vragenlijst en ervaring depressie

  • 31 January 2021
  • 10 reacties
  • 206 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Heyy. Als je je depressief voelt voel je je ook vaak eenzaam. Alsof je er alleen voor staat. Je voelt je verloren en alsof je niks en niemand. kan helpen en je niks waard bent. Je voelt je leeg en waardeloos.Maar je bent wel veel waard en je bent niet alleen je bent niet waardeloos.

Ik ben zelf 4 jaar lang al depressief en ik heb meerde zelfmoord pogingen gedaan en mezelf gesneden. In totaal heb ik al 11 jaar lang thuis hulp en hulp in het algemeen. Ook heb ik al meer dan 150 hulpverleners gezien. Ik zit nu op me tweede woongroep. Ik woon al 4 jaar lang niet meer thuis en ben nu 17. Ik denk nog steeds heel vaak dat ik alleen ben en dat ik alles alleen moet doen maar ik ben niet alleen. En ik wil julie helpen en julie laten zien dat julie ook niet alleen zijn vandaar deze vragenlijst. Zodat we elkaar kunnen helpen en zodat je ziet dat je niet alleen bent.

Vragenlijst :

1. Hoelang ben je al depressief?

2. Wat vind je leuk aan jezelf?

3. Wat vind je minder leuk aan jezelf?

4. Beschrijf jezelf in 3 woorden?

5. Voel je je waardeloos?

6. Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar?

7. Ben je een jongen of meisje?

8. Hoe oud ben je?

9.waardoor ben je depressief geworden?

10. Heb je een vertrouwenspersoon?

11. Krijg je hulp ervoor?

12. Heb je zelfmoord pogingen gedaan?

13. Snij je jezelf?

14. Kan je makkelijk huilen?

15. Voel je je vaak eenzaam?

16. Heb je goede vrienden?

17. Heb je een relatie?

18. Ben je gepest geweest of wordt je gepest?

19. Hoe is je thuissitautie?

20. Heb je broers of zussen?

 

🖤Tips voor anderen :

 

 

🖤Wil je nog wat zeggen tegen de rest:

 

 

 

___________________________

Keep your head up🦋


10 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Heyy. Als je je depressief voelt voel je je ook vaak eenzaam. Alsof je er alleen voor staat. Je voelt je verloren en alsof je niks en niemand. kan helpen en je niks waard bent. Je voelt je leeg en waardeloos.Maar je bent wel veel waard en je bent niet alleen je bent niet waardeloos.

Ik ben zelf 4 jaar langdat ik snel boos wo al depressief en ik heb meerde zelfmoord pogingen gedaan en mezelf gesneden. In totaal heb ik al 11 jaar lang thuis hulp en hulp in het algemeen. Ook heb ik al meer dan 150 hulpverleners gezien. Ik zit nu op me tweede woongroep. Ik woon al 4 jaar lang niet meer thuis en ben nu 17. Ik denk nog steeds heel vaak dat ik alleen ben en dat ik alles alleen moet doen maar ik ben niet alleen. En ik wil julie helpen en julie laten zien dat julie ook niet alleen zijn vandaar deze vragenlijst. Zodat we elkaar kunnen helpen en zodat je ziet dat je niet alleen bent.

Vragenlijst :

1. Hoelang ben je al depressief? bijna een jaar

2. Wat vind je leuk aan jezelf? dat ik erg fanatiek ben

3. Wat vind je minder leuk aan jezelf?  dat ik snel boos wordt

4. Beschrijf jezelf in 3 woorden? fanatiek, verlegen, loser

5. Voel je je waardeloos? ja

6. Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? bij elkaar

7. Ben je een jongen of meisje? meisje

8. Hoe oud ben je? 13

9.waardoor ben je depressief geworden? weet ik niet zo goed ik denk omdat ik me vaak voel alsof ik geen vrienden heb al is dit niet zo en omdat ik niet heel sociaal ben

