Vraag

vraag aan kindertelefoon en update+bedankt!

  • 26 August 2020
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Iedereen!

in mijn vorige topic vertelde ik dat papa en mama bepaalde dingen met mij deden. Het gaat veel beter nu ik ga alweer naar school en ik woon nog steeds bij mijn lerares. Ik had alleen een vraag aan de kindertelefoon want omdat ik 11 ben mocht ik geen nieuwe topic aan maken, dus heb ik onder 1 van mijn topics contact gehouden want dat mocht van jullie, maar daarna hebben jullie het topic waaronder ik mocht regeren gesloten omdat het niet meer over het zelfde onderwerp ging. 
ik wist niet zo goed waarom dat nou was en of ik nog wel een andere topic mocht openen want het ene bericht zei van niet en het andere van wel. Dus ik wilde dat even vragen en ik wilde ook bedankt zeggen voor het helpen!!! Ik had het alleen niet gekund en nu gaat het veel beter met mij mijn nacht merries zijn minder en ik hoef ook niet echt meer te huilen ik ben wel heel veel bang.  Ik zit nog in therapie en ze is heel aardig dus bedankt voor het helpen!


3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Anoniem2202 ,

Wat fijn om te lezen dat het veel beter met je gaat! 

Wij hebben je topic inderdaad gesloten omdat het niet meer om hetzelfde onderwerp ging, en we willen dat het forum overzichtelijk blijft. 

Als je het graag over een nieuw onderwerp wil hebben, dan kan je daarvoor een nieuw topic aanmaken.  Groetjes,RenskeDe Kindertelefoon 
Reputatie 4
Badge +3

Hoi @Anoniem2202 ,

Wat fijn om te lezen dat het veel beter met je gaat! 

Wij hebben je topic inderdaad gesloten omdat het niet meer om hetzelfde onderwerp ging, en we willen dat het forum overzichtelijk blijft. 

Als je het graag over een nieuw onderwerp wil hebben, dan kan je daarvoor een nieuw topic aanmaken.  Groetjes,RenskeDe Kindertelefoon 

Dus dat mag wel? Ondanks dat ik 11 ben? Niet dat ik straks iets illegaals doe. Of dat ik dat al gedaan heb?

@Renske H 

Reputatie 5
Badge +3

heyy @Anoniem2202 zit je nog op dit forum? En hoe gaat het nu met je?
Groetjesss

Reageer