Vraag

voel me slecht en verdrietig maar weet niet waarom

  • 5 July 2020
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Badge

Hoi Ik voel me sinds een paar weten heel kut en verdrietig….ik weet niet prc waarom en dat vind ik echt heel naar want weet nu ook niet wat ik moet doen...ik heb er met m’n beste vriendin over gepraat maar zij kan me natuurlijk ook niet echt helpen, jullie waarschijnlijk ook niet maar ik wil het toch even kwijt….misschien weten jullie iets wat kan helpen? 
groetjes van mij.


4 reacties

Hoi

 

Goed dat je hier even vertelt hoe je je voelt. Wel niet fijn dat je je niet zo lekker voelt natuurlijk. 

 

Je verdrietig voelen is niet fijn. Ben je wel eerder zo verdrietig geweest? Er zijn een hoop redenen waar je je verdrietig door kan gaan voelen. Hormoonschommelingen in de puberteit bijvoorbeeld, de corona-situatie, of het begin van de vakantie, waardoor je plots zeeën van vrije tijd hebt, die je niet goed weet te vullen. 

 

Verstandig van je, dat je hier al met een vriendin over gepraat hebt. Denk je ook eens naar een volwassene toe te durven? Een familielid bijvoorbeeld, of een vertrouwenspersoon op school? Je zou ook eens met de Kindertelefoon kunnen bellen of chatten. 

 

Luchtte het op om hier te vertellen wat er in je omgaat? Want dat kan helpen; alles eens neerschrijven. Blijf dat gerust doen, hier, en eventueel in een persoonlijk boekje. Als je wenst kan je dat boekje vroeg of laat aan iemand laten lezen, zodat die persoon kan inschatten hoe jij je voelt. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Dankjewel voor het antwoorden! Ik voelde me tijdje geleden ook al een beetje zo maar ik denk dat nu alles even bij elkaar komt kijken: Corona, vriendinnen missen, heel erg toe zijn aan vakantie...etc

Hallo

 

Ik heb dit ook soms ik leed aan een lichte vorm van depressie door liefdesverdriet en stress door mn examens en soms zonder reden pakte ik mn fiets en ging ik gwn naar god weet waar en toen ging ik op het eerste bankje zitten met mn zielige muziek en toen ik thuis kwam voelde ik mij een stuk beter. Probeer dat ook ga naar een stille plek en luister de muziek die bij je mood passen

 

Hopelijk helpt dit

Reputatie 3
Badge +1

Heyyy!

Als eerste: ik heb nu precies hetzelfde. Ik voel me rot en weet niet wat ik moet.

Dat rot gevoel gaat wel altijd weg! Je moet gewoon wachten.

Hoe lang voel je je al zo?

Reageer