10. Heb je een vertrouwenspersoon? nee

11. Krijg je hulp ervoor? nee

12. Heb je zelfmoord pogingen gedaan? nee

13. Snij je jezelf? bijna nooit

14. Kan je makkelijk huilen? de laatste tijd wel

15. Voel je je vaak eenzaam? ja

16. Heb je goede vrienden? ik denk het… ze weten dit niet maar ze zijn wel aardig maar ik heb het geviel alsif ze mij gewoon haten

17. Heb je een relatie? nee

18. Ben je gepest geweest of wordt je gepest? nee

19. Hoe is je thuissitautie? op zich wel goed

20. Heb je broers of zussen? 1 zus en 1 broertje

 

🖤Tips voor anderen : hou vol! en probeer er over te praten ook las dit misschien erg moeilijk is is het het beste om te doen.

 

 

🖤Wil je nog wat zeggen tegen de rest:

hou vol:heart:

 

 

___________________________

Keep your head up🦋

 

Eerst wil ik effe zeggen dat ik het super goed vind dat je dit doet. 

en het is nice dat je dit al van jezelf weet. dat het zo werkt 

ik weet het ook maar maar ik snap ook dat dat niet automatisch iets oplost. maar het is fijn om die zelfstandigheid en zelfkennis te hebben. echt heel goed van je :))

 

1. Hoelang ben je al depressief? nu richting de 4 jaar ongeveer

2. Wat vind je leuk aan jezelf? mijn algemene kennis. en dat ik me niet zo laat beinvloeden door wat populair is om te doen of vinden.

3. Wat vind je minder leuk aan jezelf?  geen zin om op te schrijven  want het zijn er teveel. en mijn antwoord op vraag 9 is al zo sterves lang hahaha

4. Beschrijf jezelf in 3 woorden?  ik heb werkelijk geen idee uuuh ik doe maar iets:  irritante grappenkmaker, sukkel, single ;)

5. Voel je je waardeloos? ja meestal wel

6. Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? bij elkaar

7. Ben je een jongen of meisje?  jongen

8. Hoe oud ben je? 16

9.waardoor ben je depressief geworden? hier mijn tragische levensverhaal hahaha succes met lezen: (je mag huilen btw ;) 

