Hey wat naar ik heb het zelf tegen mijn mentrix gezegd dat ik mezelf sneed kreeg toen een heleboel gedoe maar was wel fijn dat ik er over kon praten. Alleen heb ik 1 4e van het hele verhaal verteld maar het zal je in ieder geval opluchten wel rot voor je! Ik wens je heeeeeel veeeeeeel sterkte
succes hé en dikke knuffel van mij🥰
Maar het is zo dat mijn mentor het weet en zo maar niks boeit behalve één ding maar dat weet niemand in mijn omgeving
Ohh wat naar heb je niet een andere docent of iemand die op school rondloopt wie je kan vertrouwen tegen wie je het kan zeggen?
Heel veel sterkte hé 🥰
Xxx
Hi @Gekehenkie ,
Wat heftig om over jouw situatie te lezen! Mij lijkt het slim om eerst vooral eerlijk te zijn tegenover jouw psycholoog op school (hij/zij heeft wel een plicht om eerst toestemming te vragen voordat hij/zij iets tegen jouw familie of mentor/docenten zegt), ik denk dat dit voor jou best wel kan opluchten en het is echt goed om dit even te bespreken met iemand.
Misschien dat het slim is om even te wachten dit open en eerlijk met je oma te bespreken, je zegt dat ze boos zal worden en ik kan me voorstellen dat je daar op dit moment eventjes geen behoefte aan hebt. Dit kan later ook nog wel! Geef netjes aan dat je het er nog niet over wilt hebben, hopelijk zal ze dat ook accepteren .
Hopelijk kun je hier iets mee, ik wens je heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf lieverd!!
Liefs, Junia
Hey @Gekehenkie ,
Nog een ding ik zou het als je niet wil dat het uitkomt niet tegen een vertrouwenspersoon zeggen want dat heb ik gedaan ze zei dat ze het nieg zou zeggen. Kennelijk vond ze het te erg want later werd ik er tijdens Engels uitgepikt en moest ik even met haar mee ze had het al tegen iemand gezegd en dwong mij om het tegen mijn ouders te zeggen dus ja…
maar veel sterkte
groetjes Jente
Thanks maar ik heb echt geen idee wie de de vertrouwenspersoon is op school en ik heb wel een docent op school die ik vertrouw maar er een probleem dat ik het niet kan vertellen want hij geef me in de eerste les en hij zou me ook dit jaar les geven maar ik weet niet waarom maar ik heb hem niet dit jaar en ik ben zijn e mail vergeten dus kan hem ook niet mailen maar wat moet ik doen eerlijk zijn tegen me huisarts of niet???
@Gekehenkie ,
Ben vooral eerlijk alsjeblieft Op korte termijn lijkt het misschien zwaarder worden, maar uiteindelijk wordt het beter als je hulp krijgt die je verdiend!!
Maar misschien wordt me oma dan boos dat ik niet eerlijk tegen haar ben geweest
-onnodige quotes verwijderd-
Ik weet zeker dat ze dat niet zal zijn. Ieder volwassen persoon zal begrijpen dat dit een Hele moeilijke zaak voor jou is en je proberen te helpen.
Ja maar me oma kan er niet tegen als ik wat anders zeg tegen de huisarts
Kan iemand anders mee? Kan je de huisarts bellen en zeggen dat je niet zo goed alles durft te zeggen met je oma erbij. Dan kan de huisarts meedenken.
Ik moet alleen morgen gaan en ik heb zijn telefoonnummer niet maar hij moet alles zeggen tegen me oma hij kan het niet tegen mij vader zeggen want hij wil het niet eens weten en voor psycholoog hulp moet mijn oma of mijn vader toestemming geven omdat mijn oma voogd heeft en me vader gezegd hebber