog een keer naartoe in je leven? IJsland
- Wat is iets wat je echt nog een keer wil doen in je leven? Een raketlancering zien met mijn blote ogen
- Ben je een dag- of een nachtmens? Nacht
- Wat is je beste school herinnering? In groep 8 waren alle jongens in onze klas beste vrienden wat ik nooit ga vergeten hoe gaaf dat was.
- Naar welke leeftijd verlang je het meest om te zijn? (mag terug en voorruit in de tijd) lastig, ik ben heel blij met hoe het leven verloopt en je niet terugkan eigenlijk, het zorgt ervoor dat je van het moment leert te genieten, elke leeftijd heeft wel iets heel moois eigenlijk
- Ben je populair in school? Dat zou je kunnen zeggen, maar ik ben er niet trots op. Ik zit in meerdere vriendengroepen en ze zijn allemaal heel leuk alleen merk dat ik vaak ook gewoon alleen wil zijn of met één iemand.
- Wat doe je in de pauze? Of veel plezier hebben met een vriendengroep, of rustig wat praten en leren met de andere (deze is pas onstaan sinds begin schooljaar maar ik mag ze heeell erg) of alleen zitten en ff van de rust genieten
- Wat vind je van roddelen met vrienden over anderen? Vreselijk, gewoon niet doen, gelukkig doen de jongens die ik ken dat ook totaal niet en de meiden ook nauwelijks
- Wat vind je van de zwarte pieten discussie? Ik kan begrijpen als je er iets van vind maar het blijft gewoon een kinderfeest waar niemand last van had, dus niet nodig om zo druk over te maken
- Wat vind je nu van de corona maatregelen? Nu is er voor mij eigenlijk niks meer, helemaal top zo
- Wat is de beste game die je ooit gespeeld hebt? Beamng.drive, super gave Autosimulator, en astroneer, echt geweldig om met vrienden maar ook alleen een wereld te maken en je gekste ideeën tot leven te brengen
- Als je mocht stemmen, op wie zou je gestemd hebben? Nog niet in verdiept dus kan het niet volledig zeggen maar ik denk vvd ben het vaak wel met hun eenz
- Welke punten zouden bovenaan in jouw partij programma staan? Heeell lastig dit. Uhh CO2 neutraal worden, beter onderwijs alhoewel het nu ook zeker niet slecht is en jongeren zoveel mogelijk proberen te inspireren
- Welk bekende Nederlander kan jij echt niet uitstaan? Geen die ik ken want dan kijk ik er niet naar
- Wie is je favoriete youtuber? Ah Gamemeneer, de nostalgie hij blijft toch echt mij held.
- Wie was je favoriete youtuber als kind? Ook Gamemeneer
- Welke youtuber moet ik echt even gaan bekijken? 3 keer raden Gamemeneer hahaha ook zeker zn oude vidoes echt geweldig
- Wie is je favoriete acteur of actrice? Heb er geen
- Wat is je favoriete attractiepark? Maakt mij echt niet uit, zolang je met goed gezelschap bent en plezier hebt. Daar gaat het om
- Houd je van achtbanen? Nee durfde er nooi in maar wil het nu wel echt graag proberen en heb nauwelijks angst meer eigenlijk maar vind ze sws niet echt leuk
- Ben je soms graag alleen of moet je altijd mensen om je heen hebben? HEEELL Vaak alleen om na te denken en productief te zijn, dan het liefst een of een paar personen die echt om je geven om je gevoelens kwijt te kunnen, en een groep mensen om plezier te hebben
- Waar kijk je het meest naar uit na de covid periode? Lessen op school
- Denk je dat we ooit weer uitkunnen met 1000 man verpakt in een kamer van 20 bij 20? Tuurlijk, ooit is het grootste begrip ooit
- Wat is je waardevolste bezit wat niet duur is? Mijn kennis, niet bedoeld van " ik ben slim" ik vind gewoon dat kennis iets heel belangrijks is en onderschat word
- Als je op vakantie gaat, ga je dan voor de cultuur, het feesten of de natuur? Natuur en wat cultuut
- Ben je al naar festivals geweest? Ja beetje
- Zo ja welke? Pinkpop, preuvenemint
- Zo nee zou je daar naartoe willen?...