omdat ik (volgens mensen) erg intelligent ben werd mij al vanaf jongs af aan verteld hij slim ik wel niet was en hoe goed ik het wel niet deed op school. dit vind een kind natuurlijk leuk en motiverend om te horen en daardoor ging ik heel hard werken op school. (dit gaat over de basisschool). maar daardoor vonden anderen mij snel een nerd en omdat ik een bril had (nu niet meer) werd ik dan ook al snel gepest. hierdoor verloor  ik langzaam mijn vertrouwen in mensen. en ging ik mij meer richten op dingen die ik wil snapte. mijn schoolwerk. (ik heb hier nooit echt last van gehad en ik kijk terug op mijn basisschooltijd als een leuke tijd). toen ik naar de middelbare school ging. had ik al snel last van stress en prestatiedruk. hoe het is gekomen weet ik niet meer precies maar ik werd gewoon steeds meer gestressd  en ging steeds meer  werken aan school om te laten zien dat ik het WEL kon. maar mijn cijfers gingen alleen maar achterruit.  ik haalde de 1e klas nipt met 5 verliespunten als bespreekgeval. in de 2e klas werd het allleen maar erger. in de 1e klas had ik nog het gevoel dat dit er allemaal bij hoorde om middelbare scholier te zijn maar nu kwam ik erachter dat het echt slecht met met ging. maar het kon me niks schelen. ik moest gewoon harder werken. mijn ouders hebben mij op huiswerkbegeleiding gezet omdat ze dachten dat ik gewoon niet hard genoeg mijn best deed (ik praten  er namelijk niet over met hun) ik maakte dagen van  half 9 tot 7 uur op school met huiswerkbegeleiding na school elke dag. waar ik mijn werk nooit afkreeg en dus ook nooit voor 7 uur weg mocht. ik zonderde me af van iedereen en verloor ook al mijn vrienden en andere sociale contacten. school boeide me niks meer en dit is ook het moment waarop ik mijn eerste zelfmoord poging heb gedaan. de 2e haalde ik ook net als bespreekgeval. in de derde werd ik zo depressief dat ik het hele jaar alleen maar een beetje rondsukkelde mijn klasgenoten en ouders merkten niks van hoe ik mij voelde omdat ik altijd grappig deed en nooit vertelde wat er echt aan de hand was. op een gegeven moment heb ik een andere huiswerkbegeleiding gekregen en sindsdat ging het steeds beter.  zij was mijn huiswerkbegeleider en psycholoog en later ging ik buiten haar nog naar een andere psycholoog. maar nog steeds voelde ik me afgestompt en depressief. ik merkte dat weinig dingen me nog konden schelen en fietste bijvoorbeeld altijd gewoon door rood omdat het met niet uitmaakte.  uitendelijk heb ik alles opgebiecht aan mijn begeleidster en hebben wij er samen voor gezorgd dat ik aan het eind van mijn 3e jaar op de have ik uiteidelijk na een nog heel lang en verschrikkelijk traject van school ben gegaan. hierna heb ik een half jaar thuis gezeten en daarna ben ik gestart met een soort tussenschool voor uitgevallen leerlingen om me mentaal en fysiek weer op de rails te krijgen. in totaal heb ik last gehad van: depressie, hypochondrie, insomnia, annorexia, angststoornis, overgevoeligheid en ADD en misshien nog autisme maar ik heb geen zin om zon test te doen. ik heb 1,5 jaar gezeten op die tussenschool en hier vond ik langzaam aan mijn wil om te leven terug. ik ben daar nu iets meer dan een half jaar weg. ik zit nu op een democratische school en heb het hier opzich best wel naar mijn zin. maar ja corona.… ik kan zeker niet zeggen dat het goed met me gaat ik ben nog steeds vooral enorm eenzaam en een enorme doemdenker. maar ik heb in ieder geval een stukje van mijn levenslust en toekomstperspectief terug. Nu nog hopen dat ik niet al te lang meer single blijf bwahahahahaawefaa

  1. Heb je een vertrouwenspersoon? ja 

11. Krijg je hulp ervoor? momenteel door corona niet 

12. Heb je zelfmoord pogingen gedaan? ja 2

13. Snij je jezelf? nee 

14. Kan je makkelijk huilen? nee  

15. Voel je je vaak eenzaam? ja 

16. Heb je goede vrienden?  een paar ja

17. Heb je een relatie? helaas niet. maar ik hoop dat dat ooit wel gebeurt. maar ik wil het ook niet haasten. ik wacht tot ik de goede persoon tegenkom

18. Ben je gepest geweest of wordt je gepest? ja ik ben vooral op de bassischool en in de 1e klas gepest maar nu niet meer.

19. Hoe is je thuissitautie? beter kan haast niet. ik heb oprecht de beste ouders die je je kan wensen. maar mijn broertje en zusje zijn wel irritant maar ja dat is een gegeven en hoort erbij haha

20. Heb je broers of zussen? ja 1 broertje en 1 zusje


🖤Tips voor anderen : stay strong. i believe in you.

 

🖤Wil je nog wat zeggen tegen de rest: probeer je niet teveel aan te trekken wat anderen van  je vinden. uiteindelijk ben jij de baas over je eigen geluk.

sjezus ik ben zo hypocriet whahahaweaha

 

 

 

___________________________

Keep your head up🦋  mee eens ;))

1. Hoelang ben je al depressief?

Idk 3 jaar ofzo

2. Wat vind je leuk aan jezelf?

Vrij weinig eigenlijk

3. Wat vind je minder leuk aan jezelf?

Ongeveer alles

4. Beschrijf jezelf in 3 woorden?

Druk, vrolijk (vaak niet altijd), eerlijk

5. Voel je je waardeloos?

Ja

6. Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar?

Ze zijn bij elkaar

7. Ben je een jongen of meisje?

Meisje

8. Hoe oud ben je?

15 jaar

9.waardoor ben je depressief geworden?

