Hoi iedereen,
Bij deze weer een nieuwe vragenlijst:)
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Ligt eraan. Ik ben druk als ik energie heb. Rustig ben ik als ik iets rustigs doe. Bijvoorbeeld lezen of tekenen. Ik ben ook rustig als ik moe ben.
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk)
Of ik wel het goede doe in m'n doen&laten.
Waar ben je bang voor?
M'n familie verliezen.
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf?
Ik moet het kwijt, dus deel ik het.
Pieker je veel?
Als ik me depri voel wel.
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen?
Ja, tuurlijk! Ik ben zelf ook gepest! En dat is echt k*t!
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen?
Vroeger niet, maar als ik nu weer gepest zou worden zeker.
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond?
Ja, op de basisschool. Heb ik veel spijt van.
Voel je je vaak eenzaam?
Ja.. :(
Voel je je op school en in de klas op je gemak?
Half. Ik zou bijvoorbeeld niet uit de kast durven te komen.
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad?
Jep..
Uiterlijk:
Hoe lang ben je?
1 meter 76 ofzo
Welke kleur haar heb je?
Blond
Welke kleur ogen heb je?
Blauw
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen?
Ertussenin
Heb je een bril?
Ja, maar ik draag sinds kort lezen.
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk)
M'n geslachtsdeel..
Wat draag je meestal qua kleding etc?
Een blouse, sportschoenen, armband, ketting, horloge, nagellak, spijkerbroek, sokken, boxer.
Heb je kort of lang haar?
Kort met kuif erin
Heb je een beugel?
Jep 🦷
Wat vind je het mooiste aan jezelf?
M'n innerlijk
Wat vind je het lelijkste aan jezelf?
Geen idee eigenlijk.
Sorry als sommige vragen té persoonlijk zijn, die kan je dan gewoon overslaan natuurlijk:) No problem ;)
Liefs @NoahLovesYou
heeeyy, leuke vragenlijst ik vv me dus vul m ff in :)
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? hangt er van af bij wie hahah mr bij mensen die ik mag ben ik best wel druk en als ik iemand nie ken of nie mag ben ik stil dus verschild heel erg.
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) ik heb door mijn autisme meer moeite met dingen begrijpen over mensen en kan nie zo goed gezicht uitdrukkingen lezen
Waar ben je bang voor? azijn hahahah ik vind t zo smerig dat ik er bang voor ben
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? ik probeer alles voor mezelf te houden, maar mn bestie zegt dat ik gwn een open boek ben dus jaa idk hahah mr vertel niks met opzet
Pieker je veel? ja
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? hangt dr vanaf wie het zijn en waar het is en of ik zeker weet dat die persoon dr op zit te wachten. Ik denk dat ik dr niks van zal durven zeggen omdat ik dat nie zo goed aan kan voelen
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? ja, nee durfde ik nie en had ook niemand om voor mij op te komen
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Ik snap dr vraag nie helemaal, maar ik heb wel ooit een slechte beste vriendin gehad, omdat ik niet beter wist
Voel je je vaak eenzaam? ja, omdat ik niks zomaar durf te delen
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Nee, ik durf de gang niet meer op
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? ja, ik heb vorig jaar een best wel erge depressie gehad
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 164 volgensmij
Welke kleur haar heb je? blond, wel donkerblond
Welke kleur ogen heb je? groen?
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? donker
Heb je een bril? nopee
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) ik vind mezelf dik en heb puistjes
Wat draag je meestal qua kleding etc? Ik draaf het liefst zachte kleuren met strikjes enzo zegmaar coquette stijl, maar heb nie zo veel kleren. Ik heb nog allemaal kleren van groep 8 en 7 enzo terwijl ik 15 ben
Heb je kort of lang haar? lang
Heb je een beugel? ja
Wat vind je het mooiste aan jezelf? nie zo veel eig als ik iets moet kiezen dan denk k mn ogen, maar idk of dat telt want daar doe ik veel make up zodat t mooi is
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? mn bovenbenen, die zijn dik
Sorry als sommige vragen té persoonlijk zijn, die kan je dan gewoon overslaan natuurlijk:)
nee hoorr, was super leuke vragenlijst:)
Hey @Jesse08
Vul je hem zelf ook in?
Liefs @NoahLovesYou
Hey @Jesse08 ! Ik vul ook in!
Innerlijk:
Ben je druk of rustig?
Rustig tegenwoordig
Kom ik goed over, ben ik respectvol genoeg, kom ik niet onzeker over ..eig van alles xd
Waar ben je bang voor?
Straf. Schuld krijgen van iets wat ik niet heb gedaan. En om mensen te verliezen.
Tegenwoordig deel ik veel. Met bestie en ook moeder wel.
Pieker je veel?
Soms wel ja.
Absoluut! Dan help ik
Nee niet langdurig. Ik kom zeker op voor mezelf nu !
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond?
Ja dat was nog op de basisschool. Leken stoer maar waren eig piepende kuikens, aandachtzoekers xd
Voel je je vaak eenzaam?