- Als je een tijdmachine zou hebben waarmee je op avonturen mocht gaan zonder dat de tijd hier verder zou gaan, naar welke periode zou je toegaan? Ver in de toekomst om te kijken wat er is gebeurd
- Ben je creatief? Nieg als in het tekenen en schilderen
- Wat doe je het liefst, tekenen, schilderen of schrijven (van liedjes verhalen of gedichten maakt niet uit)? Schrijven, ben nu een beetje een klein boekje aan het schrijven over mijn gedachten
- Ben je al eens echt goed verliefd geweest? Ja
- Ben je nu verliefd? Oke nu ga ik het uitleggen ook, er is dus een meid die ik ken vanaf de basisschool ze is echt super aardig, intelligent en energiek en zij is echt gewoon bijna perfect zegma, ik heb r paar jaar geleden ook gevraagd en ben afgewezen maar we zijn alleen maar betere vrienden geworden en ben wel ook echt over haar heen maar vind dr nogsteeds geweldig en ze inspireert mij nogsteeds elke dag
- Welk karakter kies je in Mario Kart? Mario
- Zou je graag naar de ruimte willen? JAAA SUPER GRAAG, ik zou letterlijk serieus een astronaut willen worden als ik ooit de mogelijkheid krijg
- Als je het leuk vindt, wat is je favoriete Pokémon? Nope helaas nooit echt een Pokemon fan geweest
- Wat was je lievelingsserie als kind? Phineas and Ferb of the Thundermans was ook heel leuk
- Wat is je lievelingseten? Friet van de frituur gaat boven alles
- Vond je studio 100 leuk als kind? (K3, Plop, Piet Piraat, Samson en Gert, Mega Mindy etc.) Nee
- En nu? Nogsteeds niet hahahha
- Wat is je favoriete foute nummer die jij heel hard mee kan zingen? Een duits nummer over een lijk in de kelder. Iedereen kijkt me raar aan als ik die opheb
- Hoeveel kinderen wil je? 2 biologische max en zou er ook graag een willen adopteren maar ik denk in totaal gewoon niet meer dan 2, ze hebben ook aandacht nodig, en kwaliteit gaat boven kwantiteit
- Indien meer dan 0 hoe zou je je zoon en je dochter nu noemen? Max en amber zou ik zeggen
- Wat is de beste provincie van Nederland? Uhh Limburg duhh, nee dat is een beetje subjectief hahahaha, Brabant lijkt mij heel leuk
- Hoe gaaf is het dat het woord '’gezellig'’ een puur en puur Nederlands woord is en dat er geen goede vertaling voor is in het Engels, Frans, Duits en Spaans? Ja heel gezellig
- Inspiratie qua vragen is een beetje op, dus heb je wat over jezelf geleerd wat je misschien vergeten was of nog niet echt over had nagedacht? Ik heb mijzelf weer een beetje meer leren kennen en hopelijk kunnen we allemaal wat van elkaar leren he
- Vond je het een leuke lijst om in te vullen? Ja heel leuk, gezellig. Super goed idee ik vind dat dit ook ergens anders een ding zou moeten worden zodat je echt mensen kan leren kennen en van elkaar kan leren ipv alleen hier maar ja dit heeft de stemming weer een beetje beter gemaakt, iedereen heel veel succes met zn leven, en vergeet niet om elkaar te geven. Doeiii
Een plaatsnaam is verwijderd door De Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.
Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum.
Hallo allemaal!!
Ik vind het heel leuk om vragenlijstjes van jullie in te vullen dus ik dacht ik maak er ook gewoon 1 die niet alleen over seks en piemellengtes gaat Je hoeft niet alles in te vullen als je dat niet wilt trouwens.
Hoop dat jullie de tijd willen nemen om hem in te vullen! Veel plezier!
- Ben je een jongen of een meisje?meisje
- Hoe oud ben je?
- Wat voor opleiding/welk schooljaar en niveau doe je nu? Gymnasium
- Wat is je lievelingsvak? Natuurkunde
- Wat wil je gaan studeren? Natuurkunde/ Astronomie
- Ben je gelovig? Niet echt
- Wat is je beste eigenschap? Dat ga ik niet over mezelf zeggen
- Wat is je minste eigenschap? Zelfde als 7
- Wat is je lievelingsport om zelf te doen? Zwemmen en tennis
- Wat is je lievelingssport om te kijken? Zwemmen
- Wie gaat het EK winnen?
- Welke Netflix film of serie moet ik echt kijken? Idk
- Welke artiest moet ik echt gaan checken? Uhm idk
- Wat is je favoriete Disneyfilm? Ik kijk geen disney films
- Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt? Super veel
- Welke huisdieren heb je?
