Vraag

vragenlijst (alle onderwerpen)

  • 20 July 2023
  • 32 reacties
  • 737 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geslacht?

Leeftijd?

Geaardheid?

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen?

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt?

Heb je al gezoend?

Heb je al sex gehad?

Wat voor kleding draag je?

Wat voor kleding zou je willen dragen?

Haarlengte?

Steil, golven of krullend?

Lengte

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk)

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk)

Wat is je muziekstijl?

Lievelingsliedje?

Lievelingskleur?

Lievelingsdier?

Lievelingsboek?

Lievelingsfilm?

Lievelingsgame

Hoe laat is het bij jou op dit moment?

Wat vind je van Harry Potter

Wie is je favoriete persoon op dit forum?

Heb je een celebrity crush?

Zo ja wie?

Hoor je bij de lhbti+?

Zo ja, hoe noem je jezelf?

Zo nee, zou je erbij willen horen?

Support je lhbti+?

Hoeveel uur slaap je gemiddeld?

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen?

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen?

Word je gepest?

Zo ja, waarom?

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!!

 

 


32 reacties

Reputatie 7
Badge +11

hoi @Julie09 

​​​​Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden ik ga hem invullen!

Geslacht? jongen

Leeftijd? 13

Geaardheid? meisjes

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? nee helaas niet

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? heb nog nooit gehad 

Heb je al gezoend? nee

Heb je al sex gehad? nee

Wat voor kleding draag je? vandaag lange broek en vest, normaal korte of lange broek en shirt en/of trui/vest

Wat voor kleding zou je willen dragen? dit hierboven

Haarlengte? ​​5 cm ofzoiets

Steil, golven of krullend? alle niet

Lengte 169 cm

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) vrij weinig, denk ogen, armen, dat eigenlijk 

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk)ook vrij weinig, geen idee

Wat is je muziekstijl? van alles, als het maar geen klassiek is, is het goed

Lievelingsliedje? geen idee, te veel

Lievelingskleur? groen en blauw 

Lievelingsdier? monkey (aap) (vandaar ook mijn naam lol)

Lievelingsboek? heb ik niet

Lievelingsfilm? heb ik ook niet

Lievelingsgame smash karts, is echt geweldig!

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 22.51 uur

Wat vind je van Harry Potter opzich wel prima

Wie is je favoriete persoon op dit forum? geen idee, iedereen is geweldig op het forum ❤️

Heb je een celebrity crush? ehh wat is dat?, nee

Zo ja wie? nvt

Hoor je bij de lhbti+? nee

Zo ja, hoe noem je jezelf? nvt

Zo nee, zou je erbij willen horen? nee, nu niet

Support je lhbti+? ik heb er wel respect voor ja

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 8 a 9 uur per dag

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? onder mijn voeten, als er al 1 vinger mijn voet raakt, dan haal ik me voet meteen weg (= automatische reactie)

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? wat diegene leuk vindt

Word je gepest? nee

Zo ja, waarom? nvt

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!! ik vond het leuk hoor, nu ga ik lekker slapen

groetjes,  @Monkeyboy69 


Reputatie 7
Badge +6

Nu ikzelf!

Geslacht? meisje

Leeftijd? 14

Geaardheid? IK geef liever geen labels, maar ik val op alle mensen

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? ja met een meisje

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? ik denk elkaar in het gezicht likken en tongen buiten de mond

Heb je al gezoend? ja

Heb je al sex gehad? nee

Wat voor kleding draag je? ik verander echt elke dag van kledingstijl, maar eigenlijk altijd wel kleurrijke kleding

Wat voor kleding zou je willen dragen? wat ik nu draag 

Haarlengte? LAng, 

Steil, golven of krullend? krullen

Lengte 1,75 ofzo

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) ik denk mijn wenkbrauwen (ik heb blond haar en donkerbruine, smalle wenkbrauwen)

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) ik denk dat ik heel eigen ben

Wat is je muziekstijl? pop denk ik, maar de meeste nummers die ik luister kent echt niemand

Lievelingsliedje? chicken tendies, reverie (becoming young), idk you yet, en zo kan ik nog wel even doorgaan... 

Lievelingskleur? rood of blauw

Lievelingsdier? schildpad

Lievelingsboek? ik denk huiver, van Maggie Stiefvater. 

iLevelingsfilm? weet ik echt niet, ik kijk bijna nooit films

Lievelingsgame MineCraft

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 23:20

Wat vind je van Harry Potter superleuk! Heb alle delen al heel vaak gelezen en gezien. Ben nu voor de 1000e keer Harry Potter 6 aan het lezen.

Wie is je favoriete persoon op dit forum? WEet ik niet

Heb je een celebrity crush? haha nee, heb een vriendin. Had er ooit één op een jongen van de voice kids toen ik tien was😖

Zo ja wie? hij heette Marc-Floor. Schaam me er nu heel erg voor

Hoor je bij de lhbti+? ja

Zo ja, hoe noem je jezelf? ben niet van de labels, misschien iets van Pan ofzo?

Zo nee, zou je erbij willen horen?

Support je lhbti+? jaaaaa

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 7-8,5 uur denk ik

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? Buik, als iemand me daar kietelt ga ik trappen

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? ik heb een armband voor haar gekocht, en ik wil nog een keer een ketting voor haar kopen

Word je gepest? NEe, mensen noemen me soms wel raar of kinderachtig. Ik ben niet kinderachtig (soms doe ik een beetje gek, dus misschien vinden ze dat kinderachtig), maar ik ben wel raar😝

Zo ja, waarom? Nvt

Reputatie 7
Badge +17

Geslacht?  Jongen

Leeftijd?       13

Geaardheid?   hetero

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? ja met een meisje <3

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt?  zoenen uitproberen ;) en allerlei leuke dingen samen zoals film kijken en  dans en muziek maken , als je dat ook bedoeld. We zitten ook samen bij de scouts btw.

Heb je al gezoend? ja

Heb je al sex gehad? nee hoor, we zijn  13

Wat voor kleding draag je? alles wat kort is. Broek, kilt, rok, shirtje, hemd, vest kan ook, lekker losjes

Wat voor kleding zou je willen dragen? zelfde ;)

Haarlengte? tot de schouders

Steil, golven of krullend? stijl

Lengte.   1,68 geloof ik

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) wat anderen van me zeggen: ogen, haar, benen

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk). Ik denk dat ik wel hulpvaardig ben, wil iedereen liefst gelukkig maken

Wat is je muziekstijl? alles vooral metal, rock en reggae , en nog veel meer. Alleen geen techno of hardcorde  etc

Lievelingsliedje? Dat zijn er heel veel. Verschilt soms per dag haha

Lievelingskleur? groen

Lievelingsdier? kat

Lievelingsboek?  Ook dat verschilt. Ik heb pas “de slavenring” en “Jehanne”nog eens weer gelezen. Zo mooi en zo echt !

Lievelingsfilm?  Nog steeds Maleficent 2

Lievelingsgame. Doe ik niet zo veel. 

Hoe laat is het bij jou op dit moment?    10:46

Wat vind je van Harry Potter. Wel leuk, knap gemaakte films.

Wie is je favoriete persoon op dit forum? Haha dat zijn er een heleboel. @MickeyMouse@OnbekendeAnnoniem@Banaantjeeee@OnlyMe , @Monkeyboy69 ,   @Eenmeisje004@benebird@tim16@LittleMe@Sjammetje@Maiskolfje  en jij. En ik heb ze al een tijd niet meer gezien maar ook @J8j8@wilhelmavemela e ik mis julie ! En ik wil @jaivy  even in het bijzonder noemen Ik weet niet hoe het hem gaat, mis hem en hoop zo ontzettend dat hij nog (ergens) onder ons is! <3 en voor  wie ik vergeet: heel veel sorry !