Doordat ik gek werd van mijn eigen hoofd, ik bleek achteraf ADHD te hebben. En nu door mijn thuissituatie

10. Heb je een vertrouwenspersoon?

Ja

11. Krijg je hulp ervoor?

Ja

12. Heb je zelfmoord pogingen gedaan?

Nee

13. Snij je jezelf?

Ja

14. Kan je makkelijk huilen?

Niet heel erg, soms wel

15. Voel je je vaak eenzaam?

Ja, best vaak eigenlijk

16. Heb je goede vrienden?

Ja

17. Heb je een relatie?

Nee

18. Ben je gepest geweest of wordt je gepest?

Ja ik ben op de basisschool gepest geweest.

19. Hoe is je thuissitautie?

Niet zo goed eigenlijk

20. Heb je broers of zussen?

Ja zusjes en een zus

Badge

Vragenlijst :

1. Hoelang ben je al depressief?

ik weet het niet precies ik denk anderhalf jaar.

2. Wat vind je leuk aan jezelf?

ik heb echt geen idee ik heb hier nu denk ik bijna een half uur over naa gedacht en ik weet het gewoon niet.

3. Wat vind je minder leuk aan jezelf?

eigenlijk alles

4. Beschrijf jezelf in 3 woorden?

ik weet het gewoon niet ik heb hier ook weer heel lang over nagedacht en ik weet het gewoon niet.

5. Voel je je waardeloos?

ja

6. Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar?

bij elkaar

7. Ben je een jongen of meisje?

meisje

8. Hoe oud ben je?

13

9.waardoor ben je depressief geworden?

ik weet het eigenlijk niet. ik kan daar ook zo boos om worden op mezelf want ik heb echt een prima leven. mijn ouders zijn nog bij elkaar, ik heb nog al mijn opa's en oma's, ik heb een huis ik heb genoeg te eten. en er zijn vast mensen die jaloers op me zijn met wat ik heb maar ik heb het gevoel dat ik het allemaal niet verdien en dat het beter is als ik er niet meer ben. 

10. Heb je een vertrouwenspersoon?

nee

11. Krijg je hulp ervoor?

nee

12. Heb je zelfmoord pogingen gedaan?

nee nog niet maar heb er de laatste tijd heel veel over nagedacht over hoe ik het kan doen en over hoe mensen zullen reageren.

13. Snij je jezelf?

ja

14. Kan je makkelijk huilen?

ik kon altijd heel makkelijk huilen maar de laatste tijd niet meer.

15. Voel je je vaak eenzaam?

ja altijd eigenlijk

16. Heb je goede vrienden?

nee het zijn niet echt vrienden

17. Heb je een relatie?

nee

18. Ben je gepest geweest of wordt je gepest?

nee

19. Hoe is je thuissitautie?

prima

20. Heb je broers of zussen?

ja ik heb 1 zusje en 1 broer

 

1. Hoelang ben je al depressief?1’jaar

2. Wat vind je leuk aan jezelf? Niks 

3. Wat vind je minder leuk aan jezelf? Alles 

4. Beschrijf jezelf in 3 woorden? Lelijk irritant en depressief 

5. Voel je je waardeloos? Ja 

6. Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? Bij elkaar 

7. Ben je een jongen of meisje? Meisje 

8. Hoe oud ben je? 13

9.waardoor ben je depressief geworden? Corona en school

10. Heb je een vertrouwenspersoon?nee 

11. Krijg je hulp ervoor? Nee 

12. Heb je zelfmoord pogingen gedaan? Ja

13. Snij je jezelf? Ja

14. Kan je makkelijk huilen? Ja 

15. Voel je je vaak eenzaam? Ja 

16. Heb je goede vrienden? Ja 

17. Heb je een relatie? Nee 

18. Ben je gepest geweest of wordt je gepest? Ja 

19. Hoe is je thuissitautie? Goed 

20. Heb je broers of zussen? Ja 

Hee Secretgirl2003,

Wat vervelend dat je al zo lang depressief bent en meerdere zelfmoordpogingen hebt gedaan en jezelf snijd. Mooi dat je door dit topic wil laten zien dat je niet alleen bent!

