Voel me GESLOOPT, wat gedaan wat ik niet heb gedaan, paniekerig, ben Alleen met een gebroken hart zoiets.


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat ik bedoel met die titel is als ik eenmaals geïrriteerd of boos of kwaad of woedend.. kan ik helaas alleen maar denken om weg te gaan van de huis waar ik woon en nooit meer terug komen...

Maar het is allemaal te danken door mijn NEP auders.. en hebben mij meer als een raar mens laten maken door mij te beïnvloeden voor dingen waarvan het NIET HUN LEVEN IS wat van MIJ is....
En dus MOET ik door hun naar de EMDR ofzo.. weet ik veel hoe je dat echt speld.. maar dat maakt niks uit...

Maar omdat mijn Nep auders mij hebben beïnvloed vroeger en nu nog ook wat...

Hebben ze mij vroeger mijn vriend zo weg gejaagd.. en ik haate ze meer en meer totdat een moment dat ze mij een beetje tot een psyco maakte..

Door in mijn zwakste arm te snijden...
Door hun had ik een nachtmerrie over hun en daarna zwetend met kippenvel wakker geworden in de nacht.. en heb met een klein schaartje stuk of 6x in mijn zwakste arm gesneden... omdat ze me tot een vervelden iemand maakte waarvan ik dat niet moest ofzo moest zijn....

En SNAP NIKS MEER ERVAN DAT ZE ME ZO DIT HEBEBN GEMAAKT TERWIJL IK GEADOPTEERD BEN EN BEN NIET HUN KIND OFZO!
HUN HADDEN MIJ NIET MOETEN BEHANDELEN ALS EEN VERWEND NEST OFZO

EN DAN MIJ OVERAL DE SCHULD GEVEN EN HUNZELF ONTKENNEN DAT HUN DE SCHULDIGE ZIJN .... EN MIJ ALS EEN BEETJE OFZO TOT EEN PSYCO MAKEN......

IK KAN HET NIET MEER AAN!!🤯😨😩😱😵😡😳🤒🤕🤢😭😢😫😣😥😥

Bter dat hun hier niks van af gaan weten.
Dat ik hier ben soms.

Maar ik kan wel aan mij terapuit dit wel zeggen.. ik vertrouw haar, ik ken haar 3 en een halfjaar lang zoiets... en ze zegt niks..😎😎😎

31 reacties

Hoi

Je hebt het moeilijk thuis. Dit komt onder meer door de invloed van je ouders. Wat vervelend dat je je hierdoor zo naar bent gaan voelen 😐

Op het einde van je bericht vertel je dat je alles kan delen met je therapeut. Ik vind het heel goed dat je je gevoelens met iemand bespreekt. Heb je regelmatig een gesprek met je therapeut? Weet ze dat je jezelf soms pijn doet?

Zou je het zien zitten om bij de therapeut samen te zitten met je ouders? Misschien weet je met de hulp van je therapeut aan te geven wat er zoal moeilijk voor je is. Het zou kunnen dat je ouders hier in de toekomst rekening mee zullen houden. Je ouders zouden ook kunnen aangeven hoe de situatie voor hen aanvoelt, wat jou misschien tot bepaalde inzichten brengt.

Op momenten dat je je erg geëmotioneerd voelt, kan het helpen om op te schrijven waar je mee zit. Je zou kunnen oefenen om schrijven te zien als een alternatief voor zelfbeschadiging. Als je wat later tot rust gekomen bent, kan je lezen wat er zoal in je omging.

Als je door een moeilijk moment gaat, kan het helpen om contact op te nemen met de KinderTelefoon. Daar kan je anoniem vertellen waar je mee zit. Er wordt goed naar je geluisterd, en er wordt samen met jou naar een oplossing gezocht.

Groetjes
Kenshin
Maar daar zit ergens een probleem..

Want door hun doe bik dit allemaal en heb echt wat te verliezen in een slechte zin dan.