Nee niet meer. Heb ik wel gevoeld in gr7 en 8. Ik wist niet wat ik wou en wie ik was zeg maar
Ja zeker! Nu wel
Ja, en die camoufleerde ik met dom gedrag.
Uiterlijk:
Hoe lang ben je?
1,68
Welke kleur haar heb je?
Donkerblond lang
Welke kleur ogen heb je?
Grijs blauw
Tikje donker
Heb je een bril?
Nee
Ik ben wel tevreden zoals het is. Ik voel altijd wel iets onzekerheid. Maar gaat goed.
Wat draag je meestal qua kleding etc?
Kort, fleurig, sportief, korte broek, rokje, shirtje of hemd bv. Winter vaak donkerblauw spijker of stretch en slim fit polyester en vest of hoodie. En petjes soms.
Heb je kort of lang haar?
Lang tot de schouders
Heb je een beugel?
Nee nog niet.
Ik vind dat altijd moeilijk om te zeggen. Ik ben wel tevreden over mijn haar. En ogen ook wel. Ik heb slanke handen .En ik krijg de laatste tijd te horen dat mijn benen wel rokjes proof zijn haha
Lelijk weet ik niet, je bent zo geworden en zo is het dan maar ik heb kleine oortjes xp
Liefs Tover xxx
Hoi @Jesse08 ,
Hoi iedereen,
Bij deze weer een nieuwe vragenlijst:) cool, ik vind jouw lijstjes altijd wel leuk
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? ik ben bijna altijd wel met iets bezig, maar toch ben ik ook dan wel rustig en ik ben ook wel goed in af en toe niks doen en aan niks denken, alleen maar kijken naar de vogels, de zee of de wolken en dan wegdromen in niets
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) niet echt onzeker, maar er zijn wel dingen die me soms bezig houden. Nu is dat bijvoorbeeld of mijn vriendje nog van mij kan houden zoals ie nu doet, als hij 'alles' over mij weet. Hij weet nog niet alles over de tijd dat ik misbruikt ben. Het is ongeveer zo als in dit liedje: Auf den Grund- Wincent Weiss https://www.youtube.com/watch?v=IfIlGbPAMQs
Waar ben je bang voor? om mensen te verliezen, familie, vrienden
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? de laatste tijd deel ik best veel, zeker hier op het forum. Irl was er een tijd waar ik nooit over dingen sprak (misbruik), maar ik heb daar een soort weg in gevonden en heb enkele mensen in vertrouwen kunnen nemen: papa en mama en Mats (mijn broer nepnaam) en samen met een andere jongen die ook misbruikt is, hebben we langzaamaan weer lol in het leven gekregen, Hij is mijn beste vriend. Ik heb sinds december ook een vriendje en die wil ik ook alles vertellen, maar ik ben er nog niet uit hoe en wanneer precies
Pieker je veel? ik denk wel veel na over van alles en nog wat, tijdens het fietsen bijvoorbeeld, maar ik zou het niet echt piekeren willen noemen. De gedachten blokkeren me niet en op een gegeven moment kan ik ze ook even 'parkeren’ en loslaten, zoiets
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? een tijdje terug durfde ik dat niet echt openlijk. Dan probeerde ik er wel voor diegene te zijn, maar dan 1 op 1. Nu durf ik het wel in een groep te zeggen. Fuck them. Pesten hoort niet.
Ben je zelf ooit gepest? ja, gepest, gepest, uitgescholden voor gay (wat ik ben) en daarmee getreiterd en van mijn fiets afgetrapt, lekke banden enzo, maar dat waren nog de minste problemen waar ik mee te maken had. Ik ben namelijk in de brugklas en 2e en 3e misbruikt. Eerst alleen op school, maar al snel ook daar buiten Durf je dan voor jezelf op te komen? daar heb ik nooit wat over durven zeggen. Pas nadat het gestopt was en ben toen ook naar een psycholoog geweest
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? ja en niet om er echt bij te horen, maar vooral omdat als ik tegen ze in zou gaan het allemaal nog erger zou worden voor mij en voor anderen die ik lief had en heb. Ze dreigden bijvoorbeeld mijn broertje ook wat aan te doen als ik niet deed wat ze 'vroegen’
Voel je je vaak eenzaam? nee, dat klinkt misschien raar, zeker in die tijd van het misbruik, maar eigenlijk had ik toen soort van 2 levens, eentje van misbruik en een andere op momenten dat ik niet misbruikt werd. Ik probeerde het misbruik uit mijn gedachten te bannen, wat natuurlijk bijna onmogelijk is… btw ik ben wel graag alleen, niet altijd, maar ik heb het wel nodig om af en toe alleen te zijn en dat helpt mij weer verder. Er zijn dan maar een paar mensen die er soms bij mogen zijn: Mats (nepnaam), mijn iets oudere broer en mijn beste vriend, omdat zij ongeveer alles weten van mij en mijn beste vriend zeker, want er was een tijd dat we samen misbruikt werden en waren toen en daarna ook FWB
Voel je je op school en in de klas op je gemak? tegenwoordig best wel, maar in ben toch altijd wel een beetje op mijn hoede
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? echt depressief niet, maar er zijn genoeg momenten geweest waarop ik me afvroeg hoe lang ik dit (misbruik) nog vol zou kunnen houden. Gelukkig was er ook de liefde van papa, mama, mijn broers en van mijn beste vriend (ik huil nu om hem en wat hij voor mij betekent en wat hij ook allemaal meegemaakt heeft). OMG ik hou zoveel van hem
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? ik ben 16 en ongeveer de kleinste (jongen) van de klas, rond de 170 cm
Welke kleur haar heb je? blond en ik heb best lang haar en denk tegen de zomer (net als vorig jaar) of het niet tijd is voor iets heel anders, maar ik ben er nog niet uit. Kort(er) haar zou mij ook heel goed staan. Dat zie ik aan Mats, wij hebben ongeveer dezelfde bouw en lijken het meest op elkaar van alle broers
Welke kleur ogen heb je? blauw
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? beetje tussenin en lange wimpers
Heb je een bril? nope
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) idk, ik heb niet te klagen, maar ik zou het wel leuk vinden als mijn piemel nog wat dikker wordt. Over de lengte zal je me niet horen, maar mijn broertje van 12 zijn piemel is nu al net zo dik als die van mij...
