vragen lijst elkaar leren kennen

  • 30 January 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Heyy ik had niks te doen en ik dacht mis is het leuk om een vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen. 1. Hoe oud ben je?                                                                                       

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?                                           

 

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?   

 

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)                                                                                                     

5. Wat vind je leuk aan jezelf?                                                         

 

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?                                           

 

7. Heb je broers of zussen?                                                                   

 

8. Heb je een relatie?                                                                               

 

9. Heb je een beste vriend(in)?                                                         

 

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? _____________________________

Keep your head up 🦋


2 reacties

Heyy ik had niks te doen en ik dacht mis is het leuk om een vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen. 1. Hoe oud ben je?                                                                                       

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?                                           

 

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?   

 

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)                                                                                                     

5. Wat vind je leuk aan jezelf?                                                         

 

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?                                           

 

7. Heb je broers of zussen?                                                                   

 

8. Heb je een relatie?                                                                               

 

9. Heb je een beste vriend(in)?                                                         

 

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? _____________________________

Keep your head up 🦋

4 feb ben ik 16🙏

er zijn veel dingen waarvan ik denk 👎 

meisje

ik ben een paar maanden geleden gediagnosticeerd net borderline

good question

alles🤝

nee

nee

ja kinda

ik heb geen contact meer met me ouders

 

Reputatie 4
Badge +3

Heyy ik had niks te doen en ik dacht mis is het leuk om een vragenlijst te doen. En dan leren we elkaar ook weer beter kennen en kunnen we elkaar okm meteen helpen. 1. Hoe oud ben je?     13                                                                            

2. Ben je onzeker over iets, zo ja wat?   lichaam mar niet heel erg onzeker                                  

 

3. Ben je een jongen of een meisje of een ander gender?   meisje

 

4. Heb je depressie of een angststoornis? (als je het wil zeggen dan)                                                                                                     depressie :-(

5. Wat vind je leuk aan jezelf?    ehm dat ik heel fanatiek ben                                

 

6. Wat vind je minder leuk aan jezelf?      dat ik soms ineens heel gemeen kan zijn                        

 

7. Heb je broers of zussen?       ja                                                            

 

8. Heb je een relatie?             nee                                                                  

 

9. Heb je een beste vriend(in)?             ja                                            

 

10. Zijn je ouders bij elkaar of gescheiden? bij elkaar

Keep your head up 🦋

 

Reageer