Vraag

Voel mij alleen.

  • 2 February 2019
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik voel mij zelf de laatste tijd nog al eenzaam.
Ik zit nu echt in een dip.
Heb mooiet om er uit te komen.
Heeft iemand tips voor mij om mij in ieder geval eenstuk minder eenzaam te voelen?

3 reacties

Beste DHRSloth

Dat is rot dat je eenzaam voelt .
Misschien kan je naar een jongere centrum gaan .
Je kan het ook bespreken met jou ouders.

Hoepelijk heb je hier wat aan.

groetjes annoniempo
Hoi

Wat naar dat je je eenzaam voelt. Zoals annoniempo zei, kan je plekken opzoeken waar jongeren samenkomen. Je zou een nieuwe hobby kunnen proberen, of aan vrijwilligerswerk kunnen doen. Een ontspannen sfeer en fijne omgeving vind je misschien wel fijn.

Ken je iemand waarmee je dit kan bespreken? Vaak lucht het op om te delen waar je mee zit. Heb je iemand in gedachte waarbij je terecht kan?

Groetjes
Kenshin
Hoi,

Je voelt je eenzaam en je zit in een dip. Dan lijkt het mij een goed idee om gezelschap op te zoeken. Mensen die je vertrouwt. Misschien kun je iets met vrienden of familie doen in het weekend?

Op school zou je ook eens met je mentor kunnen praten. Hij/zij is er namelijk ook om je te helpen met ''persoonlijke dingen''. Door te praten over wat je dwars zit, kun je je begrepen, gesteund en minder alleen voelen. Dat kan opluchten en erg fijn zijn!

Heb je een idee waar je dipje van komt en waarom je je zo eenzaam voelt?

Je kan natuurlijk ook altijd even kletsen met de Kindertelefoon via de chat of telefonisch op het nummer 0800 0432.

Ik vind het in ieder geval al een goede stap van je, dat je naar het forum bent gekomen!

Gr. Pin

Reageer