Wat draag je meestal qua kleding etc? spijkerbroek, strak t-shirtje, vaak met een leuke opdruk en vaak opvallende kleurtjes, maar soms ook basic en zwart, verder een hoodie, maar ik heb het snel warm en dan kan die uit, vaak sneakers en als ik vrij ben vaak een strakke jogging van Adidas, dat ie zo strak om mijn kont(je) zit en een jas als het echt koud is, maar een echte winterjas heb ik bijna nooit aan, das veels te warm en ik heb 2 oorringetjes rechts en ik wil nog een helix (links denk ik) en ik draag wat leren en één zilveren armbandje. Dat is het wel zo ongeveer...oh ja, petjes draag ik ook wel, maar naar school mag ik die niet (van school niet en van mama niet), maar ik heb wel altijd eentje in mijn locker en fietstas
Heb je kort of lang haar? nu nog lang, zo op mijn schouders, maar ik twijfel of ik niet voor kort ga, nou ja, ook weer niet helemaal alles met tondeuse , bovenop moet het wel lang blijven natuurlijk
Heb je een beugel? jaha, ik zat laatst vast aan mijn vriendje zijn beugel tijdens het tongen. Mats was er gelukkig om ons los te maken en dat ging gelukkig redelijk makkelijk als je kunt zien wat er aan de hand is. Het had wel fijner geweest als Mats zijn handen/vingers nog even gewassen had, want ik weet niet waar hij mee bezig was of eigenlijk had ik wel een idee, maar ja, dat doe ik ook wel eens. Alleen stop ik dan mijn vingers niet in zijn mond
Wat vind je het mooiste aan jezelf? uhm, ik ben best tevreden, ik krijg regelmatig complimentjes van meisjes en ook jongens en ik heb (nog) geen last van puistjes enzo, dus ik vind mezelf wel mooi en ik hoop op een wat dikkere piemel, maar misschien ben ik ondertussen wel het blijste met mijn innerlijk
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? echt lelijk, idk, ik vind mijn piemel eigenlijk best wel cool voor een 13 jarige, alleen ben ik al 16 Ik heb wel één lelijke vingernagel (beetje gegolfd soort van), want ik zat met mijn vinger tussen de deur een paar jaar terug
Sorry als sommige vragen té persoonlijk zijn, die kan je dan gewoon overslaan natuurlijk:) mnu, ik heb overal antwoord op gegeven
Dankjewel voor dit leuke lijstje
Doei,
@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig?
Rustig
-oprecht geen idee
Waar ben je bang voor?
Grote spinnen
90% voor mezelf
Pieker je veel?
Nee, alleen over dingen die ik zelf zeker wil weten
Nu wel, eerst niet.
Ja, was het dikkertje en nu doen ze niks meer. En toen durfde ik dat niet, nu wel
Ja, dat waren de pesters, ik nam hun domme gedrag over om niet gepest te worden, totdat hun me uiteindelijk mid-2020 nog gingen uitschelden voor heel veel dingen (autisme, dik zijn), en toen ik ze een keer zag zeiden ze niks en waren ze bang.
Voel je je vaak eenzaam?
Nee. Kan best goed alleen overweg, maar soms voel ik het wel: "ben ik de enigste die zo denkt én doet?"
Zit niet op school, vrijstelling.
Ja, in 2020 redelijk veel, maar sinds die ene ruzie met die gasten voelde ik iets wegvloeien en voelde ik me al voor 50% beter, dus weer de slechte mensen van je af, zo wordt je zelf beter (deels).
