Voor @Tover01

  • 10 September 2023
  • 19 reacties
  • 413 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Lieve @Tover01 

Voor jou speciaal even dit topic cq briefje.

Ik lees in verschillende reacties van jou dat je nog vaak wakker ligt om hoe je deed, hoe je was. Je ligt letterlijk wakker zeg je, en je schaamt je nog steeds heel erg. Je ziet het nog voor je en het doet je nog pijn.

Ik wil je graag helpen, ik wil je vertellen, dat het niet meer hoeft! Ik wil je vertellen dat je nu een heel leuke, aardige, sociale en beleefde jongen bent, die door iedereen wordt gewaardeerd. Ook in je eigen omgeving, dat kan ik wel merken aan je reacties en teksten. Mijn verhaal voor jou en @Tartan13  was mede bedoeld om jou te helpen, een duwtje te geven om je nachtrust te kunnen vinden. Ik weet zeker, je hebt het gelezen, dat anderen het zo hebben gezien! Dat ze je hebben zien veranderen en verbeteren. Dat ze je nu waarderen en graag bij je hebben. Ik zou willen zeggen tegen je: neem afscheid. Neem afscheid van die jongen die daar voor straf staat ! Neem afscheid van hoe hij was, wat hij deed, en van alle vervelende momenten tot je daar stond. Kijk nog èèn keer naar hem, hoe hij daar moet staan, zie nog èèn keer zijn rug en handen. Zie hoe hij anders wordt, hoe hij tot inkeer komt, zichzelf laat winnen!  Leg je handen eens virtueel op de schouders van die jongen, nèt op dat moment dat hij besluit om het anders te gaan doen. Zeg hem, dat hij een goed besluit neemt, dapper is, dat hij nu echt stoer wordt.  Dat hij mag huilen als dat lieve meisje naast hem staat. En dat er iets heel moois gebeurd ! En zeg tegen die jongen dat iedereen hem gaat waarderen en liefhebben. En als hij zich dan omdraait, kijk je naar jezelf , jezelf van nu!  Huil nog een keer samen met hem, en als je huilt, en daarna weer kunt lachen van bevrijding, weet ik heel erg zeker dat iedereen hier op het forum via een klavertje vier jou ook de handen op de schouders legt en zegt: je bent een topjongen geworden, je mag trots zijn op jezelf!

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje op weg help om van je nare nachten af te komen. het hoeft echt niet meer, straf jezelf er niet meer mee, het is verleden  tijd, en je hebt net de nieuwe jongen aan gekeken en geknuffeld! Dat mag en dat is fijn, en houd hem vast en houd van hem ! Doen wij ook !

Maiskolfje X


19 reacties

Hoi @Maiskolfje ,

Wat lief! Ik ben het helemaal met je eens!🙂

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal mee eens! Wat goed verwoord @Maiskolfje !! Neem het maar fijn mee @Tover01 zoals ik onder de vragenlijst ook zei, je bent een lieve goeie jongen! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Absoluut! Echt waar @Tover01 ! Je bent een hardstikke goeie jongen. Ben het compleet eens met @Maiskolfje 

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Hey allemaal 🥹😊 wat ontzettend lief dit! Echt super bedankt, ik weet niet hoe ik moet reageren 🤭😊 jullie zijn zo ongelooflijk lief voor mij. Echt heel erg bedankt! En @Maiskolfje  jij speciaal heel veel dankbaarheid van mij. Zoiets liefs heb ik nog niet meegemaakt. Hele diepe buiging voor wat je deed! Dankjewel 😘 op mn knietjes voor je haha 😉😘

En ik zal me vanaf nu positiever gaan voelen, door jullie denk ik nu dat ik dat wel mag nu! Ontzettend bedankt! 

Lieve knuffel en Groetjes van mij 🥰 XxxxX 

Reputatie 7
Badge +14

@Jesse_6567  dankjewel hoor voor je woorden! @Tartan13  ook heel erg bedankt! @OnlyMe  jij ook super bedankt voor jouw lieve woorden aan mij. Ik wens jou ook alle power!  Even apart voor wie wat zei hier 🥰☺️

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Wat aardig van je @Maiskolfje

En ik vind het erg vervelend dat je zo slecht slaap @Tover01. Ik hoop dat je beter gaat slapen, want ik weet hoe vervelend het is om wakker te liggen😕. 

