Hai,
Ik weet niet of ik mij echt slecht voel of dat het ‘nep’ is. Aan een kant weet ik dat wat ik voel niet nep kan zijn, maar het voelt zo aanstellerig. ‘Er is niks te klagen in mijn leven, waarom voel ik mij dan zo?’ Of forceer ik mezelf om me slecht te voelen? Ik heb geen diagnose, dus hoe kan ik me dan slecht voelen? Als het mentaal echt niet goed ging had mijn coach toch meer gedaan. Dit zijn gedachtes die constant in mijn hoofd zitten.
Ik zit nu bij mijn derde coach en heb niet meer het gevoel dat het mij iets oplevert. Door deze reden zit ik ook bij een derde coach. Ik dacht eerst dat ze een psycholoog was, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik durf ook niet echt om een psycholoog te vragen, omdat ik denk dat het niet nodig is. Ik ben gewoon een puber die soms moet horen dat alles goed komt ofso.
Ik snap niet wat ik voel en ik weet niet of het echt is. Het is een beetje alsof ik pas kan toegeven dat het slecht gaat als een ander dat ook vind, een psycholoog bijvoorbeeld. Het klinkt echt heel dom als ik het zo opschrijf, maar probeer een beetje duidelijk te maken wat ik voel.