VragenVragen
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Druk
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) Over dat wat ik doe niet goed genoeg is en dat ik altijd net hetgene zeg waar ik gezeik van krijg
Waar ben je bang voor? Dat ik mijn vrienden kwijt raak dit komt dus door mijn antwoord op vorige vraag
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Ik houd alles voor mezelf, er zijn dingen geberud waardoor ik mensen niet meer goed kan vertrouwen
Pieker je veel? Ja
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ja dat zeker
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Ja gelukkig wel
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Helaas wel ja
Voel je je vaak eenzaam? Ja
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Soms
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Ja
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 174cm
Welke kleur haar heb je? donker blond
Welke kleur ogen heb je? Groen
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? Donkere
Heb je een bril? Nee
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) Dat ik best dun ben
Wat draag je meestal qua kleding etc? Gewoon een shirt en een broek
Heb je kort of lang haar? Kort
Heb je een beugel? Nee
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Niet dat ik mijzelf heel erg lelijk vind maar niks eigenlijk, alles van mijn lichaam is gelijk
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Hetzelfde als bij vorige vraag
Sorry als sommige vragen té persoonlijk zijn, die kan je dan gewoon overslaan natuurlijk:)
Dankjewel iedereen!:)
Doe ik @NoahLovesYou :)
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Meestal rustig
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) Ja, of ik wel aardig genoeg ben, ik te verlegen ben, en wat andere mensen van mij vinden.
Waar ben je bang voor? Dat is later niet veel contact met mensen heb.
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Het meeste wel.
Pieker je veel? Ja best vaak..
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ik zou dat wel willen maar ik durf dat niet... Ik zou het misschien wel tegen een docent ofzo zeggen.
Ben je zelf ooit gepest? Ja
Durf je dan voor jezelf op te komen? Nee..
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Ja.
Voel je je vaak eenzaam? Soms wel..
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Ik ga nu niet naar school;) maar mijn oude school niet
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Ja.
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 169
Welke kleur haar heb je? Bruin met een beetje een rode gloed
Welke kleur ogen heb je? Blauw/groen
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? Donker
Heb je een bril? Ja
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) Puistjes, haarkleur .
Wat draag je meestal qua kleding etc? Hoodies, t shirts, korte/lange broeken, sneakers
Heb je kort of lang haar? Kort.
Heb je een beugel? Nee
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Ogen denk ik!
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Puistjes..
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Ik ben denk ik wel erg rustig op wat random hyper momenten na
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) Mijn mental health maakt me onzeker over heel veel :P
Waar ben je bang voor? Familie verliezen
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Ik ben niet zo'n prater en heb er een hekel aan om over gevoelens te praten, maar praat nu wel meer over mijn gevoelens dan eerst
Pieker je veel? Yep ik ben een koning in piekeren helaas ;)
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ik zou het in mijn hoofd wel durven, maar in de realiteit denk ik het niet eigenlijk
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Ik ben gepest en durfde nooit voor mezelf op te komen ook al dacht ik altijd wel van kom op nu ga ik er wat van zeggen. Lukte me nooit
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Nope nooit
Voel je je vaak eenzaam? Ja nogal
Voel je je op school en in de klas op je gemak? /
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Helaas wel.. Maar dat hele verhaal weet je denk ik wel eigenlijk
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 176cm
Welke kleur haar heb je? Donkerblond!
Welke kleur ogen heb je? Blauw
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? Donkerblond ook
Heb je een bril? Nee
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) Mijn ogen omdat ik vaak ontstekingen heb en ze zijn vaak rood door de migraine
Wat draag je meestal qua kleding etc? Kleurrijke kleding (hoodie of t-shirt) en lekkere, maar wel nette joggingbroek! :D
Heb je kort of lang haar? Lang
Heb je een beugel? Nee
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Mijn haar denk ik :)
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Mijn ogen
Vul je hem zelf ook nog in @Jesse08? :)
Liefs van ItsJustMe <3
Hoi iedereen,
Hoi hoi lieve Jesse, ik doe het even op deze manier!
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? In mijn hoofd druk, lichamelijk op en af.
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) Ja over mijn angst stoornis toch wel. Ik voel dat ik win maar het is soms eng.
Waar ben je bang voor? Vooral voor de depressie die er bij kan komen. Gelukkig werkt mijn therapie goed en mijn medicatie. Ik wil het heel graag volhouden en goed doen!
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Ja ik deel nu echt alles. Vooral met ouders en mijn lieve vriendin.
Pieker je veel? Ja maar ik kan ook rustig zijn.
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ja zeker weten. Nu wel. Dat is iets waar ik niet tegen kan om anderen dat te zien overkomen.
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Ja kort maar vervelend. Nadat ik in de hoek had gestaan bij gym in de brug werd ik een paar weken door een paar poche kakkie meisjes verbaal gepest met vernederende opmerkingen over die straf, over mij en hoe ik er uit zag daar. Het kwam meer binnen dan ik dacht. Ik kwam wel voor me op maar meer door te negeren. Een paar andere lieve meisjes uit mijn klas hebben die tutjes op hun nummer gekregen xd dat was dan wel weer mooi. Het was lastig om je als jongen tegen een stel meisjes te verweren. En andersom ook.
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Nee dat heb ik nooit gehad. Altijd een leuke club jongens en meisjes om me heen gehad. Gelukkig!
Voel je je vaak eenzaam? Overdag geen moment. Laatste tijd 's avonds soms wel omdat ik vroeg naar bed moet en iedereen zit lekker buiten of ik ben in bed en ik weet dat mijn meisje met vriendinnen film kijkt bijvoorbeeld. Maar ik gun het haar echt ontzettend hoor! Alleen ik zou er zo graag bij zijn 🥺
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Ja dat zeker. Fijne groep en fijne docenten.