Heb je een celebrity crush? nee op het moment niet meer haha

Zo ja wie? x

Hoor je bij de lhbti+? ik vind dat iedereen daar bij hoort, dus ja 😍 ik wordt er maybe vanwege mijn kleedstijl wel bij gerekend, nou prima !

Zo ja, hoe noem je jezelf?  jongen die verder kijkt

Zo nee, zou je erbij willen horen?

Support je lhbti+? ja zeker weten

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 7 of 8

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen?  haha buik. dan heb je me plat

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? Ik heb al een armbandje voor d'r gekocht (vond ze heel lief) en gewoon een ijsje enzo,  of chocolade. En een leuke poster/prent en dat vond ze zo leuk dat ze een beetje tranen kreeg 😊

Word je gepest? nee, even in de brug maar dat hield snel op

Zo ja, waarom? Heel kort even een tijd na-gelachen door sommige sneue lui  omdat ik voor schut ben gezet bij een gymles, maar dat was na een paar weken weer weg. En omdat ik in korte broeken loop als anderen al in een thermo rondlopen ;)  maar later veranderde dat wel en werd het meer waardering of ze wenden er wel aan.  Trek me er niks van aan. En het gebeurt nu ook niet meer ! XD

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!! Ja hoor helemaal goed !

Groetjes liefs Tartan X

 

Reputatie 7
Badge +12

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geslacht? Meisje

Leeftijd? 13

Geaardheid? Bi

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? Nee

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? Niks eigenlijk.

Heb je al gezoend? Nee

Heb je al sex gehad? -

Wat voor kleding draag je? Kleurrijk, van alles en nog wat, de ene dag een zwarte hoody, en de andere dag een jurk met luchtballonnen erop met alle kleuren van de regenboog.

Wat voor kleding zou je willen dragen? Wat ik nu draag: een broek en een t-shirt met thinking Mickey erop (ja,ja van@MickeyMouse )

HHaarlengte? Tot net over mijn schouders.

Steil, golven of kkrullend? Tussen steil en golvend in.

Lengte 1.45

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk)mijn ogen, bril, haar.

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) dat ik altijd iedereen wil helpen, en dat ik het voor mezelf op durf te nemen, dat ik lef heb om dingen te doen of te zeggen wat anderen niet zouden durven, dat ik mijn fouten kan inzien en toegeven.

Wat is je muziekstijl? Pop, blues en ja beetje party.

Lievelingsliedje? Scientist en Yellow van coldplay.

Lievelingskleur? De hele regenboog.

Lievelingsdier? Vogelbekdier en roggen.

Lievelingsboek? Ottilie en De grijze jager en Harry Potter.

Lievelingsfilm? Mag ook een serie? Anne met een E op Netflix, erg leuk!

Lievelingsgame wiiparty. Ik heb alleen een Wii, i know, mijn ouders hebben me opgevoed als miniboomer (dubbelzinnig, want ik ben klein.)

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 11:39:20

Wat vind je van Harry Potter Geweldig!!!

Wie is je favoriete persoon op dit forum?@OnbekendeAnnoniem En@Banaantjeeee @MickeyMouse@Tartan13 ,@LittleMe ,@Monkeyboy69 ,@tim16 ,@Maiskolfje ,@Sjammetje ,@Eenmeisje004 ,@benebird ,@Ikke13 En nog wat mensen waaar ik van heb gelezen, die ik in het verleden toen ik hier nog niet op mocht heb gezien,@MCES ,@wilhelmavemela ,@Emmalove04 ,@Ikke13  , @Sanny, @Ellen, @Boaz12, @vosje123, @Wereld, @Sano07, @Yxxxxxx, @Eenhulpvolmeisje, @eenhulpelozejongen, @Luckygirl en nog veel meer mensen, ik wil niemand tekort doen, maar ik hou niet zo veel van de mensen die alleen maar topics aanmaken met sex of masturberen ofzo.

Heb je een celebrity ccrush nee

Zo ja wwie -

Hoor je bij de lhbti+? ja.

Zo ja, hoe noem je jjezelf BI meisje.

Zo nee, zou je erbij willen hhoren -

Support je lhbti+? ja.

Hoeveel uur slaap je ggemiddeld 10 uur.

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kkietelen mijn zij.

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kkopen? Ik zou denk ik iets kopen wat veel voor hem/haar betekent, en gewoon een beetje kijken wat bij diegene past.

Word je ggepest niet meer.

Zo ja, wwaarom -

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!!

 

 

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

@OnlyMe  ik sluit me nog aan bij de anderen die je noemt bij de favo personen. Zeker ook @Ellen en @Sanny waren heel speciaal voor mij. Wat goed dat je ze noemt! Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +12

Doe ik graag @Tartan13 , ik lees al heel lang mee met het forum, en er zijn mooie mensen uit voort gekomen, en nu kanik eindelijk ook meepraten.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

 Hoi @Julie09 ,

 

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

ik hoop het ook, anders zit ik m'n tijd te verdoen haha, nee hoor, ik heb al even gekeken natuurlijk en ik denk dat ik er wel wat mee kan 😉

 

Geslacht? - uhm, nee ik ben niet geslacht, oh, stom je bedoelt iets anders...ik ben een jongen...ben ik amper begonnen aan jouw vragenlijstje en de eerste flauwe en slechte grap is al gemaakt….dat belooft weinig goeds voor de rest 😅

Leeftijd? - ik ben 15

Geaardheid?-  ik word verliefd op jongens en alleen maar op jongens en heb seksuele aantrekking tot jongens, als je het een naam zou willen geven zou je kunnen zeggen dat ik ‘gay af’ ben

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? - ik heb verkering met een jongen die 2,5 jaar ouder is en ik ben gek op hem en hij ook op mij

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? - oh, das best veel, te veel om hier op te noemen, maar ik ga één voorbeeldje noemen: '’s nachts samen staan plassen op een steigertje in de jachthaven en toen kwam de politie en konden we geen kant op. De politie vroeg wat wij om half vijf ’s nachts nog buiten deden’ en ze schenen met zo'n zaklamp, dus ik dacht als jullie van de politie zijn en boeven moeten kunnen opsporen en jullie zien niet eens dat wij staan  te plassen…….dan heb ik niet zoveel vertrouwen in dat boeven vangen van jullie 😂, de rest moet je zelf maar lezen als je daar zin in hebt 

Heb je al gezoend? - ja, maar alleen met jongens. Ik heb wel eens een meisje een kus gegeven, zo met oud en nieuw en een verjaardag, maar that's it. Met jongens heb ik ook getongd….en ik vond dat leuk en lekker en opwindend

Heb je al sex gehad? - ja en nee, hangt er een beetje vanaf wat er onder 'seks’ valt...ik heb nog nooit geneukt om het maar even plat te zeggen, maar wel jongens gepijpt, nou ja, dat dus

Wat voor kleding draag je? - ik draag van alles, de ene dag ben ik een skaterboy, de andere een beachboy, dan weer 'sporty boy’ of 'the boy next door', maar nooit met 'doorsnee haircut’, maar altijd mezelf, dus hopelijk begrijp je het

Wat voor kleding zou je willen dragen? - er is eigenlijk niks wat ik niet draag en zou willen dragen

