Vraag

voel mij niet gesteund door mijn vrienden

  • 23 February 2024
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi ik voel mij niet gesteund door mijn vrienden moet al mijn vrienden last had ik met een vriend over mijn eet problemen en zei hij uiteindelijk zoek het zelf uit en ik had tegen een vriendin gezegd dat ik het niet trek thuis toen zei zij het kan altijd erger zelf door mijn bf voel ik mij niet begrepen als ik een keer zeg ik voel mij rot zegt hij erop jammer hij vraagt niet van wil je erover hebben ofzo ik weet nu niet wat ik moet doen moet ik nieuwe vrienden zoeken of moet ik er wat van zeggen want ze komen ook altijd naar mij toe als er wat is en dan moet ik ze helpen ook op mentaal gebied dus ik vind het raar als ik precies hetzelfde doe dat iedereen mij half in de steek laat ik vind het ook flau om te zeggen kom niet naar mij toe hier mee

wat moet ik doen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel lullig. Eigenlijk vind ik dat geen echte vrienden als ik eerlijk ben, klinkt misschien hard maar ja. Ik zou het wel tegen ze zeggen. Het zou altijd kunnen dat ze zelf niet echt bewust zijn van hun gedrag.

Reputatie 6
Badge +4

heeyyy

misschien vinden je vrienden het lastig om met je te praten en weten ze niet hoe ze je kunnen helpen.Ā 

dit zou niet heel raar zijn want zij zijn geen mensen die verstand hebben van dit soort dingen. ik denk dat dit het is omdat ik het zelf ook lastig vond om om te gaan met een depresieve vriendin.Ā 

praat met een therapeut of een vertrouwnspersoon op school. zoek iemand die je echt kan helpen of probeer te vertellen aan je vrienden hoe het voor je voelt ik hoop dat ze je begrijpen ik denk het wel.

veel sterkte en liefs F

Wat naar! Ik zou ze er zeker op aanspreken. Als ze dan nog steeds niet steunend willen reageren zijn ze het niet waard. Jij bent er voor hun moeilijke tijden en zij niet voor de jouwe??? Ā In mijn ervaring laten dit soort situaties zien wie je echte vrienden zijnā€¦Ā 
Ā 

Het is wel belangrijk dat je dan een (andere) goede vertrouwenspersoon vind om over je problemen te kunnen praten. Als je dat spannend vindt kan je natuurlijk met iemand van de kindertelefoon of op dit forum praten.

Reputatie 7
Badge +9

Thx voor de reactie ik ga jullie advies zeker opvolgenĀ 

Reageer