Vraag

voel niks

  • 15 April 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Hoi allemaal,

ik heb letterlijk geen idee wat ik heb ik heb tegenwoordig altijd ruzie met mijn moeder mijn vader is alleen ‘s avonds thuis en dan ook nog niet eens altijd maar goed de laatste tijd voel ik bijna niks tot helemaal niks normaal heb ik veel emoties en jank ik me kapot maar nu niet meer nu zit ik gwn naar haar te kijken lach me om mezelf verrot en later op mijn kamer heb ik weer spijt vandaag ging het pas echt fout ze kwam er achter dat ik mijn eigen geld achterover drukte om peuken te kopen (roken helpt zo goed tegen mijn spanning stres enzovoort) ze ging helemaal door het lint terwijl ik dacht van hey doe normaal het is mijn eigen geld waar ik voor werk maar later kwam ze naar mijn kamer en stond ze daar bijna te janken toen dacht ik van o kut wat heb ik nu weer gedaan dus lang verhaal kort het gaat geweldig

groetjes van mezelf


1 reactie

Reputatie 4
Badge

Hey, ik merk dat je het moeilijk hebt en dat je het zelf even niet meer weet. Al kan ik moeilijk de situatie aflezen op basis van wat je hebt gestuurd, ik kan overduidelijk merken dat je jezelf heel erg in de weg zit. 

Dit is echt een hele moeilijke situatie maar ik raad je aan om met iemand te praten over je gevoelens. Bel met iemand, bijvoorbeeld van de kindertelefoon.  En praat met je ouders, of desnoods met je moeder. 

Ik zie aan je naam dat je jezelf haat. En ik denk dat daar misschien het probleem ligt. Omdat je zo erg zit te focussen op wat je niet kan, dat je vergeet wat je wel kan. Ik geloof dat de wereld beter is met jou. Jij zet de dappere eerste stap door je verhaal op te schrijven. En stap 2 het te delen en erover te praten. Geloof dat je wat waard bent, want dat ben je zeker. Hoe meer je het geloofd, hoe beter het wordt.

Ik vind het heel moeilijk om hier goede raad op te geven aangezien ik me niet in jouw situatie kan inleven. 

Maar onthoud, desondanks alles wat er gebeurd, het komt goed. Je moet slechte tijden hebben gehad om goede tijden te hebben. Dus alsjeblieft geef niet op. Want je kan niet verliezen in het leven tenzij je opgeeft.  Dus blijf in jezelf geloven, en praat met iemand alsjeblieft. Das fijn voor jou en jouw omgeving. 

Ik hoop dat ik je geholpen kon hebben, en als er iets is hoor ik het graag. 

 

liefs, -Otis

Reageer