Skip to main content
Vraag

voel me leeg

• August 7, 2022
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben Dennis een jonge van 14 ik voel me de laatse tijd heel erg leeg heb nergens zin in meer en ook heel aleen ik zie iedereen plezier hebbe en dan sta ik altijd ergens in een hoekje en ik merk dat ik me zo leeg begin te voelen dat ik nu ook self harm doe en krijg een gevoel dat ik er nie meer wil zijn 

2 reacties

• August 7, 2022

Het beste wat je denk ik kan doen is om dingen te doen met vrienden en gewoon ook dingen te doen ook al heb je der geen zin in. Want meestal is het dan alsnog leuk ik heb geen ervaring hier mee maar het is niet handig om je zelf pijn te doen. En als je ooit over zelfmoord denkt bel dan 113 en je kan bijna altijd met de kindertelefoon bellen en chatten vlgm is dat van 11:00 tot 21:00 beschikbaar. Ik denk dat je dat gewoon het beste kan doen en om gewoon aan dingen te denken die je leuk vind en zelf ook wat initiatief tonen om bijvoorbeeld met je gezin naar een pretpark te gaan. Ik hoop dat dit heeft geholpen maar veel sterkte.

• August 12, 2022

Hey D_ennis,

Probeer misschien iets van een hobby te vinden die je dan kan doen. Hoe naar het gevoel ook is, het gaat gelukkig altijd weer over. Als je jezelf dan afleidt, gaat het sneller.

Ik zou het aan een vriend(in) vertellen, of iemand anders die je vertrouwd. Het kan namelijk opluchten om je gevoelens aan iemand te vertellen, en diegene kan je dan ook helpen. Jij staat hier niet alleen voor! Er zijn altijd mensen die je willen helpen en om je geven.

Het gaat echt over!

Groetjes iemand.