Skip to main content
Vraag

Voor de grap 'drugs' verstopt, maar ik wil later bij de politie, is dat erg?

• October 13, 2025
  • 14 reacties
  • 179 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiii ik heb een vraagje. Laatst toen ik met mn vriendin ging afspreken hadden we voor de GRAP nep drugs verstopt. We wisten nog niet hoe erg drugs waren en wisten dus ook niet de gevolgen. Het bleef er best lang liggen het was heeeeel goed zichtbaar dus hoe weet ik niet toen een paar dagen later zag ik politie voor de deur van de buren het waren er veel!!!! Ik schrok me kapot! ( er zijn wat andere nare dingen gebeurt in mijn buurt steekpartijen mn moeder is aangevallen door een random man ) dus ik was van OH SHIT WAT NOU WEER!!! maar toen in de avond lieten mn ouders een foto zien van de zak mn hard ging meteen te keer ik moest het wel toegeven!! maar ik deed het niet… mn zusje had me verklikt. ik moest het opbiechten ik durfde me heel lang niet meer te vertonen in het hofje en toen ik dat deed keek iedereen naar me alsof ik hun hele famillie had vermoord!! EN HET ERGSTE NOG IS DAT IK NU BIJ DE POLITIE WIL. ik wil het pas sinds kort maar zou ik dat soort dingen moeten zeggen??? 

liefs een persoon die advies nodig heeft <3

14 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Je wist toen gewoon niet hoe heftig dat kon zijn, en nu weet je beter. Als je later bij de politie wil, hoef je dat niet te verzwijgen, je kan gewoon zeggen dat het een domme grap was van toen je jong was. Iedereen maakt fouten.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img

echt heel erg bedankt jij reageert op mn eerste topic en het helpt me al heel veel!! thx 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Aww, je maakt me echt blij om te horen dat het helpt! 😊 Als je nog meer vragen hebt of gewoon even wilt praten, maak gerust een topci aan. Daar is het forum voor. 

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 15, 2025

Hey! Het is super dat je het zelf nu begrijpt en het was niet je bedoeling. Als je verder geen straf of halt maatregel hebt gekregen,  is dit niet genoteerd en dan gaan ze er ook niet over beginnen later hoor. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Stel dat ze ooit vragen of je wel eens iets hebt gedaan dan is het juist sterk als je dit dan vertelt, en erbij zegt dat je er van leerde en daardoor bij de politie wilde. Ik denk dat dat dan alleen maar een voordeel is. Het was een uit de hand gelopen grap en geen misdrijf ofzo. Ik denk dat je een heel goede politie medewerker wordt! 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img

THXXXX JULLIE MAKEN ME ZOOO HAPPY( SORRY HEB NET TE HOREN GEKREGEN DAT MN OPA EEN OPERATIE HEEFT OVERLEEFD ) 

xxx anoniempje (:

Forum|alt.badge.img

hoiii na mn vorige topic wou ik het nog hebben over wat voor dingen me naar het pad van de politie hebben gestuurd.

Ongeveer een jaar geleden kwam ik thuis na school en was het heel rustig alles liep goed maar later in de middag was mn zusje buiten aan het spelen en keek ik en zag ik ineens alleemaal politie het was ongeveer in de avond mn zusje kwam terug en zei dat ze iemand zag met heel veel bloed

we schrokken we wisten dat het te maken had met de oorzaak van de politie later toen bleek het dus dat er een steekpartij voor mijn deur was geweest ( er was een ruzie met famillie en als je ons hofje in loopt moet je onder een soort poortje door wat ook een appartementencomplex is ( ik weet niet hoe het echt heet lol ) en in dat poortje was dus een ruzie wat leidde tot een steekpartij mn zusje had het slachtoffer gezien maar heeft gelukkig geen trauma.

nog een paar maanden later in juli waren mn moeder en ik aan het inpakken voor de vakantie we hadden net een nieuwe vouwwagen dus mn vader moest er nog een beetje aan sleutelen dus was hij naar de bouwmarkt. ik was heel onschuldig mn schoenen aan het schoonmaken en ik begon iemand help te horen schreeuwen. Er waren die tijd veel hang jongeren dus dacht ik dat die aan het geine waren maar toen hoorde ik mn moeder schreeuwen : “HIJ IS WEG” ik dacht eerst dat ze het had over de vouwwagen maar toen zezei : “ SLUIT DE RAMEN DEUREN SNEL SNEL!!’ wist ik niet wat er aan de hand was maar toen zei ze:” NEE STOP WE MOETEN NAAR … (onze buurvrouw) “ dus ik ging mee inmiddels

(ik had het niet door zat er bloed over heel mn shirt mn moeder was heel hard op de grond geduwd. ik moet ff opschieten mn schermtijd is bijna om lol.

dus we gingen naar mn  buurvrouw om te kijken of het goed ging zij was helemaal in shok en had een mega bult ( een zware hersenschudding) toen kwam de politie en overhoorde ons bla bla bla ( ik moet snel zijn rahhhh ) en later in october nu precies een jaar gelden is er door de brievenbus van mn buren een bom gegooit het was overal in het nieuws en had een nachtmerrie dat we gebombardeerd werden de knal was echt afschuwelijk  

xxx anoniempje<3

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 14, 2025

Hoi, zo dat is niet niks wat jij allemaal mee hebt gemaakt! Ik vind het heel goed dat je nu bij de politie wilt later. En aan hoe je dingen verteld hebt denk ik dat dat vast goed komt.  Bij je grap met de nep drugs: Het is altijd het beste om maar eerlijk te zijn. Kreeg je verder geen straf? Dan is er geen probleem. Het was ook maar een geintje. Ik vind het heel belangrijk en goed dat je nu zo denkt en dit vraagt. Volgens mij komt het met jou wel goed 👍🏼😉 en ik vind het knap hoe je over je ervaringen vertelt. Praat er maar goed over, dat helpt en is goed voor je. Succes!! 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img

THXXXX JULLIE MAKEN ME ZOOO HAPPY( SORRY HEB NET TE HOREN GEKREGEN DAT MN OPA EEN OPERATIE HEEFT OVERLEEFD ) 

xxx anoniempje (:

NVM he died..

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 16, 2025

Veel sterkte en kracht gewenst! 😘 Mijn medeleven voor jou. 

Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 16, 2025

Veel sterkte en kracht gewenst! 😘 Mijn medeleven voor jou. 

Groetjes Tjempie xxx

Van mij ook 🫂😘

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 17, 2025

@BISEXUALanoniempje awhh wat naar! Sterkte en knuffel net als ​@Tover01 en ​@Tjempie ❤️🫂

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img

tyyyyyyy 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 17, 2025

Sterkte en dikke knuffel.

Wat je vraag betreft: maak je geen zorgen, je hebt niets verkeerds gedaan.  Het waren geen echte drugs dus meer dan sluikstorten was het niet, zo’n pakje ergens wegmoffelen. Sluikstorten mag niet maar het is geen reden om je te weigeren bij de politie.

the_rookie_fan_14
Forum|alt.badge.img

hey! ik heb nou niet helemaal duidelijk of de politie hiervan op de hoogt is. weten ze dat die nep drugs van jou zijn? en wat was het voor "drugs”?