Voor iedereen die zich vervelend voelt!

  • 21 November 2023
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hai iedereen die dit leest,

 

Ik kan niet beloven dat je je beter gaat voel hierdoor. Toch moest ik dit bericht even versturen. Als je me kent weet je dat ik al een paar maanden niet meer actief ben op dit forum, als je me niet kent dan weet je dat nu… 😉

Ik heb in de paar maanden dat ik weg was het forum 2 keer gecheckt. En mij viel op dat er veel groepjes gevormd zijn, dat is voor mij de grootste reden dat ik weg gegaan ben. Verder ben ik blij met hoe goed het met de meeste mensen gaat, dit is voor de mensen waar het minder goed mee gaat..

 

Hayy, 

 

Ik weet dat je het vervelend vind als ik dit zeg, maar het komt wel goed

Neem de tijd om jezelf te zijn

Om jezelf te vinden

Om dat te doen waar jij je fijn bij voelt

Vergeet niet om naar je lichaam te luisteren

Dit is lastig, dat weet ik

Maar probeer het, ik weet zeker dat het je lukt

O ja, denk niet dat je waardeloos bent!

Want… ik heb dit speciaal voor jou geschreven

Ik zou je graag nog meer vertellen, maar ik weet niet goed wat. 

Want ik ben niet perfect, niemand hier is dat

We maken allemaal fouten, en dat mag!

Ik mag je echt!!

 

xxxLittleMe

 

Als je met iets zit mag je het wel in dit topic dumpen, ik kan niet beloven dat ik antwoord geef maar er is vast wel iemand anders die iets liefs kan zeggen.

Voor degenen die zich top voelen, drop ook maar een paar lieve zinnen in de reacties, zodat iedereen die dit leest, hun dag een beetje beter wordt


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey lieve @LittleMe

Wat een lief gedicht! En super leuk dat je weer terug bent!

Voor de mensen waar het niet zo goed mee gaat:
Blijf in jezelf geloven! Als het even niet zo goed gaat weet dan dat er altijd een zon achter de wolken schijnt <3 

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +4

Heee, ik vraag me wat af. Wat bedoel je met dat er groepjes op dit forum ontstaan zijn?

Xx mijj

Reputatie 7
Badge +17

Hey, leuk dat je weer ff reageert hier. Goed gedicht ook.

Dat van die groepjes snap ik ook niet helemaal. Het is misschien zo dat sommige mensen vaker op elkaar reageren maar het is denk ik niemands bedoeling om mensen buiten te sluiten of zo. Ik heb dat ook nooit zo ervaren hier. Wel jammer dat dat de reden is dat je bent weggegaan, maar goed, dat is je goed recht natuurlijk.

Voor iedereen die zich wat minder voelt, hier een goede quote uit Winnie de Poeh:

You’re braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think.

Reputatie 5
Badge +1

Ik zit met iets, misschien lees je dit volgend jaar pas? 

Hoi

 

met nask (natuurkunde scheikunde techniek) hebben we een opdracht om een brug te bouwen. We krijgen donderdag een cijfer en hij is nog niet af. Ik steek er veel moeite in en vrije tijd, maar de rest van groepje doet niks. Een meisje "kan niet" na school en staat vervolgens te kletsen met vriendinnen in het dorp. En 2 jongens kunnen zelf niet bedenken wat ze moeten doen. Een van de jongens is teamleider maar doet niks. M'n moeder heeft mailtje naar de docent gestuurd. Van m'n moeder mag ik er geen vrije tijd meer in steken, maar de brug komt toch nooit op tijd af, en ik krijg door hun zoizo een slecht cijfer... ben vanmiddag ook naar docent gelopen, maar die zei dat het kan gebeuren, en dat er altijd groepjes met tijdnood zijn.  En nu weet ik niet wat ik moet doen..

Reputatie 7
Badge +9

hey ik heb ook even een  gedichtje

bedankt voor je tijd

maar weet dat het me spijt

ondanks dat de zon achter de wolken schijnt

heb ik liever dat mijn lach even verdwijnt

houd je hoofd omhoog en blijf sterk

ze weten niet hoe hard ik werk

met alle shit die ik aan het meemaken ben

ben ik bang dat ik mezelf niet meer ken

hoofd te vol vogel bijna dood

was ik maar weer klein, nooit meer groot

misschien klinkt het gek

maar ik wil een nieuwe plek

diep onder de grond

waar niemand komt

en een steen met m'n naam

zodat ik makkelijker door kan gaan

ik wil prachtige rozen

liggend boven op mijn huis, dan ga ik blozen

dan ben ik eindelijk vrij

en eindelijk mij

 

mijn dagen krijg ik lastig weer beter. ik weet ook niet wat ik moet zeggen om iemands anders dag beter te maken. maar lees eens wat de joker te zeggen heeft.

1. “As you know, madness is like gravity. All it takes is a little push.”

2. “What doesn’t kill you, simply makes you stranger!”

3. “Introduce a little anarchy. Upset the established order, and everything becomes chaos. I’m an agent of chaos.”

4. “I used to think life was a tragedy, but now I realize it’s a comedy!”

5. “They laugh at me because I’m different. I laugh at them because they’re all the same.”

6. “We stopped checking for monsters under our bed when we realized they were inside us.”

7. “The only sensible way to live in this world is without rules.” 

8. “Smile, because it confuses people. Smile, because it’s easier than explaining what is killing you inside.”

9. “You can’t rely on anyone these days; you gotta do everything yourself. Don’t we?” 

10. “Madness is the emergency exit. You can just step outside, and close the door on all those dreadful things that happened. You can lock them away—forever.”

 

het zijn er in totaal 30 dus ik geef ik je een link zodat je het in alle rust kan lezen.

30 Joker Quotes for a Glimpse Into His Madness (quoteambition.com) (aan deze link hangen een aantal cookies! de Kindertelefoon.)

Reageer