Skip to main content
Vraag

Voel me leeg

Bouwvakker

Goedenavond Ik ben een Jongen van 17 jaar momenteel ik zit nual 3-4 jaar in een depressie maar niks helpt t is  tijdje goed gegaan maar afgelopen maande gaat t slechter en ben ik weer begonne met snijden en voorheen voelde ik woede verdriet spijt zelfhaat maar nu niks meer Heb ook geprobeer mezelf te ……. en ben ook heftig aan t drinken laatse tijd Om t te vergeten en t kost zoveel enegrie om maar te doen alsof t goed gaat op werk tegen familie en vrienden en voor mij hoeft t niet meer dit is mijn laatse poging voor hulp hierna weet ik t ookniemeer en met dit hoop ik dat jullie tips hebbe want t zorg systeem in nederland is Grof gezegd KUT 

2 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Je kan altijd bellen of chatten met de Kindertelefoon. Als je 18 wordt is de Alles oké? Supportlijn er voor jou.

Zij kunnen je helpen om hulp te vinden. 

Stay strong, come out stronger 💪 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ahh jeetje wat heftig.  😥 misschien een stomme vraag maar heb je wel eens gechat/ gebeld met 113 voor dat je wat meer achter de hand hebt, of met de kindertelefoon voor tips? Ik snap dat je het nu niet zo ziet maar het wordt echt wel weer wat beter, maar dat heeft wel de juiste hulp nodig en tijd. En het is heel naar en rot dat het niet heeft geholpen, maar dat betekent niet dat helemaal niks meer helpt.  Je hoeft echt niet in te houden  tegen  je vrienden/ familie, ze zouden er graag voor je willen zijn en je steunen, echt niemand wil je kwijt en je bent het waard om hulp te krijgen.  Rot dat het snijden weer terug is en je veel drinkt😔.. je kunt proberen op zulke momenten dat de drang hoog is om het op te schrijven en dan het papier gaan verscheuren, een elastische laten knappen om je pols, positieve dingen die wel fijn zijn, klinkt misschien raar maar het kan helpen om een ijsblokje in je mond te doen om alles een beetje te resetten, of met iemand praten die je vertrouwd ( mag ook hier). Hopelijk heb je hier iets aan en weet dat niemand je kwijt zou willen en je het meer dan waard bent. ♥️♥️

Veel liefs en sterkte ♥️

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen