Skip to main content

Heyy, superfijn dat je de tijd neemt om dit te lezen!

 

Ik ben Nah, zit in 2vwo (vroege leerling) en tijdens huiswerk maken of als mijn ouders iets van mij vragen dan krijg ik een beetje hoofdpijn en word ik gefrustreerd of zoiets? Ik heb echt geen idee wat dit is, maar ik word er heel snel boos of verdrietig bij. En t is natuurlijk enorm irritant.

 

Ik heb geen al te leuke jeugd, vwo is moeilijk en zit in een depressie-periode waar ik uit probeer te komen met psycholoog. Slechte cijfers, ik lieg vaak tegen mijn ouders.

ik zit lang op mijn kamer door de dag heen. Ik vind t gewoon fijn om op mijn eentje op mijn kamer te zitten. De lockdown vind ik op de een of andere manier leuk, ik hoef niet van mijn kamer af en t leven is lekker rustig. Dat is mijn mening en ik snap dat andere mensen hier misschien compleet anders instaan.

 

Weet iemand wat dit is? Hoofdpijn, frustratie, etc? Je mag vragen stellen, ik ben soms helemaal niet duidelijk in wat ik probeer te zeggen !

Heey,

Wat vervelend zeg. Ik herken wel wat je zegt.

Ik weet ook niet echt wat het is. Zou je het aan je psycholoog kunnen vragen? Zij weet het misschien, en kan je er bij helpen. Je zegt dat je in een depressie-periode zit, misschien heeft dat er ook iets mee te maken.

Sorry ik kan je dus niet echt verder helpen. Maar misschien heb je hier iets aan.

 

joeeeeeee


hoii, ik vind de lockdown ook erg leuk… lekker rustig op je kamer… je weet wel wat ik bedoel.

ik denk dat je een karakter hebt die erg snel hoog in de emotie zit… ik denk dat je echter ook faalangst hebt omdat je blijkbaar zo erg in de emotie schiet… dit is niet erg, maar ik zou het wel proberen om te stoppen… iedereen maakt fouten en iedereen is niet perfect… dus waarom zou jij dat wel moeten zijn ?

aii, lage cijfers zijn nooit fijn om te zien… ze maken je hele zelfvertrouwen kapot . ga eens goed leren voor een toets… stel dat je dan een 7 of 8 haalt geeft dat je denk ik erg veel motivatie. liegen tegen je ouders is ook niet goed… maar dat moet je zelf afleren. daar kan ik je niet bij helpen.

 

hoop dat je hier iets aan hebt

savage


Heyy,

 

superbedankt voor de reacties, ga ik zeker proberen!


Reageer