1. Hoelang ben je al depressief?

Ik ben nu ongeveer drie jaar depressief. Het begon klein, dat het nog niet zo erg was. Het is langzamerhand steeds erger geworden. Het laatste jaar ben ik echt zwaar depressief geworden.

2. Wat vind je leuk aan jezelf?

Qua uiterlijk vind ik mijn haar wel mooi. Ik heb blond haar. Mensen vragen vaak aan mij of ik highlights heb, maar dat heb ik niet. Dat zit van nature in mijn haar en dat vind ik wel mooi. Qua innerlijk vind ik het ene stuk lastiger, misschien dat ik heel geduldig en sympathiek ben.

3. Wat vind je minder leuk aan jezelf?

Heel veel. Voornamelijk dat ik heel erg perfectionistisch ben (in combinatie met faalangst) Dat belemmert mij best wel veel, helaas. Omdat ik het altijd goed wil doen en goed moet doen, ik raak heel snel teleurgesteld in mezelf als dat niet lukt.

4. Beschrijf jezelf in 3 woorden?

Perfectionistisch, doorzetter, sympathiek

5. Voel je je waardeloos?

Ja, behoorlijk..

6. Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar?

Mijn ouders zijn nog bij elkaar.

7. Ben je een jongen of meisje?

Meisje

8. Hoe oud ben je?

17 jaar

9.waardoor ben je depressief geworden?

Dat is echt een heel lang verhaal…om het kort te houden:

Langzaam ben ik veranderd van een vrolijk, positief meisje naar het negatieve dat ik nu ben. Dat komt onder andere doordat ik ben gepest en een aantal negatieve situaties met vriendinnen, mensen die je in de steek laten etc. Daarnaast heb ik een zeer moeilijke, ingewikkeld thuissituatie. Door alles bij elkaar ben ik depressief geworden.

10. Heb je een vertrouwenspersoon?

Ja, op de middelbare school waren er een aantal vertrouwenspersonen. Daar heb ik wel contact mee gehad. Ondanks dat ik niet meer op de middelbare school zit, heb ik heel soms nog contact, omdat die vertrouwenspersoon mij helpt met een aantal situaties waar die vertrouwenspersoon ook in heeft gezeten.

11. Krijg je hulp ervoor?

Momenteel niet, ik ga binnenkort weer starten met hulpverlening. Twee jaar geleden heb ik wel hulp gehad, maar dat ging voornamelijk om andere dingen en niet zozeer om de depressie. 

12. Heb je zelfmoord pogingen gedaan?
Ja, het is begonnen met de gedachten aan dood en zelfmoord. Dat werd steeds sterker en erger, ik had een afscheidsbrief geschreven en zelfmoordpogingen gedaan.

(Als je denkt aan zelfmoord of erover wilt praten, neem dan contact op met 113. Je kunt met hen gratis en anoniem, chatten of bellen. Ze zijn 24/7 bereikbaar. Ze willen naar je verhaal luisteren en kunnen je tips/adviezen geven. 113 heeft ook een online zelfhulpcursus en een online therapie www.113.nl )

13. Snij je jezelf?

Ja, dat is een paar jaar geleden begonnen. Toen heb ik het een periode gedaan. Daarna is het een poos gestopt en daarna weer teruggekomen.

(Voor de mensen die zich ook snijden; er zijn heel veel alternatieven, om jezelf op een gezonde manier te uiten. Bijvoorbeeld: Alternatieven voor zelfbeschadiging – Stichting Zelfbeschadiging)

14. Kan je makkelijk huilen?

Nee, dat heb ik nooit gekund. Het lijkt me wel makkelijker als je gewoon kunt huilen. Dat je even je emoties eruit kunt laten. Ik huil alleen vaak van diepe frustratie of machteloosheid. En als ik moet huilen vind ik het eigenlijk ook heel irritant, maar dat is wel een beetje tegenstrijdig, want ergens wil ik het ook wel.