- Wat is je droomhuisdier?
- *Moeilijke vraag* Als je een serie zou mogen maken voor tv? Dan? Ik denk dat je bedoelt waarover hij zou gaan?! Een natuurkundige documentaire
- Zou je een serie kijken over onderzoekers die in een hightech onderzeeër de oceaan zouden ontdekken? Misschien
- Ben je een binnen of een buiten mens? Nbuiten
- Wat is je favoriete seizoen? Winter
- Liever sneeuw of regen? Sneeuw
- Wat is je favoriete feestdag? Kerst
- Liever naar het bos of naar het strand? Strand
- Als je op het strand ben wat doe je dan het liefst? Een eiland waar ik vaak naartoe ga
- Wat is je lievelingsdier? …
- Wat is jouw knuffel die je al van kinds af aan hebt? Ik slaap er niet meer mee, maar een konijntje
- Wie gaat het songfestival winnen?
- Heb je weleens drugs gebruikt? Nee
- Zo ja, welke?
- Zo nee, wil je dat ooit gaan doen?nee bedankt!
- (Zonder corona) Vier je carnaval?
- Als kind, Wii, Xbox, Playstation of Nintendo DS?
- En nu? Xbox, Playstation of Nintendo Switch?
- Wil je graag in het buitenland wonen? Misschien
- Zo ja waar? Noorwegen, of Amerika
- Zou je liever in een stad of in een dorp wonen? Waar ik nu woon: een dorp, maar binnen 1 half uur fietsen ben je in de stad
- Wat is je favoriete vakantieland? Griekenland, ijsland, noorwegen, ect..
- Welk land wil je echt nog een keer naartoe in je leven? Noorwegen en de zuidpool
- Wat is iets wat je echt nog een keer wil doen in je leven? een cruise
- Ben je een dag- of een nachtmens? beide…
- Wat is je beste school herinnering?veel
- Naar welke leeftijd verlang je het meest om te zijn? (mag terug en voorruit in de tijd) 0
- Ben je populair in school? Neee
- Wat doe je in de pauze? Lezen, leren, kletsen, schetsen maken
- Wat vind je van roddelen met vrienden over anderen? Ligt eraan over wie ..
- Wat vind je van de zwarte pieten discussie?
- Wat vind je nu van de corona maatregelen?
- Wat is de beste game die je ooit gespeeld hebt?
- Als je mocht stemmen, op wie zou je gestemd hebben? vvd
- Welke punten zouden bovenaan in jouw partij programma staan?,
- Welk bekende Nederlander kan jij echt niet uitstaan? Marco
- Wie is je favoriete youtuber? Idk
- Wie was je favoriete youtuber als kind? Idk
- Welke youtuber moet ik echt even gaan bekijken? Verspil je tijd niet aan yt zou ik zeggen
- Wie is je favoriete acteur of actrice?v IDK
- Wat is je favoriete attractiepark?
- Houd je van achtbanen?
- Ben je soms graag alleen of moet je altijd mensen om je heen hebben?
- Waar kijk je het meest naar uit na de covid periode?
- Denk je dat we ooit weer uitkunnen met 1000 man verpakt in een kamer van 20 bij 20? :)
- Wat is je waardevolste bezit wat niet duur is?
- Als je op vakantie gaat, ga je dan voor de cultuur, het feesten of de natuur?
- Ben je al naar festivals geweest?
- Zo ja welke?
- Zo nee zou je daar naartoe willen?
- Als je een tijdmachine zou hebben waarmee je op avonturen mocht gaan zonder dat de tijd hier verder zou gaan, naar welke periode zou je toegaan?
- Ben je creatief?
- Wat doe je het liefst, tekenen, schilderen of schrijven (van liedjes verhalen of gedichten maakt niet uit)?
- Ben je al eens echt goed verliefd geweest?
- Ben je nu verliefd?
- Welk karakter kies je in Mario Kart?
- Zou je graag naar de ruimte willen?
- Als je het leuk vindt, wat is je favoriete Pokémon?
- Wat was je lievelingsserie als kind?
- Wat is je lievelingseten?
- Vond je studio 100 leuk als kind? (K3, Plop, Piet Piraat, Samson en Gert, Mega Mindy etc.)
- En nu? ;)
- Wat is je favoriete foute nummer die jij heel hard mee kan zingen?
