Vraag

Voel me zo hopeloos

  • 23 April 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik wou wat dingen delen want het lukt me niet om het met iemand te delen dus ik doe het maar anoniem

 

De laatste tijd voel ik me zo hopeloos door alles wat er is gebeurt, ik zit nu in een mentaal ziekenhuis  en ze helpen me niet echt, ik voel me de hele dag wanhopig en verdrietig en ik heb steeds de neiging om weer zelfmoord te gaan plegen, ik heb al heel wat pogingen gedaan en ben nog niet dood ik denk er bijna elke dag over na, hoe ben ik nog niet dood na zo veel pogingen?

Ik wil gewoon gelukkig zijn met de mensen van waar ik hou maar hoe kan ik gelukkig zijn als iedereen alleen maar dingen doet dat me alleen maar meer pijn doet, ik weet niet eens meer hoe het voelt om blij te zijn, en elke keer zeggen de behandelaren en mijn moeder dat dit beter voor me is en dat dit me gaat helpen, geef me gewoon me leven terug

 

Ik zit elke keer maar in een ziekenhuis me hoofd kan het niet meer aan, ik ben 13 jaar oud maar ze verwachten dingen van me die zelfs een persoon van 30 niet aan kan, en iedereen zegt alleen maar dat het mijn schuld is, als ik nooit een poging tot zelfmoord had gedaan was dit allemaal nooit gebeurt en ja dat is zo maar dat betekent niet dat ik dat niet anders wil hebben, ik wil dat juist heel graag maar elke keer als ik dat probeer te zeggen luistert niemand naar me, me moeder haat me alleen maar, en me vader heeft me bijna vermoord, ik heb al 8 maanden in een ziekenhuis gezeten 3 maanden in een gesloten afdeling een week in nog een en nog een en nu al weer, wat willen ze van me ik kan dit gewoon niet meer aan ik ben de hele dag en nacht aan het huilen en me zelf aan het snijden me hele lichaam zit onder de krassen en dat helpt zelfs niet meer ondertussen ben ik ook nog 2 sexueel mishandelt vorige maand en bijna verkracht, als ik op straat loop zeggen mensen alleen maar tegen me dat ik maar zelfmoord moet gaan plegen alleen omdat ik me anders kleed, ik ben net uit een abusive relationship waarbij ik ook nog het stockholm syndrome had. er is nog zo veel meer dat ik wil vertellen maar ik ben zo moe dat het me niet eens lukt.

 

sorry als ik spelfouten maak ik ben half engels opgevoed 

 

En dankjewel voor het lezen, ik hoop dat je een beter dag/nacht dan ik heb.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Ahw wat vreselijk voor jou dit allemaal! Ik weet echt niet hoe ik je goed kan helpen of wat te zeggen. Alleen dat ik het echt erg voor je vind, het komt echt binnen wat je vertelt. Ik heb echt met je te doen en als ik kon zou ik je helpen.  Ik weet niet of dit je helpt maar misschien is het toch een stap om https://www.113.nl/. eens te bekijken en jezelf zover te krijgen dat je hier om hulp vraagt. Je kunt ook de Kindertelefoon bellen of chatten of ook de Luisterlijn mag ook ! 

https://www.deluisterlijn.nl/. 

Ik wou dat ik meer kon doen ik kreeg tranen in de ogen van je topic.  Alsjeblieft probeer of 1 van deze dingen je kan helpen of misschien wel alle 3. Je hebt recht op hulp en steun en liefde! Heel heel veel sterkte!!! 

♥️ Tover xxx

Reageer