voel me vaak verdrietig

  • 25 April 2020
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik voel me op dit moment vaak verdrietig omdat ik deze tijd niks te doen heb en nix kan doen door corona. Altijd als ik foto's zie van met vriendinnen en familieuitjes word ik verdrietig. Ook merk ik dat ik sneller boos ben nu en kan ik(vooral tegen mn gezin want dat zinn de enige mensen die ik nu nog zie) heel boos worden terwijl ik dat helemaal niet wil. Iemand tips? Want k voel me echt eenzaam en verdrietig.


1 reactie

Hoi

 

Wat jammer dat je je zo voelt. Je bent hoogstwaarschijnlijk lang niet de enige, en het is begrijpelijk dat je familie en vrienden mist. 

 

Heb je regelmatig contact met vrienden en familie? Een telefoongesprek of videocall is niet hetzelfde als een gesprek in real life, maar in ieder geval zou je op die manier hun stem nog eens kunnen horen. Vermoedelijk word je daar al wat blijer van. 

 

Misschien is het leuk om dagelijks wat in te plannen met je huisgenoten. Een spelletjes- of filmavond bijvoorbeeld. Op die manier zijn jullie nog eens gezellig samen. Wees daarnaast niet bang om aan te geven dat de corona-maatregelen een negatief effect hebben op je humeur, zodat je huisgenoten weten waar je boosheid vandaan komt. 

 

Probeer in gedachten te houden dat je door het respecteren van de corona-maatregelen je vrienden en familie veilig houdt. Als iedereen zijn steentje bijdraagt, zien we elkaar zo snel mogelijk terug. 

 

Gr. Kenshin

Reageer