Lieve @Tover01
Voor jou speciaal even dit topic cq briefje.
Ik lees in verschillende reacties van jou dat je nog vaak wakker ligt om hoe je deed, hoe je was. Je ligt letterlijk wakker zeg je, en je schaamt je nog steeds heel erg. Je ziet het nog voor je en het doet je nog pijn.
Ik wil je graag helpen, ik wil je vertellen, dat het niet meer hoeft! Ik wil je vertellen dat je nu een heel leuke, aardige, sociale en beleefde jongen bent, die door iedereen wordt gewaardeerd. Ook in je eigen omgeving, dat kan ik wel merken aan je reacties en teksten. Mijn verhaal voor jou en @Tartan13 was mede bedoeld om jou te helpen, een duwtje te geven om je nachtrust te kunnen vinden. Ik weet zeker, je hebt het gelezen, dat anderen het zo hebben gezien! Dat ze je hebben zien veranderen en verbeteren. Dat ze je nu waarderen en graag bij je hebben. Ik zou willen zeggen tegen je: neem afscheid. Neem afscheid van die jongen die daar voor straf staat ! Neem afscheid van hoe hij was, wat hij deed, en van alle vervelende momenten tot je daar stond. Kijk nog èèn keer naar hem, hoe hij daar moet staan, zie nog èèn keer zijn rug en handen. Zie hoe hij anders wordt, hoe hij tot inkeer komt, zichzelf laat winnen! Leg je handen eens virtueel op de schouders van die jongen, nèt op dat moment dat hij besluit om het anders te gaan doen. Zeg hem, dat hij een goed besluit neemt, dapper is, dat hij nu echt stoer wordt. Dat hij mag huilen als dat lieve meisje naast hem staat. En dat er iets heel moois gebeurd ! En zeg tegen die jongen dat iedereen hem gaat waarderen en liefhebben. En als hij zich dan omdraait, kijk je naar jezelf , jezelf van nu! Huil nog een keer samen met hem, en als je huilt, en daarna weer kunt lachen van bevrijding, weet ik heel erg zeker dat iedereen hier op het forum via een klavertje vier jou ook de handen op de schouders legt en zegt: je bent een topjongen geworden, je mag trots zijn op jezelf!
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje op weg help om van je nare nachten af te komen. het hoeft echt niet meer, straf jezelf er niet meer mee, het is verleden tijd, en je hebt net de nieuwe jongen aan gekeken en geknuffeld! Dat mag en dat is fijn, en houd hem vast en houd van hem ! Doen wij ook !
Maiskolfje X