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 1, 76 vlgs mij
Welke kleur haar heb je? Donkerbruin
Welke kleur ogen heb je? Ook donkerbruin xd
Heb je een bril? Nee alleen zonnebril
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk). Wipneus, klein knobbeltje op het sleutelbeen, eigenlijk niks ergs haha !
Wat draag je meestal qua kleding etc? Altijd kort of max 3/4 broek, shirts casual, vesten, rok, kilt, enkelsokjes of knie sokken, high top schoenen of instappers. En polsbandjes en een halsketting. Ik heb ook in elk oor een piercing. Knopje
Heb je kort of lang haar? Halflang
Heb je een beugel? Nee
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Oei moeilijk van jezelf te zeggen pfff xd. Denk mijn haar en ogen en kuiten;)
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Ik heb mijn vriendin gevraagd en ik mag niks negatiefs zeggen vind ze haha
Sorry als sommige vragen té persoonlijk zijn, die kan je dan gewoon overslaan natuurlijk:) geen enkel probleem Lieve Jesse. Ik vind het fijn om van me af te vertellen. Moet ik regelmatig deze dagen en het lucht op. Er komt veel naar boven en dat is goed voor me.
Groetjes veel liefs Tartan X
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? meestal wel rustig
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) *
Waar ben je bang voor? *
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? mwahh, op het forum wel veel, voor de rest helemaal niet.
Pieker je veel? Jup.
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ja.
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? ik werd gepest op de bs en ben uiteindelijk voor mezelf opgekomen.
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? nee.
Voel je je vaak eenzaam? *
Voel je je op school en in de klas op je gemak? thuisschool, maar idk of ik het echt fijn vind.
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? *
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 164,5
Welke kleur haar heb je? beetje bruin ofzo.
Welke kleur ogen heb je? bruin
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? geen idee. Donker denk ik.
Heb je een bril? wcbril?
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) *
Wat draag je meestal qua kleding etc? Gewoon basic dingen. trainingsbroeken enzo.
Heb je een beugel? nee
Wat vind je het mooiste aan jezelf? *
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? *
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Tussenin
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) Dat "kinderachtig" ben
Waar ben je bang voor? Spinnen
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Mezelf
Pieker je veel? Tussenin
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ligt eraan wie hem/haar pest. Als diegene veel vrienden heeft en ik ga tegen diegene in dan gaan al zijn vrienden mij "haten"
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Ja en ja
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Ja, maar toen ben ik ze aardig gaan vinden. Of, omdat ze in de vriendengroep zaten en ik de andere wel aardig vond
Voel je je vaak eenzaam? Soms
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Meestal
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 1.65?
Welke kleur haar heb je? Bruin
Welke kleur ogen heb je? Blauwgroennig
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? Tussenin
Heb je een bril? Nee
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) Mijn buik
Wat draag je meestal qua kleding etc? Casual
Heb je een beugel? Nee, wil er wel een
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Mijn hoofd
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Mijn buik
Groetjes mij @anoniemxv
Ik heb nog eens nagedacht, ik vind m'n buik net als @Anoniemxv lelijk.
Liefs @NoahLovesYou
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Bijde
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) nee
Waar ben je bang voor? Honden
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Deel meer dan vroeger maar vind dat nog steeds soms lastig
Pieker je veel? Ja
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Mss
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Ja en nee
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Nee
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Soort van
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Niet gehad heb ik
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 169 cm
Welke kleur haar heb je? Bruin
Welke kleur ogen heb je? Groen/bruin
Heb je een bril? Soort van
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) veel maar het meest mijn buik
Wat draag je meestal qua kleding etc? Spijkerbroek
Heb je een beugel? Nog niet
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Mijn ogen
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Mijn buik
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? bijde wel maar voornamelijk rustig
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) ik weet het niet
Waar ben je bang voor?wespen, wc waarbij hij vamzelf doortrekt wanneer je gaat staan,
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? ik deel best veel maar sommige hou ik voor me
Pieker je veel? ja heel veel vooral in bed
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? ja zeker, liever zelf gepest dan een ander!
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? ja helaas wel om dat ik best "anders" ben maar ja laat het meestal wel
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond?tja,,, een beetje wel toen ik ongeveer 5 tm 8 was fing kk om met een meisje uit mijn straat die niet beel goeds heeft gebracht
Voel je je vaak eenzaam? ik hou er van ok in mijn 1e re zijn dus niet zo vaak oja wel in de gymzaal dat is echt een rot plek
Voel je je op school en in de klas op je gemak? ja redelijk wel ik heb een aardige meester en een paar geode vrienden
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? oeii weet ik wigenlijk niet
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 1.63
Welke kleur haar heb je? donker blond
Welke kleur ogen heb je? grijs groen blauw
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen?hele donkere
Heb je een bril?nee
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) over mn gezicht ik heb heel veel pukkeltjes
Wat draag je meestal qua kleding etc? veel groen ( zo'n mosgroen kleurtje) en zwart
Heb je kort of lang haar? nu tot mn schouders
Heb je een beugel? nee
Wat vind je het mooiste aan jezelf? mn wenkbrouwen die staan stoer
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? mn gezicht...
