Skip to main content

Hallo allemaal, mijn vriendin appt mij dit, ze zij begon dat ze bang was om mij te verliezen, en vertelde dat ze de laatste 2 maanden steeds de zelfde droom had. Dit vertelde ze. eerst op de fiets naar huis en toen was het ineens zwart en ik word wakker in verlaten zieken huis dus ik loop doir de gangen lampen en apoeraten knipperen en piepen ik loop naar spiegel in de gang en kijk er in ik zie iets achter me dusdrai me om maar er  is niks ik loop verder er is een geslopen deur met rood licht eronder en bloed er op en iets aan de andere kant roept mijn naam ik maak de deur open en ik word mee genomen door iemand in zwart pak en rode ogen dan is het weer zwart ik word wakker op een brug vast gebonden met touw aan een auto en die auto rijd rond en later ook zo van de brug af nadat mijn rug kapot is en ik verdrink zo in het water. Wie kan er mee helpen 

Iemand?

Goedenavond Dpro

Ik kom u een soort advies geven en u een gelukkig 2025 toewensen.

Bij deze is dat al gedaan nu nog het soort van advies:

De droom die uw vriendin die al 2 maanden aan een stuk dezelfde is, betekent waarschijnlijk niets.
Ik zeg waarschijnlijk omdat de toekomst dat deels gaat uitwijzen en ik kan jammer genoeg de toekomst niet voorspellen .  Ik snap wel dat ze bang is maar op een gegeven moment verlies je toch elkaar en/of een dierbare  (door een verkeersaccident,… ). Dat kunt u niet voorkomen.     U kunt er wel nog het beste van maken nu jullie elkaar nog hebben . Maak er het beste van en nog een wijze raad: “Het leven is een fesstje , maar je moet zelf wel de slingers uithangen.”  Hopelijk heeft dit geholpen.

Met vriendelijke nieuwjaarsgroet

( naam weggehaald door Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

Reageer