Wees er trots op dat je zo'n wending hebt gemaakt! Zet zo door!

 

  1.  
Reputatie 7
Badge +14

Dankjewel ook @Natureflower  ik zal echt mijn best doen! En jij bedankt voor je steun en voor wie je bent! Knuf en kus Tover X 😘

Hey,

Ik sluit me hierbij aan. @Maiskolfje dat is echt lief van je om tegen @Tover01 te zeggen! ❤

@Tover01 je bent echt een goeie jongen. 

  • Meer dan het verleden, interreseert mij de toekomst, want ik ben van plan daarin te leven -Albert Einstein
  • Als je naar het verleden blijft kijken, dan mis je de toekomst- Ingspire
  • Het verleden is hoe ik heb geleefd, het heden wat ik nu beleef en de toekomst waar ik mijn aandacht aan besteed.
  • Sluit de deur van het verleden, je probeert de fouten niet te vergeten (want je moet er van leren), maar je blijft er zekers niet in hangen. Je laat het je energie, tijd of ruimte niet opslokken- Jonny Cash.
  • De geschiedenis is een lamp die zich richt op het heden en de toekomst- John Kennedy
  • Je verleden hoeft niet te bepalen wie je nu bent, wat je nu kiest creëert je toekomst.
  • Never be prisoners of your past, that’s not a quote, but a life lesson.

Oké, hopelijk is er iemand die dit nuttig vindt!

Adios!

Reputatie 7
Badge +14

Super bedankt @OnbekendeAnnoniem  en top om te lezen! Mooie wijsheden en zo waar ook🥰 wat cool hoe je ze zo opnoemt ! Trouwens remember you're great too !! 😎👍

Tover XxX 

Reputatie 4
Badge

Heel mooi dit! @Maiskolfje ik moest ervan  huilen en ik ben het er helemaal mee eens!

En voor @Tover01 je bent een geweldig persoon, altijd heel behulpzaam je hoeft echt niet te schamen voor wie je vroeger was

die persoon ben je nu niet meer, dat is nu verledentijd, ik ben trots op je tover 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Spidy87  dankjewel! Lief hoe je het zegt ☺️. Ik heb er al veel minder last van en het gaat steeds beter! Ook vooral dankzij alle lieve berichtjes hier, zoals die van jou! Nogmaals dankjewel! Doet me goed. En natuurlijk andersom ook, alle liefs en goeds! 😘

Liefs, Tover xxxx

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Maiskolfje,

Echt goed dat je dit topic hebt geopend! Ik ben het helemaal met je eens!

Ik vind het echt knap van jou @Tover01 hoe je bent verandert naar een hele lieve jongen, die ook echt veel mensen helpt hier! Hopelijk blijf je nog lang hier op het forum want we kunnen jou echt niet missen!

P.s. Maiskolfje ik hoop dat je ooit weer terug komt hier op het forum!

Groetjes, Monkeyboy08 

Reputatie 7
Badge +7

Hey lieve @Tover01 !

Lig je er nog steeds wakker van?

Ik hoop van niet, want het is echt niet terecht, je mag juist super trots zijn op jezelf! Hoe je bent veranderd is echt top!

Reputatie 7
Badge +14

Dankjewel @Monkeyboy08  en @Anoniem3675  heel lief van jullie! Ik voel mij echt verlegen door al deze lieve berichtjes ☺️😘 voor jullie natuurlijk ook alle liefde en goeds! 

Liefs, een verlegen Tover. Xxxx

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 Sorry als ik je nog meer verlegen maak maar ben het helemaal mee eens met wat hier gezegd wordt. Je bent echt een aardige jongen en een heel leuke en behulpzame forummer.

Reputatie 7
Badge +14

Dankjewel @tim16  😘😊

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve @Tover01,

Hoe gaat het nu?

Badge

Zo mooi verteld #maiskolfje, en jij Tover je bent mooi zoals je bent

Reputatie 7
Badge +14

 Hey @Je vriend . Heel erg bedankt! Echt top! ♥️ Ik heb een gedicht hierover gepost in dit topic: 

En toen ik dat schreef was het volgens mij echt soort van afgesloten 😍 niet vergeten maar wel verwerkt zeg maar....heel fijn. Ook door de lieve berichtjes hier!  

Liefs Tover xxx 

Reageer