Haarlengte? - ok, ik heb nieuws, ik heb sinds gisteren ‘ander haar’….. nee dat heb ik niet, het is nog steeds hetzelfde haar, maar ik heb een nieuwe look. Ik had haar tot op mijn schouders, beetje als Kid LAROI in Stay met Justin Bieber https://www.youtube.com/watch?v=kTJczUoc26U, maar dan leuker en ik dacht er soms over om het zoals JB in diezelfde clip te doen, maar dat durfde ik niet en ik heb nu iets dat ‘geïnspireerd’ is op hoe Leondre Devries (de rapper) van Bars & Melody het heeft qua lengte/model in https://www.youtube.com/watch?v=aLibWXsYqO0 en hoe JB het heeft in What Do You Mean op 01.45 https://www.youtube.com/watch?v=DK_0jXPuIr0 en hoe Yukka Planckaert zijn haar heeft. Hij is geloof ik nog maar 12, maar ik zag hem in die serie 'Chateau Planckaert’ op RTL8 ofzo en na 1 seconde dacht ik al 'zijn haar is cool’, dat wil ik ook. Mijn haar is dus asymmetrisch geknipt en gebruik voor de rest jullie fantasie maar. Toen ik vanmorgen op stond en met mijn slaperige hoofd even in de spiegel keek was mijn eerste reactie 'who the fuck is die gast’ en draaide ik me om, om te kijken wie er achter mij stond en toen kwam ik erachter dat ik het zelf was...in die spiegel. Ik heb de hele vakantie nog om er aan te wennen, dus..en niemand van mijn familie en mijn vriendje weten het nog, maar Max (nepnaam en het broertje van mijn vriendje) zegt dat ie 't wel cool vindt, dus dan ben ik al blij, want hij is ook cool

Steil, golven of krullend? -wel met heel veel stijl, maar niet helemaal steil, soort van golvend….maar zeker niet krullend

Lengte - ff kijken wat anderen hier hebben geantwoord, voordat dit toch ineens een 'sekstopic’ wordt, oh haha, nee, ik ben niet ontevreden, maar zo lang is ie zeker niet, lijkt me niet te doen, dus het zal wel over lichaamslengte gaan en ik heb het gisteren nog gemeten, nou ja Max (het echte broertje van Lev die allebei een nepnaam hebben) heeft ff geholpen en we kwamen op 173 cm

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) - lastig, ik ben wel blij met alles, maar ik krijg vaak complimenten over mijn ogen en lange wimpers en mijn soort van vrolijke uitstraling en 'benaderbaarheid’ ofzo, idk of dat een echt woord is, of hoort dat laatste dan bij innerlijk?

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) - ik denk dat ik kan relativeren, soms zijn dingen wel ‘erg’ voor jezelf, maar als je dan naar anderen kijkt, dan denk ik dat ik niet te klagen heb

Wat is je muziekstijl? - die is echt heel breed, top40, dance, oud, nieuw, bekende en onbekende bands en zangers, zoiets

Lievelingsliedje? - oh dat wisselt nogal, dan ben ik gek op een liedje en komt er weer een ander liedje voor in de plaats, maar als ik dan die vorige of die daarvoor weer hoor vind ik die weer super...hangt ook een beetje van mijn 'mood’ af, maar om eentje te noemen die jullie misschien niet kennen: 

Lievelingskleur?  - blauw, paars en roze, ik kan nooit kiezen tussen die

Lievelingsdier? - een hond, mijn labradoodle die er niet meer is

Lievelingsboek? - pff, ik ben geen boekenwurm en heb niet echt een favo

Lievelingsfilm? - idk, uhm eentje waar jongens in voorkomen en het over vriendschap en liefde ga, ik had een tijdje terug hier ergens een linkje zien staan: Hidden Kisses ofzo en het was een Franse film dus zal wel iets als Baisers Cachés zijn, ik heb 'm in het Frans gezien, maar je kunt de Nederlandse ondertiteling aanzetten bij deze op yt https://www.youtube.com/watch?v=9lAmo0HtvjI en natuurlijk is Billy Elliot ook een favo film van mij, want die keek ik elk jaar wel een keertje samen met mama

Lievelingsgame - ik ben super slecht in games en daarom doe ik het ook heel weinig en ga ik ook nooit beter worden, dus ik heb geen favo.Ik game wel eens en dan lacht iedereen mij uit hahaha

Hoe laat is het bij jou op dit moment? - oh, krijg ik een vergoeding voor het invullen van deze vragenlijst, dan ga ik de begintijd er ook ff bij zetten, het is nu 16.47 en ik ben net na de middag begonnen met invullen, dus...

Wat vind je van Harry Potter - wie? haha, nee ik ken die wel, maar ik heb nog nooit een hele film van hem gezien en boeken heb ik al helemaal nooit gelezen. Ik vind niet zo veel van hem, omdat ik 'm niet echt ken, maar hij zal het wel goed doen, anders hadden ze niet zo veel films met hem gemaakt

Wie is je favoriete persoon op dit forum? - wow, dit vind ik een hele lastige vraag, omdat als ik iemand vergeet te noemen, dat onbedoeld is en vervelend over kan komen...met gevaar voor eigen leven noem ik er toch een paar en ik denk dat de meesten van jullie wel begrijpen dat ik die noem. Ik heb al langer en redelijk ‘intens’ contact met hen op het forum. Van anderen krijg ik zeker ook steun, ook al hebben ze soms maar 1 reactie gepost, dus dat wil ik gezegd hebben. Iedereen zal wel snappen dat (in alfabetische volgorde) dat @Tartan13  en @tim16 zijn en net als één van hen hierboven al @jaivy  noemde, wil ik zijn naam ook noemen en ook ik hoop dat ie ergens is waar hij het goed heeft en mensen die dicht bij hem staan en hem liefhebben dat met mij eens zijn. Ik vind het apart en ook heel mooi hoeveel je met ‘iemand die je alleen van het forum kent’ kunt hebben…

Hoe langer ik nadenk over namen van forumleden hoe meer er eigenlijk zijn die het verdienen om genoemd te worden. Love you all 💖

Heb je een celebrity crush? ik zal jullie iets vertellen :

Heb je een celebrity crush? ….Had er ooit één op een jongen van de voice kids toen ik tien was😖

Zo ja wie? hij heette Marc-Floor. Schaam me er nu heel erg voor

ik was ook op hem haha en ergens vind ik hem nu nog steeds wel leuk, maar niet echt meer als crush. Het lijkt me gewoon een hele aardige, leuke jongen. Ik vind zijn clip ‘Zeventien’ vanaf de eerste seconde….tot en met de 10e seconde echt top, want hij is daar shirtless.. https://www.youtube.com/watch?v=STLN5fJAyxQ en ik heb 'm ook als eens gezien toen ie stond te plassen, dus ik was wel close met hem of was dat allemaal alleen maar in mijn dromen en in werkelijkheid alleen maar in deze clip ‘Zij Heeft Alles’ https://www.youtube.com/watch?v=EGiykcXQUhw op 02.10

Zo ja wie? - ik vind Florian Regtien de laatste tijd wel leuk, hij speelt een klein rolletje in de spannende serie ‘Anoniem’ op NPO en meer kun je lezen in dit topic bij vraag 7

Hoor je bij de lhbti+? - ik denk het wel volgens de definitie

Zo ja, hoe noem je jezelf? - ik noem mezelf ‘gay’ om het voor anderen makkelijker te maken, maar irl zeg ik dat ik verkering heb met mijn vriendje en praat ik gewoon over de jongen waar ik van hou, zonder te benoemen dat dit ‘anders’ is dan verkering te hebben met een meisje als jongen

