Beantwoord

Vinden jullie het normaal dat mijn vader schreeuwt tegen ons?

  • 7 May 2019
  • 6 reacties
  • 254 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Even een snelle vraag.

Mijn vader schreeuwd vaak tegen ons. Mijn jongere zusje, tweelingbroer, oudere zus en mijn moeder.
Hij maakt ons daar (zo zie ik het) opzettelijk bang mee. Ik ben ook wel bang voor hem, als hij naar je kijkt als hij kwaad is voel ik me als een prooi tegenover een roofdier. Alsof hij me wel wat aan wil doen.
Voor vele vinden dit misschien erg overdreven maar ik voel me niet veilig als hij kwaad is. Hij gooit ook regelmatig spullen kapot.

Laatst schreeude hij tegen me in een preek en ik rende naar de badkamer en sloot mezelf op. De enige kamer met een slot, daar voel ik m het veiligste.
Maar toen bonsde hij op de deur en zei hij dat ik de deur open moest doen. Ik hield me stil en deed het niet. Toen zei die dat als hij terug was van sigaretje roken buiten, ik hier weg moest zijn, anders zou hij de deur intrappen.

Mijn vraag; vinden jullie dit normaal?
Xx A
icon

Beste antwoord door Kaasplank 7 May 2019, 18:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Nee dit is niet normaal en ik begrijp je angst volkomen. Is er iets gebeurd waardoor hij zo boos is ? Problemen op het werk ofzo?

Ik zou is met het hele gezin samen zitten en hierover praten. Ik vind dat je moeder wel wat meer mag doen om hem duidelijk te maken dat dit niet normaal is. Of is zij ook bang?
Ik weet eigenlijk niet waarom hij zo snel aggressief word. Er zullen vast redenen zijn maar de kinderen zijn hier niet van op de hoogte.
Verder is mijn moeder ook bang voor hem, er is een tijd geweest dat ze niet alleen thuis wilde blijven met hem..
Maar we zitten al zeker 4 (als het niet 5 is) jaar onder begeleiding van een gezinscoatch. Veel verandering is er niet geweest
Wow zeg, dit is echt niet oke wat je pa deed.
Want dat slaat nergens op met ook het overdrijven enzo.

En dat gedrag van hem... ik vind beter dat je de politie gaat bellen waar je pa niet bij is en weet ook niet waar bent enzo, bijv. een plekje die jij wel kent naar je pa niet en sluipend daar naar toe gaan zonder gespot te worden en verstoppen en dan de politie bellen en zeggen wat er gaande is in het huis over je pa.

Maar een ideetje over een goede verstopplekkje.

Je moet soms ook wel in actie komen zelfs ben je bang voor je pa.

Veel suc6, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Gr. Jade
Hey,
ik weet eigenlijk niet precies of de politie dit sirieus gaat nemen. Gezien het geloof ik niet onder mishandeling valt, want hij slaat ons verder niet.

xx A
Badge

Hey Ik heb dat met me moeder maar officieel mag da nie

Hallo Anoniem girly :)

Ik geef je de suggestie om te reageren op recentere topics want nu zien we dit topic van 8 maanden geleden in de lijst met actieve topics.

-Dr8gon99

Reageer