Vraag

vragenlijst angsten en schaamte

  • 22 June 2020
  • 7 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb een kleine vragenlijst voor jullie😊 zouden jullie die willen beantwoorden?

  1. Heb jij iets van angsten zoals faalangst of ben je hooggevoelig?
  2. schaam je je voor jezelf soms?
  3. schaam je je wel eens voor een vriend of vriendin?
  4. beinvloeden je angsten je leven?
  5. hoe ben jij van je angsten (aan het) afgekomen?

7 reacties

Ik heb een kleine vragenlijst voor jullie😊 zouden jullie die willen beantwoorden?

  1. Heb jij iets van angsten zoals faalangst of ben je hooggevoelig? HOOGTES VINDT IK NOOIT AANGENAAM, NIET DAT IK FLIP OFZO, MAAR BLIJF TOCH LIEVER LAAG
  2. schaam je je voor jezelf soms? TUURLIJK
  3. schaam je je wel eens voor een vriend of vriendin? NIET ECHT
  4. beinvloeden je angsten je leven? DON'T THINK SO
  5. hoe ben jij van je angsten (aan het) afgekomen? GWN NIET HAHA

 

  1. Heb jij iets van angsten zoals faalangst of ben je hooggevoelig?  ik zelf heb last van hoogtevrees. En heb wel is faal angst , maar niet altijd licht ook wat de situatie is. En nog een paar kleine dingen.
  2. schaam je je voor jezelf soms?ja, zeker.
  3. schaam je je wel eens voor een vriend of vriendin?nee,dat niet
  4. beinvloeden je angsten je leven?niet heel erg veel nee, maar soms wel. 
  5. hoe ben jij van je angsten (aan het) afgekomen? niet.

Groetjes gebruiker c 

  1. Heb jij iets van angsten zoals faalangst of ben je hooggevoelig?

Ik ga er vanuit dat je met hooggevoelig hoofdmotief bedoelt (als je het over hoogtevrees hebt, nee, ik heb geen hoogtevrees) Ik ben extreem hooggevoelig. Toen ik 4 was werd er bij mij al vastgesteld dat ik een HSP ( hoogsensitief persoon) ben. Faalangst, podiumangst, spreekangst zijn ook dingen die bij mij heel optreden.

2. Schaam je je voor jezelf soms?

Heel vaak. Als ik in de klas zit, denk ik vaak nadat ik iets gezegd heb "Waarom heb ik het gezegd? Mensen zullen mij vast dom vinden." Van alles wat ik doe, denk ik dat mensen mij raar vinden. Dit geldt voor de mensen op school, maar ook wel voor mijn familieleden.

3. schaam je je wel eens voor een vriend of vriendin?

Ik heb niet zo heel veel vrienden, dus nee, eigenlijk niet.

4. beinvloeden je angsten je leven?

Heel erg. Tijdens mijn vioollessen ben ik heel erg bang dat ik iets verkeerd doe, wat weer leidt tot dat ik veel meer verkeerd doe. Ook op school durf ik mijn hand niet op te steken, omdat ik bang ben dat ik een verkeer antwoord geef. In het openbaar durf ik geen sociaal contact te maken en met vrienden durf ik vaak nirt alles te delen.

5. hoe ben jij van je angsten (aan het) afgekomen?

Ik moet van mijn ouders mediteren, maar het werkt bij mij niet echt. Ipv rustig te worden, ga ik juist mee hyperventileren. Verder doe ik er niet heel veel aan.

Ik heb een kleine vragenlijst voor jullie😊 zouden jullie die willen beantwoorden?

  1. Heb jij iets van angsten zoals faalangst of ben je hooggevoelig? Hoogtevrees niet echt maar tis toch altijd een beetje eng. Faalangst nee. Hooggevoelig ja zeker kan zo gaan janken als een docent me ergens op aan spreekt haha
  2. schaam je je voor jezelf soms? Ligt eraan in welke mood ik ben
  3. schaam je je wel eens voor een vriend of vriendin? Ja, sorry M ahah
  4. beinvloeden je angsten je leven? Ja wel een beetje
  5. hoe ben jij van je angsten (aan het) afgekomen? Uh haha niet

 

  1. Heb jij iets van angsten zoals faalangst of ben je hooggevoelig?  jup helaas wel, faalangst en sociale angst. Ook ben ik hooggevoelig
  2. schaam je je voor jezelf soms?  meestal wel ja
  3. schaam je je wel eens voor een vriend of vriendin?  soms als ze echt heel apart doen ofzo
  4. beinvloeden je angsten je leven?  de sociale angst behoorlijk. Ik durf niet meer naar feestjes of andere dingen waarbij  veel onbekende mensen zijn
  5. hoe ben jij van je angsten (aan het) afgekomen?  op dit moment zit ik bij een psycholoog, maar tot nu toe helpt het nog niet echt
Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Heyitsme,

ik weet zelf dat ik faalangst heb maar weet niet zeker of ik ook hooggevoelig ben. (Daar heb ik ook een topic over) hoe ben jij er achter gekomen dat je het had heb je er een test voor gedaan??? 
ben een beetje nieuwschierig.

groetjes van mij

Heyy,

Ik heb in eerste instantie een hoop via internet opgezocht en daar allerlei testen gedaan. Toen ik het er vervolgens met mijn moeder over had zei ze dat ik daar als jong kind al op was getest en dat ik dus blijkbaar hooggevoelig ben. Ik kan me alleen niet meer herinneren welke testen ik heb gemaakt, ik zat toen sowieso al bij een psycholoog dus het zou best kunnen dat het er daar uit is gekomen. 

Groetjess

Reageer