Want ik luister en ga niet luisteren naar hun want HUN blijven mij beïnvloeden van alles en nog wat in mijn woorden, en hebben Al mijn leven een HELL gemaakt als wat en ook in de eerste plaats mij hebben beïnvloed en ZO MIJN VRIENDEN WEG GE JAAGD!! DAT SLOEG TOTAAL BERGENS OP.
EN PLUS DAT IK NIET EENS HUN KIND BEN GOD VERDOMME.. HOE VAAK MOET IK DAT NOG WEL VERTELLEN OFZO?!?!?!? BEN ZAT ERMEE MET DAT SOORT ONZIN VAN HUN!

Maar nee.. hun blijven steeds als een maloot raar blijven doen en denken dat hun de baas zijn over alles in wat hun bezit zit enzo.. bal bla bla bla *deed met een nep hoog iritant stemmetje om zo te zeggen hoe raar zij zijn ofzo* 😑
Wat vervelend dat het gedrag van je ouders zo dominerend overkomt. Inderdaad niet fijn als dit als gevolg heeft dat je vrienden afstand van je doen.

Werk je samen met je therapeut aan een methode om met je thuissituatie om te leren gaan?

Gr. Kenshin
Dat heb ik niet echt, ze helpt alleen maar met mijn gewrichten beter te maken.
Dat is alles.. 😐
Is je therapeut eerder een fysiotherapeut?

Als je praten met haar fijn vindt, kan dat nog steeds. Een goede band vind ik belangrijker dan een specifiek diploma. Het kan echter nuttig zijn om te praten met iemand die ervaring heeft op het gebied van thuissituaties. Via de huisarts, eventueel via je therapeut, kan je naar zo iemand doorverwezen worden.

Gr. Kenshin
Ik heb wel eens wel met haar in jaren wat gepraat enzo.. en als ik zeg dat ze niks moet zeggen tegen mijn nep ma enzo..
Aanders krijg is export van op mijn donder ofzo.

Maar omdat hun mij wel in jaren bij elkaar door van mij tot een beetje psyco hebben gemaakt haat ik ze.

Tje... niet mijn probleem😑
Niet fijn dat je het gevoel hebt negatief beïnvloed te zijn door je ouders. Zou je hierover willen praten? Op school kan je bijvoorbeeld terecht bij je mentor. Daar kan je uitleggen wat er aan de hand is. Misschien heeft je mentor wel tips voor je.

Gr. Kenshin
Nou.....
Mijn Mentor ZOWIZO niet...
Ik vertrouw mijn school nauwelijks...
Dus ik heb alleen meer wat vertrouwen aan mijn E.M.D.R dan school, huis, vrienden en familie...

Maar mijn terapuit die mij meer alleen mijn gewrichten beter maakt.. is kan mijn terapuit wel vertrouwen maar ergens ook een beetje niet..

Ik Kan NIET snappen waarom... het voelt of ik iemand beledig... terwijl ik dat niet bedoel hoor.

Best erg is het bij mij op mijn manier te zeggen.

Ik voel me echt of ik op die manier helemaal gek word en meer paniekaanvallen dan krijg.... als ik dit soort dingen krijg in mijn hart ofzo...

Ik ga dan slecht ademen en kan meer still liggen en niks doen.. En mijn gewrichten gaan ook zich aanspannen... DAT HAAT IK... WAAROM MOET DAT NOU BIJ MIJ OVERKOMEN 😭😭😢😢😭😭😩😩😰
Inderdaad niet fijn dat de paniekaanvallen je overkomen 😐 Weet je therapeut van je paniekaanvallen? Misschien kan ze je tips geven in verband met ontspannen.

Voel je je vertrouwd bij je EMDR-behandelaar? Het lijkt me nuttig om deze behandelaar op de hoogte te brengen van je paniekaanvallen. Hier zouden ze rekening mee kunnen houden bij de behandeling.

Je lijkt voorzichtig te willen zijn, omdat je het gevoel hebt dat je iemand beledigt. Ik snap dat je niemand wilt kwetsen, maar het is soms goed om te uiten waar je mee zit. Bij iemand die je vertrouwt zou je je hart kunnen luchten, en vertellen wat er zoal in je omgaat. Vaak valt daarbij een grote last van je schouders. Ook bestaat de kans dat hierdoor je paniekaanvallen minderen.

