Vraag

vorige leven

  • 12 March 2021
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

Hoi laats tekende ik een vliegtuig met een familie wapen en schutkleuren en een kleurrijke neus. vervolgens ging ik op internet zoeken en vond ik een vliegtuig wat precies hetzelfde was maar ik tekende het gewoon plotseling uit mijn hoofd. het familie wapen was precies hetzelfde, de kleuren en de neus. het ging om een Duitse BF-109 uit de 2de wereldoorlog. bij de naam kreeg ik vage herinneringen. ik heb vroeger ook vaak dromen gehad over luchtgevechten, angst, vuur en stress. zelfs een keer een nachtmerrie dat ik vast zat in een brandende cockpit en ik cirkelend naar beneden viel uit de lucht. laatst zocht ik verder naar vliegtuigen uit die tijd. sommige kende ik die herinnerde ik me heel goed. van bijvoorbeeld de Engelse spitfire kreeg ik een rilling over mijn rug. op mijn getekende vliegtuig had ik ook kleine vlaggetjes getekend, dat bleek dus de teller te zijn van hoeveel vijandelijke vliegtuigen je had neergeschoten net als op het plaatje op internet had ik 7 engelse vlaggetjes en 11 amerikaanse. dat zou betekenen dat ik 18 vliegtuigen heb neer geschoten. het kwam allemaal overheen, ik vind dit heel bijzonder betekent dit dat ik in mijn vorige leven een Duits gevechtspiloot was?

groetjes niek


3 reacties

Het lijkt mij redelijk lastig om een vorig leven aan te tonen en het is de vraag of we die überhaupt hebben.
Wat was dit wapenschild dan?
Gezien de hoeveelheid content van de Tweede Wereldoorlog en de interbellum periode, is het niet gek dat je er aan denkt of er over droomt.
Een Bf-109 vind je ook vrij makkelijk, omdat daar meer dan 30.000 van zijn gemaakt voor het einde van die oorlog.
Voor Spitfires en co. geldt hetzelfde.

 

Badge

Het wapenschild was een best complex dingetje

Een bever met kransen en iets op de achtergrond het was best bijzonder 

Badge

Het was het wapenschild van een familie 

Reageer