Zo nee, zou je erbij willen horen? - nvt

Support je lhbti+? - jawel, maar ik ben er nou ook weer niet echt voor de straat op geweest, ik doe wel op school mee met ‘paarse vrijdag’ en van die dingen, maar een echte activist zou ik mezelf niet noemen, ik vind mezelf ook niet ‘anders’, ik help wel jongens die met vragen naar mij toe komen, omdat zij van mij weten dat ik 'gay’ en er zelf of nog niet uit zijn of niet weten hoe ze er mee om moeten /kunnen gaan en dan wil ik best met ze praten en hopelijk helpt dat. ik praat daar eigenlijk niet zoveel over dat ik dat doe maar wat anderen mij vertellen blijft altijd tussen ons. Ik noem ook nooit namen, zelfs niet aan mijn vriendje

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? - ik denk rond de 6 en misschien zou iets meer wel beter zijn, maar ja,,,. Ik ben nooit echt moe als ik opsta, alleen soms zou ik wel wat langer willen blijven liggen, maar soms doe ik ff een powernap. Ik heb dat eigenlijk al veel langer zo gedaan. Ik kan echt heel druk met van alles zijn, maar ik kan ook die knopomzetten en heel chill en reaxed zijn en als ik ga slapen, ga ik ook slapen en ik slaap ook altijd zo. Piekeren heeft geen zin als je toch al moe bent. Je kunt dan toch niet helder nadenken. Beter eerst goed slapen en dan de volgende dag met nieuwe energie tegen dingen aankijken en tot een oplossing komen

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? - op mijn buik sws en onder mijn voeten ook wel

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? - ik heb mezelf al aan hem gegeven, dus als dat niet genoeg is 😂….maar het zit vaak in kleine dingen...een kusje...een aai...een ijsje…een fotolijstje met een foto van mij of ons samen, een liedje. mijn speeksel, ach gatver, nou verpest ik gelijk dat mooie dromerige moment dat we hier hadden, maar ja, hij vindt tongen met mij zo lekker en ja, dan wisselen we ook speeksel uit, maar dan klikt niet zo romantisch om het zo te zeggen

Word je gepest? - om wat ik net gezegd heb wel, denk ik. Maar serieus, soms maken anderen opmerkingen om wie ik ben, wat ik ben, hoe ik doe, wat ik doe en zo kan ik nog wel even doorgaan….. ik snap niet waarom mensen hun tijd op zo'n manier besteden, want ik ga er niet door veranderen….in de meeste gevallen reageer ik er ook niet en kan ik het gelukkig van me af laten glijden. Soms raak het mij echt en vaak laat ik dat dan niet merken en is dat iets dat ik met vrienden bespreek en in een enkel geval doe ik iets terug, niks fysieks, maar ik kan jou dan raken op een manier dat je zou hopen dat je nooit geboren was en dan raak ik jou op een manier waarop jij mij al die tijd al hebt gekwetst, dus knoop dat maar alvast in je oren als je mij ooit nog eens gaat pesten...

Zo ja, waarom? - zie hierboven

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar ,ja ik raakte er echt door in de war, goed dat je dat zelf ook in de gaten hebt, sorry daarvoor,  oh nou ja, zo erg was het ook weer niet hoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!! Dat zeker wel.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

Reputatie 5
Badge +2

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geslacht? meisje

Leeftijd? 13

Geaardheid? hetero

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen?   nope

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt?  niks geks, gezoend

Heb je al gezoend? ja

Heb je al sex gehad? nee

Wat voor kleding draag je? tja gwn

Wat voor kleding zou je willen dragen? niks anders dan nu

Haarlengte? lang maar niet heel erg lang

Steil, golven of krullend?  golvend

Lengte  161 cm

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk)     mn ogen of sproeten

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk)    mn eerlijkheid

Wat is je muziekstijl?   emo

Lievelingsliedje?  what was i made for? -  billie eilish/ stargirl  - the weeknd

Lievelingskleur?  legergroen

Lievelingsdier? heb ik nie

Lievelingsboek? november 9 - colleen hoover/ een lied voor jackson

Lievelingsfilm? titanic ofz

Lievelingsgame  - 

Hoe laat is het bij jou op dit moment?     21.19

Wat vind je van Harry Potter geen idee

Wie is je favoriete persoon op dit forum?     mm banaantje denk k

Heb je een celebrity crush?   nope

Zo ja wie?   -

Hoor je bij de lhbti+?  nee

Zo ja, hoe noem je jezelf? - 

Zo nee, zou je erbij willen horen? -

Support je lhbti+? ja

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 8-9

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? mmm 

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen?    een telefoonhoesje

Word je gepest? nope

Zo ja, waarom?

Reputatie 7
Badge +7

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geslacht? Meisje 

Leeftijd? 12 jaartjes;)

Geaardheid? Ik ben bi, dus ik val op jongens en meisjesXD

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? Nee, Eerlijk gezegd vind ik het heerlijk om single te zijn;) Lekker flirten hahah.

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? Niet per se iets geks. Alleen knuffels en heel veel lieve woorden xD

Heb je al gezoend? Nee, nog niet😉

Heb je al sex gehad? Nee, Ik ben twaalf! Ik wacht lekker tot mijn 17e/18e denk ik. Het moet voor mij iets speciaals zijn:)

Wat voor kleding draag je? Ik heb momenteel een blauwe rokje en een witte croptop aan met een grote blauwe basellbal jas want het is super koud :(. 

Ik heb een beetje mijn eigen stijl. Soms draag ik een leuke korte rokje met een buikshirt, maar soms ga ik toch voor een basis shirt met een joggingbroek. 

Wat voor kleding zou je willen dragen? Goeie vraag... Ik denk dat ik mijn eigen kleding al heel leuk vind. Ik wil alleen een cargo broek en wat meer flared broeken en hoodies

Haarlengte? Ik denk dat mijn haar ongeveer 40cm is.

Steil, golven of krullend? Golvend

Lengte Ik vind mijn haar gemiddeld, maar de meesten mensen zeggen dat het lang is. 

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) Mijn haar denk ik:)

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) Ik vind mijn koppigheid soms heel grappig vooral wanneer ik boos ben:D maar dat is natuurlijk niet mijn mooiste eigenschap haha.

Ik ben heel blij dat ik loyaal bent. Ik maak misschien niet snel vrienden, maar als ik vrienden heb is het wel vrienden voor het levenXD.

Wat is je muziekstijl? Pop vooral, maar ook rock vind ik leuk

Lievelingsliedje? Als ik al mijn lievelingsliedjes opnoem zijn we over een week nog bezig haha

Lievelingskleur? Lila xD

Lievelingsdier? Schilpadden:) en eendjes

Lievelingsboek? Geloof me vof de serie vermist van Sophie Mackenzie

Lievelingsfilm? Ik kijk niet zo vaak films en als ik een film kijk kies ik sowieso voor horror. Horror is altijd zo eng dat ik de titel steeds vergeet lol:)

Lievelingsgame Ik heb werkelijk geen idee 

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 10:18

Wat vind je van Harry Potter ​​​Leuk hoor

Wie is je favoriete persoon op dit forum? Ik heb wel paar in mijn hoofd, maar ik wil niemand teleurstellen, dus ik zeg niks 🤐. Ik wil wel@musicisthebest, @OnlyMe en @Tartan13 bedanken. Super lieff van jullie:) <3 Jullie vrolijken mijn dag weer op! :)

Heb je een celebrity crush? Nee, maar@Julie09en @MickeyMouse Marc-Floor is gewoon super knap haha;)

Zo ja wie? ~

Hoor je bij de lhbti+? Jaa

Zo ja, hoe noem je jezelf? bii

Zo nee, zou je erbij willen horen? ~

Support je lhbti+? Ja tuurlijk!