Hoi iedereen,
Lets go!! :)
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Ik ben allebei wel een beetje hihi. Meestal ben ik wel rustig maar ik kan ook zomaar heel druk zijn hahaxP
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) Ik ben altijd een beetje bang dat ik te bot overkom!
Waar ben je bang voor? Ik ben heel bang om iemand die ik liefheb te verliezen want ik weet van mezelf dat ik heel slecht om kan gaan met verlies van iemand…
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Ik probeer het vaak tegen iemand te vertellen maar veel dingen houd ik wel liever voor mezelf:) Gelukkig heb ik het forum hé;P!
Pieker je veel? Jaa…
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ja natuurlijk!! Ik vind pesten echt niet oké… En sowieso vind ik het heel onzinnig dat pesters alles doen om mensen voor schut te zetten alleen maar omdat de pesters zelf in de spotlight willen staan!
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Nee gelukkig niet!
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Nee, want ik vind goeie vrienden/vriendinnen super belangrijk! XD
Voel je je vaak eenzaam? Nee eigenlijk niet! Grappig! Het lijkt alsof altijd iemand bij me is. Ik ben nooit helemaal alleen eigenlijk (Ik vind dat trouwens juist heel fijn!)
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Ja hoor! Er hangt een gezellige sfeertje!
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Nee hoor:)
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 162?
Welke kleur haar heb je? Donkerbruin :D
Welke kleur ogen heb je? Bruin!
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? Donker!
Heb je een bril? Ik heb nu nog een bril maar ik denk dat ik lenzen ga nemen
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) Ik ben overal wel tevreden mee hoor maar alleen zou ik wel fijner vinden om lenzen te nemen;)
Wat draag je meestal qua kleding etc? In de winter: Een trui/ hoodie met een straight leg jeans of een flare broek! In de zomer: Meestal een rokje met croptop/shirt of een korte broek met een hemdje
Heb je kort of lang haar? Best wel lang!
Heb je een beugel? Nog niet!
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Mijn haar denk ik!
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Xx We gaan vandaag een beetje positief zijn!
Oeps… Ik heb per ongeluk alles dikgedrukt gemaakt… Heb ik weer hahaxP.
Liefs xxx Banaantjeeee <33
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? tbh, rond vreemden ben ik echt rustig en verlegen, maar als ik eenmaal close ben met iem dan kan ik wel druk zijn.
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) Dat ik soms te veel praat en dat ik andere intresses heb dan anderen.
Waar ben je bang voor? Dat ik niet geaccepteerd word
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Ik houd ze voor mezelf, andere gaan me voor schut zetten en zee hebben er toch niks aan. En als je je gedachtes uitspreekt, worden ze werkelijkheid ipv gedachtes.
Pieker je veel? Ja
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ik heb het een x gedaan en het is gewerkt.
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Ja, maar ik heb het genegeerd, dus dat kan je niet echt opnemen noemen. Maar toen ze dachten dat ik me er niks vaan aantrok, stopten ze.
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Ja
Voel je je op school en in de klas op je gemak? ja en nee
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Ja, helaas wel.
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? Ik ben een meisje van 13 en ik ben 169/170 cm
Welke kleur haar heb je? Zwart, donkerbruin
Welke kleur ogen heb je? donkerbruin
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? dezelfde kleur als mijn haar
Heb je een bril? Ik had een bril, maar dat was echt lelijk en ik ben 3x met mijn bril gevallen, waardoor ik 3 kale plekken heb op mijn wenkbrauw, dus nu draag ik lenzen.
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) Bijna alles van mijn lichaam, behalve mijn armen, maar die snijd ik. Dus help!
Wat draag je meestal qua kleding etc? Lange kleding.
Heb je kort of lang haar? Een beetje er tussenin
Heb je een beugel? Ja, helaas wel.
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Mijn armen
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? De rest
Hoi iedereen, HEYYYY
Bij deze weer een nieuwe vragenlijst:) super!!
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Ligt eraan, ik kan heeeeel druk zijn maar ook heel normaal of heel rustig
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) dat ik niet aardig genoeg ben
Waar ben je bang voor? Mensen mij in de steek laten
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Alles voor mezelf
Pieker je veel? Ja
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Jawel
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Wel is met m’n achternaam nee dat durfde ik niet
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Nee
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Op zich
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Ja, ik denk dat ik terug in depressie val
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? I,56?