15. Voel je je vaak eenzaam?

Ja.. Ik heb met altijd al eenzaam gevoeld. Ook al heb ik wel mensen om me heen, ik heb me altijd eenzaam gevoeld. Zeker nu de laatste tijd komt het weer heel sterk naar voren. Door corona helemaal alleen, geen mensen/vrienden om me heen. Elke dag alleen strijden.

16. Heb je goede vrienden?

Ik heb gelukkig wel twee hele goede vriendinnen. Eentje weet van mijn depressie en zelfmoordgedachten/zelfmoordpogingen en die steunt mij hierin, omdat ze zelf ook heel erg depressief is geweest. Daarnaast heb ik wel een aantal vrienden/vriendinnen, maar die staan wel iets verder weg. Mensen die je als je ze ziet spreekt of af en toe online contact hebt en dan is het prima, maar niet veel meer.

17. Heb je een relatie?

Nee, ook nog nooit een relatie gehad. 

18. Ben je gepest geweest of wordt je gepest?

Ja, op de basisschool ben ik gepest. 

19. Hoe is je thuissituatie?

Slecht, het is te ingewikkeld om uit te leggen. Waarschijnlijk ga ik binnenkort naar iets van een woongroep of begeleid wonen.

20. Heb je broers of zussen?

Ja, zus en twee broers(tje)

🖤Tips voor anderen :

Je staat er niet alleen voor. Praat over hoe je je voelt en waarmee je zit. Zoek iemand die je vertrouwt, je bent niet alleen, er zijn echt mensen die je willen helpen! Hulp zoeken is geen teken van zwakte. 

Geniet van de kleine dingen en momenten! Hoe moeilijk dat ook is en hoe tegenstrijdig met hoe je je voelt. Het hoeft niet erg te zijn dat je even niet blij of gelukkig kunt zijn. Zolang je maar accepteert dat dat zo is, maar die momenten dat je je wat beter voelt juist wel toestaat en geniet.

🖤Wil je nog wat zeggen tegen de rest:

“You may have a thousand reasons to die, but only 1 reason is enough for living”

Rearrange the letters in the word depression: I PRESSED ON.

Groetjes,

Simply Me

Simply Me

ik heb echt precies hetzelfde met het huilen

wel echt goeie tips :))

Badge

Heyy. Als je je depressief voelt voel je je ook vaak eenzaam. Alsof je er alleen voor staat. Je voelt je verloren en alsof je niks en niemand. kan helpen en je niks waard bent. Je voelt je leeg en waardeloos.Maar je bent wel veel waard en je bent niet alleen je bent niet waardeloos.

Ik ben zelf 4 jaar lang al depressief en ik heb meerde zelfmoord pogingen gedaan en mezelf gesneden. In totaal heb ik al 11 jaar lang thuis hulp en hulp in het algemeen. Ook heb ik al meer dan 150 hulpverleners gezien. Ik zit nu op me tweede woongroep. Ik woon al 4 jaar lang niet meer thuis en ben nu 17. Ik denk nog steeds heel vaak dat ik alleen ben en dat ik alles alleen moet doen maar ik ben niet alleen. En ik wil julie helpen en julie laten zien dat julie ook niet alleen zijn vandaar deze vragenlijst. Zodat we elkaar kunnen helpen en zodat je ziet dat je niet alleen bent.