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 9 uurtjes

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? Mijn buik :)

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? Bij een meisje koop ik armbandjes en kettingen of een leuke kledingstuk, maar bij een jongen maak ik een armbandje of koop ik iets lekkers. 

Word je gepest? Nee gelukkig niet!

Zo ja, waarom? ~

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!!

Geeft niks hoor! Het was heel leuk:) 

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geslacht? meisje

Leeftijd? 13

Geaardheid? biseksueel

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? nee, ben wel verliefd 😏

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? -

Heb je al gezoend? nee

Heb je al sex gehad? nee

Wat voor kleding draag je?  gwn meestal spijkerbroek met shirt of een jurk

Wat voor kleding zou je willen dragen? gwn leuke kleding

Haarlengte? denk iets van 10 cm onder mijn schouders

Steil, golven of krullend? golven

Lengte? 1,67 m

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) mijn ogen

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) dat ik spontaan ben

Wat is je muziekstijl? duitse muziek (helene fischer!)

Lievelingsliedje? `viva la vida` en `sonne auf der Haut`

Lievelingskleur? paars en geel

Lievelingsdier? paard

Lievelingsboek? alle harry potter boeken

Lievelingsfilm? topgun

Lievelingsgame? fortnite

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 11:45

Wat vind je van Harry Potter? leuk!

Wie is je favoriete persoon op dit forum?@MickeyMouse omdat hij zo grappig is

Heb je een celebrity crush? soort van

Zo ja wie? Helene fischer (een beetje dan)

Hoor je bij de lhbti+? ja ben bi

Zo ja, hoe noem je jezelf? meisje

Zo nee, zou je erbij willen horen? -

Support je lhbti+? ja zeker (duh)

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 7 uur ofzo

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? mijn zij

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? licht eraan hoe de persoonlijkheid van die persoon is 

Word je gepest? ja af en toe

Zo ja, waarom? verschillende redenen

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!!

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Lengte Ik vind mijn haar gemiddeld, maar de meesten mensen zeggen dat het lang is. 

Oh sorryyy! Ik dacht dat je mijn haarlengte bedoelde😬 Heb ik weer:D Ik ben 161cm:)

Liefs xxx Banaantje <3 

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geslacht? Nee, ben niet geslacht. Ben geen koe die je slacht. Ben een meisje.

Leeftijd? Geen idee hoeveel tijd ik nog heb om te leven. Ben 13.

Geaardheid? Wat is geaardheid voor woord? Heb er nog nooit van gehoord.

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? Nee.

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? *

Heb je al gezoend? Nee.

Heb je al sex gehad? Nee.

Wat voor kleding draag je? Nu, een zwarte broek tot aan me knieën, een felblauw reclame t-shirt en een grijze kapotte versleten fijne trui.

Wat voor kleding zou je willen dragen? Wat ik nu aan heb.

Haarlengte? Geen idee. Redelijk lang.

Steil, golven of krullend? Golven, hou wel van de zee. Ik heb golvend-krullend haar.

Lengte 164,5 cm

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) Nx

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) Nx

Wat is je muziekstijl? Muziekstijl? Gaan we het niet over hebben, heb het namelijk niet.

Lievelingsliedje? Van links naar rechts ofzo.

Lievelingskleur? Donkerblauw

Lievelingsdier? Olifant.

Lievelingsboek? De hut van oom Tom, maar dan de Engelse versie.

Lievelingsfilm? Bankier van het verzet.

Lievelingsgame Heb ik niet.

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 15:17:23. 

Wat vind je van Harry Potter Wie is Harry potter?

Wie is je favoriete persoon op dit forum? Ik wil geen mensen tekort doen, dus @allemaal. Ik kan niet echt tegen die mensen die alleen maar topics over seks aanmaken.

Heb je een celebrity crush? Wat is dat?

Zo ja wie? *

Hoor je bij de lhbti+? Nee.

Zo ja, hoe noem je jezelf? *

Zo nee, zou je erbij willen horen? Nee!

Support je lhbti+? Nope!

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? Per dag/nacht, per uur, per jaar, per week, per seconde, per eeuw? Lekker logisch weer. (o nee, ik ben niet logisch (: ) Gemiddeld ¾ uur per nacht momenteel, I guess.

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? Op de bank. In me zij.

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? Geen 1. en geen 2 en ook niet meer.

Word je gepest? Beetje.

Zo ja, waarom? Omdat ik ‘raar’ ben.

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!!

Ja hoor! Hopelijk vonden jij en de anderen het ook leuk om te lezen! 🤣

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Geslacht? Jongen

Leeftijd? 17

Geaardheid? Bi (zo noem ik mezelf voor het gemak, ik heb eigenlijks niks met labels)

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? Ja, met een jongen

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? Tja, echt ‘gekke’ dinge doen we eigenlijk nooit. Wij zijn meer van het op bed liggen en Netflix kijken. 😄

Heb je al gezoend? Ja

Heb je al sex gehad? Yep

Wat voor kleding draag je? Meestal vrij basic kleding. Veel zwart en wit

Wat voor kleding zou je willen dragen? Ik geef niet echt om kleding, dus wat ik nu draag vind ik prima.

Haarlengte? Meestal halflang. Nu iets korter omdat ik pas naar de kapper ben geweest.

Steil, golven of krullend? Steil

Lengte Rond de 180cm

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) Ik denk m’n bovenlichaam (borstkas en zo)

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) idk, ik ben best aardig I guess

Wat is je muziekstijl? Echt van alles wat. Mijn ‘first love’ wb muziek is metal/hardrock. Maar ik luister de laatste tijd ook veel naar k-pop. Sommige rap/hiphop vind ik ook goed. Naar maar 1 muziekstijl luisteren vind ik saai.

Lievelingsliedje? Dat veranderd echt heel vaak. Op dit moment zijn dat:

Monsta X - Hero

 

Bewhy - Challan

Lievelingskleur? Blauw en zwart

Lievelingsdier? Adelaar

Lievelingsboek? Veranderd ook nog wel eens. Nu is dat They Both Die At The End van Adam Silvera

Lievelingsfilm? The Godfather

Lievelingsgame Firewatch

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 16:06

Wat vind je van Harry Potter Wel goed. Ik heb alle boeken gelezen en alle films gezien maar ik ben niet echt een groot superfan of zo.  Ik speel op het moment ook Hogwarts Legacy op de PS5 en dat is wel een aanrader.

Wie is je favoriete persoon op dit forum? Ik wil niemand tekort doen maar een paar namen die me zo te binnen schieten zijn:

@MickeyMouse ben wel jaloers op de lange teksten die hij kan schrijven. Kom ik dan aan met m’n antwoorden van 1 zin.😂  

@benebird altijd goede meningen

Verder @jaivy(hoop dat het goed met hem gaat), @Tartan13, @OnbekendeAnnoniem . Maar goed, iedereen die hier positief bezig is, is een topper

Heb je een celebrity crush? Nee niet meer (was altijd Tom Holland maar dat is wel over). Of je moet forum celebrities @MickeyMouse en @benebird meetellen. 😂

Zo ja wie? Zie vorige vraag

Hoor je bij de lhbti+? ‘officieel” gezien wel I guess

Zo ja, hoe noem je jezelf? Bi

Zo nee, zou je erbij willen horen?