Welke kleur haar heb je? Donkerbruin met aan de voorkant een plukje blond
Welke kleur ogen heb je? Grijs, groen blauw
Heb je een bril? Nee
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) over dat ik dik ben
Wat draag je meestal qua kleding etc? Leuke kleding baggy grunge zwart enzo
Heb je kort of lang haar? Best lang
Heb je een beugel? Ja inviselign
Wat vind je het mooiste aan jezelf? M’n ogen
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Ik vind mezelf dik
Sorry als sommige vragen té persoonlijk zijn, die kan je dan gewoon overslaan natuurlijk:) leuke vragen lijst :)
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Ik ben redelijk druk
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) ik denk of mensen mij misschien een beetje te aanwezig vinden
Waar ben je bang voor? Enge horror mensen
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Ik houd het voor mezelf. Daar wil ik andere niet mee lastig vallen
Pieker je veel? Soms wel
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ja maar het licht er dan ook wel een beetje aan wie de pesters zijn
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Nee gelukkig nie
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Volgens mij niet
Voel je je vaak eenzaam? Soms wel
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Ja. Ik kan het met de meeste mensen op school goed vinden
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Een beetje
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 175cm
Welke kleur haar heb je? Blond
Welke kleur ogen heb je? Blauw
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? Een beetje er tussenin
Heb je een bril? Nee
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) soms over mijn gezicht een beetje
Wat draag je meestal qua kleding etc? Nu met dit weer een naveltruitje of croptop ofzo want daar voel ik me wel comfortabel in
Heb je kort of lang haar?Best lang
Heb je een beugel? Nee maar wel gehad
Wat vind je het mooiste aan jezelf? mijn buik
Wat vind je het lelijkste aan jezelf?mijn mijn heupen
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Rustig
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk)×
Waar ben je bang voor? Neppe vrienden, vergeten worden door degene waar ik veel om geef
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Soms
Pieker je veel?nee
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Soms
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Vroeger wel gepest, nu niet meer
Voel je je vaak eenzaam? Soms
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Soms
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? Ergens rond de 1,60
Welke kleur haar heb je? Donker blond
Welke kleur ogen heb je? Grijs blauw ofz
Heb je een bril? Ja
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) lichaam
Wat draag je meestal qua kleding etc? Casual
Heb je kort of lang haar? Tussen in
Heb je een beugel? Ja
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Haar
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Lach/mond
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? In mijn hoofd ben ik heel druk.
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) Eigenlijk over heel veel dingen (ik ben zelfs bang om dit in te vullen).
Waar ben je bang voor? Van alles, maar voornamelijk hoogtevrees en claustrofobie.
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Ik hou het voor mezelf, maar na een bepaalde tijd heb ik altijd een breakdown en vertel ik het tegen mijn ouders.
Pieker je veel? HEEL veel.
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Nee, maar wel als mijn vrienden elkaar plagen of pesten.
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Niet echt pesten, meer plagen of roddelen. Ik doe ze dan met een dodelijke blik aankijken, en worden ze soms wel eens bang, en soms zeg ik ook gewoon “stop”.
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Nee
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Ja, zo veel
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 1.63 cm
Welke kleur haar heb je? Kastanjebruin
Welke kleur ogen heb je? Hazelnoot
Heb je een bril? Nee
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) Mijn haar, mijn gezicht
Wat draag je meestal qua kleding etc? Ik heb voornamelijk roze, maar dat vind ik niet mooi. Ik wil zwart, een soort grunge punk, maar ik weet geen goede winkels.
Heb je een beugel? Ja, blokjesbeugel
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Mijn ogen
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Mijn haar
Groetjes E :)
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? ja
Soms
Waar ben je bang voor? mensen kwijt raken
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? deel het soms, maar houd het meeste voor mezelf....
Pieker je veel? 24/7 continue !
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? jazeker!!
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? jawel op de bassisschool elke dag, en ik zei er nooit iets van...
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? nee
Voel je je vaak eenzaam? regelmatig
Voel je je op school en in de klas op je gemak? nee absoluut niet!!
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? ja, nog steeds.....
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 1.77
Welke kleur haar heb je? lichtblond/ bruin
Welke kleur ogen heb je? groen
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? tussenin
Heb je een bril? yepp... helaas...
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) ja
Wat draag je meestal qua kleding etc? jonging kleding, eigenlijk alles wel...
Heb je een beugel? nee
Wat vind je het mooiste aan jezelf? niks
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? alles
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Rustig
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) Vind mezelf nogal raar, saai en serieus. En heb autisme, dus zou me niks verbazen als anderen me raar vinden ofzo
Waar ben je bang voor? spinnen, van die groten uit het regenwoud zeg maar.
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Ik houd bijna alles voor mezelf
Pieker je veel? Op schooldagen bijna altijd. En alle andere dagen nauwelijks
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ik zou graag ja zeggen, maar in de praktijk gaat dat waarschijnlijk anders. Ik zou in ieder geval niet mee gaan doen met pesten.
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Ik ben nooit echt gepest ofzo, maar voor mezelf opkomen durf ik vaak niet.
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Nee, nooit om erbij te horen, maar heb nu wel vrienden die ik helemaal niet mag, maar ook niet durf "te dumpen”
Voel je je vaak eenzaam? jup, echt continu. Behalve als ik met mensen ben die mij echt mogen, maar dat is niet zo vaak, en die zijn er vgm niet zo veel.
