Skip to main content

voor mensen die depressief zijn of zichzelf haten

• April 23, 2026
  • 0 reacties
  • 21 Bekeken

micheal.j
Forum|alt.badge.img

je bent niet niets  ik was maanden zelfhatend en zelfmoord gedachtes maar weet  je wat ik heb gedaan ik weet het zelf niet eens ik werd een dag wakker het werd minder en minder na 2 weken was ik er van af

ik was van plan om het te doen maar ik leef nog steeds dus je moet niet zeggen dat je waardeloos bent je bent een goed en leuk persoon maar je moet die gedachtes tegen houden totdat het weg is dat is echt de enige manier om eraf te komen dingen die mij hielpen met eraf te komen zijn gamen, anti depressieve muziek luisteren en je gewoon afleiden van die gedachtes denk jij dat jezelf van 5 jaar geleden dit wou nee natuurlijk niet het is door jezelf of door iemand anders gemaakt die depressie of zelfhaat dus wat jij moet doen is dat terug keren en vertrouw me je leven word 10x beter dan eerst dus sta op voor jezelf

ga het vechten je bent het waard om te leven als je jezelf dood dan maak je misschien wel 100den mensen niet blij en denk niet dat niemand het boeit er is altijd iemand die het boeit mij boeit het ik wil niet dat je dood gaat of jezelf gaat buitensluiten ik ken je vast niet maar jij alleen maakt het hele universum anders als jij doodgaat kan het universum er anders uitzien dus wat ik wil zeggen vecht er tegen en ga niet dood 

groetjes het leven is raar (en ik hoop dat dit je een beetje kunt tegen houden van de gedachtes)