Skip to main content

hey lueverds 1ste en vooral sorry dat ik bijna 1 bele week niks van mij beb laten horen of zien maar bet ging totaal niet goed met me ik had een behoorlijke drukke maar moelijke week ik had maandag  een gesprekje op het jac gehad moest achteraf nog heek veel doen dus miest me zowiso nog haasten gelukkig was ik net op tiid aan de school poort  voor men broertje te gaan haken als ik te laat was had ik het mezelf nooit vergeven dinsdag  heel veek stress en spanningen  voor het openbaar vervoer zoals jullie  al wel gezien en gelezen hebben gelukkig ik dat goed verlopen terug weg ging beter  dan heen weg maar goed helaas was ik niet optijd en was ik een paar minuten te laat en heb ik niet inder men voetrn gekrege  maar goed  twas enorm spannend vooral in de ochtend  twas enorm druk voor me onderweg ook wat boos geworden op mezelf omdst ik zo bang was dat ik niet optijd ging komen en zo verder achteraf miest ik ook nig redelijk veel doen waardoor ik ook maar net optijd was aan de schoolpoort onderweg liggen roepen en brullen en noem maar op woensdag was ik in de voormiddag enorm moe niet normaal had echt moeite met opstaan en zo ik had echt zo ieys van is het nu al ochtend helaas had ik geen keuze en moest ik er wel uit gelukkig ging het daarna wel wat beter maar ja in de nammidag had ik ook een gesprekje bij mijn thuis samen met ons mama  en thuis begleinding en iemand van thuishulp en   broertje  maar die zat in de zetel net zoals ik   helaas ik dat gesprekje totaal anders cerlopen dan dat wij zelf hadden gedacbt / verwacht ik zelf heb zelfs het gesprek niet volledig gevolgd waarom niet  omdat ik na een tijdje gewoon ben weggelopen ( had de fiets genomen en was gewoon weggefietst  ben toch redelijk lang weggeweest  alle ja een goeie 2 uurtjes zijn we toch weggeweest donderdag  namiddag is er helaas weer een zm poging geweest  na bijna 1 maand te kunnen volgehouden hebben is het helaas weer een beetje js  mis gelopen vrijdag  had ik echt zóne hele luie dag had ik niks zin  wert nig dat ik bijna heel de voormiddag in de zetel heb gelegen en dat ik er achteraf gewoon ambetant  wan werd dat ik nog niks had gedaan  in huis  eten of drinken  zijn tegenwoordig ook weer rampen vooral deze week ofwel eet ik niks en moet ik mezelf gewoon verplichten om iets te eten of drinken  ofwel eet ik maar iets heel klein of echt niet veel ofwel eet ik gewoon niks of drink ik gewoon niks   en eet of drink  ik pas in de late namiddag iets of wel pas bij het avond  eten voor het 1st zaterdag  was opzich wel een rustig dagje ondans de nodige troubles  pijn die ik had doordat ik in de regen was gevallen met de fiets gelukkig waren er 2 auto's  gestopt om te vragen of het ging met mij en alles oke was gelukkig  was het niet  al te erg en kwam ik er vanaf met een paar blauwe plekken en een pijnlijke knie gelukkige  is de meestr pijn nu wel weg en kan ik men knie  zongoed als terug  gebruiken  dat was de 1ste paar dagen vele minder omdat ik er achteraf  toch wek meer last van kreeg gelukkig  gaat het nu al vele beter en is de meeste pijn verdwenen helaas is de thuis situatie ook niet al te best deze week en en dan heb ik bet vooral over de afgelopen  dagen maar ja dat zijn we ondertussen al gewoon dat het thuis niet altijd even makkelijk gaat helaas zal het deze week ook een hele moelijke maar vooral zware week zijn omdat ik afscheid moet gaan nemen van iemand waar ik  sinds een tijdje online gesprekken mee heb ik had daarstraks gekeken welke dagen ze werkte en nog een plaatsje had voor me en dat zijn de woendag op afspraak  donderdag avond of wel vrijdag  namiddag  nu is het aan  om die oh zo moelijke keuze te maken ik zouden  het begot niet wrten welke datum ik zou moeten kiezen omdst ik het  gewokn niet aankan waarom  moet ik die keuze maken ik wil dat helemaal niet ik wil geen afscheid nemen van haae maar ja als ik ze nu niet meer spreek dan kan ik ze nooit meer spreken dis ik moest die verschrikkelijke keuze wel maken wil ik haar nog een  allerlaaste keer kunenn spreken   ik zou zeggen bedankt bedankt dat ik men verhaal weer is eventjes mocht delen en nogmaals sorry voor alles en nogmaals sorry voor de oh zo lange teskt maar het moest er gewoon weer js eventjes allemaal uit dikke kus en knuffels liefs blinkende zwaan

Hoi @Blinkende zwaan ,

 

het klinkt inderdaad alsof je niet lekker in je vel zit. Wat goed dat je er hier over komt praten. 

Je bent ook welkom om eens met De Kindertelefoon te bellen of te chatten. Je kunt ons elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Hartelijke groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon


Hey Blinkende zwaan,

Echt verschrikkelijk dat je je zo voelt!

Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord! Ik weet dat het soms niet te houden is, maar er zijn echt mensen die van je houden! Ik zou er echt over praten met iemand die je vertrouwd. Een vriend(in), mentor of vertrouwenspersoon of je ouders. Het is moeilijk, maar anders wordt het alleen maar erger! Dat wil je ook niet.

Probeer vaker wat te ontspannen. Iets leuks doen, echt even iets niet moeten. Je kan met je mentor bespreken hoe als je het te druk hebt, want anders ga je onderpresteren, en dat is tegen het hele principe van school.

Probeer eens je gedachten of gevoelens in een verhaal op te schrijven. Dat kan over jezelf of iemand anders zijn. Als je wil kan je het aan iemand laten lezen. Het geeft een apart gevoel van rust (bij mij dan).

Ik geloof in je!

Groetje iemand.


Reageer