Vraag

vinden jullie emos ook hinderlijk of ben ik de enige


Badge

Ik weet het niet hoor maar wanneer ik een zon emo met blau haar en engels hoor praten vind ik dat hinderlijk en ik weet niet of ik de enige ben vinden jullie dit ook?


13 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Eigenlijk vind ik die mensen juist heel cool. Ik vind ze ool hele aardige en toffen mensen dus ja ik heb dat niet

 

Ik vind ze gewoon dapper dat ze hun jezelf durf te zijn ook al weten ze dat ze worden uitgelachen of uitgescholden. Ik wil ook zo dapper zijn als hun, want zelfvertrouwen heb ik weinig . Ze zijn gewoon cool en durven hun haar groen , blauw, paars en rood te verven . Ik zou nooit het durven , want ik ben bang dat ik word uitgelachen en gepest 

Kijk maar naar mij profielfoto dat is pas een coole meisje 

Reputatie 7
Badge +14

Ik vind dat iedereen zichzelf mag zijn. Emo’s zijn super aardige, dappere mensen die zich zelf durfen te zijn. Ik vind hun stijl juist heel cool. 

xx Eenmeisje004 

Aan de ene kant vind ik dat iedereen mag zijn wie hij wil zijn.  Aan de andere kant zal ik zelf nog liever een been amputeren dan mezelf als een emo kleden.  :D

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Niet met je eens. Ik vind iedereen prima die mij ook prima vind en je zit me niks in de weg hoe je er ook uit ziet :)

Grtz Julian

Reputatie 5
Badge +1

Hoi!

Iedereen heeft en mag een eigen mening hebben. 1 ding: emo’s zijn ook gewoon mensen maar dan met een geheel eigen kledingstijl en manier van doen (wat overigens erg dapper is in deze tijd). Als jij je daaraan irriteert dan ga je niet met ze om:) 

Groetjess

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 

Ik denk dat je de enige bent, want ik vind ze persoonlijk niet hinderlijk. 

Groetjes, Sano07

Hey, je zult vast niet de enige zijn maar dit zijn ook gewoon mensen met gevoelens dus probeer niet te hard voor ze te zijn. Als je een keer met ze gaat praten kan je ze misschien beter begrijpen en dan erger je je minder.

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben het zelf niet het eens met je..

Emo's zijn meestal best wel aardig, en ook cool, dus dan zijn ze alles behalve hinderlijk.

En heb nog een fijne dag! ('penny is out!')

Reputatie 4
Badge +1

Ik vind ze gewoon dapper dat ze hun jezelf durf te zijn ook al weten ze dat ze worden uitgelachen of uitgescholden. Ik wil ook zo dapper zijn als hun, want zelfvertrouwen heb ik weinig . Ze zijn gewoon cool en durven hun haar groen , blauw, paars en rood te verven . Ik zou nooit het durven , want ik ben bang dat ik word uitgelachen en gepest 

 

Je hebt gelijk, maar ik zou zelf wel m'n haren durven te verven met zulke kleuren, ik zou zelf dan paars doen hahah 😂 

Reputatie 3
Badge +1

Waarom praat je met ze als je ze niet mag? Laat ze gewoon met rust.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

ik denk dat je stijlen door elkaar haalt. Emo is een stijl populair in begin 2000. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet meer bestaan, maar er is best wel wat veranderd.

Zo heb je emo zoals we ze kennen, die zo depri lijken, maar ook scene, dit zijn (meestal meiden) mensen die zich dragen vergelijkbaar met emo’s, maar dan erg kleurrijk, i.p.v. zwart/donker gekleed. Ook word emo vaak door elkaar gehaald met goth(ic), die kleden zich extreem zwart, gebruiken vaak zwarte make up en voor sommige gothics, hoe lichter/witter je huid hoe beter. Bij goth heb je ook een andere variant: mall goth. Zoals je bij de naam kan voorstellen, hangen deze gothics wat meer rond in plekken die in de latere jaren 80 tot vroege 2000s modern waren, waarbij dus ook winkelcentra. Ook hebben mall gothics weer wat meer weg van emo/scene, en zijn over het algemeen niet so extreem als gothics.

Toen kwam in 2019 de “e-girl” en “e-boy”, een mengelmoes van emo en moderne gamer. Later ontwikkelde dit rond 2020-2022 tot “alt”, wat ook weer wat dichter bij (mall) gothic, soms krijgen ze de sticker “emo” ook al hebben ze (meestal) niet de intenties om zichzelf te laten zien als die stijl. 
 

Ik vind zelf de scene en mall goths wat interessanter, en ben ook niet zo’n fan van die alt mensen van tegenwoordig. Ze dragen humor mee met de subcultuur die ik persoonlijk niks vind. Toch heb ik er verder geen moeite mee. 

Reageer