Support je lhbti+? Ja natuurlijk. Je zult mij nooit bij een pride oid zien tho. Dat is niet bepaald mijn ding.

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 6 of 7 uur

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? In m’n zij.

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? Tja, dat vroeg ik mij in februari ook af. In dit topic staan wel een paar goede tips😄

Word je gepest? Nee, en ik ben gelukkig ook nooit echt gepest.

Zo ja, waarom? NVT

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!! Graag gedaan. Was leuk hoor.

Reputatie 7
Badge +17
Geaardheid? Wat is geaardheid voor woord? Heb er nog nooit van gehoord.

@OnbekendeAnnoniemDaar wordt seksuele geaardheid mee bedoelt. Vrij normaal woord, maar je kunt niet alles weten natuurlijk. 😉

https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_geaardheid

 

Reputatie 7
Badge +9

Geslacht?

Jonguh

Leeftijd?

15

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen?

Ja, met een meisje

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt?

Wij doen niks geks, gewoon chillen. Wandelen, kaarten, schaken, fietsen van alles.

Heb je al gezoend?

Ja toch.

Heb je al sex gehad?

Yis

Wat voor kleding draag je?

Van alles. Heel universeel

Wat voor kleding zou je willen dragen?

Ik draag wat ik wil dragen🧌🐤

Haarlengte?

Ben net nog naar de kapper geweest.

Steil, golven of krullend?

Een bertje tussen golvend en krullend in.

Lengte

177cm

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk)

Mn ogen.

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk)

Ik ben best goed gemotiveerd.

Wat is je muziekstijl?

Ook heel uitgebreid.

Lievelingsliedje?

https://youtu.be/xWfO7xENqMM

One by one - The Black Seeds

Lievelingskleur?

Groen

Lievelingsdier?

Slecht valk🐘

Lievelingsboek?

Niels holgerson blijft toch het beste voor mij.

Lievelingsfilm?

Redshank redemption

Lievelingsgame

War thunder.

Hoe laat is het bij jou op dit moment?

17:02

Wat vind je van Harry Potter

Hocus spocus pilatus paf. Tja, ik vind het nog wel kunnen. Maar ik heb niet zo heel veel met de franchaise

Wie is je favoriete persoon op dit forum?

@tim16 ​​@MickeyMouse  @Tartan13 @OnbekendeAnnoniem @OnlyMe @Banaantjeeee  @jaivy Tel ik nu zo eff op mn vingers. Ik ben er volgens mij wel een paar vergeten.

Heb je een celebrity crush?

Neuh

Zo ja wie?

NvT

Hoor je bij de lhbti+?

Tja, is dat iets wat je zelf mag kiezen ofzo?

Zo ja, hoe noem je jezelf?

Ik kan mijn echte naam niet gebruiken dus.@benebird 

Zo nee, zou je erbij willen horen?

 Neuh

Support je lhbti+?

Tuurlijk. Maar het hokjes gebeuren vind ik nou een beetje onnodig.

Hoeveel uur slaap je gemiddeld?

7 uur denk ik.

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen?

Onder mijn oksels.

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen?

Waarschijnlijk wat chocola ofzo.

Word je gepest?

Nah

Zo ja, waarom?

Nvt.

Reputatie 7
Badge +9

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geslacht? Vrouw 

Leeftijd?14

Geaardheid? Bi

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? Nee

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? Geilen op mij

Heb je al gezoend? Nee

Heb je al sex gehad? Nee

Wat voor kleding draag je? Spijkerbroek met een t shirt

Wat voor kleding zou je willen dragen? Jongens kleren 

Haarlengte? Kort

Steil, golven of krullend? Krollend

Lengte 169 cm

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) mijn ogen

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) dat ik behulpzaam ben

Wat is je muziekstijl?raps en k-pop

Lievelingsliedje?

Lievelingskleur? Blauw en zwart 

Lievelingsdier? Geko

Lievelingsboek?spijkerbroek

Lievelingsfilm? Idk

Lievelingsgame idk

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 13:04

Wat vind je van Harry Potter idk

Wie is je favoriete persoon op dit forum? Idk

Heb je een celebrity crush? nee
​​​​Zo ja wie?

Hoor je bij de lhbti+? Ja

Zo ja, hoe noem je jezelf? Ik ben bi en genderfluide

Zo nee, zou je erbij willen horen?

Support je lhbti+? Ja

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 6 uur

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? Idk

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? Idk wat hij of zij wilt

Word je gepest? Ja

Zo ja, waarom?

Omdat ik geen moeder heb want ze heeft mij verlaten toen ik 2 maanden was

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!!

 

 

 

Reputatie 1
Badge

Geslacht? Meisje

Leeftijd? 13

Geaardheid? heteto

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen?

Ik heb een maand verkering met een jongen.

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt?

Dat is een lastige vraag maar, in de achterbak van de auto gezoend. 

Heb je al gezoend? Jaa, hou ervan

Heb je al sex gehad? Ja maar geen anal sex

Wat voor kleding draag je? Vaak Y2K kleding maar, ook soms flair of bootcut broeken. Of gewoon normale shirts

Wat voor kleding zou je willen dragen? De kleding waar ik me echt goed in past waar ik nog niet achtergekomen ben..

Haarlengte? Navel lengte

Steil, golven of krullend? Stijl met kleine golven.

Lengte 1,61 ja ik ben eenmaal een klein meisje

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) billen en borsten tbh

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) De gezelligheid

Wat is je muziekstijl? Pop & hip hop (LOVE TAYLOR)

Lievelingsliedje? Karma - Taylor Swift

Lievelingskleur? Koningsblauw

Lievelingsdier? Eikhoorn

Lievelingsboek? The love hypothesis - Ali Hazelwood

Lievelingsfilm? Geen idee teveel

Lievelingsgame Osu!

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 00:29

Wat vind je van Harry Potter Echt sorry voor de mensen maar ik heb het nooit gelezen of gezien (de films)

Wie is je favoriete persoon op dit forum? Nog niemand

Heb je een celebrity crush? nee

Zo ja wie? -

Hoor je bij de lhbti+? Nee

Zo ja, hoe noem je jezelf? -

Zo nee, zou je erbij willen horen? Het zou kunnen maar ik ben echt straight..

Support je lhbti+? Ja tuurlijk!

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 7/8 waarschijnlijk vandaag minder dan 6 uur

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? Billen en borsten ook omdat ik het niet gewend bent

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? Wat het beste bij diegene past

Word je gepest? Was, nu niet meer

Zo ja, waarom?-

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geslacht? Jongen

Leeftijd? 15

Geaardheid? Hetro

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? Helaas niet

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? Seks

Heb je al gezoend? Ja

Heb je al sex gehad? Ja

Wat voor kleding draag je? Van alles

Wat voor kleding zou je willen dragen? Idk

Haarlengte? Idk

Steil, golven of krullend? Krullend

Lengte 1,70

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) ogen

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) ik help iedereen die hulp nodig heeft

Wat is je muziekstijl? Hardcore/Frenchcore

Lievelingsliedje? Muzika van sefa

Lievelingskleur? Blauw

Lievelingsdier? Hond

Lievelingsboek? Lees geen boeken

Lievelingsfilm? Kijk geen films

Lievelingsgame heb ik niet echt denk gta ofzo

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 00:45

Wat vind je van Harry Potter film duurt lang en boeken zijn de dik voor mij

Wie is je favoriete persoon op dit forum? Ben nieuw hier heb ik nog niet

Heb je een celebrity crush? Ja

Zo ja wie? Mdemma natuurlijk hahaha

Hoor je bij de lhbti+? Nee

Zo ja, hoe noem je jezelf? -

Zo nee, zou je erbij willen horen? Nee

Support je lhbti+? Opzich wel

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 6 of 7

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? Eig overal wel haha

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? Ligt eraan waar ze van houdt

Word je gepest? Nee werd het wel

Zo ja, waarom? -

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!!

