Vraag

Vind ze mij leuk?


Badge

Hoi allemaal,

 

Ik vind een meisje leuk. Al een hele poos geleden zei ze dat ze geen relatie wilde en niet verliefd was. we zijn nog wel gewoon vrienden en appen regelmatig met elkaar, ook op school zien we elkaar altijd en het is gwn prima. De laatste tijd plaagt zij mij en ik haar een beetje. ze gaf me laatst een aai over mn hoofd, of we doen gwn beetje plagerig. Zijn dit tekenen dat ze me leuk vind of niet? ik vind het zelf lastig dat ze heeft gezegd niet verliefd te zijn

Thanks


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Leuk vind ze je wel. Anders doet ze niet zo tegen je. Maar dat wil niet zeggen dat ze verliefd op je is. Je zou het haar nog een keer kunnen vragen.

Badge

Thx voor je reactie!

Ik vind het wel lastig om dat te vragen. Denk je als je dit zo leest ze wel verliefd zou kunnen worden. Ze doet dit niet bij andere mensen, alleen bij mij

Reputatie 7
Badge +17

Ja, tuurlijk kan ze alsnog verliefd op je worden. Of ze dat nu is? Tja, who knows? Als je het echt zeker wilt weten zou je het toch moeten vragen.

Kijk, zoals ik al zei vindt ze je sws wel leuk. Soms moet je dan gewoon de stap wagen. Je weet het dan iig zeker.

Reputatie 4
Badge +1

Wat @tim16 ook al zei, leuk vind ze je zeker, maar misschien kun je een keer iets leuks met haar gaan doen en als je het moment voelt gewoon subtiel vragen

 

Reageer