- Hoeveel kinderen wil je?
- Indien meer dan 0 hoe zou je je zoon en je dochter nu noemen?
- Wat is de beste provincie van Nederland?
- Hoe gaaf is het dat het woord '’gezellig'’ een puur en puur Nederlands woord is en dat er geen goede vertaling voor is in het Engels, Frans, Duits en Spaans?
- Inspiratie qua vragen is een beetje op, dus heb je wat over jezelf geleerd wat je misschien vergeten was of nog niet echt over had nagedacht?
- Vond je het een leuke lijst om in te vullen? :)
Hopelijk wel! Bedankt als je de moeite genomen hebt om het helemaal in te vullen dat vind ik heel leuk!! Blij om een beetje te weten wat speelt bij mijn leeftijdsgenootjes :)
Groetjes!
Sorry, k moet gaan, doeeggg
Mij_Niet_Gezien
Hallo allemaal!!
Ik vind het heel leuk om vragenlijstjes van jullie in te vullen dus ik dacht ik maak er ook gewoon 1 die niet alleen over seks en piemellengtes gaat Je hoeft niet alles in te vullen als je dat niet wilt trouwens.
Hoop dat jullie de tijd willen nemen om hem in te vullen! Veel plezier!
- Ben je een jongen of een meisje?
- Hoe oud ben je?
- Wat voor opleiding/welk schooljaar en niveau doe je nu?
- Wat is je lievelingsvak?
- Wat wil je gaan studeren?
- Ben je gelovig?
- Wat is je beste eigenschap?
- Wat is je minste eigenschap?
- Wat is je lievelingsport om zelf te doen?
- Wat is je lievelingssport om te kijken?
- Wie gaat het EK winnen?
- Welke Netflix film of serie moet ik echt kijken?
- Welke artiest moet ik echt gaan checken?
- Wat is je favoriete Disneyfilm?
- Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt?
- Welke huisdieren heb je?
- Wat is je droomhuisdier?
- *Moeilijke vraag* Als je een serie zou mogen maken voor tv?
- Zou je een serie kijken over onderzoekers die in een hightech onderzeeër de oceaan zouden ontdekken?
- Ben je een binnen of een buiten mens?
- Wat is je favoriete seizoen?
- Liever sneeuw of regen?
- Wat is je favoriete feestdag?
- Liever naar het bos of naar het strand?
- Als je op het strand ben wat doe je dan het liefst?
- Wat is je lievelingsdier?
- Wat is jouw knuffel die je al van kinds af aan hebt?
- Wie gaat het songfestival winnen?
- Heb je weleens drugs gebruikt?
- Zo ja, welke?
- Zo nee, wil je dat ooit gaan doen?
- (Zonder corona) Vier je carnaval?
- Als kind, Wii, Xbox, Playstation of Nintendo DS?
- En nu? Xbox, Playstation of Nintendo Switch?
- Wil je graag in het buitenland wonen?
- Zo ja waar?
- Zou je liever in een stad of in een dorp wonen?
- Wat is je favoriete vakantieland?
- Welk land wil je echt nog een keer naartoe in je leven?
- Wat is iets wat je echt nog een keer wil doen in je leven?
- Ben je een dag- of een nachtmens?
- Wat is je beste school herinnering?
- Naar welke leeftijd verlang je het meest om te zijn? (mag terug en voorruit in de tijd)
- Ben je populair in school?
- Wat doe je in de pauze?
- Wat vind je van roddelen met vrienden over anderen?
- Wat vind je van de zwarte pieten discussie?
- Wat vind je nu van de corona maatregelen?
- Wat is de beste game die je ooit gespeeld hebt?
- Als je mocht stemmen, op wie zou je gestemd hebben?
- Welke punten zouden bovenaan in jouw partij programma staan?
- Welk bekende Nederlander kan jij echt niet uitstaan?
- Wie is je favoriete youtuber?
- Wie was je favoriete youtuber als kind?
- Welke youtuber moet ik echt even gaan bekijken?
- Wie is je favoriete acteur of actrice?
- Wat is je favoriete attractiepark?
- Houd je van achtbanen?
- Ben je soms graag alleen of moet je altijd mensen om je heen hebben?
- Waar kijk je het meest naar uit na de covid periode?
- Denk je dat we ooit weer uitkunnen met 1000 man verpakt in een kamer van 20 bij 20? :)
- Wat is je waardevolste bezit wat niet duur is?
- Als je op vakantie gaat, ga je dan voor de cultuur, het feesten of de natuur?
- Ben je al naar festivals geweest?
- Zo ja welke?
- Zo nee zou je daar naartoe willen?
- Als je een tijdmachine zou hebben waarmee je op avonturen mocht gaan zonder dat de tijd hier verder zou gaan, naar welke periode zou je toegaan?
- Ben je creatief?
- Wat doe je het liefst, tekenen, schilderen of schrijven (van liedjes verhalen of gedichten maakt niet uit)?
- Ben je al eens echt goed verliefd geweest?
- Ben je nu verliefd?
- Welk karakter kies je in Mario Kart?
- Zou je graag naar de ruimte willen?
- Als je het leuk vindt, wat is je favoriete Pokémon?
- Wat was je lievelingsserie als kind?
- Wat is je lievelingseten?
- Vond je studio 100 leuk als kind? (K3, Plop, Piet Piraat, Samson en Gert, Mega Mindy etc.)
- En nu? ;)
- Wat is je favoriete foute nummer die jij heel hard mee kan zingen?
- Hoeveel kinderen wil je?
- Indien meer dan 0 hoe zou je je zoon en je dochter nu noemen?
- Wat is de beste provincie van Nederland?
- Hoe gaaf is het dat het woord '’gezellig'’ een puur en puur Nederlands woord is en dat er geen goede vertaling voor is in het Engels, Frans, Duits en Spaans?
- Inspiratie qua vragen is een beetje op, dus heb je wat over jezelf geleerd wat je misschien vergeten was of nog niet echt over had nagedacht?
- Vond je het een leuke lijst om in te vullen? :)
Groetjes!
1. Trans jongen.
2. 17 jaar oud.
3. Ik doe mediavormgeving leerjaar 1.
4. Vroeger was het Engels nu niet echt.
5. Ik zou het eigenlijk niet meer weten.
6. nee
7. Ik ben creatief denk ik
8. Ik ben narscistisch
9. Ik sport niet maar ik hou wel van fietsen
10. Geen
11. Is die gaande dan?
12. Breaking bad en better Call Saul
13. Twentyonepilots
14. Tot story 3 en wreck it ralph
15. Ik lees geen boeken
16. Een hond
17. Kat
18.nee
19. Nee
20. Ik ben het liefst buiten alleen ik blijf altijd binnen
21. Herfst
22. Regen
23. Halloween
24. Bos
25. Zo snel mogelijk weg gaan
26. Katten en eenden
27. heb ik niet meer
28. Ik
29. Nee
30. Geen
31. Idk
32. Nee gelukkig niet
33. Vroeger had ik een Xbox 360 en een Nintendo ds en later een Nintendo 3ds
34. Ik heb nu een switch
35. Nee
36. Nee
37. Dorp
38. Ik ga nooit op vakantie
39. Schotland
40. Geen idee
41. Geen een van beide ik ben altijd moe
42. Geen idee ik heb geen actieve herrineringen voor de leeftijd van 12
43. 11 jaar was de beste tijd van mn leven
44. Nee
45. Letterlijk niks
46. Is mijn hobby
47. Ik ga dr nooit op in
48. Zijn er niet meer echt
49. undertale denk ik
50. GroenLinks ofzo
51. Idfk
52. Snolle Bolleke, Mart Hoogkamer, donnie,
53. James marriotte
54. Linktijger
55. Grian
56. Bob odenkirk
57. Movie park
58. Nee
59. Ik breng me tijd het liefst samen met mensen want ja dat is leuk
60. Niks
61. Ja ik skip de corona vragen man
62. Letterlijk mn ov kaart
63. Ik ga nooit op vakantie
64. Ja
65. Van alles
66. Ja
67. Rond mn 11e jaar
68. Ja ik denk t
69. Schrijven
70. Jazeker
71. Ja
72. Toad
73. Nee
74. Infernape, kricketot, weedle en palkia
75. Adventure time
76. Vroeger stampot bruinebonen maar nu heel basic pizza en dan shoarma dr op
77. Nee absoluut niet
78. Nee
79. Mn favo nummer is addict with a pen van twentyonepilots maar graag gier mee met pet cheetah of doubt
80. 0
81. Nee
82. DRENTHE
83. letterlijk wie boeit
84. Tja
85. Ja heel goed voor de verveling