Gr. Kenshin
Tis voor dit..
Ik kijk wel wat ik veder kan doen..
Ik ga volgende week weer naar de E.M.D.R

En zeg wel dat ik soort van paniek gedoe heb enzo.. min of meer zijn het aanvallen..

Ik begrijp mijzelf vaak totaal niet en weet wat ik wil..
En zo komen er ook door van die aanvallen etc.

Maar ik heb stuk of 5x nog om bij de E.M.D.R te zijn, maar dan wel nog meer afspraken maken op dezelfde dag als altijd bla bla bla etc.
hoi,

zoals ik kan lezen gaat het niet lekker met je, je heb EMDR waar ik blij mee ben dat je dat krijgt.
dat betekend dat je die hulp heb aanvaard wat een grote en goede stap is richting verbetering.

nu is EMDR een specifieke therapie voor een trauma dacht ik, wil je ons vertellen wat er is gebeurd?

heb je naast je EMDR ook een normale psycholoog?
Goed dat je, ondanks dat je het niet gemakkelijk hebt, trouw de behandeling blijft volgen. Voel je je geholpen bij de behandeling?

Gr. Kenshin
Niet überhaupt of dat zo is...

Ik kan vaak onlogies denken ofzo.. soms kan ook, niet altijd.. maar als dat gebeurt is mijn pad aan het vervagen.. ik bedoel ermee het word meer onzichtbaar dan zichtbaar als ik mijn weg wil vinden wat er allemaal in mijn verleden etc. wil bereiken wat ik wil... zoiets wat ik vertel... oké.. Ik ben nu echt mijzelf aan het verwarren wat ik zeg allemaal...😵🤪🤯😰😱😱
Het lijkt me goed om een manier te zoeken waarmee je orde kan aanbrengen in je hoofd. Er lijkt een hoop in je om te gaan, zowel van vroeger als van nu. Naarmate deze gedachten zich opstapelen, wordt je hoofd voller.

Een manier om naar orde te zoeken, is schrijven. Je hebt reeds een goede stap gezet door je intrede te maken op het forum. Hier kan je vertellen waar je mee zit.

Een dagboek bijhouden kan ook helpen. Je kan opvolgen wanneer je je goed of minder goed voelt. Wie weet ontdek je welke zaken een paniekaanval veroorzaken.

Praten helpt ook. Je kan praten met een leeftijdsgenoot of met een volwassene. De levenservaring van een volwassene kan van pas komen. Zou je een leerlingenbegeleider een kans willen geven?

Gr. Kenshin
Makkelijk met mijn hoofd omgaan is niet makkelijk dan gezegt als gedaan...

Het is gewoon zo dat ik geen hulp wil krijgen omdat ik dat niet eens nodig hoef enzo...
En ZOWIEZO niet dat er door vele mensen aan me dezelfde dingen tegen mij zeggen dan ga ik zeeekkkkeeerrrrr tekeer als wat. En je wilt mij niet zo zien als dat gebeurt.. ik ga kwaad woorden en net zogoed dingen vermorzelen en weggooien.😑
Misschien is het goed om naar manieren te zoeken, waarop je je woede kan leren beheersen. Je zou bijvoorbeeld ademhalingsoefeningen kunnen doen, of een vorm van meditatie.

Een woedeaanval kan komen opzetten op een ongelegen moment. Op zo'n moment is het handig om van jezelf te weten waar je rustig van wordt. Ben je bereid om naar zulke methoden op zoek te gaan?

Gr. Kenshin
Dat soort dingen heb behoefte eraan..
En ga dat niet doen.. ik ga echt niet later mijzelf voor schut willen staan want het gebeurd al te vaak.

En weer heb ik kloote commentaar van de ma van mijn nep ma.
Ik zei alleen in een buitenland op het nieuws daar dat er net als een kinderspel is.
En opeens komt ze ermee op dat ik daar niet woon enzo etc.