Vragenlijst :

1. Hoelang ben je al depressief? ongeveer een jaar

2. Wat vind je leuk aan jezelf? dat ik goed kan inschatten hoe mensen zich voelen enz. denk ik

3. Wat vind je minder leuk aan jezelf? heel veel

4. Beschrijf jezelf in 3 woorden? verdrietig, vrolijk (soms), verlegen

5. Voel je je waardeloos? meestal wel

6. Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? bij elkaar

7. Ben je een jongen of meisje? meisje

8. Hoe oud ben je? 14

9.waardoor ben je depressief geworden? ik denk vooral door school want daar ziet echt niemand me staan en iedereen vindt en noemt me een nerd omdat ik gewoon mijn best doe voor school. Ook het ongeluk die een familielid van mij heeft meegemaakt en waar ik bij was had en heeft nu nog steeds erg veel invloed op mij. En corona maakt het er ook niet echt veel beter op… Ik heb ook het gevoel dat ik compleet nutteloos ben en dat mijn ouders mij niet zo mogen. Ik durf ze ook niet over mijn depressie te vertellen, want ik denk niet dat ze geen zin hebben om mijn gezeur aan te horen. Net zoals de rest trouwens. Niemand weet het.

10. Heb je een vertrouwenspersoon? nee

11. Krijg je hulp ervoor? nee

12. Heb je zelfmoord pogingen gedaan? nee

13. Snij je jezelf? ik heb het 1 keer gedaan 

14. Kan je makkelijk huilen? ja

15. Voel je je vaak eenzaam? ja 

16. Heb je goede vrienden? ja 

17. Heb je een relatie? nee

18. Ben je gepest geweest of wordt je gepest? nee, het is meer plagen denk ik

19. Hoe is je thuissitautie? wel oké, maar mijn zusje kan soms uit het niets heel boos worden op me. Soms gaat ze me dan ook slaan of schoppen, maar meestal alleen knijpen en/of bijten. Ook is er erg vaak ruzie; bijna elke dag. Maar ik heb genoeg eten, drinken en kleding en een dak boven mijn hoofd. Mijn ouders zijn ook lief dus ik mag echt niet zeuren!

20. Heb je broers of zussen? ja 1 zusje

1. Hoelang ben je al depressief? Ik heb geen idee

2. Wat vind je leuk aan jezelf? Dat ik voor mijn leeftijd al erg wijs ben.

3. Wat vind je minder leuk aan jezelf? Mijn luiheid 

4. Beschrijf jezelf in 3 woorden? Creatief, chaotisch, kletskous 

5. Voel je je waardeloos? Ja

6. Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? Gescheiden

7. Ben je een jongen of meisje? ik ben een meisje

8. Hoe oud ben je? 16

9.waardoor ben je depressief geworden? Ik denk winterdip+ corona.

10. Heb je een vertrouwenspersoon? Nee

11. Krijg je hulp ervoor? soort van

12. Heb je zelfmoord pogingen gedaan? nee

13. Snij je jezelf? nee

14. Kan je makkelijk huilen? niet meer

15. Voel je je vaak eenzaam? ja

16. Heb je goede vrienden? geen idee

17. Heb je een relatie? ja

18. Ben je gepest geweest of wordt je gepest? nee

19. Hoe is je thuissitautie? stabiel

20. Heb je broers of zussen? een broer

Reputatie 1
Badge +1

1. Hoelang ben je al depressief? 5 maanden ig

2. Wat vind je leuk aan jezelf? niks

3. Wat vind je minder leuk aan jezelf? mn geslacht

4. Beschrijf jezelf in 3 woorden? irritant, gay en stil

5. Voel je je waardeloos? ja

6. Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? gescheiden

7. Ben je een jongen of meisje? trans demiboy (tussen man en non-binair in)

8. Hoe oud ben je? 13

9.waardoor ben je depressief geworden? Geen idee

10. Heb je een vertrouwenspersoon? ja ig

11. Krijg je hulp ervoor? Ik zit bij een praktijk ondersteuner van de huisarts maar die kan niet op lange termijn helpen en is wss niet de goede persoon voor mij

12. Heb je zelfmoord pogingen gedaan? nee

13. Snij je jezelf? nee gelukkig niet maar ik heb heftige neigingen

14. Kan je makkelijk huilen? ja

15. Voel je je vaak eenzaam? ja

16. Heb je goede vrienden? nee

17. Heb je een relatie? ja

18. Ben je gepest geweest of wordt je gepest? nee

19. Hoe is je thuissitautie? prima

20. Heb je broers of zussen? ja

Reageer