Volgens mij ben ik lesbisch

  • 16 April 2022
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Oké mensen ik snap het leven even niet meer HELP!

Ik heb heel veel YouTube video’s gezien en artikels gelezen over: ‘signs you might be a lesbian' 

En alles herkende ik!

Vroeger heb ik wel crushes op jongens gehad en had ik heel veel vlinders in mijn buik (het voelde bijna hetzelfde als stress), maar met meisjes heb ik dat niet zo. 

Dan heb ik meer zo van ‘wow jij bent echt leuk, aardig en knap’ maar niet dat hele chaotische vlinder-gedoe. Ik snap het even echt allemaal niet meer. 

Is het dan wel een crush?

Ben ik wel lesbisch?

Of ben ik bi?

Is dit normaal of niet?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi! ik snap dat het allemaal heel verwarrend is, maar geef het wat meer tijd! ik weet dat dat waarschijnlijk niet is wat je wil horen, maar dit soort dingen vergen soms tijd om uit te vogelen. en er is helemaal geen haast! als je een crush op iemand hebt, weet je dat wel. 

 

veel geluk!

Reputatie 5
Badge +1

Rustig aan meid, haha! Ik snap dat het lastig is. Er bestaat ook zoiets als bi-curious. Dat betekend dat je valt op het andere/hetzelfde geslacht en ook nieuwsgierig bent naar een relatie naar hetzelfde/andere geslacht. Wacht anders nog maar af, misschien krijg je de vlinders nog wel bij een meisje! En misschien wel juist bij een jongen. Je merkt zoiets als lesbisch/hetero/bi/.. zijn vanzelf. Daar kies je namelijk niet voor

 

liefs Emma <3
 

 

Reageer