voel me n beetje depri

  • 25 December 2019
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi iedereen

zoals de titel het al zegt: ik voel me de laatste tijd wat depri. geen idee hoe dat komt. of nou ja, misschien toch wel…. ik heb een redelijke bewogen jeugd (gehad). zeker de laatste tijd. ruzies, verhuizing, buitengesloten, gepest….  En nu lijkt het ook nog eens alsof mn beste vriendin geen contact meer met me wil

:( vooral wat gebeurtenissen vroeger, waarvan ik denk dat die onbewust toch invloed hebben. ik voel me de laatste tijd op sommige momenten opeens wat down, zonder een echte reden. op school gaat t allemaal goed, maar doordat ik een paar maanden terug volledig genegeerd werd, ben ik soms heel bang om mn vrienden kwijt te raken. Ook weleens toen al mn vriendinnen ziek waren, ik was dus alleen, was ik een beetje paniekerig en heb me uiteindelijk ziek gemeld, vind ik een beetje slap van mezelf achteraf.

 

ik voel met niet perse depressief, meer een beetj down. misschien ligt t wel gwn aan de hormonen. keine ahnung. wilde t gwn ff laten weten, tips zijn altijd welkom.


1 reactie

Hallo fiedel :)

Je kan misschien wat positieve dingen opschrijven over jezelf als je een beetje down voelt of juist iets leuks gaan doen zoals met vrienden iets doen of Netflix ofzo kijken. Je kan je ook bezighouden misschien wel met hobby's zoals sport of dat soort dingen.

-Dr8gon99

Reageer