Hoi iedereen, @Jesse08 ik vul hem ook in!
Bij deze weer een nieuwe vragenlijst:)
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Over het algemeen rustig maar in mijn hoofd de laatste tijd niet en kan ik het niet rustig krijgen helaas.
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) Weet ik zo niet, ik ben wel vaak verlegen.
Waar ben je bang voor? Dierbare verliezen, spinnen
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Ik deel ze met mijn beste vriendin, maar vaak niet met mijn ouders wat eigenlijk best slecht is, maar ze staan er niet voor open.
Pieker je veel? Ja, over school, mijn vriendin met Anorexia en over nog meer dingen.
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ik zou het wel willen, maar niet durven.
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Ik ben ik de eerste van de middelbare gepest. Ik had vriendinnen die mij niet mezelf lieten zijn en die mijn dromen kapot maakten.
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Nee, althans denk het niet.
Voel je je vaak eenzaam? Ja, vooral de laatste tijd (lees mijn laatste topic over depressie voor meer info)
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Nee, want de klas is heel druk dus dan krijg ik hoofdpijn en ik weet nooit wat klasgenoten van mij vinden meestal volgens mij niet erg positief.
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Ja, vooral de laatste tijd ik denk vaak aan dingen die mij verdriet en angst geven. Ik heb wel een gesprek gepland bij Praten online.nl.
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 1.63 m ongeveer
Welke kleur haar heb je? Bruin of donker blond ongeveer
Welke kleur ogen heb je?Bruin
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? Donker
Heb je een bril? Nee, maar wel vanaf dat ik drie was tot groep zeven gehad. Ik mis hem wel af en toe.
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) Of mensen mij wel mooi vinden en of ik niet te dik ben en dat soort dingen.
Wat draag je meestal qua kleding etc? Van alles en nog wat gewoon wat ik leuk vind meestal met vlinders erop.
Heb je kort of lang haar? Middelmatig
Heb je een beugel? Ja, gelukkig niet veel last van.
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Mijn haar als ik het gewassen heb want dan zit er veel krul in.
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Het litteken op mijn wenkbrauw omdat ik een keer gevallen ben en daar zit nu dus minder haar.
Sorry als sommige vragen té persoonlijk zijn, die kan je dan gewoon overslaan natuurlijk:)