Vraag

voel me slecht en verdrietig maar weet niet waarom

  • 2 December 2023
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 3
Badge

ik ben de laatste tijd steeds heel verdrietig en voel me niet geweldig het kan niet door het snijjden komen ik ben al een paar weken clean nu en heb ook niet per se heel veel drang om te snijden maar ik heb af en toe zo buien dat ik ineens me zo slecht voel dan haat ik even alles en iedereen waaronder mezelf bijvoorbeeld ik was net risk aan het spelen ik verloor een land en ik moest ineens zo fucking erg huilen ik wou het niet en het was niet zo erg maar ik kon het niet stoppen 

 

weet iemand wat er aan de hand is met em of hoe ik dit kan stoppen?

alvast bedankt pls reageer zo snel mogelijk!!?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @cocoblijftanoniem,

Vervelend dat je dit hebt! Je zou een depressie kunnen hebben. Hiervoor is het beste om over te praten, bijvoorbeeld met een vertrouwenspersoon, of mentor, of misschien een vriend.

Natuurlijk wilt de kindertelefoon jou ook helpen, je kunt dan ook bellen of chatten. 

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 3
Badge

depressie is toch alleen als je alleen maar verdrietig bent ik ben soms ook nog blij?

 

Reputatie 7
Badge +7

Hey! 
Is er misschien een reden dat je heel verdrietig bent? Als je de volgende keer weer zo’n bui hebt zou ik even in en uit ademen:) En even tot 10 tellen kan je ook helpen om rustig te worden;) 

Liefs xxx Banaantjee <33

Reputatie 3
Badge

@Banaantjeeee Nee er is niet echt een reden voor bedankt voor de tip trouwens

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik zou je heel graag willen helpen, maar ik heb hier zelf ook last van (mijn topic zit in de check). Dus ja. Ik antwoord even, zodat het topic naar boven komt en er meer antwoorden komen. En anders hoop ik dat er ook wat antwoorden komen op mijn topic, waar jij weer wat aan hebt.

Veel sterkte!

Liefs,

  1.  
Reputatie 3
Badge

@Natureflower heel erg bedankt voor proberen te helpen als ik een antwoordt ondek dan zal ik het je laten weten

succes!

c

Badge

Heyy, ik heb precies het zelfde, het helpt mij vaak om even weg te lopen/rustig te gaan zitten en bv een liedje in mijn hoofd te zingen. Soms komt die drang ineens probeer dan te onthouden wat je voelt. En denk daar over na als je je weer goed voelt en rustig bent. Zodat je er achter kan komen wat je zo laat voelen.

 

Hope it helped<33

Reageer