Voel me GESLOOPT, wat gedaan wat ik niet heb gedaan, paniekerig, ben Alleen met een gebroken hart zoiets.


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat ik bedoel met die titel is als ik eenmaals geïrriteerd of boos of kwaad of woedend.. kan ik helaas alleen maar denken om weg te gaan van de huis waar ik woon en nooit meer terug komen...

Maar het is allemaal te danken door mijn NEP auders.. en hebben mij meer als een raar mens laten maken door mij te beïnvloeden voor dingen waarvan het NIET HUN LEVEN IS wat van MIJ is....
En dus MOET ik door hun naar de EMDR ofzo.. weet ik veel hoe je dat echt speld.. maar dat maakt niks uit...

Maar omdat mijn Nep auders mij hebben beïnvloed vroeger en nu nog ook wat...

Hebben ze mij vroeger mijn vriend zo weg gejaagd.. en ik haate ze meer en meer totdat een moment dat ze mij een beetje tot een psyco maakte..

Door in mijn zwakste arm te snijden...
Door hun had ik een nachtmerrie over hun en daarna zwetend met kippenvel wakker geworden in de nacht.. en heb met een klein schaartje stuk of 6x in mijn zwakste arm gesneden... omdat ze me tot een vervelden iemand maakte waarvan ik dat niet moest ofzo moest zijn....

En SNAP NIKS MEER ERVAN DAT ZE ME ZO DIT HEBEBN GEMAAKT TERWIJL IK GEADOPTEERD BEN EN BEN NIET HUN KIND OFZO!
HUN HADDEN MIJ NIET MOETEN BEHANDELEN ALS EEN VERWEND NEST OFZO

EN DAN MIJ OVERAL DE SCHULD GEVEN EN HUNZELF ONTKENNEN DAT HUN DE SCHULDIGE ZIJN .... EN MIJ ALS EEN BEETJE OFZO TOT EEN PSYCO MAKEN......

IK KAN HET NIET MEER AAN!!🤯😨😩😱😵😡😳🤒🤕🤢😭😢😫😣😥😥

Bter dat hun hier niks van af gaan weten.
Dat ik hier ben soms.

Maar ik kan wel aan mij terapuit dit wel zeggen.. ik vertrouw haar, ik ken haar 3 en een halfjaar lang zoiets... en ze zegt niks..😎😎😎

31 reacties

Goed dat je je voorneemt zo'n leerlingenbegeleider in overweging te nemen. Heb je momenteel vakantie?

Gr. Kenshin
Hen alleen maar 1dag over om te uit te rusten maar ik haat het om vroeg en KNIJTERS vroeg op te staan...

Mijn lessen beginnen om 9:30..... DAT HAAT IK IK MOET LANGER SLAPEN OFZO!!!!

en dat piraten tegen mijn nep auders lukt bijna nooit... hun kunnen wanneer zij dat maar willen zelf moeilijk doen en gaan mij gebruiken om hun meer te haten ennmij zo uitlokken enzo.. etc.

IK HAAAAAAATTT ZEEEEE WTFFFFFFF

Ja sorry hoor, kan ook niks eraan doen dat ik dat zei.😑😒😑


En die E.M.D.R helpt niet helemaal en dat is maar kort... IK KAN TOCH NIET MAAR 5X MAAR NOG DOEN?! IK HEB AL MEER DINGEN IN PETTO DAT ER BIJ DIE E.M.D.R NOG ZIT!
Ja HALLOOOO IK HEB MET DAT TE WEINIG TIJD, EN HET KOMT NOG TE KORT..

Ik ben al spuug zat met mijn kloote nep familie. De E.M.D.R helpt alleen maar om mijn geheugen minder erger te laten worden..

Ja..... dat gaat echt wel lang duren....

MAAR DOOR DIE KLOOTE FAMILIE ZIT IK DAAR DOOR HUN... SLAAT NERGENS OP.. misschien.
Heb je al contact proberen op te nemen met een leerlingenbegeleider?
Je zou kunnen beginnen met een bericht te sturen.
Ikzelf vind 9u30 niet heel vroeg om lessen mee te starten. Heb jij voldoende slaap?
Een goed slaappatroon kan ervoor zorgen dat je meer uitgeslapen bent en de lessen daarom niet zo vreselijk vroeg aanvoelen.
Dat van naar de leerlingenbegeleiding gaan zou ik je echt aanraden. Wanneer denk je dat een gepast moment zou zijn?

Ik las dat je met 'nep-ouders' je adoptieouders bedoelt, en ik heb de indruk dat je het daar heel moeilijk mee hebt.
Ik raad je aan om eens naar de chat van a-buddy te gaan. Het is een chat waar je kunt spreken over dingen waar je mee zit rond adoptie. De chat wordt bemand door volwassenen die zelf allemaal geadopteerd en daarmee ervaringsdeskundige zijn.
Zou je dat eens willen proberen?

Groetjes
Lot
Heb je al contact proberen op te nemen met een leerlingenbegeleider?
Je zou kunnen beginnen met een bericht te sturen.
Ikzelf vind 9u30 niet heel vroeg om lessen mee te starten. Heb jij voldoende slaap?
Een goed slaappatroon kan ervoor zorgen dat je meer uitgeslapen bent en de lessen daarom niet zo vreselijk vroeg aanvoelen.
Dat van naar de leerlingenbegeleiding gaan zou ik je echt aanraden. Wanneer denk je dat een gepast moment zou zijn?

Ik las dat je met 'nep-ouders' je adoptieouders bedoelt, en ik heb de indruk dat je het daar heel moeilijk mee hebt.
Ik raad je aan om eens naar de chat van a-buddy te gaan. Het is een chat waar je kunt spreken over dingen waar je mee zit rond adoptie. De chat wordt bemand door volwassenen die zelf allemaal geadopteerd en daarmee ervaringsdeskundige zijn.
Zou je dat eens willen proberen?

Groetjes
Lot


Oke, ik zal proberen.
De chat die xLotx aanraadde, lijkt me absoluut een aanrader. Praten met iemand die zich zou kunnen inleven in jouw situatie, lijkt me zeer heilzaam.

Als je het gevoel hebt dat de E.M.D.R.-behandeling geen positief effect op je heeft, mag je dat gerust bij je behandelaar aangeven. Jullie zouden samen op zoek kunnen gaan naar een methode of werkwijze waar je je beter bij voelt.

Gr. Kenshin
Dat
De chat die xLotx aanraadde, lijkt me absoluut een aanrader. Praten met iemand die zich zou kunnen inleven in jouw situatie, lijkt me zeer heilzaam.

Als je het gevoel hebt dat de E.M.D.R.-behandeling geen positief effect op je heeft, mag je dat gerust bij je behandelaar aangeven. Jullie zouden samen op zoek kunnen gaan naar een methode of werkwijze waar je je beter bij voelt.

Gr. Kenshin


Dat gaat wel lastiger woorden hoor.. en mijn nep au dders hebben dan het nog lastiger.. en weer gedoe ofzo en haat school meer....

WEET IK VEEL WAT IK ERAAN MOET DOEN OFZO..

Reageer