Voel me zwaar en leeg van binnen.. (het gaat niet makkelijk weg als het lijkt, help)


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi, ik denk dat de titel hier boven misschien te lang is maar ik type het nog een keer:

Voel me zwaar en leeg van binnen.. (het gaat niet makkelijk weg als het lijkt, help)

Een vage titel is het... als dat echt is snap ik het... maar ik kan niet altijd korte maken.. alvast je weet dan.
Maar goed... ik heb het jaren lang dat ik zoiets ben En kan niks eraan doen dat ik veel dingen haat enzo, en vertrouw daardoor bijna niemand meer en ben bang.. en wil graag als dat kon dat ik mijzelf kon verdedigen met kleine mini wapens ofzo, beetje Als een Ninja.. dat klinkt vast vaag en heftig enzo.. je mag het nog laten weten hoe je voelt bij dat verdedigend met mini wapentjes ofzo.. ik bedoel niet kwa guns ofzo.. maar k w a Ninja gedoe.. ja........ blijft misschien toch raar klinken...

Maar ik heb juist een redenen, omdat ik bijna overal voor me word bedreigd en mishandeld in mijn worden te zeggen.. want ik ben wel bijna ongeveer 1x gehad door mijn lelijke nep auders enzo omdat hun alles voor me gaos veroorzaken enzo.. nee sirieus, ik zeg het werkelijk hoe het een beetje zit..

En heb nu al een grote haat, omdat ze gewoon niks waardig zijn voor mij voor heel lang.

Don't judge me voor wat ik zei.
Want ik denk ZOWIEZO dat ook andere (bijna) hetzelfde hebben de hekel aan hun auders of wat dan ook. Oké.

En als je wat wilt erover te zeggen heb is het prima. Maar ik wil het normaal houden. Kwa van niet negatiefs over me zeggen.

Ik zeg het alleen maar vast.

Dit topic is gesloten

12 reacties

Hey JadeGameSetPlay

Je zit met een blijvend zwaar en leeg gevoel. Wat naar dat je hiermee worstelt 😐 Kan je je herinneren of deze gevoelens begonnen na een bepaalde gebeurtenis, of dat ze vrij spontaan ontstonden?

Zou je kunnen benoemen wie je bedreigt en mishandelt? Zijn er plekken waar je veilig bent, en waar je je goed voelt? Je ouders lijken het je moeilijk te maken. Kan je, ondanks de aanwezigheid van je ouders, rust vinden thuis?

Ik zie best een ninja in je. Een ninja heeft doorzettingsvermogen en weet zich door moeilijke situaties te slepen, net als jij. Een wapen dragen is op de dag van vandaag echter niet meer toegestaan. Zou je je veiliger voelen als je ervaring had in een verdedigingssport?

Groetjes
Kenshin
Ik bedoelde niet eens echt letterlijk wapens hoor🤣🤣🤣🤣🤣
Maar ik heb nergens een plek waar ik alleen nkan zijn.... die kloote nep auders lopen op mij hielen ook dus ik kan niks doen.
Wwant ze kunnen mij elke 30min zien waar ik ben enzo... dat is echt een probleem... en vooral een grote... 😔☹☹☹😒😒😒😠

En kan niet veel het beste maken om veder te gaan met zo te leven... HET LUKT NAUWLIJKSSSSS!!!! EN DIE KLOOTE EMDR HEB IK ELKE WEEK!!!! ZIT IK ELKE WEEK ZIEK NA DAT OOK NOG!!!

ER IS GEWOON NIEMAND DIE WIL EN GAAT LUISTEREN NAAR ME!!! HEB GEWOON LETTELIJK NIEMAND!!!!!

WAT SOORT LEVEN IS DIT OFZO?!?!?!
Ook figuurlijke wapens kunnen je stress bezorgen. Bij het gebruik van een wapen bestaat een kans dat je tegenstander jouw wapen tegen jezelf gaat gebruiken. Daarom is het nuttig je te richten op verdediging, zonder dat je in de aanval gaat.

Denk je dat je bij je adoptieouders aan kan geven dat je naar meer privacy verlangt? Bij het volwassen worden is het heel normaal om hierom te vragen.

Heb je, naast EMDR, de kans om te praten met de hulpverlener? Heb je het gevoel dat deze naar je luistert?

Je kan altijd terecht op het forum. Hier kan je je verhaal kwijt. Ik vind het dapper dat je reeds enkele topics geplaatst hebt. Leren opschrijven hoe je je voelt, is heel nuttig.

