Vraag

volgend jaar

  • 25 July 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik ben 14 jaar en ben blijven zitten. Nou zijn er alleen wat dingen waar ik mee zit.

Dat ik gay ben. Ik vind het veel makkelijker om er gwn open over te zijn, maar wil niet gepest worden ofzo dus ja moet ik het dan zeggen of niet?

Wrm ik ben blijven zitten. Nou ik ben blijven zitten door mijn depressie maar ik wil liever niet dat iemand iets over mijn verleden weet dus jaa, wat zeg ik dan?

Leeftijd. Wat als ze me niet mogen omdat ik een jaartje ouder ben? Tis niet veel natuurijk mr toch…

Ik zal ook gwn het liefst wel dan over mijn verleden vertellen maar dat kan niet mag niet. Daardoor mag ik ook geen contact meer met 2 vriendinnen…

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Dat ik gay ben. Ik vind het veel makkelijker om er gwn open over te zijn, maar wil niet gepest worden ofzo dus ja moet ik het dan zeggen of niet?

Sowieso zeggen, als ze er via via achter komen word het alleen maar een rare situatie. Ik ben zelf ook queer en ik zei tegen klasgenoten dat ik een vriendin heb en iedereen reageerde goed

 

Wrm ik ben blijven zitten. Nou ik ben blijven zitten door mijn depressie maar ik wil liever niet dat iemand iets over mijn verleden weet dus jaa, wat zeg ik dan? je bedoelt als mensen naar je verleden vragen? Als je echt niet wil dat mensen het weten, kun je het onderwerp misschien...ontwijken? Ik weet ook niet zo goed wat ik hier op moet reageren, daarvoor heb ik iets meer context nodig

 

Leeftijd. Wat als ze me niet mogen omdat ik een jaartje ouder ben? Tis niet veel natuurijk mr toch… natuurlijk niet! Als er een nieuwe leerling in een klas komt is diegene in het begin vaak juist heel 'intressant' voor iedereen. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn❤️

 

Ik zal ook gwn het liefst wel dan over mijn verleden vertellen maar dat kan niet mag niet. Daardoor mag ik ook geen contact meer met 2 vriendinnen… oh oke, nu word het anders met vraag 2. Waarom mag je niet vertellen? Ik ben bang dat ik je daar niet echt mee kan helpen, sorry 😭

Reputatie 7
Badge +7

@Julie09, Ik denk dat je haar topics even moet lezen. Over Emma en Merel:)

Hoi, ik ben 14 jaar en ben blijven zitten. Nou zijn er alleen wat dingen waar ik mee zit. Ik ga me best doen om je te helpen:D

Dat ik gay ben. Ik vind het veel makkelijker om er gwn open over te zijn, maar wil niet gepest worden ofzo dus ja moet ik het dan zeggen of niet? Gewoon zeggen! Je kan er niet aan doen dat je op meiden valt en wat anderen vinden mogen ze naar de gevonden voorwerpen brengen;)

Wrm ik ben blijven zitten. Nou ik ben blijven zitten door mijn depressie maar ik wil liever niet dat iemand iets over mijn verleden weet dus jaa, wat zeg ik dan? Ik zou aangeven dat je niet fijn vindt om erover te praten. 

Leeftijd. Wat als ze me niet mogen omdat ik een jaartje ouder ben? Tis niet veel natuurijk mr toch… Jongens en meiden uit mijn klas gaan juist veel om met mensen die ouder zijn, omdat ze het cool vinden. Maak je geen zorgen daarover!

Ik zal ook gwn het liefst wel dan over mijn verleden vertellen maar dat kan niet mag niet. Daardoor mag ik ook geen contact meer met 2 vriendinnen... Heb je een psycholoog? En je mentor, kan hij/zij je helpen?

 

Liefs xxx Banaantje 

Reageer