 

 

 

Reputatie 2
Badge

Geslacht? Jongen. Daar heb ik jaren over getwijfeld, maar nu weet ik het zeker

 

Leeftijd? 15

 

Geaardheid? ik denk gay, maar ik weet het niet zeker

 

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? ja met een meisje, maar ik ben eigenlijk niet echt verliefd op haar. Ze vroeg mij en ik kan geen nee zeggen

 

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? Tongen in de Jumbo, alleen toen kwam de buurvrouw langs...

 

Heb je al gezoend? ja

 

Heb je al sex gehad? nee

 

Wat voor kleding draag je? gewoon casual

 

Wat voor kleding zou je willen dragen? ik wilde nog een armband kopen, maar ben er niet aan toegekomen

 

Haarlengte? lang

Steil, golven of krullend? stijl

 

Lengte 1,63 (I know ik ben klein)

 

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) mijn blauwe ogen. Voor de rest ben ik echt lelijk

 

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) ik denk dat ik nooit mensen beledig

 

Wat is je muziekstijl? ​​​​​​ECht van alles

Lievelingsliedje? paracetamol haha. (Wist je dat dat gezongen is door een vrouw?)

 

Lievelingskleur? ​​​​​​paars

 

Lievelingsdier? BLobvis

 

Lievelingsboek? ALle gay boeken

 

Lievelingsfilm? titanic

 

Lievelingsgame ik game niet

 

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 17:48

 

Wat vind je van Harry Potter het is een beetje uitgemolken, zeg maar, na boek 3 is het ook wel genoeg

 

Wie is je favoriete persoon op dit forum? Julie09 natuurlijk! (Haha dit is mijn eerste reactie dus heb geen idee)

 

Heb je een celebrity crush? Neil Patrick Harris

 

Zo ja wie? oh ja

 

Hoor je bij de lhbti+? JA 🏳️‍🌈🫳

 

Zo ja, hoe noem je jezelf? gayyyy

 

Zo nee, zou je erbij willen horen?

 

Support je lhbti+? ofc

 

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? DE ene nacht echt één uur, de andere weer twaalf

 

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? IN mijn nek (als mijn vriendin me daar kust)

 

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? ik koop nooit iets voor haar, want ik ben niet verliefd

 

Word je gepest? ja

 

Zo ja, waarom?om mijn raarheid, gayheid, omdat ik anders ben. Oh ja en omdat ik twee moeders heb

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geslacht? Nonbinaar 

Leeftijd? 16

Geaardheid? Pansexsueel 

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen?nee

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt?

Heb je al gezoend?nee

Heb je al sex gehad?nee

Wat voor kleding draag je? Oversisd  kleding 

Wat voor kleding zou je willen dragen? Oversisd 

Haarlengte? Kort 

Steil, golven of krullend? Steil soms een beetje golven

Lengte 1.66m

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) idk 

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) idk

Wat is je muziekstijl? Geen idee luister echt bijna alles behalve klassieke muziek 

Lievelingsliedje? Yungblud Fleabag 

Lievelingskleur? Zwart en rood

Lievelingsdier? Katen en freten

Lievelingsboek?harry Potter en heartstoper 

Lievelingsfilm? Harry Potter 

Lievelingsgame de sims4

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 19:16

Wat vind je van Harry Potter gewelgig

Wie is je favoriete persoon op dit forum? Idk

Heb je een celebrity crush? Yes

Zo ja wie? Yungblud 

Hoor je bij de lhbti+? Jupe

Zo ja, hoe noem je jezelf? Nonbinaar en Pansexsueel

maar wil me niet hoeven te labelen ik ben wie ik ben en val voor iemand waar ik voor val 

Zo nee, zou je erbij willen horen?

Support je lhbti+? Zekker 

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? Weinig slaap laatsen tijd Maar 3 uurtjes in de nacht 

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? Rug niemand mag ook aan me rug komen daarom 

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? Idk eten en leuken kleren

Word je gepest? Soms

Zo ja, waarom? Me gender en sexualtijd en omdat ik stevig ben

 

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!!

 

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Geslacht? Man

Leeftijd? 16

Geaardheid? Hetro

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? pas, helaas

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? x

Heb je al gezoend? x

Heb je al sex gehad? x

Wat voor kleding draag je? vooral desinger hoodies of vesten. Verder vaak spijkerbroek met nikes

Wat voor kleding zou je willen dragen? meer hoodies

Haarlengte? geen idee... tot voor me ogen 

Steil, golven of krullend? krullend

Lengte

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) niks bijzonders

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) ​Het kunnen aanvoelen als mensen met iets zit

Wat is je muziekstijl? 19s rnb

Lievelingsliedje? call out my name (the weeknd)

Lievelingskleur? zwart of blauw

Lievelingsdier? vos

Lievelingsboek? de grijze jager, 

Lievelingsfilm? cars lol

Lievelingsgame ​​​​​​watchdogs 2

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 02:12

Wat vind je van Harry Potter geen ervaring mee helaas

Wie is je favoriete persoon op dit forum? myself

Heb je een celebrity crush? ​​​​​​ jaa

Zo ja wie? Mila kuylis (voice actress van meggan griffin van family guy)

Hoor je bij de lhbti+? Nope

Zo ja, hoe noem je jezelf? 

Zo nee, zou je erbij willen horen? nope

Support je lhbti+? op bepaalde gebieden wel, op andere niet

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 6 ofz

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? klinkt raar maar me haar.

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? een beertje

Word je gepest? nope

Zo ja, waarom?

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!!

 

 

erg leuk, bedankt. Tot de volgende

 

Geslacht?  meisje

Leeftijd?  13

Geaardheid? bi

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen? nee i wish

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt? zoenen, voelen ;)

Heb je al gezoend? jup

Heb je al sex gehad? nope

Wat voor kleding draag je?  alles maar wel duurzaam en kringloop, scoor soms top broeken en rokjes

Wat voor kleding zou je willen dragen? dat dus

Haarlengte? schouders

Steil, golven of krullend? stijl

Lengte              1,70

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk) ogen en haar

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk)  sociaal

Wat is je muziekstijl? hard ( metal, tech, rock)

Lievelingsliedje? heb ik niet echt

Lievelingskleur? regenboog

Lievelingsdier?  vleermuis

Lievelingsboek? Vastberaden. zo mooi!

Lievelingsfilm? "jongens” van 2014, echt mooi

Lievelingsgame. mag ik niet

Hoe laat is het bij jou op dit moment? 10:14

Wat vind je van Harry Potter. leuk

Wie is je favoriete persoon op dit forum?  @Tartan13  , lijkt me een sociale lieverd en netjes en hij schrijft eerlijk over z'n gevoel doen niet zoveel jongens

Heb je een celebrity crush? nope

Zo ja wie? x

Hoor je bij de lhbti+? jups

Zo ja, hoe noem je jezelf? bi

Zo nee, zou je erbij willen horen?

Support je lhbti+? yes ma’am

Hoeveel uur slaap je gemiddeld? 8

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen? m'n hele middel

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen? whatever she or he wants

Word je gepest? nee durven ze niet haha ik ben veel te extravert

Zo ja, waarom? ;)

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!! Ja zeker! Thanks !