Gr. Kenshin
De kans de EMDR om te praten met (mijn) hulpverlener... dat gata niet goed komen bij mij.
Als ik dat doe is als volgd, als ik dat doe Gaat de EMDR naar die hulpverlener zeggen en heb een haat als hun OOIT IETS GATA VERTELLEN WAT ERMEE TE KAMEN HEEFT KM TOCH IETS TE ZEGGEN TEGEN MIJN KLOOTE KUT NEP AUDERS EN HEB DAN EEN PROBLEEM EN KAN NOG MEER NIKS MEER DOEN EN GEVEN MIJ DE SHULD DAT IK ALLES DE OORZAAK VAN BEN!!!!!!! HUN ZIJN GEK!!!!!! HUN HEBBEN ECHT NIKS ANDERS TE DOEN DAN OP MIJN HIELEN TE LOPEN!.😡🤬🤬😡😠😠😠
Een hulpverlener zoals een psycholoog heeft beroepsgeheim. Dit houdt in dat wat jij hen in vertrouwen vertelt, niet zomaar doorverteld mag worden aan je ouders. Zou je, als je hulpverlener garandeert wat jij vertelt tussen jullie te houden, bereid zijn om met je hulpverlener te praten?

Gr. Kenshin
De hulpverlener(ster) gaat toch het zeggen.... DAT IS ABSEURD GEWOON!!!!!!! Wel een paar keer of 1x is dat gebeurt maar zelf 1X vertrouw ik het gewoon niet meer.

Dus ik hou dat lekker voor mijzelf!!

Mmisschien doet ze wek veel voor me maar ik vertrouw het nog nauwelijks om te praten... en krijg dan hekel aan haar dan soms..

IK HOU DIT ECHT GEWOON NIET MEER!!!!!!!!!!!!!!!! IK VERTROUW HELEMAAL NIEMAND MEEEEERRR!!!!!!!! ALLES BIJELKAAR IS TE VER GEGAAN EN KAN OOK NIET EENS ALLEEN ZIJN!!!!!!!! DAT IK KLOOTE GEWOON!!!!!🤯🤯😡😡😠😠😡🤯😡😠😡🤯🤯😠😠😡😡
Maar ik heb nergens een plek waar ik alleen nkan zijn.... die kloote nep auders lopen op mij hielen ook dus ik kan niks doen.
Wwant ze kunnen mij elke 30min zien waar ik ben enzo... dat is echt een probleem... en vooral een grote... 😔☹☹☹😒😒😒😠

En kan niet veel het beste maken om veder te gaan met zo te leven... HET LUKT NAUWLIJKSSSSS!!!! EN DIE KLOOTE EMDR HEB IK ELKE WEEK!!!! ZIT IK ELKE WEEK ZIEK NA DAT OOK NOG!!!

ER IS GEWOON NIEMAND DIE WIL EN GAAT LUISTEREN NAAR ME!!! HEB GEWOON LETTELIJK NIEMAND!!!!!

WAT SOORT LEVEN IS DIT OFZO?!?!?!

Dag @JadeGameSetPlay Ik had het zelfde Probleem,

ik ben naar de kinderrechter/jeugdzorg gestapt (088 0072990)
hier kan je alles kwijt en er over informeren
vraag gerust om meer hulp en praat er over met mensen die je WEL vertrouwt (vriend/vriendin/docent ETC)

Vriendelijke groet
EenRandomWeirdBiGuy (i know in mn naam staat gay maar bi was al bezet 😞 )
Bij het beroepsgeheim hoort ook de meldingsplicht. Die meldingsplicht houdt in dat een hulpverlener verplicht is je ouders in te lichten, als deze vermoedt dat jij een gevaar zou kunnen vormen voor jezelf of je omgeving. Kan je je herinneren in welke context je hulpverlener je ouders inlichtte?

Gr. Kenshin
Maar privé dingen ZIJN PRIVE V.A.N M.I.J EN WAAROM SNAPPEN SOMMIGE MENSEN NIET OFZO HET IS MIJN PRIVÉ ZAKEN.. TOCH?!?!?!

Of ben ik gek dat ik geen gelijk heb?????

Laat dat maar dan...

Maar Privé is toch privé dan??
Je hebt inderdaad recht op een privéleven. Echter is het zo dat onder de leeftijd van achttien, je ouders een bepaalde verantwoordelijkheid over je hebben.

Waren de keren dat je hulpverlener dingen die je haar had verteld doorvertelde, momenten waarop je jezelf of een ander pijn had kunnen doen?

Gr. Kenshin
Reputatie 7
Badge +7
Hallo JadeGameSetPlay,

Op het moment heb je 3 topics lopen waarbij de discussie ongeveer over hetzelfde onderwerp gaat. Ik sluit daarom dit topic en nog een ander topic. Je kan de discussie verdergaan in je eerdere topic, namelijk deze:
https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/kan-ik-zijn-wie-ik-wil-zijn-paniek-aanval-39865

Zo blijft het forum overzichtelijk en houd je zelf ook meer overzicht in de reacties die je van anderen krijgt.
Met vriendelijke groet,
Marieke / De Kindertelefoon