EN zei daarna dat ik niet erover had gepraat over wonen daar ofzo..

Wttfffffff DAT SLOEG BERGEN OP.. VOOR DE 2E KEERIS DIT AL!

HEB GENOEG ERVAN!!!! ZE IS ECHT NET ALS MIJN KUT FAMILIE!!!

Ja sorry hoor ik moest dit gewoon zeggen.
Geen commentaar erop over dat ik kwaad genoeg ben vandaag.😑😑😒
Iemand reageerde op iets wat je zei. Om deze opmerking, werd je erg boos. Heb je op dat moment je woede geuit? Heb je getoond dat je haar opmerking vervelend vond?

Gr. Kenshin
Is Het met de reactie iets met paardrijden ofzo?

Zo ja... ik ben wel wat geïrriteerd... JA halllooooooo... IK kan ook toch NIKS eraan doen ofzo?! Waarom zeggen ook gewoon mensen dat ik dat wel kan terwijl HUN ZIJN toch niet MIJ ofzo???? En weten niet hoe MIJN leven in elkaar zit...
Buiten sicialMedia zijn dat mensen.. niet hier.

En btw.. waarom kom ik vaak nou mensen tegen dat mij irritant ofzo vinden en denken dat ik altijd overdrijf!?!?!??! IK BEN TOCH WIE IK BEN EN BEN NIET IEMAND ANDERS OFZO?!?!? MET ANDERE ACHTERGROND EN GERAG OFZO?!?!!?

*zucht* voel me beledigd als mensen zoiets over MIJ denken...😑😒😪
Ik had het over het moment dat je je ergerde aan de reactie van je grootmoeder. Je zei iets terwijl jullie het nieuws hoorden, en je grootmoeder reageerde daarop. De vraag die ik je stelde, was of je op dat moment bij je grootmoeder aangegeven hebt dat je haar opmerking vervelend vond.

Jij mag inderdaad jezelf zijn. Sommige mensen kunnen moeilijk om met mensen die anders zijn dan zijzelf, en kunnen daarom weleens eigenaardig reageren.

Gr. Kenshin
Ik zit niet meer bij de auders van mijn nep ma daar, maar wel i n het huis van mijn nep auders...

Kloote ook aan de andere kant, maar goed..

Ik heb niet gezegd tegen mijn oma dat ik het niet leuk vond wat ze zei enzo, want als ik dat toch zei, gaat ze stiekem misschien zeggen van dat ik..

oké ben het vergeten... maar ik haat het leven ook wel nog.... heb er totaal last ervan... Word moe en ben zat met school, heb geen zin + sommige van mijn klasgenoten weer te zien... hun zijn echt niet te doen. De ene weet echt niet wat we aan het praten zijn en zegt echt verwarrende dingen wat niet eens kloppen...

EN dat nog volhouden totdat ik echt van school af ga.. 😐😑🙁
De tijd die je op school doorbrengt, ervaar je als vervelend. Je wordt erg moe, en kan het niet goed vinden met je klasgenoten.

De leerlingenbegeleiding zou wat voor je kunnen betekenen. Je zou, eventueel tijdens toetsen of examens, in de zorgklas geplaatst kunnen worden. In zo'n zorgklas wordt er toegezien op rust, en je wordt er van dichterbij begeleid. Ook kan een leerlingenbegeleider je helpen bij het doorkomen van je schoolloopbaan. Lijkt je dat iets?

Gr. Kenshin
Schoolloopbaan?
Met je schoolloopbaan bedoelde ik de weg die je nog af te leggen hebt op school. Deze lijkt zwaar voor je te zijn, en daarom stelde ik voor om naar een leerlingenbegeleider te stappen. Je mentor zou je kunnen doorverwijzen naar zo'n leerlingenbegeleider. Zie je het zitten om dit met je mentor te bespreken?

Gr. Kenshin
Ooo dat is wat je ermee bedoelde, thx ervoor.

Ik kijk wel hoe dat gaat enzo als Ik weer eenmaals met school begin enzo.
Ik ga het veder zien hoe het ermee gaat.

Reageer