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Nee, ik zit (weet niet hoe ik het voor mekaar heb gekregen) vast aan een groep meiden die ik absoluut niet mag, waarmee ik vooraan in de klas zit (ben zelf trouwens een jongen). En alle andere jongens vinden mij daarom ook best wel raar denk ik. Ik weet dat er opzich niks mis is met met meiden omgaan. Maar toch schaam ik me les in les uit. En ik durf niet tegen ze te zeggen dat ik ze eigenlijk niet mag, en andere mensen te gaan zoeken waar ik wel mee om durf te gaan
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Ja, heb eigenlijk best wel vaak een aantal depressieve trekjes, maar dat komt denk ik vooral omdat ik weinig vrienden heb en iig geen goede vrienden heb, omdat ik niet echt durf om die te maken. Heb altijd gedacht dat ik dat op een gegeven moment wel zou gaan durven. Maar ik ben nu bijna 16 en het is er nogsteeds niet van gekomen.
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 1.83 ongeveer? Heb lang al niet meer gemeten
Welke kleur haar heb je? heel donker bruin
Welke kleur ogen heb je? beetje groenbuinig, en verder naar buiten toe wordt het blauw. Maar van veraf lijken mijn ogen eerder bruin
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? donkere
Heb je een bril? nee
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) Eigenlijk best wel veel, lmao. Zet je schrap: mn stem (klink nogal "steriotype gay” volgens anderen), gedrag, gezicht, borst, armen, neus, heupen, en vast nog wel meer. Het zal waarschijnlijk allemaal in mn hoofd zitten, maar toch.
Wat draag je meestal qua kleding etc? Eigenlijk van alles en nogwat. Komt vooral omdat ik allemaal verschillende soorten kleding doorkreeg van familie. Maar sinds een jaar mag ik zelf mn kleren kopen. En nu draag ik vooral cargo broeken die niet al te strak zitten. of gwn de spijkerbroek. En verder t-shirts. maar die zijn nog allemaal van mn familie, en ik vind ze eigenlijk best wel lelijk.
Heb je kort of lang haar? Kort, centimetertje of 10
Heb je een beugel? Ja, helaas wel. Hij mag er pas uit als ik 18 wordt :,I
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Lichte six_pack en mn benen.
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? M’n armen. ze zijn zo dun
Sorry als sommige vragen té persoonlijk zijn, die kan je dan gewoon overslaan natuurlijk:) Nee joh, is helemaal prima, goeie vragenlijst :)
Felix
Hoi!!! Ik heb m ingevuld
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? Eerst rustig maar als ik t leuk heb kan ik best druk zijn haha
Ben je onzeker, zo ja waarover? (Innerlijk) ik heb last van angsten (faal angst en sociale angst wrschijnlijk)
Waar ben je bang voor? Wat mensen van me denken. En ik ben bang om mensen kwijtraken
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? Meeste voor jezelf en ik schrijf heel veel op. Ik praat er soms wel over met mn moeder!
Pieker je veel? Ja echt wel veel. Ik heb dat eig altijd al. Soms maak ik dingen ook veel groter dan dat t eig is.
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? Ja zeker weten
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? Ik ben gelukkig nooit echt gepest!
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? Ja maar vaak niet voor lang omdat ik dan toch niet zo goed bij ze paste
Voel je je op school en in de klas op je gemak? Soms, laatste tijd niet echt
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? Jep
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 1,61 🥲 (ben 14)
Welke kleur haar heb je? Blond
Welke kleur ogen heb je? Groen
Heb je donkere of lichte wenkbrauwen? Licht
Heb je een bril? Nope
Waar ben je onzeker over? (Uiterlijk) mn lichaamsbouw ( ik sport veel en heb vind mn boven benen dik) mn gezich ook wel gewoon
Wat draag je meestal qua kleding etc? Verschilt veel. Vaak wel simpele kleding met leuke kleurtjes
Heb je kort of lang haar? Lang
Heb je een beugel? Is dr net uit!!
Wat vind je het mooiste aan jezelf? Mijn oogkleur denk ik
Wat vind je het lelijkste aan jezelf? Mijn boven benen ( maar aan de andere kant vind ik ze ook weer mooi) 🫤
groetjes van mij
Hoi iedereen,
Innerlijk:
Ben je druk of rustig? van binnen druk
Waar ben je bang voor? weet ik niet zo snel als je kijkt naar dieren ofzo iets
Deel je veel je gevoelens, of houd je het meeste voor jezelf? voor me zelf
Pieker je veel? ja super veel
Stel iemand word gepest, zou je dan voor die persoon op durven komen? geen idee eigenlijk
Ben je zelf ooit gepest? Durf je dan voor jezelf op te komen? ja ben gepest en nee
Ben je wel eens bevriend geweest met mensen om erbij te horen, maar je hun eig niet echt aardig vond? ik hoefde niet perse ergens bij te horen
Voel je je vaak eenzaam? ja
Heb je ooit depressieve gevoelens gehad? ja
Uiterlijk:
Hoe lang ben je? 173.2 (toe vallig vandaag gementen dit is in cm) geloof ik
Welke kleur haar heb je? blond
Welke kleur ogen heb je? blauw
Heb je een bril? nee (eigenlijk wel nodig)
Wat draag je meestal qua kleding etc? topje tisturd trui (met kapison) pet onderbroek en een jonging broek
Heb je een beugel? nee