Vraag

Voorspellende droom?

  • 13 October 2019
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal
Een paar maanden terug om 8 augustus is mijn oma overleden,
Maar het rare is dus dat ik 6/7 maanden ongeveer terug een droom had dat mijn oma was overleden en dat ze in een kist lag maar het vreemde was dat mijn leraar rekenen er ook bij was... Toen in de droom zei mijn tante ja de 8 of 18e (weet niet meer) zou het gebeuren he,
Nu is het rare dus dat mijn oma op 8 augustus is overleden maar ik had ook steeds meer sterker het gevoel dat mijn droom een betekenis zou kunnen hebben toen mijn oma een hersenbloeding kreeg... Ik weet niet of die iets paranormaals kan zijn of dat het gewoon toeval is, Mijn moeder zegt dat het toeval kan zijn, Had ook gedroomd dat mijn moeder zou overlijden maar ik denk dat dat gewoon kwam omdat mijn oma toen was overleden en ik bang was om nog een persoon waar ik veel om geef te verliezen, Iemand een verklaring?

2 reacties

Hey,

Zelf denk ik ook dat het toeval is dat je hebt gedroomd over de datum van je oma's overlijden. Dromen hebben vaak wel betekenis, maar dit is dan te herleiden naar dingen waar je in je hoofd mee bezig was voor je ging slapen. Dat zou je eens kunnen googelen. Daarom denk ik ook dat het dromen over je moeder inderdaad komt omdat je met je oma bezig was.

Ik snap dat je je nu zorgen maakt. De vorige keer gebeurde er echt iets zoals in je droom. Echter denk ik dat we dat ook kunnen verklaren, zoals we de droom over je moeder hebben verklaard. Het ging niet lekker met je oma en wellicht was je daar bewust dan wel onbewust veel mee bezig. Je brein heeft dit aan elkaar gekoppeld met iets van de rekenles en zo ontstond je droom.

Ik hoop dat je deze gedachten wat meer los kan laten en dat je binnenkort ook weer wat fijns gaat dromen :)

Gr. Pin
Iets anders dan toeval lijkt mij uitgesloten.
De achtste of de achtiende zijn al twee van de ongeveer dertig dagen van een maand en dat was het enige detail dat overeen kwam.
Een op de vijftien is niet zo'n kleine kans.
Het klinkt nogal stom, maar sinds iedereen eens zal sterven, is het een garantie dat het gedurende een maand eens zal gebeuren.
En daarom vind ik het niet zo vreemd dat jouw droom toevallig deels overeenkomt komt met de werkelijkheid.

Reageer