voel me slecht maar weet niet waarom

  • 1 April 2024
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

heyy mensen, 

ik voel me de laatste tijd echt heel slecht maar weet niet zo goed waarom. ik probeer soms aan mensen te laten merken dat ik me niet goed voel, maar ik heb het idee dat het ze helemaal niet intereseert. en dan probeer ik anderen niet tot last te zijn en mn gevoelens op te kroppen, maar dat gaat na 2 dagen altijd finaal mis en dan heb ik een enorme mental breakdown. Vorige week woensdag bijvoorbeeld. toen had ik een soort ruzie met mn wiskunde docent, en toen moest ik huilen en het hield maar niet op, ik ben toen naar de leerlingenopvang, een plek bij ons op school waar je altijd heen mag als je je even niet goed voelt, daar zit een docent en dan kan je daar gewoon even rustig zitten en die docent daar is toevallig een van mn favo docenten omdat k daar best vaak kom en die docent dus goed ken,  en toen heb ik daar dus een half uur lang zitten huilen. ik snap echt niet waarom ik me zo slecht voel, en ik snap ook niet waarom ik soms uit het niets verdrietig kan worden. 

xxx- @froggo.123 

 


2 reacties

Reputatie 3
Badge

Hoi!

Heb je de laatste tijd nare dingen meegemaakt? Het komt dan vaak voor. Ik heb het ook, wat voor mij heel erg heeft geholpen is 1 iemand uit te kiezen waarmee je alles kan delen.

Reputatie 6
Badge +3

hey @IamAnoniem  ja ik heb de laatste tijd wel wat nare dingen meegemaakt in mijn thuissituatie. Ik heb al iemand waarmee ik alles kan delen, maar desondanks voel ik me toch nog slecht...

Reageer