Vraag

VRAAG AAN MEIDEN

  • 5 January 2018
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben niet bijzonder mooi, bruin haar, bruine ogen , moedervlekken op gezicht en een knobbelneus.
Als dat nog niet erg genoeg
Zit je met een groepje jongens aan de tafel en vraagt iemand wie de lelijkste is van de klas en dan ben ik het natuurlijk
Het is nog niet hard genoeg om mezelf zo lelijk te vinden dat andere het ook nog zeggen!!
Help me

2 reacties

Hey,
Wat een vervelende mensen die zeggen dat jij de lelijkste bent....miss ben jij wel de lelijkste qua uiterlijk maar de mooiste van je innerlijk....wss is de mooiste van jouw klas (qua uiterlijk) heel gemeen of arrogant....ik vind dat ze moeten ophouden en jij dat je jezelf mooi vind...als je je er echt niet prettig bij voelt (bij hoe je er uitziet) probeer dan maar een beetje make-up en leukere kleding
TIP 1: als je niet zoveel geld heb ga naar de action daar heb je heel veel make-up voor heel weinig €!!
TIP 2: Als je niet zoveel geld heb om kleding te kopen ga dan naar de primark daar is heel veel leuke kleding en voor maar heel weinig!
Groetjes anoniempjuhh
Zucht....
Die jongens zijn echt (vul hier jouw scheldwoord naar keuze in)....

Het lijkt mij verstandig om hiermee naar je mentor te gaan, zodat die hen kan aanpakken.
Je bent in ieder geval niet ijdel noch narcistisch, dus ik gok dat jij op zijn minst een redelijke persoonlijkheid hebt, wat ook goed is.

Reageer