Skip to main content

HeyyHebben jullie dit ook gehad ? 

Ik was om 18:15 op de terug kom chat 

En ik heb geen gesprek gekregen tot 20:00 toen sloot die automatisch af en zei die de chat is gesloten . 

Heb k echt zolang gewacht voor niks ? 

Ik snap dat ik ook naar de normale chat kan maar het is dan van dan moet k alles opnieuw uitleggen .

Hoi @Anoniempje xx 

Wat vervelend voor je dat je al die tijd voor niets hebt zitten wachten! Dit had niet zo mogen gebeuren, onze welgemeende excuses hiervoor.

Het doel van de terugkomchat is natuurlijk juist dat je niet je verhaal opnieuw hoeft te doen, zoals je zelf al zegt.

Ik meld dit in ieder geval bij onze werkbegeleider. Hopelijk is je volgende ervaring op de terugkomchat beter. Dank je wel dat je dit hier vertelt, dan kunnen wij eraan werken om dit te verbeteren.

Groetjes, Mariska

De Kindertelefoon 

Heyy ik wil echt niet heel erg zijn 

Maar k vraag me echt af of die terug kom chat 

Wel echt werk . Omdat k nu weer 1 uur heb zitten wachten. En nogmaals wil k niet heel erg on respect zijn .maar ja ik moest het wel even ergens kwijt 

Nogmaals sorry , en ik snap echt dat ik niet de enige ben die wil chatten natuurlijk en miss ligt het aan mij sorry 

Hoi @Anoniempje xx ,

ah dat is wel echt heel erg balen zeg. Goed juist dat je hier komt om het van je af te schrijven én dat je het nog eens meldt!

De terugkomchat werkt wel, sterker nog, het werkt zo goed dat er soms te weinig vrijwilligers zijn om alle gespreksaanvragen te kunnen beantwoorden. Het kan dus best zijn dat je toevallig net 2 avonden probeerde te chatten, terwijl er veel andere mensen dat ook probeerden en er ook nog weinig vrijwilligers beschikbaar waren.

Zou je het misschien op een doordeweekse avond kunnen proberen? Dan zijn er vaak meer vrijwilligers dan in weekenden.

Ik hoop echt dat het je de volgende keer wel lukt!

Groetjes, Marieke

Heyy ja ik zou het zeker nog een keer willen proberen doordeweeks srry voor dit en alles 

Hey @Anoniempje xx  je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor voor je vragen.  Je hebt netjes de terugkom chat geprobeerd en gewacht en het is heel logisch dat je dan daar wat over vraagt. Heel vriendelijk en je krijgt dan ook netjes antwoord van de medewerkers en dat is helemaal prima en goed! Dus sorry is niet nodig hoor 💪🙂 ik denk dat mw @Marieke dat ook vind 🤭😉

Liefs Tover xxx

Hoi @Anoniempje xx ,

helemaal eens met @Tover01 !!!

Groetjes Marieke

Heyy @Tover01 

Super lief van je berichtje 

Ik zeg vaak srry ookal hoeft dat niet ik probeer er aan te werken maar lukt niet echt goed . Ik wil nu al sorry zeggen dat het niet goed werkt .

Ik dacht zelf dat k een beetje arrogant ofzo overkwam.  En zo ben k hellemaal niet en zo wil k ook nooit worden.❤️

Hoi, @Anoniempje xx,

Ik had gisteren ook een rare gebeurtenis op de terugkomchat. Ik was er om 18:15 of zo en ik heb toen een uur lang gewacht en er gebeurde niks. Toen heb ik het ook, maar opgeven en ben ik gaan proberen bij de reguliere chat, alleen daar zegt hij altijd van het is te druk probeer het een andere keer. En bij de jongerenchat stond het dat die gesloten was terwijl het gewoon om de tijd was dat hij normaal open is.

Liefs,

EmmakokfanEva.

Hoi @Anoniempje xx 

hoi @EmmakokfanEva 

Wat spijtig om te horen dat de terugkomchat, en ook de gewone- en jongerenchat, zo vaak moeilijk te bereiken zijn! Wij zijn bezig om de bereikbaarheid te verbeteren. Zo worden er nieuwe vrijwilligers extra opgeleid voor de terugkomchat. Maar dat is niet meteen gerealiseerd. 
Blijf het proberen, en blijf het vooral ook melden als het niet lukt. Deze signalen helpen ons om De Kindertelefoon te verbeteren.

Nogmaals excuses voor de slechte ervaringen. Hopelijk lukt het binnenkort wel snel.

Sterkte, groetjes,

Mariska

Heyy @EmmakokfanEva 

Dat heb k ook echt heel vaak ik probeer het nu zelf al 1 week en krijg ze steeds niet te pakken jammer .

En k snap dat het heel vervelend is . 

Maar je mag ook altijd op de forum komen als je verhaal kwijt wil . 

Liefs , anoniepje 

Hey @Anoniempje xx  helemaal goed toch? Ik snap je wel en beter zo dan dat je andersom doet 😉 ik heb dat zelf ook een beetje dus daarom zei ik het ook haha.  Maar On topic, ik hoop dat je de chat kunt bereiken en dat het jou helpt!!

Liefs, Tover xxx

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik wel even op de reguliere chat kunnen komen.

Het was echt 11:01 toen ik inlogde.

Liefs,

EmmakokfanEva.

Hallo Allemaal,

Dank voor jullie signalen over de bereikbaarheid van onze chatkanalen. Goed dat jullie dit aangeven! We vinden het vervelend om te horen dat jullie niet altijd contact kunnen krijgen op het moment dat jullie daar behoefte aan hebben.

De Kindertelefoon is altijd druk bezig om zoveel mogelijk vrijwilligers te hebben achter onze lijnen om alle kinderen en jongeren te woord te staan. Zoals jullie helaas ook gemerkt hebben, lukt dit niet altijd. We nodigen jullie dan ook uit, wanneer je er niet door heen komt, om het op een later moment of de volgende dag nogmaals te proberen. Tijdens onze openingstijden zitten er vrijwilligers voor jullie klaar om naar jullie te luisteren, zowel via de telefoon als chat!

Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat jullie de volgende keer wel contact kunnen krijgen.

Groet,

Carolien

Reageer