Skip to main content

voor iedereen die zich minder, anders, uitgesloten, en gepest wordt

• January 4, 2025
  • 8 reacties
  • 93 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hi 

ik vindt het belangerijk dat iedereen zich goed voelt en ik wil je zeggen dat er mensen naar je opkijken mensen die naar je kijken en denken was ik ook maar als hem of haar en geloof me dit is waar en je bent belangerijk misschien is het bijna niet te zien maar aan elke donkere tunnel zit toch een beetje licht je moet niet denken dat het beter is om hier niet te zijn want jij bent uniek iedereen hier ik hoop dat jullie het tot hier al hebben gelezen want je moet beseffen dat jij een bijzonder bent en doe nooit iets wat je niet wilt okey  NOOIT VERANDEREN VOOR IEMAND ANDERS ik had juist een topic gezien van tover ik ben zo trots op je als je dit leest ik wil je zeggen dat ik je echt steun en dat jij er ook bent voor anderen dus ik wil er ook zijn voor jouw niet alleen voor tover maar ook voor al de rest je hebt altijd iemand en hou het nooit voor jezelf want dat maakt het alleen maar lastiger

dit is voor de mensen die bi/gay/…. zijn als je hier door gepest wordt is dit ook niet oke ik ben zelf  hetero maar daar gaat het niet om ik heb vrienden die gay zijn en ik hou van ze zo als ze zijn en ze zijn super goeie vrienden ik kan alles zeggen tegen hun en ik waardeer hun ook dat ze dit durven tonen dus je moet je echt niet verstoppen je bent speciaal en mensen moeten dat zien doen ze dat niet zijn ze gewoon dom want jullie zijn zoals jullie zijn val je nu op ander geslacht of zelfde geslacht iedereen mag er zijn en je moet hier niet over twijfelen 

Iedereen is uniek bijzonder en speciaal iedereen mag er zijn 

IEDEREEN IS MOOIER MET EEN GLIMLACH EN OOK AL HEB JE SCHEVE TANDEN JE BENT MOOI OKEY BLIJF LACHEN 

je bent sterk en hoe meer je mee maakt hoe wijzer je wordt vergeet het niet dat dingen gebeuren met een reden en soms zie je het licht niet maar als je doorzet ga je zelf zien dat het licht groter wordt en dat heb je bewezen door door te zetten

accepteer het verleden ga door met het heden en kijk naar je toekomst 

xxx nevada

8 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 4, 2025

Hey ​@Nevadatjee   mooi gezegd hoor! Top! ♥️💪 

Liefs Tover xxx

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 4, 2025

hi tover ik wouw je eigelijk nog wat meer zeggen 

ik vindt echt dat je dapper bent en je het zeker moet doen rokjes dragen weetje je helpt iedereen ook al heb je het zelf moeilijk je weet dat mensen buiten je huis je gaan judgen maar toch zet je door dit vindt ik echt knap van je je was ook een inspiratie bron jij hebt op veel van mn topics gereageert en dit waardeer ik echt je bent super behulpzaam en ik wouw echt zoals jij zijn iemand met veel zelfvertouwen want geloof me ik zit mn toekomst in de weg door mijn sociale faalangst dat is omdat ik me heel veel zorgen maak hoe dat mensen over me denken jij hebt dit niet en ik wil je echt bedanken om mij maar ook anderen te helpen ik sta volledig achter jouw keuze wat jij toont wie da je bent en er zijn zo veel mensen die dit niet durven jij zet door en ook al staat niet iedereen achter je keuze 

door jouw heb ik deze topic geschreven omdat ik vindt dat iedereen er mag zijn en iedereen zich zelf mag zijn ik ben direct deze topic begonnen toen ik jouw topic las over rokjes dragen jij bent een inspiratie bron voor velen denk ik en ik wil je gewoon zeggen dat jij ook niet moet twijfel als jij iemand antwoord want jij hebt mij super veel geholpen ik weet niet hoe ik je moet bedanken maar jij verdiendt om dit te lezen 

en over mijn toekomst en sociale faalangst dat is omdat ik vorig jaar in latijn zat maar ik was nooit mee en omdat iedereen zo slim was wouw ik geen vragen stellen omdat ik dacht dat ze me dom gingen vinden nu zit ik in een lagere richting maar mijn punten gaan nog steeds niet omhoog daarom denk ik ook dat ik een leer probleem heb maar genoeg over mij 

dit was om jouw effe in de bloemetjes te zetten en dat verdien je ook 

XXX nevada😘

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 4, 2025

Wat een lief topic zeg en ik sluit me totaal aan aan wat je zegt :)