Reputatie 2
Badge

Heyyyy vragenlijst over van alles! Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Hiii!!! Ik hou ontzettend van vragenlijsten dus ga deze zeker invullen!! Super leuk! 

Geslacht?

Meisje

Leeftijd?

13 (over 2 maandjes 14)

Geaardheid?

Hetero

Heb je verkering, zo ja met een meisje of met een jongen?

Jammer genoeg niet! Ik wil het wel heel graag! Het lijkt me heerlijk om iemand te hebben waar je alles aan toe vertrouwd, je helemaal jezelf kan zijn omdat diegene jou zoals jij bent lief vind en waar je mee kan knuffelen, praten, uit gaan, iets romantisch doen, etc. etc. ! (Misschien iets te veel verlangen..!🤣)

Wat is het gekste wat je met diegene/ je ex gedaan hebt?

Nog niemand gehad…… Forever singel☹️😅!!

Heb je al gezoend?

Nee

Heb je al sex gehad?

Nee (ook nog niet aan toe! Ben 13 weet je nog!😂)

Wat voor kleding draag je?

Basic 

Trui met broek, soms rokje of jurkje 

Wat voor kleding zou je willen dragen?

Een mengelmoesje van cottagecore, fairycore, dark-light-green-art- dance-fairy academia, goblincore, royal core, historical inspired kleding en KOSTUUMS!!! Ik hou van kostuums! Ik naai mijn eigen kostuums en het is geweldig! 

(Ik zou wel al de bovenstaande dingen willen dragen maar ik ben bang dat ik op school wordt uitgelachen of belachelijk word gemaakt! En ik durf het niet aan mijn ouders en zusjes te vertellen want die zijn helemaal niet van de mode, kleding en dat soort dingen dus waarschijnlijk vinden ze het onzin! Heeft iemand tips om het toch te vertellen??)

Haarlengte?

Tussen de 30 en 35 cm

Steil, golven of krullend?

Extreem stijl…..(had graag golvend gewild..)

Lengte

Iets van 1.60m 

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (uiterlijk)

Moeilijk…..

Ik vind niet veel mooi aan mijzelf..

Misschien mijn tanden (ze zijn best wel wit en recht zonder beugel) of mijn ogen want daar zitten van die glimmertjes in! En opzich ben ik wel slank! 

Wat vind jij het mooiste aan jezelf (innerlijk) 

Ik ben rustig en kan mensen rustig maken. Ik ben creatief en weet goed waar ik aan toe ben en wat ik voel! En ik heb wel een oké brein! Of hoort dat bij uiterlijk? 

Wat is je muziekstijl? 

Een mengeling van pop en musical (geweldig!! Aanbevelingen: My Shot, Burn en Who lives, Who dies, Who tells your story van de musical Alexander Hamilton en Defying Gravity uit de musical Wicked en zo kan ik nog uren doorgaan! )

Lievelingsliedje? 

Oehhh…. Onder anderen de bovenstaande maar ik heb nog ongeveer 25389034 anderen dus dat is iets te veel om op te noemen!!

Lievelingskleur? Wit-donker blauw- donker rood -zilver -lavendelblauw- natuurlijke kleuren groen! 

Lievelingsdier?

Katten!!!!! Jammer genoeg is mijn kat 22 niet lang gelden overleden….😭

Lievelingsboek?

 Veel!! Ik ben echt een boekenwurm dus hier komt mijn lijstje:

  • Harry Potter serie 
  • edelsteen serie 
  • Nevermoor
  • Heksenkind en Juniper
  • Laura Ingels Wilders serie 
  • Malfuria het schip de schaduwen 

En zo kan ik nog uren doorgaan!!! 

Lievelingsfilm?

Lord of the rings en The hobbit!! Geweldig! 

Lievelingsgame

Ehhh… ik game niet….

Hoe laat is het bij jou op dit moment?

10.21 s ochtends 

Wat vind je van Harry Potter

Amazing!! Geweldige boeken en films ik heb er nu zes gelezen en gezien (maar ik weet de story line van het laatste deel al maar blijft geweldig!)! In november ga ik naar de Relieken van de dood in het theater met life muziek! 

✨Hogwarts is my home✨

Wie is je favoriete persoon op dit forum?

Iedereen hier is geweldig! Iedereen is zo behulpzaam en lief voor iedereen! Iedereen wordt gewaardeerd wie die is! 

Ik ben zo blij dat dit bestaat en iedereen hier alles kwijt kan! ❤️❤️

Heb je een celebrity crush?

Niet echt crush wel flink knap! 

Zo ja wie?

Orlando Bloom

Hoor je bij de lhbti+?

Nee 

Zo ja, hoe noem je jezelf?

Ik noem mij zelf vaak in een zin of tekst ‘ik’!😅

Zo nee, zou je erbij willen horen?

Nee hoor! Ik ben helemaal prima met hetero zijn! 

Support je lhbti+?

Zeker! Iedereen moet kunnen zijn wie die is en verliefd kunnen worden op wie diegene valt!  Ik heb alleen maar super veel respect voor die mensen! 

❤️🧡💛💚💙💜💗

Hoeveel uur slaap je gemiddeld?

5,5-7,5 door de weeks en in het weekend 7,5-10

Op welke plek ben je het meest gevoelig voor kietelen?

Onder mijn voeten en op mijn buik!! Als iemand me daar kietelt ga ik helemaal lijp en begin ik te trappen en te kronkelen 😂🤣!!

Als je een vriendje/vriendin zou hebben (of als je die hebt) wat voor cadeau zou je willen kopen?

Iets van een mooi sieraad of iets van een uitje voor ons twee! 

Jammer genoeg heb ik niemand…

Word je gepest?

Nee! Gelukkig niet! Soms wel geplaagd! Ik kan er soms om lachen maar als ik het echt niet leuk vind probeer ik er wel wat van te zeggen! 

Zo ja, waarom?

 dat ik veel lees of ik een bijna altijd goede cijfers heb en best slim ben!  Echt raar want ik plaag toch ook geen mensen om wat voor cijfers ze halen en waar ze van houden! 

 

Zo dat was m alweer. Deze vragen zijn heel random en door elkaar, sorry daarvoor. Ik hoop dat je het leuk vond om in te vullen!!!!

Heerlijk om in te vullen! Ga door met dit soort leuke lijsten maken!! 

 

Groetjes!! 💗

Leuke vragen btw! 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

@Lide AnnaHey! wat lief hoe je dat invulde! Mooi hoor! Kostuums wat top! Er komt vast een dag dat jet het durft en doet! I support you!  Oja,  Door jou (dankjewel daarvoor) nog ff een aanvulling van mijn kant: Favoriete personen: naast wat ik al zei, ook iedereen hier die anderen helpt en zo lief is! Ook de jongens zijn zo aardig en zacht hier! I love it!

Reputatie 7
Badge +11

Hoi, 

Wie is je favoriete persoon op dit forum? geen idee, iedereen is geweldig op het forum ❤️

Ik had al gereageerd maar op deze vraag wil ik evrn mijn antwoord aanvullen (nu ik al 2 weken langer op het forum zit en meer heb gelezen erop)

Als ik favoriete personen zou moeten kiezen zijn dat:

@Tartan13, @MickeyMouse, @Banaantjeeee, @OnlyMe en @Maiskolfje

Maar voor mij zijn iedereen die niet van die sexsvragenlijsten maakt en anderen helpen geweldig. 

Groetjes, @Monkeyboy69

Reageer