Het is soms heel moeilijk om in deze tijden een beetje positief te blijven maar er zijn zoveel mensen, mensen die je nog niet eens hebt ontmoet, die het beste voor je willen. 

Laatst werd ik vertelt door een vriendin: als ik niet op deze school was gekomen en zoveel lieve mensen had ontmoet was ik er niet meer geweest.

Ik had op dat punt voor mijn gevoel zo weinig gedaan voor haar, zelf wou ik er eigenlijk ook een einde aan breien, maar dat moment blijft me toch bij ofzo. Mensen die geven echt om je. Zelfs al weet je het niet </3

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 4, 2025

hi  LampenKap ik zit ook al 6 maand in een depressie ik heb een vriend maar ik wouw ook het zelfde net zoals jij zei er een einde aan breien dus ik nam afstand van iedereen

maar er was 1 iemand die me echt niet los wilde laten die ene vriend ik vroeg hem waarom hij dit allemaal doet voor een meisje die het op wil geven hij zij hoop 

mss moet ik ook een beetje hoop krijgen want hij was de enigste die mij stopte van zelfmoord ik kon hem niet laten gaan hij betekent echt alles voor me ook al is hij mn ex we zijn vrienden door zijn hoop ben ik hier nog

ik had al een poging geprobeert  maar die werkte niet  maar mn ex ik was niet gevallen voor zijn uiterlijk maar ik was gevallen voor zijn innerlijk hij was zo lief en cute en behulpzaam en ik ga hem nooit vergeten wat hij voor mij heeft gedaan

xxx nevada

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 4, 2025

wat liefffff😍 geweldige topic zeg!! ook helemaal gelijk van ​@Tover01  ook mijn idool op het forum hahaha😅! echt super aardig dit!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 4, 2025

Hey lieve ​@Nevadatjee  daar wordt ik wel even verlegen van hoor! 🤭 Dankjewel voor je lieve woorden. Het komt goed! Jij ook blijf jezelf, vertel jezelf dat je het kunt, dat het gaat om wat jij vind en de mensen waar je van houdt. De mensen die judgen zijn sneu en niet belangrijk vergeleken met de mensen waar je echt van houdt daarom. En ik hoop dat jij ook die moed vind want die zit echt in je maar die komt wel naar boven 💪.  Bij mij gebeurde dat nadat ik eerst een flinke les moest leren maar als je dan toegeeft aan wie je echt wil zijn voelt dat top. Bij iedereen kan die power komen als je het voelt en ik weet zeker dat je dat gaat lukken! En ook lief van jou ​@stitch1234  ! Het geld ook voor jou! Super lief en wederzijds ook 💪♥️🤜 

Liefs Tover xxx 😘

• January 5, 2025

Ik heb hier heel erg last van ik wil ook zelf moord doen waarom⬇️

1. ik woord heel erg gepest op school sinds groep 3 zit nu in de 1e nu nog steeds laats ben ik in elkaar geslagen 
  2. Heel vaak ruzie met ouders en zus 
  3. heb het idee dat ik alles verkeerd doe 

help me ik wil dood😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 5, 2025

hi 

ik snap je volledig ik deze had ik ook meisje je moet effe doorzetten okey ik wil niet dat je zelfmoord pleeft okey ik ben hier ook nog door hoop van een vriend en ik hoop dat ik met deze topic je toch een beetje hoop gaf net zoals hij da had gedaan i feel you but you have to be strong okey 

1. Heel vaak ruzie met ouders en broer 
  2. heb het idee dat ik alles verkeerd doe  
  3. ik wordt ook gepest